Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ook, daarom neem ik genoegen met je apparaat van 17"quote:Op woensdag 1 december 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben met weinig ook tevreden hoor
vond ik ook welquote:
dat is GF zijn ding, ik weet niet hoe dat werktquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Briljante TT. Iemand anders mag de wiki doen
ieuwquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is GF zijn ding, ik weet niet hoe dat werkt
doe ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Briljante TT. Iemand anders mag de wiki doen
Goeierdquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, daarom neem ik genoegen met je apparaat van 17"
[..]
vond ik ook wel
Whehehehe daar droomde ik vroeger van en dan ging altijd de wekker.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, daarom neem ik genoegen met je apparaat van 17"
Met rimpels en je voelt er niks van, tochquote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is GF zijn ding, ik weet niet hoe dat werkt
Slaap lekker schattepatatjequote:
Maar Flash heeft echt een apparaat van 17"quote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe daar droomde ik vroeger van en dan ging altijd de wekker.
Inmiddels neem ik ook met minder genoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geven
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Met rimpels en je voelt er niks van, toch... ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar Flash heeft echt een apparaat van 17"
en hij gaat mijWat zal dat kriebelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geven
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
j aik wil dus een robot arm bouwenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
gevonden, ik had de lego cybermaster
http://en.wikipedia.org/wiki/Lego_Mindstorms#Cybermaster
Trustequote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
*proestquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar Flash heeft echt een apparaat van 17"
en hij gaat mijZo is dat, maar nu nog even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevenNu moet ik echt wel ongeveer een beetje gaan slapen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En zo lief ben ik niet hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zijn er ookJij bijvoorbeeld
tjeempiequote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ja jeumig zeg, het is gewoon bijna 1 uur!
zo vroeg alquote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat, maar nu nog even nietNu moet ik echt wel ongeveer een beetje gaan slapen
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zo lief ben ik niet hoorAlleen voor mensen die ook lief zijn
En wat ST zegt is echt helemaal waar
Jij bent echt zo ontzettend lief
Jij ook trustequote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat, maar nu nog even nietNu moet ik echt wel ongeveer een beetje gaan slapen
Ja, ik ga hier ook eens afsluiten, morgen zometeen weer vroeg opquote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?quote:
Ja maar is het is ook wel weer een bizarre avond...quote:Op woensdag 1 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
ligt eraan of je buktquote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?
Jij echt wel!quote:Op woensdag 1 december 2010 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
En zo lief ben ik niet hoorAlleen voor mensen die ook lief zijn
En wat ST zegt is echt helemaal waar
Jij bent echt zo ontzettend lief
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je 100 of 200 topics uit de "vorige topics" gehaald?
quote:
Ja, ssssssst, dat zouden we tussen ons houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij echt wel!
Maar Symph ook echt![]()
Stiekem zijn wij een beetje verliefd op Symph, he, Marijke?
trusten LLquote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij ook truste
[..]
Ja, ik ga hier ook eens afsluiten, morgen zometeen weer vroeg op
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Ze zijn niet allemaal helemaal nieuw meer. Maar ze zagen er het beste uit.
ben je nou nog hierquote:
Super super super gaaf!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Ze zijn niet allemaal helemaal nieuw meer. Maar ze zagen er het beste uit.
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Super super super gaaf!Mag ik die paarse zelf houden?
![]()
quote:
Ik ga al weg horquote:
dan heb je nog de tijd het is pas 1 uurquote:Op woensdag 1 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook al om een uur of elf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |