Ja zijn leuke dingen, als ik het direct naar youtube upload is de kwaliteit echt verneuktquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die panasonic Lumix cameratjes zijn prima in het donker!
Ding die die gast gebruikt is ook een Panasonic Lumix met 10 x zoom!.
En dat beeld is al WTF(en dat is niet eens HD en het is Youtube)
Goede koop geweest!
Ik wil al mijn muziek kwijt kunnen, inmiddels 100+GBquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:13 schreef The_Dean het volgende:
Bij de Mediamarkt ook Difrence mp3 of mp4 spelers, met micro SD slot. 2-3 tientjes.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja kwaliteit is redelijk achteruit en niet op HD op youtube maar de kwaliteit is ondanks dat nog best prima
Binnenkort maar ff checken wat fijne instellingen zijn om die videos om te zetten
Die clip is disturbing op zoveel manieren...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, eerst even afwassen met wat arbeidsvitaminen uit den speaker!
Electric six is kunst op zoveel manieren....quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die clip is disturbing op zoveel manieren...
Die heb ik ook, maar vind 'm echt ruk klinken. Een Sennheiser HD447 (die niet veel meer heeft gekost) klinkt echt 100x beter.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:29 schreef The_Dean het volgende:
Sennheiser HD201 indahouse. Klinkt goed!!
[ afbeelding ]
Dat is een Te Gekke koptelefoon voor het geld, heb hem zelf ook!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:29 schreef The_Dean het volgende:
Sennheiser HD201 indahouse. Klinkt goed!!
[ afbeelding ]
leen ze maar aan mij uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoax, teles zijn onverwoestbaar!
Die zitten zo beroerd. Op het oor, en niet over het oor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar vind 'm echt ruk klinken. Een Sennheiser HD447 (die niet veel meer heeft gekost) klinkt echt 100x beter.
Zo eentje dus:
[ afbeelding ]
Bij die HD201 mis ik gewoon iets in het geluid. Zeker via de Guitar Link.
Of aan mij, als ik boos ben krijg ik wel een tele kapotquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
leen ze maar aan mij uit
Was het maar zo...quote:
Ow sorry man! Sterkte!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Vandaag er achter gekomen dat m'n vader heel erg ziek is...
Balen... Sterkte!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Damn. That sucks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Sterke man. Moest een maandje terug dat ook aanhoren...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
quote:Thank you for your order.
At this time, for any orders, or multiple orders from the same Bill To, of your value that are to ship out of the US, our Credit Processing Company has instructed us to obtain a clear, readable copy of both the front and back of the Credit Card used on this order (we only need to be able to see at least the last 4 digits and your first name) and government issued ID, license, or passport (we only need to be able to see at least your name) in order to confirm ID. Please block out any sensitive information.
This policy has been instituted as an additional step of security for our customers.
Orders must ship to the verified Bill To address for the Credit Card, we can not ship to differing Ship To and Bill To names and / or addresses.
We have included a form, please copy your cards on the form and fax to the number on the form, or you can email the info to me in your reply.
If faxing, please email me so we will watch for it.
We apologize for any inconvenience, and appreciate your assistance, we will require this information in order to complete your order.
Guitarfetish.com
kut man, succes komende tijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
owquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Mooi klote.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Jij ook man, sterktequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sterke man. Moest een maandje terug dat ook aanhoren...
Sterkte manquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
We zien het positief in met mijn vader iigquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef BoerBert het volgende:
Ai, succes Cynic en Witchfinder. Lijkt mij een van de kutste dingen om te horen
Nou die Tele nog slopen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Om maar ff iets positiefs te zeggen; heb me les paul gefixed!
En mijn Wilkinson tuners en Sprague Orange Drop zijn door GFS verstuurd vandaag!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn kopie strat (die ik omgebouwd heb) helemaal niet zo slecht isquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Sterkte dushi's.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sterke man. Moest een maandje terug dat ook aanhoren...
via midi controller op je pc geloof ik....quote:Op woensdag 1 december 2010 01:06 schreef genakt het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om pedalen aan te sluiten op tu x2 toneport ?
want dan wil ik een pedaal gaan kopen voor het switchen van channels en dergelijke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |