oehw jij houd van Röyksoppquote:
Heel ellendig allemaal, sterkte meid...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Hier is t goed hoor. Net frietjes moeten eten omdat mijn handen er anders afvroren..
quote:
Tja, wat wil je weten, vrouw, 22 jaar.. hou van gamen en muziek.. Ik rook..quote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Hier is t goed hoor. Net frietjes moeten eten omdat mijn handen er anders afvroren..
Wie ben jij NBT?
En Magenta, heb jij je eigenlijk wel eens lieflijk voorgesteld?
Mijn foon maakte daar lelijk van. Toch aardig dat ik t zag
Wacht maar tot het eenmaal tot je maag gezakt is. Dán is het pas zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Avey wel een trio wilquote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef NBT het volgende:
Tja, wat wil je weten, vrouw, 22 jaar.. hou van gamen en muziek.. Ik rook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Avey wel een trio wil
Wie is Avey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Anders ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef NBT het volgende:
Oehw, ben nu wel nieuwsgierig naar dat inwijdingsritueel!
Dat is natuurlijk allemaal veel te veel!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kunnen we Avey gewoon tegelijk op Magenta en NBT afsturen, dan horen we later wel wat het inwijdingsritueel ditmaal inhield..
Nu weer thuis. 16 graden. Brrr. Dan maar een warme chocomel erbij, misschien helpt dat ook tegen de kou van binnen.
@lezzer ik was op de foon, dan zijn linkjes niet favoriet. Bovendien moest ik in de gaten houden of je het topic niet onder mijn neus wegkaapte en ondertussen friet eten en overstappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |