de wekker gaat om 6 uur en straks moet ik Snieklaas spelenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je nog de tijd het is pas 1 uur
maar ik ga morgen miss nd kring hier voor een stoel kijken,als het niet te glad, is al sik wat leuk speelgoed zie neem ik het mee en dan kanhet wel met de colonisten van nientanquote:
ach, als sinterklaas af en toe in slaap sukkelt is dat alleen maar leuk natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de wekker gaat om 6 uur en straks moet ik Snieklaas spelen
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liefquote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ik ga morgen miss nd kring hier voor een stoel kijken,als het niet te glad, is al sik wat leuk speelgoed zie neem ik het mee en dan kanhet wel met de colonisten van nientan
Sorry, maar hij zag het geloof ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 01:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, ssssssst, dat zouden we tussen ons houden
Whehehe, houd je van paars? Ik heb nog een donkere paars die je ook wel kan hebben, vond het geen kinderkleur.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Super super super gaaf!Mag ik die paarse zelf houden?
![]()
hoort er wel een beetje bij he, bij zo'n ouwe ventquote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, als sinterklaas af en toe in slaap sukkelt is dat alleen maar leuk natuurlijk
dat zit wel in de rol (er is theater bij)quote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, als sinterklaas af en toe in slaap sukkelt is dat alleen maar leuk natuurlijk
op mijn werk, voor de kindertjes van mijn collega'squote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]da's vet vroeg
En tof, waar ga je Sint spelen?
De wekr gaat om 9 uur, dan veeg ik even wat shit in de tas en dan ga ik onderweg. Van half 11 tot een uur of 2 slaap ik dan nog even wat verder, zoals gebruikelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik nietquote:
ik las iets andersquote:Op woensdag 1 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zit al opgeslagen op een veilig plekjequote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, maar hij zag het geloof ik niet
maar kun je er een robot arm mee bouwenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
de nieuwe mindstorms doos is gewoon 300 euro![]()
ja doei, dan programmeer ik zelf wel een chipje, ze zoeken het maar uit
Snikkelaasquote:Op woensdag 1 december 2010 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik las iets anders![]()
die komt zaterdag bij ons in de zaak
Oh, hihihihihihihiquote:Op woensdag 1 december 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
Zit al opgeslagen op een veilig plekje
preciesquote:
ik zou gewoon het in de wc doen flesquote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wekr gaat om 9 uur, dan veeg ik even wat shit in de tas en dan ga ik onderweg. Van half 11 tot een uur of 2 slaap ik dan nog even wat verder, zoals gebruikelijkEn dan drie dagen Sauerland
En die Belgen zich maar afvragen waarom al die kutten zo naar vis ruiken.quote:
wie ?quote:
*proest*quote:Op woensdag 1 december 2010 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die Belgen zich maar afvragen waarom al die kutten zo naar vis ruiken.
Nu vraag ik het nog 1 keer vriendelijk:quote:Op woensdag 1 december 2010 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou gewoon het in de wc doen fles
Pics. Dan oordeel ik wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
waarom suggereren de google ads dat ik een brazillian wax moet?
dat zeg jij nou welquote:
ik zou nog maar eens goed kijken naar je muts, als ik jou was...quote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
waarom suggereren de google ads dat ik een brazillian wax moet?
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, maar hij zag het geloof ik niet
Mooi kleurtjequote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, houd je van paars? Ik heb nog een donkere paars die je ook wel kan hebben, vond het geen kinderkleur.
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit wel in de rol (er is theater bij)
[..]
op mijn werk, voor de kindertjes van mijn collega's
Doe ik al 5 jaar nu en het is zooooo gaaf om te doen
Wellusquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zit al opgeslagen op een veilig plekje
quote:
Nee. Meld maar als je een slok neemtquote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu vraag ik het nog 1 keer vriendelijk:
Kunnen dit soort opmerkingen achterwege blijven als ik net een slok neem?
word je anders boos?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet toch dat je niet iets moet drinken als je aan het fokken bentquote:Op woensdag 1 december 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij moet gewoon alles netjes slikkenquote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Meld maar als je een slok neemt
Ik ben voorquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou nog maar eens goed kijken naar je muts, als ik jou was...
somsquote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Mooi kleurtjeMaar voor mijn vingers denk ik ook wat te donker
Ik denk dat ik em niet zou gebruiken, dus dat is zonde. Maar echt super super lief
[..]
Tof!
[..]
Wellus![]()
Soms wel
[..]Wat ST zegt
[..]![]()
ik dacht dat zwabber een kerel wasquote:Op woensdag 1 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou nog maar eens goed kijken naar je muts, als ik jou was...
Dat zou natuurlijk het beste zijn iddquote:Op woensdag 1 december 2010 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij moet gewoon alles netjes slikken
Ik heb vanavond al 3 keer een dweiltje moeten pakken om mijn toetsenbord schoon te makenquote:
ja, opa, maar ik doelde op zijn uiquote:Op woensdag 1 december 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat zwabber een kerel was
ja toch met spiraalhaarquote:Op woensdag 1 december 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat zwabber een kerel was
quote:
3 keer maar?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vanavond al 3 keer een dweiltje moeten pakken om mijn toetsenbord schoon te maken![]()
ik haat dat zo heh dat geknoeiquote:Op woensdag 1 december 2010 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk het beste zijn iddmaar daar is hij nog niet zo bedreven in schijnbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |