Ze beginnen eigenlijk allemaal met WTF.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaaf. Heb je ook van die vertalingen voor de andere smileys?
Ik krijg hierdoor trouwens opeens een prachtig beeld voor ogen dat je ouders een rouwkaart rond gingen sturen over hoe erg het allemaal was dat je je normaliteit helaas had moeten opgeven en verder als *gasp* lesbienne door het leven zou moeten.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
Mijn zus kreeg ooit te horen "oh wat erg voor jullie Lezzer, vind ik echt heel sneu, wens haar maar sterkte". Of iets van die strekking.
Haha, welke vraag? Ik had destijds zo iets van als mensen echt meer willen weten kunnen ze genoeg vinden (profiel, fobo, ph).quote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En je had het bij de eerste vraag nog wel zo mooi weten te ontwijken
Ik denk dat ze dat best een goeie bak gevonden haddenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik krijg hierdoor trouwens opeens een prachtig beeld voor ogen dat je ouders een rouwkaart rond gingen sturen over hoe erg het allemaal was dat je je normaliteit helaas had moeten opgeven en verder als *gasp* lesbienne door het leven zou moeten.
Oh diequote:Op donderdag 2 december 2010 12:16 schreef Vanyel het volgende:
Mijn vraag die je pareerde met vraag maar als je iets wil weten oid.
Die waar NBT heel braaf wel antwoord op gaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef lezzer het volgende:
Intussen in Maspalomas:
http://www.playademaspalomas.com/en/webcamplayahr.phpNo offense, maar ik vind jou geloof ik een beetje stom nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
WTF hahahaha deed ik hardopquote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef lezzer het volgende:
Oh dat doe ik niet, een eigen kleur. Ik werd er helemaal onrustig van(<+ WTF gheghe)
Omdat jij niet meer mag vliegen?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind jou geloof ik een beetje stom nu
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat jij niet meer mag vliegen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, kun je dat even visualiseren?
Hier nietquote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef lezzer het volgende:
Die sneeuwvlokken staan elke keer alleen in de posts van Magenta
Ook in de jouwe hoor. Jij hebt gewoon stiekem je favoriete lesbeau ook een eigen kleurtje gegeven en daarom zie je ze bij haar niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef lezzer het volgende:
Die sneeuwvlokken staan elke keer alleen in de posts van Magenta
Tot hoe lang mag dat dan? Vliegen bedoel ik. Wel rot dat die vakanties geen succes waren. Is toch zo'n beetje je laatste kinderloze vakantie dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigenlijk niet waar, ik zou op zich wel mogen, maar de afgelopen vakanties waren zeg maar niet zo'n succes omdat ik liep te kotsen of anderszins me niet tof voelde, dus hebben we besloten het er maar even bij te laten.
Nee, echt, ik lieg niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook in de jouwe hoor. Jij hebt gewoon stiekem je favoriete lesbeau ook een eigen kleurtje gegeven en daarom zie je ze bij haar niet.
Toch?
Afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij tot een week of 36. Daarna zijn ze bang dat je in het vliegtuig gaat werpen en dat geeft zo'n rotzooi he..quote:Op donderdag 2 december 2010 12:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tot hoe lang mag dat dan? Vliegen bedoel ik. Wel rot dat die vakanties geen succes waren. Is toch zo'n beetje je laatste kinderloze vakantie dan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Krijg ik geen vlokjes van je??
Lezzer, heb je wel iets afwijkends ingesteld voor posts TS? Dat zou het verklaren.
Ik vond het al heel wat dat je dat zeiquote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Vanyel het volgende:
(nee die E was niet aan mijn naam gerelateerd).
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Nou je het zegt. Ik kan het me niet herinneren, maar ik zie dat Qebbel ook bevlokt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paars zou echt heel erg vloeken bij mijn layout. Bovendien vind ik paars echt een buttkleur voor op het scherm.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Vanyel het volgende:
Nog mjammer.
Ik kreeg van werk een melkchocoladeletter. Hou zelf meer van puur. Had m dus bij mijn schatje in bewaring gegeven toen ik ging sporten gister.
Kom ik thuis, is alleen de onderste balk van de E nog over (nee die E was niet aan mijn naam gerelateerd).
Jij bent 60?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Zo.
Mobiel, dus linkje laat nog even op zich wachten.
Laten we het lila noemen. Nog veel ergerquote:Op donderdag 2 december 2010 12:50 schreef lezzer het volgende:
Paars zou echt heel erg vloeken bij mijn layout. Bovendien vind ik paars echt een buttkleur voor op het scherm.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoi
Ik heb net bedacht dat ik jullie allemaal lief vind.
* Bakfiets. Barbra Streisand luistert.
Insgelijksquote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoi
Ik heb net bedacht dat ik jullie allemaal lief vind.
* Bakfiets. Barbra Streisand luistert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |