Ja, en blijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik post hier 2 dagen in maand niet dan is het ps overkill
precies en hier hebben we het over van alles en nog watquote:
Amenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En hier is dat gewoon echt waarEN we leveren elkaar geen kontneukende hoerestreken achter elkaars rug om.
Eigenlijk zijn wij gewoon de meest toffe SC van heel fok. Door gewoon normaal te doen.
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
EN we leveren elkaar geen kontneukende hoerestreken achter elkaars rug om.
Fles springt zo in de auto naar het Sauerlandquote:
Ik heb het zelf ook niet breed, maar alles wat ik kan missen geef ik graag aan mensen die het nog een tikkeltje harder nodig hebbenquote:
Ja, want iedereen hier is liefquote:Op woensdag 1 december 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En hier is dat gewoon echt waarEN we leveren elkaar geen kontneukende hoerestreken achter elkaars rug om.
Eigenlijk zijn wij gewoon de meest toffe SC van heel fok. Door gewoon normaal te doen.
LIEFquote:Op woensdag 1 december 2010 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook niet breed, maar alles wat ik kan missen geef ik graag aan mensen die het nog een tikkeltje harder nodig hebbenEn voor haar verjaardag heb ik haar een avondje koken gegeven voor haar en de kids, voor mij betaalbaar voor haar super leuk
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen samen wat uitzoeken dan?
Hoe oud zijn de kindertjes?
uit jouw mond klinkt dat echt heel erg angstaanjagendquote:Op woensdag 1 december 2010 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal ook hier eens de kelder induiken en kijken wat er allemaal nog weg kan
Nu je het zegt ja, ik ben alleen ff kwijt waarom.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?
Symph, je zou me trouwens nog PM'en.
Ja, dit is wel een goed plekje voor Myrquote:
zwepen en handboeienquote:Op woensdag 1 december 2010 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal ook hier eens de kelder induiken en kijken wat er allemaal nog weg kan
Ik heb alle spullen in een opslag liggen waar ik niet bij kan, omdat we nu zo klein wonen. Maar ik houd wel van cupcakes maken als ze dat lekker vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook niet breed, maar alles wat ik kan missen geef ik graag aan mensen die het nog een tikkeltje harder nodig hebbenEn voor haar verjaardag heb ik haar een avondje koken gegeven voor haar en de kids, voor mij betaalbaar voor haar super leuk
WTFquote:Op woensdag 1 december 2010 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uit jouw mond klinkt dat echt heel erg angstaanjagend
Weer onder voorbehoud, als het goed is heb ik nog een leer en spel laptop voor kids tot een jaar of 8 (als die niet al weg is) Als ik die nog heb gaat ook die naar Zwollequote:Op woensdag 1 december 2010 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bak ook nog cakejes voor de kids, dat had ik ook nog staanquote:Op woensdag 1 december 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alle spullen in een opslag liggen waar ik niet bij kan, omdat we nu zo klein wonen. Maar ik houd wel van cupcakes maken als ze dat lekker vinden.
whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uit jouw mond klinkt dat echt heel erg angstaanjagend
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een goed plekje voor Myr
Omdat ik zelf ook op bijstandsniveau leefquote:Op woensdag 1 december 2010 00:31 schreef PeZu het volgende:
rijkje?
waarom ga je niet nd kringloop toe, daar hebben ze altijd mad veel speeldgoed voor mad weinig geld
Soms is weinig geld ook veel geldquote:Op woensdag 1 december 2010 00:31 schreef PeZu het volgende:
rijkje?
waarom ga je niet nd kringloop toe, daar hebben ze altijd mad veel speeldgoed voor mad weinig geld
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
zwepen en handboeien![]()
of bedoelde je niet die kelder
Ik zal even vragen hoe oud die kids zijn, want dat weet ik dus niet uit m'n hoofd, misschien zijn ze al te oud en dan kun je er beter iemand anders blij mee makenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weer onder voorbehoud, als het goed is heb ik nog een leer en spel laptop voor kids tot een jaar of 8 (als die niet al weg is) Als ik die nog heb gaat ook die naar Zwolle
ooh maar hier bij de kringloop zijn de prijzen dan ook bizar, 1 -2 euro voor grote zo goed als nieuwe dingen zoals hobbysets en spelletjesquote:Op woensdag 1 december 2010 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook op bijstandsniveau leefEn deze maand voor mij ook duur is
Dus probeer ik het even anders
mja das relatiefquote:Op woensdag 1 december 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms is weinig geld ook veel geld
Jij bent ook lief O*quote:Op woensdag 1 december 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Oeh, Marijke, ik heb ook nog een boekenbon van 20 euro, misschien kan die moeder daar iets voor halen? Of zitten er meisjes bij? Ik heb zoveel nagellakjes dat ik ze gewoon dubbele heb.
Ze heeft 3 meiden, dus nagellakjes zijn vast super welkomquote:Op woensdag 1 december 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Oeh, Marijke, ik heb ook nog een boekenbon van 20 euro, misschien kan die moeder daar iets voor halen? Of zitten er meisjes bij? Ik heb zoveel nagellakjes dat ik ze gewoon dubbele heb.
Dit is volgens mij wel zo'n SC waar users die eerst allemaal ergens anders zaten, nu hier samen komen. Want ik zie echt alleen maar bekende namen.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, myr mag hier niet eens meer weg al zou ze het willen
ik heb een verzameling antieke eendebekken en martelwerktuigen, kun ej daar wat meequote:Op woensdag 1 december 2010 00:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die kelder spullen zijn niet te koop
Ja, maar zelf eten enzo? Vaste lasten? Je weet welquote:Op woensdag 1 december 2010 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh maar hier bij de kringloop zijn de prijzen dan ook bizar, 1 -2 euro voor grote zo goed als nieuwe dingen zoals hobbysets en spelletjes
[..]
mja das relatief
klopt, maar ik ken de keerzijde ook en ik weet dus dondersgoed dat 'relatief' echt een klote probleem kan zijn...quote:
heel sfeerverhogend voor bij de gezellige gynaecologenstoelquote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een verzameling antieke eendebekken en martelwerktuigen, kun ej daar wat mee![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel sfeerverhogend voor bij de gezellige gynaecologenstoel
en en sommige zaten hier al heel langquote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel zo'n SC waar users die eerst allemaal ergens anders zaten, nu hier samen komen. Want ik zie echt alleen maar bekende namen.Maar ik heb dan ook wel in heel veel SC's gezeten.
technisch legoquote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezinnetjes samenvoegen he, wie weet wat er dan alemaal overblijft![]()
Als ik zometeen naar Dv ga komt er ook wel wat vrij hoorEN die enorme shitload aan Technisch Lego zal ook wel niet het eeuwige leven hebben hier
*Noteertquote:Op woensdag 1 december 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft 3 meiden, dus nagellakjes zijn vast super welkom
Cool. Ik zal even zoeken.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft 3 meiden, dus nagellakjes zijn vast super welkom
Ja, maar dit is vooral zo'n SC waar nieuwkomers meteen welkom zijn. En dat is toch tamelijk uniekquote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel zo'n SC waar users die eerst allemaal ergens anders zaten, nu hier samen komen. Want ik zie echt alleen maar bekende namen.Maar ik heb dan ook wel in heel veel SC's gezeten.
En voor haarzelf verwendingies?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar zelf eten enzo? Vaste lasten? Je weet welEn ik weet dat ze bij de voedselbank ook wat dingen weggeven, dus als het goed is kan ze daar ook terecht voor een paar dingen.
ach ja vd gaping leifhebbersquote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat pneumatic hebben ze doodvermoord he!quote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en en sommige zaten hier al heel lang
[..]
technisch lego![]()
pneumatic![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |