ja was wel vetquote:
Ik hoorde je wel fluisteren hoorquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en voor JOU!
jij begon er over he, skatje
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uiteraard, daar heeft god ze voor ontworpen
en mn ass
Dit vind ik echt zoooooo liefquote:Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja want weeeeet je, ze cijfert zichzelf natuurlijk helemaal weg, maar dat moet heus niet, want zij moet ook overeind blijven en dus verwend worden![]()
ik ga zometeen mijn mandje opsnorren en volplempen met lekkere dingetjes
Thanx hunquote:
want daar stopten mensen steeds 'dingen' in?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet maar ik ken er hier wel die daar wel iets aan hebben![]()
[..]
daar heb ik zelfs de lade al uit moeten halen
It's all in your mindquote:Op woensdag 1 december 2010 00:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoorde je wel fluisteren hoor
Beter kieken dusquote:Op woensdag 1 december 2010 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk nooit zo opgevalle
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zoooooo lief
Ik kan het niet eens uitdrukken hoe lief...
Jij wil een lade vol vocht schoonmaken?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want daar stopten mensen steeds 'dingen' in?
OMGquote:Op woensdag 1 december 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideequote:Op woensdag 1 december 2010 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb de crappy lego versie van die programmeerbare brick, die kon veel minder, eens opzoeken hoe dat heette
Lolquote:Op woensdag 1 december 2010 00:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wil een lade vol vocht schoonmaken?ah gatsie.. een MI
smeerkeesquote:Op woensdag 1 december 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
Ik moet mijn lakjes echt netter gaan bewaren, alles zit onder de lak.Maar ik heb er wel een paar goede uit kunnen halen.
Oh ik keek altijd alleen naar je tietenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter kieken dus
zal speciaal voor jou een strakke jeans aantrekken
I know right.quote:
die la liep steeds vol...quote:Op woensdag 1 december 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en jij bent zo lief om mensen te willen helpen, zomaar belangeloos en dan kost het je ook nog wat geld, wat je al niet echt heel erg veel hebt. Doe je zomaar. Huldequote:Op woensdag 1 december 2010 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorJullie geven zomaar aan een vreemde
Dat is toch gewoon super super geweldig
ooitquote:Op woensdag 1 december 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know right.En dat terwijl nagellak echt op mijn camera na mijn lievelingsspulletjes zijn.
Ooit word ik netjes.
En volgens mij is dat een goede reden om zo'n ding eruit te halen, zo niet DE reden..quote:
ja dusquote:Op woensdag 1 december 2010 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die la liep steeds vol...![]()
ik dus nou ook weerquote:Op woensdag 1 december 2010 00:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wil een lade vol vocht schoonmaken?ah gatsie.. een MI
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik keek altijd alleen naar je tieten
Weer?quote:
Nou ik vond het anders best interessant hoorquote:
dat helpt niet meerquote:Op woensdag 1 december 2010 00:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weer?
oh god.. help
morgen naar de huisarts, therapie aanvragen
Ja, maar je weet het zelf ook heus, dat je jezelf, zeker in zo'n situatie, wegcijfert voor je kinderen..quote:Op woensdag 1 december 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt zoooooo lief
Ik kan het niet eens uitdrukken hoe lief...
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vond het anders best interessant hoormaar je dolfijntje is ook leuk natuurlijk
Amenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en jij bent zo lief om mensen te willen helpen, zomaar belangeloos en dan kost het je ook nog wat geld, wat je al niet echt heel erg veel hebt. Doe je zomaar. Hulde
Arme jijquote:Op woensdag 1 december 2010 00:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat helpt niet meer![]()
what has been seen ......
gelukkig heb ik daar geen pics vanquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amen
En wat ik zei over lief geldt voor jullie beiden
Als er nou eens wat meer mensen waren als jullie 2 was er een stuk minder ellende in de wereld![]()
Whehehehequote:Op woensdag 1 december 2010 00:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daar geen pics van
Die zijn er ookquote:Op woensdag 1 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amen
Als er nou eens wat meer mensen waren als jullie 2 was er een stuk minder ellende in de wereld![]()
iddquote:Op woensdag 1 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amen
elaas zijn de meeste mensen egoistischquote:Op woensdag 1 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amen
slaap ze MPGquote:
maarquote:Op woensdag 1 december 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hij si maar 17 inch LL die schermpje van mij
[ afbeelding ]
niks mis meequote:Op woensdag 1 december 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hij si maar 17 inch LL die schermpje van mij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |