Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ook, daarom neem ik genoegen met je apparaat van 17"quote:Op woensdag 1 december 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben met weinig ook tevreden hoor
vond ik ook welquote:
dat is GF zijn ding, ik weet niet hoe dat werktquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Briljante TT. Iemand anders mag de wiki doen
ieuwquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is GF zijn ding, ik weet niet hoe dat werkt
doe ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Briljante TT. Iemand anders mag de wiki doen
Goeierdquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, daarom neem ik genoegen met je apparaat van 17"
[..]
vond ik ook wel
Whehehehe daar droomde ik vroeger van en dan ging altijd de wekker.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, daarom neem ik genoegen met je apparaat van 17"
Met rimpels en je voelt er niks van, tochquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is GF zijn ding, ik weet niet hoe dat werkt
Slaap lekker schattepatatjequote:
Maar Flash heeft echt een apparaat van 17"quote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe daar droomde ik vroeger van en dan ging altijd de wekker.
Inmiddels neem ik ook met minder genoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geven
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Met rimpels en je voelt er niks van, toch... ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar Flash heeft echt een apparaat van 17"
en hij gaat mijWat zal dat kriebelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geven
Juin uit Eigen Tuin!
j aik wil dus een robot arm bouwenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
gevonden, ik had de lego cybermaster
http://en.wikipedia.org/wiki/Lego_Mindstorms#Cybermaster
Trustequote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
*proestquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar Flash heeft echt een apparaat van 17"
en hij gaat mijZo is dat, maar nu nog even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevenNu moet ik echt wel ongeveer een beetje gaan slapen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En zo lief ben ik niet hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zijn er ookJij bijvoorbeeld
tjeempiequote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ja jeumig zeg, het is gewoon bijna 1 uur!
zo vroeg alquote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat, maar nu nog even nietNu moet ik echt wel ongeveer een beetje gaan slapen
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zo lief ben ik niet hoorAlleen voor mensen die ook lief zijn
En wat ST zegt is echt helemaal waar
Jij bent echt zo ontzettend lief
Jij ook trustequote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat, maar nu nog even nietNu moet ik echt wel ongeveer een beetje gaan slapen
Ja, ik ga hier ook eens afsluiten, morgen zometeen weer vroeg opquote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?quote:
Ja maar is het is ook wel weer een bizarre avond...quote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
ligt eraan of je buktquote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?
Jij echt wel!quote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
En zo lief ben ik niet hoorAlleen voor mensen die ook lief zijn
En wat ST zegt is echt helemaal waar
Jij bent echt zo ontzettend lief
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?
quote:
Ja, ssssssst, dat zouden we tussen ons houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij echt wel!
Maar Symph ook echt![]()
Stiekem zijn wij een beetje verliefd op Symph, he, Marijke?
trusten LLquote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij ook truste
[..]
Ja, ik ga hier ook eens afsluiten, morgen zometeen weer vroeg op
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Ze zijn niet allemaal helemaal nieuw meer. Maar ze zagen er het beste uit.
ben je nou nog hierquote:
Super super super gaaf!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Ze zijn niet allemaal helemaal nieuw meer. Maar ze zagen er het beste uit.
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Super super super gaaf!Mag ik die paarse zelf houden?
![]()
quote:
Ik ga al weg horquote:
dan heb je nog de tijd het is pas 1 uurquote:Op woensdag 1 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook al om een uur of elf
de wekker gaat om 6 uur en straks moet ik Snieklaas spelenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je nog de tijd het is pas 1 uur
maar ik ga morgen miss nd kring hier voor een stoel kijken,als het niet te glad, is al sik wat leuk speelgoed zie neem ik het mee en dan kanhet wel met de colonisten van nientanquote:
ach, als sinterklaas af en toe in slaap sukkelt is dat alleen maar leuk natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de wekker gaat om 6 uur en straks moet ik Snieklaas spelen
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liefquote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ik ga morgen miss nd kring hier voor een stoel kijken,als het niet te glad, is al sik wat leuk speelgoed zie neem ik het mee en dan kanhet wel met de colonisten van nientan
Sorry, maar hij zag het geloof ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 01:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, ssssssst, dat zouden we tussen ons houden
Whehehe, houd je van paars? Ik heb nog een donkere paars die je ook wel kan hebben, vond het geen kinderkleur.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Super super super gaaf!Mag ik die paarse zelf houden?
![]()
hoort er wel een beetje bij he, bij zo'n ouwe ventquote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, als sinterklaas af en toe in slaap sukkelt is dat alleen maar leuk natuurlijk
dat zit wel in de rol (er is theater bij)quote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, als sinterklaas af en toe in slaap sukkelt is dat alleen maar leuk natuurlijk
op mijn werk, voor de kindertjes van mijn collega'squote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]da's vet vroeg
En tof, waar ga je Sint spelen?
De wekr gaat om 9 uur, dan veeg ik even wat shit in de tas en dan ga ik onderweg. Van half 11 tot een uur of 2 slaap ik dan nog even wat verder, zoals gebruikelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik nietquote:
ik las iets andersquote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zit al opgeslagen op een veilig plekjequote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, maar hij zag het geloof ik niet
maar kun je er een robot arm mee bouwenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
de nieuwe mindstorms doos is gewoon 300 euro![]()
ja doei, dan programmeer ik zelf wel een chipje, ze zoeken het maar uit
Snikkelaasquote:Op woensdag 1 december 2010 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik las iets anders![]()
die komt zaterdag bij ons in de zaak
Oh, hihihihihihihiquote:Op woensdag 1 december 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
Zit al opgeslagen op een veilig plekje
preciesquote:
ik zou gewoon het in de wc doen flesquote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wekr gaat om 9 uur, dan veeg ik even wat shit in de tas en dan ga ik onderweg. Van half 11 tot een uur of 2 slaap ik dan nog even wat verder, zoals gebruikelijkEn dan drie dagen Sauerland
En die Belgen zich maar afvragen waarom al die kutten zo naar vis ruiken.quote:
wie ?quote:
*proest*quote:Op woensdag 1 december 2010 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die Belgen zich maar afvragen waarom al die kutten zo naar vis ruiken.
Nu vraag ik het nog 1 keer vriendelijk:quote:Op woensdag 1 december 2010 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou gewoon het in de wc doen fles
Pics. Dan oordeel ik wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
waarom suggereren de google ads dat ik een brazillian wax moet?
dat zeg jij nou welquote:
ik zou nog maar eens goed kijken naar je muts, als ik jou was...quote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
waarom suggereren de google ads dat ik een brazillian wax moet?
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, maar hij zag het geloof ik niet
Mooi kleurtjequote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, houd je van paars? Ik heb nog een donkere paars die je ook wel kan hebben, vond het geen kinderkleur.
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit wel in de rol (er is theater bij)
[..]
op mijn werk, voor de kindertjes van mijn collega's
Doe ik al 5 jaar nu en het is zooooo gaaf om te doen
Wellusquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zit al opgeslagen op een veilig plekje
quote:
Nee. Meld maar als je een slok neemtquote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu vraag ik het nog 1 keer vriendelijk:
Kunnen dit soort opmerkingen achterwege blijven als ik net een slok neem?
word je anders boos?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet toch dat je niet iets moet drinken als je aan het fokken bentquote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij moet gewoon alles netjes slikkenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Meld maar als je een slok neemt
Ik ben voorquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou nog maar eens goed kijken naar je muts, als ik jou was...
somsquote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Mooi kleurtjeMaar voor mijn vingers denk ik ook wat te donker
Ik denk dat ik em niet zou gebruiken, dus dat is zonde. Maar echt super super lief
[..]
Tof!
[..]
Wellus![]()
Soms wel
[..]Wat ST zegt
[..]![]()
ik dacht dat zwabber een kerel wasquote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou nog maar eens goed kijken naar je muts, als ik jou was...
Dat zou natuurlijk het beste zijn iddquote:Op woensdag 1 december 2010 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij moet gewoon alles netjes slikken
Ik heb vanavond al 3 keer een dweiltje moeten pakken om mijn toetsenbord schoon te makenquote:
ja, opa, maar ik doelde op zijn uiquote:Op woensdag 1 december 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat zwabber een kerel was
ja toch met spiraalhaarquote:Op woensdag 1 december 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat zwabber een kerel was
quote:
3 keer maar?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vanavond al 3 keer een dweiltje moeten pakken om mijn toetsenbord schoon te maken![]()
ik haat dat zo heh dat geknoeiquote:Op woensdag 1 december 2010 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk het beste zijn iddmaar daar is hij nog niet zo bedreven in schijnbaar
mijn kids zijn inmiddels (bijna) 11 en 12 dus dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je weet toch dat je niet iets moet drinken als je aan het fokken bent
zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, opa, maar ik doelde op zijn ui
meneer taart heeft er op dit moment anders aardig moeite mee hoorquote:
quote:
quote:
Joah! Ik ben voorquote:
quote:
nee ik ben nooit liefquote:
Wat jij wiltquote:
wat ik wil, hete geile seks, nu, zo, straks en laterquote:
dat blijft prachtigquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:14 schreef Myraela het volgende:
Men, ik moet echt slapen. Ik wil niet. Jullie schuld.
quote:
Hans Libergquote:Op woensdag 1 december 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oh ja.
Hans Liberg volgende week woensdag.
Ik denk dat we niet gaan
Toevallig, dat staat ook op mijn verlanglijstje.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ik wil, hete geile seks, nu, zo, straks en later
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oh ja.
Hans Liberg volgende week woensdag.
Ik denk dat we niet gaan
trusten suikertje :wquote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik maar eens slapen![]()
Slaap lekker snoetjes![]()
![]()
Slaap lekker, lief wezenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ik wil, hete geile seks, nu, zo, straks en later
Ik zie een matchquote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toevallig, dat staat ook op mijn verlanglijstje.
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
deze dan toch zeker?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa dat is een leuke muts als je naar de Opera gaat
toch nog iemand die mijn grapje snaptquote:Op woensdag 1 december 2010 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deze dan toch zeker?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik zie 2 postsquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snapte em wel, maar wist het niet zekerquote:Op woensdag 1 december 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch nog iemand die mijn grapje snapt
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snapte em wel, maar wist het niet zeker![]()
Ja! Dat dus!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
Hans Liberg
Daar ben ik zo''n ongelovelijke fan van.
Die man maakt geen muziek, die man is muziek
quote:
Je vader is gek als hij nee zegtquote:Op woensdag 1 december 2010 01:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Dat dus!
En nu gaan we niet..denk ik![]()
Mijn pappie is ook fan, dus ik heb al gevraagd of hij wil, maar anders mag je ze hebben hoor, als je wilt?
Ja nou ja, niet iedereen heeft die associatiequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zie je er nog uit als een 30jarige? Dan kan het.
Veel plezier in Sauerland Flesquote:Op woensdag 1 december 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik zie julle aan de andere kant van de dampkring wel weer![]()
Of aan de andere kant van donderdag, dat kan ook
Ik snapte hem ook, maar ik reageerde gewoon nietquote:Op woensdag 1 december 2010 01:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snapte em wel, maar wist het niet zeker![]()
Ik heb zin in donderdag.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSST Hij heeft bakken met geldquote:Op woensdag 1 december 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
flesquote:Op woensdag 1 december 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ook nogquote:Op woensdag 1 december 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is hij ook wel een beetjequote:Op woensdag 1 december 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je vader is gek als hij nee zegt
ik had er zo mijn best op gedaanquote:Op woensdag 1 december 2010 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook, maar ik reageerde gewoon niet
Veel plezier fles!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er donderdag?quote:
fijne vakantie flesquote:Op woensdag 1 december 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
seksquote:Op woensdag 1 december 2010 01:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier fles!
[..]
Wat is er donderdag?
In dat geval, trouwen?quote:
Alleen in dat laatste geval: wanneer is het?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is hij ook wel een beetje![]()
Het zou vooral zijn omdat ze niet kunnen, dan
sorry..druk met msn en hier en toen moest ik reageren en toen vergat ik een beetje dat ik nog om jou ging lachenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er zo mijn best op gedaan
wat is er donderdag?quote:
nodigquote:
Mijn moeder moet in Groningen werken, dus ik ga mee, want dat scheelt al een heel stuk reizen en dan ga ik naar een vriend in Leeuwarden.quote:
Doe Mike de groetjes van mequote:Op woensdag 1 december 2010 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder moet in Groningen werken, dus ik ga mee, want dat scheelt al een heel stuk reizen en dan ga ik naar een vriend in Leeuwarden.
de 8e, volgende week woensdag..quote:Op woensdag 1 december 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen in dat laatste geval: wanneer is het?
je doet het alleen voor me geldquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder moet in Groningen werken, dus ik ga mee, want dat scheelt al een heel stuk reizen en dan ga ik naar een vriend in Leeuwarden.
quote:
weet ikquote:
Whehehe, Will do.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou tijd wordenquote:
Tofquote:Op woensdag 1 december 2010 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logeren met je vriendin mag, dan mogen jullie mijn bed welquote:Op woensdag 1 december 2010 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de 8e, volgende week woensdag..
in Kampen
Maar dus..trusten!quote:
Ik bespreek het ff morgenochtend...quote:Op woensdag 1 december 2010 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de 8e, volgende week woensdag..
in Kampen
Nee echt niet, hoe verzin je dat? Dat zou ik toch nooooiihooiiittt doehoeeeen?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je doet het alleen voor me geld![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee echt niet, hoe verzin je dat? Dat zou ik toch nooooiihooiiittt doehoeeeen?
dat ben ik alquote:
schiet maar eens opquote:
Ja, alleen danquote:Op woensdag 1 december 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik bespreek het ff morgenochtend...
Maar alleen als je vader echt niet kan he?
Lief van jequote:Op woensdag 1 december 2010 01:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Logeren met je vriendin mag, dan mogen jullie mijn bed wel
Ja en terechtquote:Op woensdag 1 december 2010 01:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen dan![]()
Want als hij wel kan, oeioeioei, ik zie nu de pretlichtjes al in zijn ogen
Ik bel hem morgen even, dan weet ik het zekerquote:
dan zou ik alvast maar gaan oefenen met lief kijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lief van je
Maar donderdag is de enige dag dat ik geen vrij kan nemen
Tenzij ik mijn collega heel lief aan kijk
trusten suikertjequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bel hem morgen even, dan weet ik het zeker
Welterusten liefste meisjequote:
ik heb net ook zitten kijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
Symph, kijk dat photoshop topic, hij vroeg om een versie zonder slotje
Whahahahahahaa en dat was dweiltje nummer 4quote:Op woensdag 1 december 2010 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
Symph, kijk dat photoshop topic, hij vroeg om een versie zonder slotje
trsuteeeequote:Op woensdag 1 december 2010 01:30 schreef Myraela het volgende:
Bedjestijd. Nog even op mijn moeders iphone alle farmville-lookalike spelletjes doen. En dan kan ik met een gerust hart slapen.
slaap lekker dochterquote:Op woensdag 1 december 2010 01:30 schreef Myraela het volgende:
Bedjestijd. Nog even op mijn moeders iphone alle farmville-lookalike spelletjes doen. En dan kan ik met een gerust hart slapen.
trusten myrquote:Op woensdag 1 december 2010 01:30 schreef Myraela het volgende:
hij maakt er iig veel kans opquote:Op woensdag 1 december 2010 01:31 schreef Symphonic het volgende:
Dat is echt het topic van 2010 hoor
en dan ook gewoon in FOT laten staanquote:Op woensdag 1 december 2010 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij maakt er iig veel kans op
Slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 1 december 2010 01:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapenWelterusten lieverds
slaap ze marijkequote:Op woensdag 1 december 2010 01:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapenWelterusten lieverds
dat helemaalquote:Op woensdag 1 december 2010 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan ook gewoon in FOT laten staan
en die hoor je niet als je zitten te fokkenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd
Ik ga ook de wekker gat zo weer...
hebben jullie geen van allen een verwarmingquote:Op woensdag 1 december 2010 01:38 schreef PeZu het volgende:
ik ook onder 4 dekens kruupen, ik begin te onderkoelen![]()
truste rijkje![]()
![]()
![]()
(zie niet lief)
Jij ook lekker slapen danquote:Op woensdag 1 december 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd
Ik ga ook de wekker gat zo weer...
Jij ook gfquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:38 schreef PeZu het volgende:
ik ook onder 4 dekens kruupen, ik begin te onderkoelen![]()
truste rijkje![]()
![]()
![]()
(zie niet lief)
trusten dweilquote:
bij mij duurt dat nog wel een paar uurtjesquote:
enkel glas en een energei rekeningvan 1500 euroquote:Op woensdag 1 december 2010 01:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben jullie geen van allen een verwarming![]()
trusten Pezu
oepsquote:Op woensdag 1 december 2010 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
enkel glas en een energei rekeningvan 1500 euro
ja ik had al wel wat betaald hoor maar ik mag nog een aardige som neerleggen, leuk joh zo vd feestdagenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeps![]()
ik ben hier voor alles bij mekaar een 4 a 5 duizend euro kwijt voor de stook per jaar.
en dan heb ik het dus over de zaak en de appartementen samen
vertel mij maar niksquote:Op woensdag 1 december 2010 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had al wel wat betaald hoor maar ik mag nog een aardige som neerleggen, leuk joh zo vd feestdagen![]()
![]()
![]()
ik heb ruzie met zequote:
ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ruzie met ze![]()
maar goed![]()
rot bedrijven
ik heb mijn termijn bedrag ook netjes betaald hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
maar hier in belgie sluiten ze je gewoon af
gewoon wisselen van maatschapijquote:Op woensdag 1 december 2010 01:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb mijn termijn bedrag ook netjes betaald hoor![]()
de rest niet, en een hele mooie brief gestuurd over hun mafia praktijken en illegale bezigheden
scheelt geen mallemoerquote:Op woensdag 1 december 2010 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon wisselen van maatschapij![]()
en subsidie aanvragenquote:
pand is niet inmijn eigendomquote:
dubbele meter werkt hier perfect de wassen doen wij altijd na 10 uur of in het weekendquote:Op woensdag 1 december 2010 01:57 schreef PeZu het volgende:
alle lampen weg doen, kaarsen kopen![]()
was naar mams brengen en volgend jaar 1000 terugkrijgen
dan kan het misschien toch nogquote:
ik heb zo'n grote wasmachine en gaderobe dat ik 1 wa sin de 1,5 week hebquote:Op woensdag 1 december 2010 01:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dubbele meter werkt hier perfect de wassen doen wij altijd na 10 uur of in het weekend
ze gaan verbouwen,maar wanneerquote:Op woensdag 1 december 2010 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan het misschien toch nog
tegen de tijd dat jij falliet bentquote:Op woensdag 1 december 2010 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zo'n grote wasmachine en gaderobe dat ik 1 wa sin de 1,5 week heb
[..]
ze gaan verbouwen,maar wanneer
danmogen ze wel eens beginnenquote:Op woensdag 1 december 2010 02:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij falliet bent
Niet eens genoemdquote:
Hier ook al niet, en ik deed nog wel zo mijn best door zelf 23 reacties te plaatsen in een gesloten topicquote:
Werkschuw tuig, dan heb je dat.quote:Op woensdag 1 december 2010 06:30 schreef DaMart het volgende:
Anders spammen jullie 's nachts even een topic vol.
Ik heb nog wel een dekentje over voor jequote:Op woensdag 1 december 2010 07:22 schreef Panda72 het volgende:
GVD de verwarming is stuk in de helft van het pand. Het is koud brrrrrrrr
Ik zou gewoon de portier gebruiken om achter het stuur te kruipen.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kreeg mijn kofferbak niet open
Dank je welquote:Op woensdag 1 december 2010 07:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een dekentje over voor je.
Ik heb ook een baaldag dus hoiquote:Op woensdag 1 december 2010 07:47 schreef Barretje80 het volgende:
morguh..
ik heb zelfs handschoenen voor in de auto! nouja.. de eerste 5 minuten dan.. daarna is het wel warm genoeg...
nu maar weer eens naar werk.. geloof dat ik een beetje een baaldag heb
Jaaah Kill and Attack. Kill and attack.quote:
dat ging welquote:Op woensdag 1 december 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de portier gebruiken om achter het stuur te kruipen.
je vermoord de bewaker en valt dan het kamp aanquote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaah Kill and Attack. Kill and attack.![]()
*vraagt zich af waarom men zegt kill and attack ipv van attack and kill. Het is toch veel logischer dat je eerst iemand aanvalt en daarna vermoord. Waarom zou je eerst iemand vermoorden en dan aanvallen*![]()
Oh zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vermoord de bewaker en valt dan het kamp aan
Het is winterquote:
maar waarom gelijk zo koudquote:
Tja ik wou dat ik het wistquote:
door de ooster windquote:
nieuwquote:Op woensdag 1 december 2010 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik een nieuw hoofd en een kopje koffie?
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
Je mag mijn hoofd wel lenen vandaagquote:Op woensdag 1 december 2010 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
* Panda72 schroeft behulpzaam Pgr's hoofd erafquote:Op woensdag 1 december 2010 09:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag mijn hoofd wel lenen vandaag
Heb hem toch niet nodig
Dank.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72 schroeft behulpzaam Pgr's hoofd eraf
Ik heb heul geen hamer gebruikt maar een tangquote:
Koffie mag, jouw hoofd is te leuk om te vervangenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen hamer gebruikt maar een tang
Hij is nog jong he. Dus hij moet nog leren klussen.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:34 schreef PeZu het volgende:
een hamer om te schroeven?
note to self, vraari nooit vragen om te helpen met klussen
Drillenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij is nog jong he. Dus hij moet nog leren klussen.
Oneigenlijk gebruik van gereedschapquote:Op woensdag 1 december 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* pgrferrari giltquote:Op woensdag 1 december 2010 09:38 schreef Trevland het volgende:
* Trevland wrijft met zijn koude handen langs wat wangetjes
* Panda72schoptquote:Op woensdag 1 december 2010 09:38 schreef Trevland het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb nog gereedschapsleer als vak op school gehad.
moeten ze weer invoeren blijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Geen last van de kou.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je niet tegen een beetje kou?
Dan moet je maar niet over wangetjes wrijvenquote:
* pgrferrari wrijft over Panda72 haar billen.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet over wangetjes wrijven
Kan je niet tegen een beetje kou?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet over wangetjes wrijven
als je het verschil niet weet tussen een hamer of een ander stuk gereedschap dan is er geen hoopquote:Op woensdag 1 december 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* DaMart stopt sneeuw in het shirt van Trevland en slaat een paar keer op zijn rug tegen de hoop sneeuw onder zijn kleding.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:38 schreef Trevland het volgende:
Dat komt omdat je het topic niet op slot hebt gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |