tjeempiequote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ja jeumig zeg, het is gewoon bijna 1 uur!
zo vroeg alquote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat, maar nu nog even nietNu moet ik echt wel ongeveer een beetje gaan slapen
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zo lief ben ik niet hoorAlleen voor mensen die ook lief zijn
En wat ST zegt is echt helemaal waar
Jij bent echt zo ontzettend lief
Jij ook trustequote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat, maar nu nog even nietNu moet ik echt wel ongeveer een beetje gaan slapen
Ja, ik ga hier ook eens afsluiten, morgen zometeen weer vroeg opquote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?quote:
Ja maar is het is ook wel weer een bizarre avond...quote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
ligt eraan of je buktquote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Met rimpels en je voelt er niks van, toch... ?
Dat doe ik morgen!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?
Jij echt wel!quote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
En zo lief ben ik niet hoorAlleen voor mensen die ook lief zijn
En wat ST zegt is echt helemaal waar
Jij bent echt zo ontzettend lief
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?
quote:
Ja, ssssssst, dat zouden we tussen ons houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij echt wel!
Maar Symph ook echt![]()
Stiekem zijn wij een beetje verliefd op Symph, he, Marijke?
trusten LLquote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij ook truste
[..]
Ja, ik ga hier ook eens afsluiten, morgen zometeen weer vroeg op
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Ze zijn niet allemaal helemaal nieuw meer. Maar ze zagen er het beste uit.
ben je nou nog hierquote:
Super super super gaaf!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Ze zijn niet allemaal helemaal nieuw meer. Maar ze zagen er het beste uit.
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Super super super gaaf!Mag ik die paarse zelf houden?
![]()
quote:
Ik ga al weg horquote:
dan heb je nog de tijd het is pas 1 uurquote:Op woensdag 1 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook al om een uur of elf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |