Ik zou gokken op degene die kraamcadeaus krijgt, wat jij?quote:
Ik vind die twee eigenlijk best schattig.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat nou een tikfout?
*Nick & Simon luistert...
Ik moet zeggen, die cd valt nog heel erg mee ookquote:Op donderdag 2 december 2010 09:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind die twee eigenlijk best schattig.
Ze proberen het wel, maar het lukt maar niet.quote:Overigens vind ik die tikfout nog niet het ergste, maar dat dan ook nog de niet-biologische moeder als niet-ouder wordt aangemerkt....
Kom maar op!quote:Mijn adres komt tegen die tijd vanzelf in een pm jouw kant op. Ben benieuwd
je weet het niet, misschien is het haar vriendin?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou gokken op degene die kraamcadeaus krijgt, wat jij?![]()
Ja, hihi, Hallo!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:43 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Shit zeg, dat heb ik gemist![]()
[..]
Jij bent nieuw![]()
* Qebbel moet ff wat bijlezen...
Volgens onze info is het Vanyel die over 6 (!) werkdagen met zwangerschapsverlof gaatquote:Op donderdag 2 december 2010 09:56 schreef NBT het volgende:
[..]
je weet het niet, misschien is het haar vriendin?
Had natuurlijk ook nog gekund ja, maar is dus niet zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:56 schreef NBT het volgende:
[..]
je weet het niet, misschien is het haar vriendin?
Na vandaag he, vlak vooral deze belangrijke 7e werkdag niet uit.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens onze info is het Vanyel die over 6 (!) werkdagen met zwangerschapsverlof gaat
Ja, fijn he!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Dank hoor
Ik vergeet nog devoor over 6 dagen met verlof. Wat een genot!
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Dank hoor
Ik vergeet nog devoor over 6 dagen met verlof. Wat een genot!
Volgende keer dat jij naar Amsterdam moet voor een concert wordt het geen Kayak, maar Nick en Simon?quote:
Kun je dan niet beter meteen met die aanhanger naar het stortquote:Op donderdag 2 december 2010 10:42 schreef Vanyel het volgende:
Logisch hoor, in een woonwijk zooi van een enorme aanhanger in een enorme container gaan overladen
Was ook mijn gedachte ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter meteen met die aanhanger naar het stort
Zover wil ik toch niet gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgende keer dat jij naar Amsterdam moet voor een concert wordt het geen Kayak, maar Nick en Simon?
Nou is het wel zo dat je waarschijnlijk per container afrekent, dus dat scheelt ze een paar tientjes (dat was het mij dus niet waard, maar goed).quote:
Kraamcadeaus uitzoeken!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zover wil ik toch niet gaan
intussen zit ik hier een beetje voor me uit te interwebsen. Belangrijke moment is voorbij, wat zal ik nou eens gaan doen
Als je je vermomt als particulier, hoef je hier in Utrecht niet te betalen.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat je waarschijnlijk per container afrekent, dus dat scheelt ze een paar tientjes (dat was het mij dus niet waard, maar goed).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |