Ja of waren er nog meer delen dubbel gedaan?quote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Veel gemaakte fout hier (including myself), moet inderdaad nummertje 449 zijn.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Veel gemaakte fout hier (including myself), moet inderdaad nummertje 449 zijn.
Je zit helemaal goed hier!quote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef Svyatagor het volgende:
Is dit het topic voor dyscalculistische gitaristen?
dyscalculiequote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef Svyatagor het volgende:
Is dit het topic voor dyscalculistische gitaristen?
Het autistentopic is verderop.quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Aresdreams het volgende:
en voor de mensen die wel kunnen tellen?
Hihi hij weet het nog nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:37 schreef Iemand91 het volgende:
En boeit het überhaupt?
Alsof we bij topic nummertje 500 met z'n allen bij elkaar komen, Ahoy afhuren en op los gaan raggen... (op gitaren that is...)
Nee hoorquote:
The Link! http://www.imdb.com/title/tt0095646/quote:
Nou kijk, als we met z'n allen eens meer gitaar gaan spelen en minder gaan fokken, dan kan het zijn dat deeltje 500 precies samenvalt met de tot mythische proporties gestegen BBQ!quote:
We hebben nog even de tijd om sponsoring te regelenquote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou kijk, als we met z'n allen eens meer gitaar gaan spelen en minder gaan fokken, dan kan het zijn dat deeltje 500 precies samenvalt met de tot mythische proporties gestegen BBQ!
Euh... we hebben gewoon bier en vlees nodig?quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
We hebben nog even de tijd om sponsoring te regelen
Weber BBQ's
Gall&Gall![]()
Mora
Bakker Bart
Calve
Dixivoor als je moet
na te veel Gall&Gall
Feedback voor de backline![]()
Iemke roos voor het PA![]()
Wie weet er nog een paar die we moeten benaderen?![]()
Inderdaad. De lokale slager en supermarkt kunnen ons daar heel goed mee helpen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Euh... we hebben gewoon bier en vlees nodig?
Bier en Tit'n ?quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Euh... we hebben gewoon bier en vlees nodig?
Tsja, kun je als bier en vlees rekenen jaquote:
Oelala nice!quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef genakt het volgende:
ben gevraagd om wat gitaar spul te komen spelen![]()
![]()
![]()
samples en dan dikke metal dubstep maken![]()
Ik vraag mij af waarom....quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
*gaap*
Braddie is moe.
Opnemen ging totaal niet lekker, gibson mocht niet gebruikt worden, en de Rickenbacker mag ook niet meer gebruikt worden, like wtf..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
met alle respect, maar als je nog niet lang speelt heb je er ook niks aan om op zulke dure instrumenten te spelen...! Wel jammer voor je, maar begrijpelijk van de eugenaarquote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
*gaap*
Braddie is moe.
Opnemen ging totaal niet lekker, gibson mocht niet gebruikt worden, en de Rickenbacker mag ook niet meer gebruikt worden, like wtf..
Die gibson staat er in consignatie, maar mag wel gewoon bespeeld worden. Alleen voor opnames niet blijkbaar...quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef TeleluvR het volgende:
Lekker dat je op de spullen van een ander aan het raggen bent. Ik zou er als eigenaar niet erg blij mee zijn....
Ja bespeeld worden door mensen die interesse hebben hem te kopen niet voor iedereen die even voor de lol wat wil openemenquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gibson staat er in consignatie, maar mag wel gewoon bespeeld worden. Alleen voor opnames niet blijkbaar...
Ik bespeel hem vaak zat, hij staat soms ook gewoon in de winkel, dus ik snap het niet!quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bespeeld worden door mensen die interesse hebben hem te kopen niet voor iedereen die even voor de lol wat wil openemen
Vraag het aan hem ?quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bespeel hem vaak zat, hij staat soms ook gewoon in de winkel, dus ik snap het niet!
Waarom mogen de zeldzamere Jazzbas en Rickenbacker wel gebruikt worden dan?
QFTquote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bespeeld worden door mensen die interesse hebben hem te kopen niet voor iedereen die even voor de lol wat wil openemen
Sneeuw is heerlijk!.quote:
Nee, we zijn al bij.quote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja of waren er nog meer delen dubbel gedaan?
Die Rickenbacker zette je tegen de muur, vertelde je. Lijkt me sterk dat er in een muziekzaak geen enkele standaard meer voor handen is.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef Braddie het volgende:
De gibson mocht ik niet gebruiken omdat die te duur zou zijn(en in consignatie staat of zo)
De rickenbacker mochten we alleen vandaag even gebruiken, en toen we er mee gingen opnemen, en we hem hadden weggezet zei m`n baas, dat het niet meer mocht....
En die track hebben we weggegooid omdat die faalde in vele opzichten(Fretless spelen is kut als je het niet gewend bent)
Maar het gekke is wel dat ik met de JazzBass gewoon mocht opnemen!
Er waren wel standards.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Rickenbacker zette je tegen de muur, vertelde je. Lijkt me sterk dat er in een muziekzaak geen enkele standaard meer voor handen is.
Als mijn personeel alles tegen de muur zet is het ook snel over met het instrumentgebruik.
Heeft ie in die tijd ook geleerd om z'n gitaar te stemmen ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er waren wel standards.
Maar de Rickenbacker verbleef steeds in een gitaar stand, totdat een maat opeens de JazzBass pakte...
Toen zette ik hem voorzichtig tegen de muur(wel klem natuurlijk zodat ie niet kon vallen).
En ik nam op in de kelder!.
Een gozert die gitaarles geeft had nog wat opgenomen!, Gast zei dat hij al 2 jaar gitaarles gaf en zelf 8 jaar les had gehad en wilde wat opnemen, nja prima!.
http://dl.dropbox.com/u/10881685/rutger.mp3
Dat bestandje heeft hij opgenomen, ik moet het binnenkort even opvullen voor hem met een PIanotje, een simpel drumpartijtje en een klein baspartijtje.
Komt goed!
Die had hij gestemd op gehoor zei hij..quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heeft ie in die tijd ook geleerd om z'n gitaar te stemmen ?
Hoe was je gig?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sssst, anders wordt TeleLuVR boos!
Topgitaar! wel ff checken of de humbuckers niet te "hot" zijn voor je muziekstijl. Dit is wel voor de zwaardere rock!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef mdvries_2 het volgende:
Iemand hier ervaring met de Gibson Flying V 1968 reissue? (2008)
Ik twijfel mijn Ibanez RG2570 te verkopen omdat ik er niet helemaal tevreden mee ben (vooral muddy) en deze ervoor in de plaats te nemen. Hij is voor een leuke prijs verkrijgbaar namelijk...
http://www2.gibson.com/Pr(...)/Flying-V-Faded.aspx
Thanks, dat is juist de bedoelingquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Topgitaar! wel ff checken of de humbuckers niet te "hot" zijn voor je muziekstijl. Dit is wel voor de zwaardere rock!
Ja was echt super, alleen wat problemen met Charly's in-ears tijdens het laatste nummer.quote:
Je kunt er altijd nog een SD SH-4 inschroeven dan. Daar zou ik het niet op laten hangenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:56 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Thanks, dat is juist de bedoeling. Een half jaar terug ben ik naar de Feedback geweest om de Marshall MA50C te testen met m'n Ibanez. Toen klonk hij als enige erg muddy (Ibanez) en ik heb ook even kort die V door de Marshall gespeeld, maar niet lang genoeg om er echt een oordeel over te kunnen vellen, meer omdat het ff kon
Die V lijkt me een stuk helderder en zwaarder dan m'n Ibanez en dat is ook precies de bedoeling. Soms lees ik echter dat de bridge van die V ook muddy is, dat wil ik nou juist echt niet... Ik denk dat ik zaterdag ff langs de Feedback ga om 'm te testen en evt mee te nemen.
Dat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog een SD SH-4 inschroeven dan. Daar zou ik het niet op laten hangen.
Voor die 600 euro, echt te gekquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:56 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Thanks, dat is juist de bedoeling. Een half jaar terug ben ik naar de Feedback geweest om de Marshall MA50C te testen met m'n Ibanez. Toen klonk hij als enige erg muddy (Ibanez) en ik heb ook even kort die V door de Marshall gespeeld, maar niet lang genoeg om er echt een oordeel over te kunnen vellen, meer omdat het ff kon
Die V lijkt me een stuk helderder en zwaarder dan m'n Ibanez en dat is ook precies de bedoeling. Soms lees ik echter dat de bridge van die V ook muddy is, dat wil ik nou juist echt niet... Ik denk dat ik zaterdag ff langs de Feedback ga om 'm te testen en evt mee te nemen.
Van dat eeuwige zelfde gejank op de radio.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Coldplay, ik heb ze nog nooit gezien.
Wees blij. ik wel, helaas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Coldplay, ik heb ze nog nooit gezien.
Niet te hard trappen!quote:
Vans Sk8 Hiquote:
Knopjes zijn vervangbaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet te hard trappen!
Dan gaat je draaiknopje er aan.
Fuck ja manquote:
Fries voor headbangen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:51 schreef mdvries_2 het volgende:
Ziet er leuk uit. Maarre... wat staat er? Bij Hollebatse ga ik toch wat dubieuze dingen denken
Fixedquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:04 schreef mdvries_2 het volgende:
Ok dan, geniaal sommige dialecten talen
Da's ook wel een erg verleidelijk kabeltje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef KaMo het volgende:
Ik GAS er al een tijdje op, toch maar besteld
http://kabeltje.com/xlr-f(...)male-02m-p-2144.html
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Da's ook wel een erg verleidelijk kabeltje!
Samples =(quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is om microfoon op mijn nieuwe cameratje te monteren, ik heb al een houder, die had mijn vader ooit gemaakt voor een diy videolamp
Schiet eens op dan.quote:
Sorryquote:
Ja bah, heb ik ook wel eens gehad bij het jammen met een vriend. Gelukkig betaal je daar niet per uurquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Goover het volgende:
Straks met mijn gitaar door de vrieskou naar les, om daar het eerste half uur te moeten stemmen voordat het weer een beetje klinkt...
Binnenkort staan er veel interessantere dingen voor je te koop, mark my wordsquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef The_Dean het volgende:
Dean Evo Dragster te koop voor 200... net nu ik geen geld heb
Met telecasters kun je prima gooien... Met je Les Paul zou ik het afraden!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sssst, anders wordt TeleLuVR boos!
Hoax, teles zijn onverwoestbaar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:18 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Me les paul brug is kapot, nog ff fixxen voor zaterdag! Telecaster is ook stuk, andere les paul ook, alleen me strat werkt nog :/
Nice! Ook HD filmen zo te zien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb deze vandaag opgehaald
[ afbeelding ]
Kon em relatief goedkoop krijgen
Ja dat is ook de reden waarom ik em gekocht hebquote:
Die panasonic Lumix cameratjes zijn prima in het donker!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook de reden waarom ik em gekocht heb![]()
Zal zo wel ff sample videotje maken, geen idee hoe de kwaliteit is omdat het nu al erg donker is en ik alleen gaar licht erbij heb dus ben benieuwd
Ja zijn leuke dingen, als ik het direct naar youtube upload is de kwaliteit echt verneuktquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die panasonic Lumix cameratjes zijn prima in het donker!
Ding die die gast gebruikt is ook een Panasonic Lumix met 10 x zoom!.
En dat beeld is al WTF(en dat is niet eens HD en het is Youtube)
Goede koop geweest!
Ik wil al mijn muziek kwijt kunnen, inmiddels 100+GBquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:13 schreef The_Dean het volgende:
Bij de Mediamarkt ook Difrence mp3 of mp4 spelers, met micro SD slot. 2-3 tientjes.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja kwaliteit is redelijk achteruit en niet op HD op youtube maar de kwaliteit is ondanks dat nog best prima
Binnenkort maar ff checken wat fijne instellingen zijn om die videos om te zetten
Die clip is disturbing op zoveel manieren...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, eerst even afwassen met wat arbeidsvitaminen uit den speaker!
Electric six is kunst op zoveel manieren....quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die clip is disturbing op zoveel manieren...
Die heb ik ook, maar vind 'm echt ruk klinken. Een Sennheiser HD447 (die niet veel meer heeft gekost) klinkt echt 100x beter.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:29 schreef The_Dean het volgende:
Sennheiser HD201 indahouse. Klinkt goed!!
[ afbeelding ]
Dat is een Te Gekke koptelefoon voor het geld, heb hem zelf ook!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:29 schreef The_Dean het volgende:
Sennheiser HD201 indahouse. Klinkt goed!!
[ afbeelding ]
leen ze maar aan mij uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoax, teles zijn onverwoestbaar!
Die zitten zo beroerd. Op het oor, en niet over het oor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar vind 'm echt ruk klinken. Een Sennheiser HD447 (die niet veel meer heeft gekost) klinkt echt 100x beter.
Zo eentje dus:
[ afbeelding ]
Bij die HD201 mis ik gewoon iets in het geluid. Zeker via de Guitar Link.
Of aan mij, als ik boos ben krijg ik wel een tele kapotquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
leen ze maar aan mij uit
Was het maar zo...quote:
Ow sorry man! Sterkte!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Vandaag er achter gekomen dat m'n vader heel erg ziek is...
Balen... Sterkte!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Damn. That sucks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Sterke man. Moest een maandje terug dat ook aanhoren...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
quote:Thank you for your order.
At this time, for any orders, or multiple orders from the same Bill To, of your value that are to ship out of the US, our Credit Processing Company has instructed us to obtain a clear, readable copy of both the front and back of the Credit Card used on this order (we only need to be able to see at least the last 4 digits and your first name) and government issued ID, license, or passport (we only need to be able to see at least your name) in order to confirm ID. Please block out any sensitive information.
This policy has been instituted as an additional step of security for our customers.
Orders must ship to the verified Bill To address for the Credit Card, we can not ship to differing Ship To and Bill To names and / or addresses.
We have included a form, please copy your cards on the form and fax to the number on the form, or you can email the info to me in your reply.
If faxing, please email me so we will watch for it.
We apologize for any inconvenience, and appreciate your assistance, we will require this information in order to complete your order.
Guitarfetish.com
kut man, succes komende tijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
owquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Mooi klote.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Jij ook man, sterktequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sterke man. Moest een maandje terug dat ook aanhoren...
Sterkte manquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
We zien het positief in met mijn vader iigquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef BoerBert het volgende:
Ai, succes Cynic en Witchfinder. Lijkt mij een van de kutste dingen om te horen
Nou die Tele nog slopen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Om maar ff iets positiefs te zeggen; heb me les paul gefixed!
En mijn Wilkinson tuners en Sprague Orange Drop zijn door GFS verstuurd vandaag!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn kopie strat (die ik omgebouwd heb) helemaal niet zo slecht isquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Sterkte dushi's.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sterke man. Moest een maandje terug dat ook aanhoren...
via midi controller op je pc geloof ik....quote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef genakt het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om pedalen aan te sluiten op tu x2 toneport ?
want dan wil ik een pedaal gaan kopen voor het switchen van channels en dergelijke![]()
Ja, dat vroeg ik me laatst ook al af? In principe zou ik dus mijn Boss GT-8 kunnen gebruiken om in Guitar Rig de effecten te switchen?quote:Op woensdag 1 december 2010 07:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
via midi controller op je pc geloof ik....
Ja, dat kan. Ik heb ooit mijn podxt live gebruikt om via midi guitar rig te bedienen. T is een beetje een rare omweg, de modeling van line6 vind ik beter dan die van GR, maar ik wilde gewoon kijken of het kon. Ja dusquote:Op woensdag 1 december 2010 07:36 schreef Metalfreak het volgende:
Nog sterkte heren!
[..]
Ja, dat vroeg ik me laatst ook al af? In principe zou ik dus mijn Boss GT-8 kunnen gebruiken om in Guitar Rig de effecten te switchen?
dus als ik via me toneport ux2 op me computer met guitarirg een boss gt8 aansluit zou dat meoten werken ?quote:Ja, dat kan. Ik heb ooit mijn podxt live gebruikt om via midi guitar rig te bedienen. T is een beetje een rare omweg, de modeling van line6 vind ik beter dan die van GR, maar ik wilde gewoon kijken of het kon. Ja dusje moet alleen wel een midi input in je pc hebben, maar de meeste goede geluidskaarten hebben dat wel.
Nee je sluit hem niet via je toneport aan, je moet die toneport even helemaal wegdenken. Die GT8 gaat via midi je computer in en daarmee kan je dus dingen op je computer aansturen. Bijvoorbeeld guitarrig kan je dan aansturen wat jij wil.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef genakt het volgende:
[..]
dus als ik via me toneport ux2 op me computer met guitarirg een boss gt8 aansluit zou dat meoten werken ?
want kan er 1 krijgen voor 200 euro
hoe weet ik of ik midi aansluiting heb ?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee je sluit hem niet via je toneport aan, je moet die toneport even helemaal wegdenken. Die GT8 gaat via midi je computer in en daarmee kan je dus dingen op je computer aansturen. Bijvoorbeeld guitarrig kan je dan aansturen wat jij wil.
Die toneport is puur een interface om je gitaar naar je computer te krijgen.
Als je een geluidskaart hebt die zulke poorten heeft:quote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef genakt het volgende:
[..]
hoe weet ik of ik midi aansluiting heb ?
is dat makkelijk te ontroleren ?
?quote:Conrad USB Midi-kabel
Maak van uw computer een kleine muziekstudio. Sluit eenvoudig via de Conrad USB Midi-adapter uw keyboard en alle andere midi-compatibele apparatuur aan op uw PC. Binnen enkele minuten kunt u uw muziek direct op de PC opnemen, nabewerken, mixen en afspelen. De adapter wordt via de USB-poort van stroom voorzien en er hoeven geen drivers te worden geïnstalleerd. De adapter ondersteunt 16 inkomende en 16 uitgaande Midi-kanalen.
Midi naar USB is al erg gangbaar in 2010quote:Op woensdag 1 december 2010 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Google op midi aansluiting, kijk hoe het eruit ziet en kijk of je computer dat heeft
Ja, maar je moet wel de midi uitgang van je gt8 gebruiken wil je m als controller voor bv guitar rig inzetten. Als je je gt8 via de USB uitgang aansluit, ziet je computer hem als externe geluidskaart, niet als midi-apparaat.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef genakt het volgende:
nee dus. Dan maar kaartje kopen tegen de tijd
zou ziets ook kunnen
[ afbeelding ]
[..]
?
de gt 10 die doet alles via usb
dan ga ik daar wel vooreven sparen dan maar
iedegeval bedankt jongens![]()
ow crapquote:Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel de midi uitgang van je gt8 gebruiken wil je m als controller voor bv guitar rig inzetten. Als je je gt8 via de USB uitgang aansluit, ziet je computer hem als externe geluidskaart, niet als midi-apparaat.
Je kunt natuurlijk wel een midi naar USB kabel gebruiken tussen je gt8 en je pc.
Snap je het nog?
Voor zover ik weet zou dat ook moeten kunnen. Maar een GT10 kopen alleen voor de MIDI-aansturing is wel een beetje overkill x 10.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef genakt het volgende:
[..]
ow crap
ja snap hem haha
uit het filmpje begreep ik (gt10) dat hij via de usb wel als midi apparaat gebruikt kan worden
bij mij gaat er binnenkort een bestelling uit, als je wilt, dan wil ik wel wat meebestellen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En mijn Wilkinson tuners en Sprague Orange Drop zijn door GFS verstuurd vandaag!.
Moet alleen nog een topkam hebben. Best makkelijk over het hoofd te zien.
Ik heb zelf al een bestelling bij Thomann klaar staan. GFS is, op de tuners na, een beetje schraal met basspul.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
bij mij gaat er binnenkort een bestelling uit, als je wilt, dan wil ik wel wat meebestellen!
Elke MIDI footcontroller?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:32 schreef genakt het volgende:
nou nog vraagje ik kan alleen de gt 8 en gt 10 vinden die eigenlijk midi ondersteunen van boss :S
weet iemand nog andere ?
Bummer.quote:
nope.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bummer.
Het contract wordt niet verlengd?
quote:
Allemaal rare achtergronden bij posts...quote:
zeer irritant jaquote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Allemaal rare achtergronden bij posts...
22:00, da's wel erg ruim na Sesamstraat!quote:
Ik ga nu dan ook naar bed. Erg op tijd voor mijquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dan zou je op tijd naar bed moeten gaan, zodat je dan minder brak bent
Ik denk niet dat er een gastenlijst is, maar als je naar binnen wil moet dat geen probleem zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef brother52 het volgende:
Dean, hebben jullie nog plek op de gastenlijst voor vrijdag?
Geen idee dude... heb momenteel niks in de buurt gepland... Je mag hem gerust opsturenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Aresdreams het volgende:
dean, jij ergens in de nabije toekomst in eindhoven te vinden?
me gitaar moet nodig afgesteld worden, kwam ik achter, en dan gelijk maar naar een .010 of 11 setje misschien...
Zoals L.no al zei, helaas niet. Maar ik ben niet de enige, alle uitzendkrachten gaan er uit. Alweer. Ze hebben al het werk naar december getrokken om lekkere eindcijfers te halen zodat januari en februari in orders dusdanig leeg zijn dat ze alleen daarmee het vaste personeel aan het werk houden. Chef zei: "Je koopt er niks voor, maar als het weer volloopt ben je een van de eersten die we weer bellen." Dat was vorige keer ook zo, en toen hebben ze ook woord gehouden, dus dat is wel positiefquote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bummer.
Het contract wordt niet verlengd?
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, kloten. Bevalt hier wel, eindelijk terug kan ik weer wat anders zoekenquote:
Binnenkomen gaat inderdaad wel lukken. Het grootste probleem is die zaal vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een gastenlijst is, maar als je naar binnen wil moet dat geen probleem zijn
Waarschijnlijk hebben ze het ook gedaan om de budgetten op te maken zodat ze daar volgend jaar niet op gekort worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals L.no al zei, helaas niet. Maar ik ben niet de enige, alle uitzendkrachten gaan er uit. Alweer. Ze hebben al het werk naar december getrokken om lekkere eindcijfers te halen zodat januari en februari in orders dusdanig leeg zijn dat ze alleen daarmee het vaste personeel aan het werk houden. Chef zei: "Je koopt er niks voor, maar als het weer volloopt ben je een van de eersten die we weer bellen." Dat was vorige keer ook zo, en toen hebben ze ook woord gehouden, dus dat is wel positief
Succes ermee manquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals L.no al zei, helaas niet. Maar ik ben niet de enige, alle uitzendkrachten gaan er uit. Alweer. Ze hebben al het werk naar december getrokken om lekkere eindcijfers te halen zodat januari en februari in orders dusdanig leeg zijn dat ze alleen daarmee het vaste personeel aan het werk houden. Chef zei: "Je koopt er niks voor, maar als het weer volloopt ben je een van de eersten die we weer bellen." Dat was vorige keer ook zo, en toen hebben ze ook woord gehouden, dus dat is wel positief
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, kloten. Bevalt hier wel, eindelijk terug kan ik weer wat anders zoeken
Iemand nog wat leuks in de aanbieding? Fulltime roadie of [gitaar]tech?
Idd. Je werkt niet als detaché, dus je kunt zo aangenomen worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het ook gedaan om de budgetten op te maken zodat ze daar volgend jaar niet op gekort worden.
Dat ze jou weer als eerste bellen is aan de ene kant wel positief maar als ze zo blij met je zijn, waarom bieden ze je dan geen contract aan?
Omdat ze dat niet kunnen/mogen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef brother52 het volgende:
...waarom bieden ze je dan geen contract aan?
Leuk bedrijf. Ben blij met mijn onbepaalde tijd bij een detacheerder. Bijna onbeperkte groeipaden en baanzekerheid. Kwam in 2008 binnen wandelen als servicedesker en ben net service delivery manager gewordenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet kunnen/mogen.
Iedereen vliegt er bij ons ook na 2x verlengen contract uit, om vervolgens kneuzen aan te nemen die niks kunnen. Je moet je wel heel erg goed neerzetten voor een vast contract... en heel veel geluk hebben.
Word groots en bekend, dan worden wij roadies!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
Kon ik iedereen die tof is maar aan het werk zetten.
Ik heb het anders vaak genoeg anders gezien. Zelf ook al een paar keer de mogelijkheid gehad om bij een opdrachtgever in vaste dienst te komen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet kunnen/mogen.
Iedereen vliegt er bij ons ook na 2x verlengen contract uit, om vervolgens kneuzen aan te nemen die niks kunnen. Je moet je wel heel erg goed neerzetten voor een vast contract... en heel veel geluk hebben.
dan heb je mijn kamer nog niet gezienquote:
Gewoon net zolang wachten tot het vanzelf weglooptquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb je mijn kamer nog niet gezien
wat jij hebt ligt bij mij in bed aan de andre persoonskant
beetje goor haha mjah ECHTE MANNEN WRAAHHHH
Restaurant/Café hierquote:
Zit wel wat in, maar dan kan ik misschien wat beter meer uren werken in de supermarktquote:Op donderdag 2 december 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Achja soms moet je de kutbaantjes maar gewoon aannemen
Mja op die leeftijd kan je vaak leuke baantjes ook wel vergeten, maarja geld is geldquote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zit wel wat in, maar dan kan ik misschien wat beter meer uren werken in de supermarkt![]()
Komt voor mij over het algemeen toch wel goed uit als ik dat baantje erbij houdt, krijg 75 euro bonus per kwartaal en verdien er algauw 6,50 euro per uur. (wat voor een 17-jarige best aardig is, toch)
Minpunt is dat het niet zo'n leuk baantje isIn de horeca lijkt me dan wel weer wat leuker.
Ja daar ben ik wel van overtuigd iddquote:Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja op die leeftijd kan je vaak leuke baantjes ook wel vergeten, maarja geld is geld
Ja dat afwassen lijkt me ook niks, ben wel blij dat ik nu 2 relaxe baantjes hebquote:Op donderdag 2 december 2010 00:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel van overtuigd iddMaar ik prefereer vakkenvullen toch wel boven afwassen in dat geval. Bovendien werk ik al bijna 2 jaar in die supermarkt
Wat doe jij dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat afwassen lijkt me ook niks, ben wel blij dat ik nu 2 relaxe baantjes heb
Doe de marketing voor een Electronica bedrijf, nieuwsbrieven de artikelen schrijven, klantendagen/workshops organiserenquote:
Nice! Maar dat eerste zul je niet zomaar als VWO-studentje kunnen worden neem ik aan?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe de marketing voor een Electronica bedrijf, nieuwsbrieven de artikelen schrijven, klantendagen/workshops organiseren
En daarnaast als verkoper in een winkel
Nee klopt ze wouden een communicatie student met een technische achtergrond, dus toevallig voldeed ik daar precies aanquote:Op donderdag 2 december 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nice! Maar dat eerste zul je niet zomaar als VWO-studentje kunnen worden neem ik aan?
Ik heb wel eens vakkenvullen + postbezorgen gedaan maar dat was geen groot succes
Ik was juist vorig jaar rond deze tijd begonnen met postbezorgen, je weet wel die rampenwinterquote:Op donderdag 2 december 2010 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee klopt ze wouden een communicatie student met een technische achtergrond, dus toevallig voldeed ik daar precies aan![]()
Maar tussendoor genoeg kutbaantjes gehad, maarja van kutbaantjes komt geld en van geld komen gitaren![]()
Moet er niet aan denken met dit weer post te moeten bezorgen
Zou niet weten waarin tbhquote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef Libelah het volgende:
Ga bijles geven? Bevalt mij al jaren prima...
Denk niet dat ik die gitaar op stuur, zolang kan ik die niet missenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een gastenlijst is, maar als je naar binnen wil moet dat geen probleem zijn
[..]
Geen idee dude... heb momenteel niks in de buurt gepland... Je mag hem gerust opsturen
en de mensen die niet tof zijn baanloos laten zijn? (zou mij dus me baan kostenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
Kon ik iedereen die tof is maar aan het werk zetten.
Ik word regelmatig gevraagd voor muziek / gitaarles, maar ik ben niet goed in dingen uitleggen..quote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef Libelah het volgende:
Ga bijles geven? Bevalt mij al jaren prima...
dus jij krijgt les van je zusquote:Op donderdag 2 december 2010 08:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik word regelmatig gevraagd voor muziek / gitaarles, maar ik ben niet goed in dingen uitleggen..
M'n zus heeft een eigen dagactiviteiten centrum voor mensen met een beperking (van slecht zienden tot mensen met psychische problemen), ze heeft nu zo'n 8 cliënten. Binnenkort toch maar eens proberen daar een muzieklesje te geven.... Stukje Piano, Gitaar & percussie... Iemand tips?
Toen je sliep sneeuwde het gewoon man.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Wat huilt iedereen nou over sneeuw, als ik uit raam kijk ligt er niks.
hahahahahquote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=141220
Die 6e postwie is dat ?
wel 8 uero verzendkosten zoiets ongeveerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
Stel ik wil iets kopen bij Thomann voor 44 euro... heb ik het voor dat geld in huis of komt er nog vanalles bij?
"De Bad Monkey is bij Thomann slechts 44 euro, derhalve is mijn bod van 25 euro op je advertentie meer dan redelijk."quote:
welke advertentie ?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
"De Bad Monkey is bij Thomann slechts 44 euro, derhalve is mijn bod van 25 euro op je advertentie meer dan redelijk."
Wat jeukt het mij wat het daar kost
Ik denk dat 40 euro inclusief verzenden wel een mooie prijs is!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
Stel ik wil iets kopen bij Thomann voor 44 euro... heb ik het voor dat geld in huis of komt er nog vanalles bij?
Nee ik wil hem niet!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk dat 40 euro inclusief verzenden wel een mooie prijs is!
Tuurlijk is die 50 niet vast, maar de helft van de vraagprijs bieden voor een nieuw pedaal vind ik altijd zo kansloos. Het is uiteraard tweedehands, maar dan nog....quote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk dat 40 euro inclusief verzenden wel een mooie prijs is!
Pedaal verliest toch weinig aan waarde. Voor dat zou ik hem nit verkopenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk is die 50 niet vast, maar de helft van de vraagprijs bieden voor een nieuw pedaal vind ik altijd zo kansloos. Het is uiteraard tweedehands, maar dan nog....
Daarom, voor die 25 hou ik hem zelf welquote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pedaal verliest toch weinig aan waarde. Voor dat zou ik hem nit verkopen
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=141220
Die 6e postwie is dat ?
Ze is dus geïnteresseerd, is zo ook nog lekker? (pics!!) 1+1=2quote:Op donderdag 2 december 2010 16:14 schreef Witchfynder het volgende:
yay, mijn Gotohbrug is binnen.
Ik heb hem op mijn werk laten bezorgen, ik ophalen bij de balie:
baliedame: "wat is dat?"
*pakt uit*
ik: "en, kun je het raden?"
baliedame: "dat is voor de bas die je aan het bouwen bent he?"
Baliechicks die je facebook lezen.
Ja, ze is lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ze is dus geïnteresseerd, is zo ook nog lekker? (pics!!) 1+1=2
waar werk je ^^quote:
Wie was dat ook al weer die ons aan het werk wilde zetten?quote:
Bij de tofste ict-dienstverlener van Delft. Met alleen maar leuke studentes aan de balie. 14 stuks maar liefst!quote:
Bier met ketchupquote:
Tosti's met curryquote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Currymoet je altijd bij de hand hebben voor ht geval er tosti's zijn
Nog vacatures ?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij de tofste ict-dienstverlener van Delft. Met alleen maar leuke studentes aan de balie. 14 stuks maar liefst!.
Heb nog wel een Spider IV 15 watt die weg mag. 60 euro.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor een vriendin:
Leuk beginners versterkertje maar wel fatsoenlijke kwaliteit, effecten aan boord, niet te hard (voor op de kamer). Budget tot zo'n 200e. Wat zijn leuke dingen dan?
Spider? cube?
Ja het moet nieuw gekocht worden door der ouders ivm kado voor kerst blalblab dus geen 2e hands, sorryquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel een Spider IV 15 watt die weg mag. 60 euro.
Maar hij is als nieuwquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het moet nieuw gekocht worden door der ouders ivm kado voor kerst blalblab dus geen 2e hands, sorry![]()
Kan je nog ff op die post boven je reageren
In een uur ben je een heel eind, 2-3 tientjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Twijfelen om een setje EMGs te kopen voor m'n Ibanez
60/81 of 81/85
Dean wat vraag jij ervoor om dat setje in te bouwen?![]()
En heb jij eventueel interesse in de elementen die er nu in zitten? Ze klinken best prima maar ik vind het brug element eignelijk een beetje te "hol" klinken. Zijn 2 actieve elementen voglens mij gewoon van ibanez zelf.
Ik heb geen flauw idee, hoeft niet duur weg, als jij me kan helpen daarmee verzinnen we wel een mooie prijs. Wat denk jij wat redelijk is ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In een uur ben je een heel eind, 2-3 tientjes.
Heb eventueel wel interesse... wat vraag je er voor?
Mooi om te horenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan waarschijnlijk nog locking tuners erop en dan kan die mooi mee als 1 van m'n 2 main gitaren
De 2 elementen zijn idd nog de fabriekselementen, en het zijn actieves inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Twijfelen om een setje EMGs te kopen voor m'n Ibanez
60/81 of 81/85
Dean wat vraag jij ervoor om dat setje in te bouwen?![]()
En heb jij eventueel interesse in de elementen die er nu in zitten? Ze klinken best prima maar ik vind het brug element eignelijk een beetje te "hol" klinken. Zijn 2 actieve elementen voglens mij gewoon van ibanez zelf.
Ik zou het er voor doen denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt goed dan
Wat is een redelijke prijs voor een 60/81 setje, kan er nu 1 kopen voor 100,- is dat redelijk ?
Ja hij speelt prima en is netjes afgewerkt leuk gitaartjequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mooi om te horen
[..]
De 2 elementen zijn idd nog de fabriekselementen, en het zijn actieves inderdaad
Witch komt binnenkort mijn kant op, misschien kan jij hem ook aan hem meegeven?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben je toevallig nog eens hier in de buurt Dean ?
Dat is wel een optie jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Witch komt binnenkort mijn kant op, misschien kan jij hem ook aan hem meegeven?
Moet ik alleen ff kijken of er genoeg ruimte is in die gitaar. Deze loopt op 2 AA's ipv een 9 volt blokquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:26 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee, we hebben nog geen concrete datum afgesproken.
Witch, zeg het maar
Zou echt niet de eerste keer zijn dat ik in een gitaar omDremelde hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
ff opengeschroefd, maar meer dan genoeg ruimte voor een 9 volt blok
Mijn vriendin heeft die! Elke keer als ik op haar kamer kom, lig ik weer in een deuk om dat ding!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Een Gitaarradio met CD-speler, 102cm hoog. Voor ¤75 is ie voor jou:
Stoere gitaar voorzien van de engelse vlag/Stoere zwarte gitaar. In deze gitaar bevindt zich een CD speler. Geschikt voor cd's en voorzien van FM en AM radio. Ook is het mogelijk uw oordopjes in de gitaar te pluggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want mijn epiphone gaat ook naar friensland. Je krijgt het nog druk dalijk deanquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een optie jawanneer zou dat zijn
ik ben de leukste van rotterdamquote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij de tofste ict-dienstverlener van Delft. Met alleen maar leuke studentes aan de balie. 14 stuks maar liefst!.
Dat hangt van jou en Jurgen afquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:26 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee, we hebben nog geen concrete datum afgesproken.
Witch, zeg het maar
Haha, ik heb al sneeuw geruimd en kamers opgeruimd. Morgen echter ben ik rond deze tijd wel brak gok ik zo...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ook! Jammer dat ik dan weer super brak de hele ochtend in bed lig
hoe kan je dat nou jammer vindenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ook! Jammer dat ik dan weer super brak de hele ochtend in bed lig
Jezus Dribbel, heb je daar wel al je bouwvergunning voor?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Als het lang duurt voordat Daan die kant opgaat zl ik het zelf ook wel een kee rproberen.
Ik wil eigenlijk al m'n electronica uit het circuit hebben. Alleen m'n switch en 1 volume knop erin. Dat maakt het toch alleen maar makkelijker right ?
Zou prima kunnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat hangt van jou en Jurgen af. Ergens in januari misschien? (niet 8 of 22
).
Ik zit binnen. Net alsof ik nu buiten met de laptop ga zittenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan is het binnen des te prettiger!
Iemand91 droomt alweer van de zomer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |