quote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*Noteert
die zijn makkelijk te verzenden in een bubble enveloppe, waar ik er nog 20 van heb liggen
Echt, dat er nog zoveel lieve mensen zijnquote:
ja, dat dus..quote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar ik ken de keerzijde ook en ik weet dus dondersgoed dat 'relatief' echt een klote probleem kan zijn...
quote:Top 100 van dinsdag 30 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 280 goldfinger1963
007. 279 Kuukske
011. 230 TheFamousMan
014. 220 LovelyLady
016. 205 pgrferrari
017. 203 Symphonic
021. 179 suikertaartje
031. 136 PeZu
035. 133 Ladylike
040. 126 Marijkezwolle
049. 113 Trevland
081. 085 Pheno
ik morgen een pneumatic shovel bouwen denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat pneumatic hebben ze doodvermoord he!![]()
![]()
tis nu electrisch![]()
rip pompjes en slangetjes
jawel dat rockt de freggelgrot uitquote:
Ik denk dat ze dan echt helemaal niet weet wat ze moet zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En voor haarzelf verwendingies?
Ik kan zo een mandje maken van wat ik niet gebruik maar wat nog helemaal nieuw is
een soort van kneuzenzeef, maar dan leukquote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel zo'n SC waar users die eerst allemaal ergens anders zaten, nu hier samen komen. Want ik zie echt alleen maar bekende namen.Maar ik heb dan ook wel in heel veel SC's gezeten.
nou wil ik het verdomme weten ookquote:Op woensdag 1 december 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik ga op mijn vingers zitten nu en ik hou me in
Ah, toe nou niet?!quote:Op woensdag 1 december 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik ga op mijn vingers zitten nu en ik hou me in
12e toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Echt, dat er nog zoveel lieve mensen zijn![]()
![]()
En LL, je kunt ze anders ook volgende week geven, heb de kids ook zomaar nog iets extra's
Voor sommigen moeilijk voor te stellen, maar ik ken het maar al te goedquote:
ik ben ook de sjeik van dubai niet hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar ik ken de keerzijde ook en ik weet dus dondersgoed dat 'relatief' echt een klote probleem kan zijn...
Lief lief liefquote:Op woensdag 1 december 2010 00:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
12e toch?
das nog 12 hele dagen
maar dat is idd wel een idee
laat me ff de leeftijden weten, wie weet heb ik nog speelgoed of iets anders
Voor gelukkig heel veel mensen moeilijk voor te stellenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor sommigen moeilijk voor te stellen, maar ik ken het maar al te goed
Wat zijn we toch liefquote:Op woensdag 1 december 2010 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief lief liefIk vraag het morgen na, dus dan laat ik het je nog weten
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en en sommige zaten hier al heel lang
[..]
technisch lego![]()
pneumatic![]()
![]()
Zeker hulde voor julliequote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat zijn we toch lief
nogmaals: hulde voor ons
toen zat ik nog niet eens op fokquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Sym en ik komen hier al sinds 2007![]()
precies, een kneuzenzeefquote:Op woensdag 1 december 2010 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een soort van kneuzenzeef, maar dan leuk
Ik ben hier gekomen via Frutselquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor sommigen moeilijk voor te stellen, maar ik ken het maar al te goed
Hoi, kneusje meldt zichquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, een kneuzenzeef
De kneuzen zakken weg door de gaatjes en de toffe mensen blijven over
uhm geen idee maar ik ook al langquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
oh, dan gebruik ik m'n zeef verkeerdquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, een kneuzenzeef
Frutselquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben hier gekomen via Frutsel
Weet alleen niet meer wanneer
Oh dat kan best zo zijn, maar wat ik heb liggen is geen pneumaticquote:
Goed ideequote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker hulde voor jullieIk open een hulde topic als ik de dingetjes naar d'r ga brengen ja
Sym en IK komen hier al sinds 2004 trouwens, maar okeequote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
ja man, nog steeds No 1 in mn favo fokkers lijstjequote:
wij zijn inderdaad wel zo'n beetje de oerbewonersquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
ja want weeeeet je, ze cijfert zichzelf natuurlijk helemaal weg, maar dat moet heus niet, want zij moet ook overeind blijven en dus verwend wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan echt helemaal niet weet wat ze moet zeggen![]()
En ik ook niet eigenlijk
![]()
Ja toch, gewoon een soort van resultatentopicquote:
Die heb ik gezien in het echt!quote:
ik had die plotterquote:Op woensdag 1 december 2010 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan best zo zijn, maar wat ik heb liggen is geen pneumatic
Niet in KSC....quote:Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sym en IK komen hier al sinds 2004 trouwens, maar okee
ik niet maar ik ken er hier wel die daar wel iets aan hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een verzameling antieke eendebekken en martelwerktuigen, kun ej daar wat mee![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel sfeerverhogend voor bij de gezellige gynaecologenstoel
Ja inderdaad jij bent ook een oerbewonerquote:Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sym en IK komen hier al sinds 2004 trouwens, maar okee
maak me nou niet zo jaloersquote:Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik gezien in het echt!![]()
Liefquote:Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja want weeeeet je, ze cijfert zichzelf natuurlijk helemaal weg, maar dat moet heus niet, want zij moet ook overeind blijven en dus verwend worden![]()
ik ga zometeen mijn mandje opsnorren en volplempen met lekkere dingetjes
en voor JOU!quote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker hulde voor jullieIk open een hulde topic als ik de dingetjes naar d'r ga brengen ja
Bij jou gaat het gewoon om je tieten trouwens hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat zijn we toch lief
nogmaals: hulde voor ons
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had die plotter![]()
dat was de eerst emet programmeerbare computer
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, een kneuzenzeef
Uiteraard, daar heeft god ze voor ontworpenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou gaat het gewoon om je tieten trouwens hoor
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou gaat het gewoon om je tieten trouwens hoor
Zei ik iets?quote:
Weet ik wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know (ik lees ook wel eens tussen de regels door)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |