Goedzo kind. Gewoon lief zijn voor elkaar.quote:
Wanneer ben je nou ook al weer uitgerekend? Dan weet ik wanneer ik mijn bestelling op kan halen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goedzo kind. Gewoon lief zijn voor elkaar.
Hoiquote:Op donderdag 2 december 2010 00:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Zijn we nou allemaal naar bed? Dan moet ik ook maar.
quote:
We waren om 5 uur op.quote:Op donderdag 2 december 2010 06:32 schreef Vanyel het volgende:
Jij houdt er echt onchristelijke tijden op na zeg.
Waarom belangrijke dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, veertien jaar verschil valt best mee. Lezzer en d'r vrouw schelen ook bijna zo veel.quote:Op donderdag 2 december 2010 06:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan vind ik je te oud voor haar.
Oh dat vind ik toch altijd beroerd. Dat je zo'n beetje koortsig wakker wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had de verwarming aan laten staan en ik werd wakker in een loeihete ruimte.
12 maakt nog geen 14 he...quote:Nou, veertien jaar verschil valt best mee. Lezzer en d'r vrouw schelen ook bijna zo veel.![]()
Ik heb begrepen dat Vanyel niet echt klein is, dus dat moet lukken. Maar daar wordt ze niet ouder van he.quote:
Niet? Dan heb ik toch wat gemist.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar daar wordt ze niet ouder van he.
Maar lezzer was geen 18 toen ze elkaar leerden kennen, dat scheelt nogal. Ik gun die van ons tegen die tijd nog wel een paar jaar rondsletten (waar ik dan natuurlijk NIKS van wil weten) voor ze gaat settelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had de verwarming aan laten staan en ik werd wakker in een loeihete ruimte.
[..]
Nou, veertien jaar verschil valt best mee. Lezzer en d'r vrouw schelen ook bijna zo veel.![]()
Bijna vergeten.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef Magenta het volgende:
Lieflijk? Nou ja ik ben gewoon naar binnen gesneaked (hier: Lesbeau #293 - Dikke Clowns in het legendarische clowntopic, no less).
Vragen staat vrij!
quote:
Oehww, heerlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maakt voor mij zelf niet zoveel uit trouwens, ik ga de deur niet uit vandaag.
Jullie werken niet? Of thuis?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:26 schreef lezzer het volgende:
Ik ga de deur ook niet uit
Ik ga eigenlijk bijna nooit de deur uit
Kijk dat is dan weer een beetje eng.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehww, heerlijk!Warmte, en thuis zijn met dit weer! Zou ik ook wel willen..
Ik ben vanmorgen al naar mijn werk moeten rijden, en straks nog terug ook, en vanavond met de trein naar Amsterdam!En dan morgen heerlijk thuis en niksen!
Thuis atm. In normale tijden helaas niet.quote:
Hoezo eng?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kij
k dat is dan weer een beetje eng.
[..]
Thuis atm. In normale tijden helaas niet.
Ahh, wat voor een bedrijf heb je?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben eigen baas, en ik werk thuis op kantoor.
Prima!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen
-ja sorry, maar er zijn niet zoveel branchegenoten-
Dat ben ik!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:39 schreef lezzer het volgende:
wie is dat meisje op je foto eigenlijk?
Tja, ik denk, waarom niet, dat ben ik toch?! Zo nemen ze me maar dan!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel grappig, als mensen hun eigen foto gebruiken als avatar.
Dat is ook waar!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef lezzer het volgende:
Dat denk ik zonder eigen foto ook hoor
Ach zo heb ik jaren gedacht dat Vanyel er uit zag als Bette toen ze die avatar nog hadquote:Op donderdag 2 december 2010 08:47 schreef NBT het volgende:
Ach ik vind het zelf ook fijn om een gezicht bij een naam te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |