Toen je sliep sneeuwde het gewoon man.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Wat huilt iedereen nou over sneeuw, als ik uit raam kijk ligt er niks.
hahahahahquote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=141220
Die 6e postwie is dat ?
wel 8 uero verzendkosten zoiets ongeveerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
Stel ik wil iets kopen bij Thomann voor 44 euro... heb ik het voor dat geld in huis of komt er nog vanalles bij?
"De Bad Monkey is bij Thomann slechts 44 euro, derhalve is mijn bod van 25 euro op je advertentie meer dan redelijk."quote:
welke advertentie ?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
"De Bad Monkey is bij Thomann slechts 44 euro, derhalve is mijn bod van 25 euro op je advertentie meer dan redelijk."
Wat jeukt het mij wat het daar kost
Ik denk dat 40 euro inclusief verzenden wel een mooie prijs is!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
Stel ik wil iets kopen bij Thomann voor 44 euro... heb ik het voor dat geld in huis of komt er nog vanalles bij?
Nee ik wil hem niet!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk dat 40 euro inclusief verzenden wel een mooie prijs is!
Tuurlijk is die 50 niet vast, maar de helft van de vraagprijs bieden voor een nieuw pedaal vind ik altijd zo kansloos. Het is uiteraard tweedehands, maar dan nog....quote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk dat 40 euro inclusief verzenden wel een mooie prijs is!
Pedaal verliest toch weinig aan waarde. Voor dat zou ik hem nit verkopenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk is die 50 niet vast, maar de helft van de vraagprijs bieden voor een nieuw pedaal vind ik altijd zo kansloos. Het is uiteraard tweedehands, maar dan nog....
Daarom, voor die 25 hou ik hem zelf welquote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pedaal verliest toch weinig aan waarde. Voor dat zou ik hem nit verkopen
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=141220
Die 6e postwie is dat ?
Ze is dus geïnteresseerd, is zo ook nog lekker? (pics!!) 1+1=2quote:Op donderdag 2 december 2010 16:14 schreef Witchfynder het volgende:
yay, mijn Gotohbrug is binnen.
Ik heb hem op mijn werk laten bezorgen, ik ophalen bij de balie:
baliedame: "wat is dat?"
*pakt uit*
ik: "en, kun je het raden?"
baliedame: "dat is voor de bas die je aan het bouwen bent he?"
Baliechicks die je facebook lezen.
Ja, ze is lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ze is dus geïnteresseerd, is zo ook nog lekker? (pics!!) 1+1=2
waar werk je ^^quote:
Wie was dat ook al weer die ons aan het werk wilde zetten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |