oehw jij houd van Röyksoppquote:
Heel ellendig allemaal, sterkte meid...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Hier is t goed hoor. Net frietjes moeten eten omdat mijn handen er anders afvroren..
quote:
Tja, wat wil je weten, vrouw, 22 jaar.. hou van gamen en muziek.. Ik rook..quote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Hier is t goed hoor. Net frietjes moeten eten omdat mijn handen er anders afvroren..
Wie ben jij NBT?
En Magenta, heb jij je eigenlijk wel eens lieflijk voorgesteld?
Mijn foon maakte daar lelijk van. Toch aardig dat ik t zag
Wacht maar tot het eenmaal tot je maag gezakt is. Dán is het pas zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Avey wel een trio wilquote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef NBT het volgende:
Tja, wat wil je weten, vrouw, 22 jaar.. hou van gamen en muziek.. Ik rook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Avey wel een trio wil
Wie is Avey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Anders ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef NBT het volgende:
Oehw, ben nu wel nieuwsgierig naar dat inwijdingsritueel!
Dat is natuurlijk allemaal veel te veel!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kunnen we Avey gewoon tegelijk op Magenta en NBT afsturen, dan horen we later wel wat het inwijdingsritueel ditmaal inhield..
Nu weer thuis. 16 graden. Brrr. Dan maar een warme chocomel erbij, misschien helpt dat ook tegen de kou van binnen.
@lezzer ik was op de foon, dan zijn linkjes niet favoriet. Bovendien moest ik in de gaten houden of je het topic niet onder mijn neus wegkaapte en ondertussen friet eten en overstappen..
Maar...is dat goedquote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kunnen we Avey gewoon tegelijk op Magenta en NBT afsturen, dan horen we later wel wat het inwijdingsritueel ditmaal inhield..
Ik hoop goedquote:Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef Magenta het volgende:
[..]
Maar...is dat goedof slecht nieuws
Misschien, maar misschien ook niet!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Magenta het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij veel meer(lief) dan
(leip) .
haha, helemaal niksquote:Op woensdag 1 december 2010 13:56 schreef Magenta het volgende:
Tja wat moet ik dááaar nou van denken.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Avey wel een trio wil
Zeg, sinds wanneer bij jij mijn pimpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, roken is een no-go
Maar: Hoi
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Ik mag blijven ondanks ik rook toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Zeg, sinds wanneer bij jij mijn pimp![]()
Sorry, roken is een no-go
Maar: Hoi
Ja, maar dat trio gaat blijkbaar aan je neus voorbij.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik mag blijven ondanks ik rook toch?![]()
Hai!
Ok, valide argumenten...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef Vanyel het volgende:
@lezzer ik was op de foon, dan zijn linkjes niet favoriet. Bovendien moest ik in de gaten houden of je het topic niet onder mijn neus wegkaapte en ondertussen friet eten en overstappen..
De frontpage heeft het inmiddels overgenomen..*voelt lurkersogen priemen*quote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, valide argumenten...
Het linkje is inmiddels helaas aangepast. Het was een lego starwars dildo die tussen de speelgoedaanbiedingen stond op de site van Wehkamp. Redactiegrapje denk ik, maar wel lollig
Uiteraardquote:Op woensdag 1 december 2010 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik mag blijven ondanks ik rook toch?![]()
Hai!
Dat is minder..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat trio gaat blijkbaar aan je neus voorbij.
Dat is fijn!quote:
Tja, genoeg motivatie eigenlijk, maar heb nog niet echt de stap gezet.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:09 schreef Magenta het volgende:
Maar geen motivatie om te stoppen? Tis zo zonde vind ik (van je longen dus).
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef Magenta het volgende:
[..]
De frontpage heeft het inmiddels overgenomen..*voelt lurkersogen priemen*
Ach, scheelt een hoop moeitequote:
Schijnbaar heb je geen keus...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:18 schreef Avey het volgende:
Ik ga zometeen sint en kerstinkopen doen, perfecte dag om naar buiten te gaan maar ik moet wel
Kijk eens bij de Lego Star Wars afdeling of er wat tussenzit..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef Avey het volgende:
M'n enige vrije middag deze week, en ik moet nog wat voor m'n zusje kopen. En ik heb ook geen idee wat![]()
Moeilijk, hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef Avey het volgende:
M'n enige vrije middag deze week, en ik moet nog wat voor m'n zusje kopen. En ik heb ook geen idee wat![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Magenta het volgende:
[..]
Kijk eens bij de Lego Star Wars afdeling of er wat tussenzit..
18. Wat willen meisjes van 18 tegenwoordig?quote:
Een gok; Alcohol, een vriend(innetjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Avey het volgende:
[..]
18. Wat willen meisjes van 18 tegenwoordig?
Ik vermoed ook iets in die trend... Eventueel sieraden oid?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
Een gok; Alcohol, een vriend(innetje) en kleding.
[..]
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Vanyel het volgende:
Wat een tempo trouwens. Niet stiekem t topic volspammen voor fietsje ervan heeft kunnen genieten hoor!
[..]
Arme Fiets, weet nog niet eens dat ze een naamtopic heeft. Die zit natuurlijk net met die afschuwelijke projectgroep te werken. Dit zou haar goed doen...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik stel voor dat we een hele reeks naamtopics gaan fixen. Staat zo gezellig.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Dus je hebt ze meteen de Star Wars gadget aangeraden?
Hmm, alcohol drinkt ze al meer dan genoeg van maar een fles sterk is wel een leuk idee. Het is net over met haar eerste echte vriendje dus daar kan ik niet zoveel aan doen... maar iets aan kleding kan de pijn verzachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
Een gok; Alcohol, een vriend(innetje) en kleding.
Ik was Je zal het maar zijn aan het kijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Vanwaar deze uiting van enthousiasme?
Wat is het trouwens echt teringfuckingkoud zeg! Ik moest vanavond op de fiets ergens heen, dat doen we dus mooi niet meer!
quote:
Dat dacht ik dus vanmiddag ook toen ik even boodschappen ging doen. Gristus wat een kou zegquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Wat is het trouwens echt teringfuckingkoud zeg! Ik moest vanavond op de fiets ergens heen, dat doen we dus mooi niet meer!
Die ik gister nog zo attent tipte hierquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was Je zal het maar zijn aan het kijken
Jij attente jij dat je daar bent...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die ik gister nog zo attent tipte hier
Ik kom wel even langs.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Avey het volgende:
[..]
18. Wat willen meisjes van 18 tegenwoordig?
Sorryquote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Vanyel het volgende:
Jay, fiets in haar eigenste topic
Nou niet meer zo lang weggaan hoor!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Bakfiets. het volgende:
BEN IK EEN DAGJE WEG, HEB IK EEN SUPERFANTASTISCH NAAMTOPIC.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ben ik helemaal blij
Volgens mij is ze 100% heteroquote:Ik kom wel even langs.
Dat zeggen ze allemaal in het begin.quote:
De roostermaker.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Van 11 tot 7 vinnik ook debiel hoor. Wie bedenkt dat?
Dat zeggen de meesten, totdat ze mij zien.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal in het begin.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat zeggen de meesten, totdat ze mij zien.
Had je les op het IJsselmeer?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had vandaag twee broeken over elkaar aan, drie t-shirts en een vest, vier sokken, een sjaal, twee paar handschoenen en een muts.
Oja. En ondergoed. Warm dat het was.
Nee, Amsterdam. Normaal stoken ze op tot 23 graden, maar het was nu ijs en ijskoud.quote:
Nee, toen had ik dit nog niet aan. We hebben les in een bioscoopzaal, dus die stoelen daar zijn zalig. Niemand ziet je als je achterin in het hoekje zit. Ik heb m'n jas over me heen gelegd en was zo'n 30 minuten weg.quote:
?quote:
Goedzo kind. Gewoon lief zijn voor elkaar.quote:
Wanneer ben je nou ook al weer uitgerekend? Dan weet ik wanneer ik mijn bestelling op kan halen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goedzo kind. Gewoon lief zijn voor elkaar.
Hoiquote:Op donderdag 2 december 2010 00:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Zijn we nou allemaal naar bed? Dan moet ik ook maar.
quote:
We waren om 5 uur op.quote:Op donderdag 2 december 2010 06:32 schreef Vanyel het volgende:
Jij houdt er echt onchristelijke tijden op na zeg.
Waarom belangrijke dag?
Nou, veertien jaar verschil valt best mee. Lezzer en d'r vrouw schelen ook bijna zo veel.quote:Op donderdag 2 december 2010 06:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan vind ik je te oud voor haar.
Oh dat vind ik toch altijd beroerd. Dat je zo'n beetje koortsig wakker wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had de verwarming aan laten staan en ik werd wakker in een loeihete ruimte.
12 maakt nog geen 14 he...quote:Nou, veertien jaar verschil valt best mee. Lezzer en d'r vrouw schelen ook bijna zo veel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |