HELLO KLITTY!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:40 schreef lezzer het volgende:
* lezzer is terug van de barre tocht!
Ik heb een Hello Kitty Tekenbord gekocht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ging gewoon die afbeelding checken of er dat op stond![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
Anyhow, mijn nichtje van 2,5 vindt het geweldig
Ik ook hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
Anyhow, mijn nichtje van 2,5 vindt het geweldig
Ik hapte een beetje bewust eikquote:
Oh, dat lijkt me ook gaafquote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Zo heb ik voor mijn nichtjes de laatste keer in Bangkok (waar heb je betere hellokittynep dan in azie?) geweldige glitter HKshirtjes gekocht, gewoon omdat we ze zelf zo tof vonden.
Gelukkig vonden de meiskes dat ook.
Dit is heus en echt niet lullig bedoeld, maar als dit over mij ging zou ik me kunnen voorstellen dat het een beetje voelt zoals die keer (jaren geleden) dat ik iemand vertelde dat ik een vriendin had en als reactie kreeg:quote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef Qebbel het volgende:
Ik weet er eigenlijk niet zo veel vanaf, behalve dat ik het super vind dat het kan en ook heel knap vind van mensen die door dat proces heengaan. Respect echt. Is de V in je paspoort de laatste stap?
quote:
quote:en warme anijsmelk van mezelf
Haha, ja wonderer en ik kennen elkaar ook alweer een tijdje (alleen via het forum dan). Ik kan het op zich altijd wel waarderen als mensen interesse in het onderwerp tonen.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben natuurlijk wonderer al, die hier haske illegaal rondhuppelt (hoe lesbisch kun je die nou noemen....), dat scheelt
Nou ben ik een stiekeme genderdysforielurker, dus dat stukje had ik al wel in de gaten, maar de rest mooi niet.
Mijn zus kreeg ooit te horen "oh wat erg voor jullie Lezzer, vind ik echt heel sneu, wens haar maar sterkte". Of iets van die strekking.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
en als reactie kreeg:
"wat léuk voor je, oh wat eeenig, wat fijn zeg".
Thanksquote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik weet er eigenlijk niet zo veel vanaf, behalve dat ik het super vind dat het kan en ook heel knap vind van mensen die door dat proces heengaan. Respect echt. Is de V in je paspoort de laatste stap?
Da's heel open-mindedquote:Op donderdag 2 december 2010 12:01 schreef lezzer het volgende:
Ik heb zoiets van "als jij zegt dat je een vrouw bent dan accepteer ik dat". Al heb je bij wjize van een baard en kolenschoppen van handen.
En het is niet netjes om over iemand te praten waar hij niet bij is, maar toen Wonderer definitief een hij was, vond ik dat heel relaxt.
En Magenta heb ik sowieso nooit anders gekend dan als vrouw (of eigenlijk als rozige UI), dus daar denk ik dan niet over na.
Je zus zeiquote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg ooit te horen "oh wat erg voor jullie Lezzer, vind ik echt heel sneu, wens haar maar sterkte". Of iets van die strekking.
Ik bedoel =>
Zei mijn zus toen ook trouwens
Oh en ik quote even deze post, anders moet ik weer zo'n eind omhoog scrollen.quote:
WTF doe normaal. Zo klinkt dat.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Je zus zei![]()
Dat is ook best knap. Hoe klinkt zoiets?
Thanks. Je kan het maar gehad hebben, hè?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:07 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh en ik quote even deze post, anders moet ik weer zo'n eind omhoog scrollen.
WELKOM en dank voor de introductie![]()
(hoewel je er natuurlijk al een paar topics bijzit)
Gaaf. Heb je ook van die vertalingen voor de andere smileys?quote:
En je had het bij de eerste vraag nog wel zo mooi weten te ontwijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef Magenta het volgende:
Thanks. Je kan het maar gehad hebben, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |