Allemaal rare achtergronden bij posts...quote:
zeer irritant jaquote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Allemaal rare achtergronden bij posts...
22:00, da's wel erg ruim na Sesamstraat!quote:
Ik ga nu dan ook naar bed. Erg op tijd voor mijquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dan zou je op tijd naar bed moeten gaan, zodat je dan minder brak bent
Ik denk niet dat er een gastenlijst is, maar als je naar binnen wil moet dat geen probleem zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef brother52 het volgende:
Dean, hebben jullie nog plek op de gastenlijst voor vrijdag?
Geen idee dude... heb momenteel niks in de buurt gepland... Je mag hem gerust opsturenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Aresdreams het volgende:
dean, jij ergens in de nabije toekomst in eindhoven te vinden?
me gitaar moet nodig afgesteld worden, kwam ik achter, en dan gelijk maar naar een .010 of 11 setje misschien...
Zoals L.no al zei, helaas niet. Maar ik ben niet de enige, alle uitzendkrachten gaan er uit. Alweer. Ze hebben al het werk naar december getrokken om lekkere eindcijfers te halen zodat januari en februari in orders dusdanig leeg zijn dat ze alleen daarmee het vaste personeel aan het werk houden. Chef zei: "Je koopt er niks voor, maar als het weer volloopt ben je een van de eersten die we weer bellen." Dat was vorige keer ook zo, en toen hebben ze ook woord gehouden, dus dat is wel positiefquote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bummer.
Het contract wordt niet verlengd?
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, kloten. Bevalt hier wel, eindelijk terug kan ik weer wat anders zoekenquote:
Binnenkomen gaat inderdaad wel lukken. Het grootste probleem is die zaal vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een gastenlijst is, maar als je naar binnen wil moet dat geen probleem zijn
Waarschijnlijk hebben ze het ook gedaan om de budgetten op te maken zodat ze daar volgend jaar niet op gekort worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals L.no al zei, helaas niet. Maar ik ben niet de enige, alle uitzendkrachten gaan er uit. Alweer. Ze hebben al het werk naar december getrokken om lekkere eindcijfers te halen zodat januari en februari in orders dusdanig leeg zijn dat ze alleen daarmee het vaste personeel aan het werk houden. Chef zei: "Je koopt er niks voor, maar als het weer volloopt ben je een van de eersten die we weer bellen." Dat was vorige keer ook zo, en toen hebben ze ook woord gehouden, dus dat is wel positief
Succes ermee manquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals L.no al zei, helaas niet. Maar ik ben niet de enige, alle uitzendkrachten gaan er uit. Alweer. Ze hebben al het werk naar december getrokken om lekkere eindcijfers te halen zodat januari en februari in orders dusdanig leeg zijn dat ze alleen daarmee het vaste personeel aan het werk houden. Chef zei: "Je koopt er niks voor, maar als het weer volloopt ben je een van de eersten die we weer bellen." Dat was vorige keer ook zo, en toen hebben ze ook woord gehouden, dus dat is wel positief
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, kloten. Bevalt hier wel, eindelijk terug kan ik weer wat anders zoeken
Iemand nog wat leuks in de aanbieding? Fulltime roadie of [gitaar]tech?
Idd. Je werkt niet als detaché, dus je kunt zo aangenomen worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het ook gedaan om de budgetten op te maken zodat ze daar volgend jaar niet op gekort worden.
Dat ze jou weer als eerste bellen is aan de ene kant wel positief maar als ze zo blij met je zijn, waarom bieden ze je dan geen contract aan?
Omdat ze dat niet kunnen/mogen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef brother52 het volgende:
...waarom bieden ze je dan geen contract aan?
Leuk bedrijf. Ben blij met mijn onbepaalde tijd bij een detacheerder. Bijna onbeperkte groeipaden en baanzekerheid. Kwam in 2008 binnen wandelen als servicedesker en ben net service delivery manager gewordenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet kunnen/mogen.
Iedereen vliegt er bij ons ook na 2x verlengen contract uit, om vervolgens kneuzen aan te nemen die niks kunnen. Je moet je wel heel erg goed neerzetten voor een vast contract... en heel veel geluk hebben.
Word groots en bekend, dan worden wij roadies!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
Kon ik iedereen die tof is maar aan het werk zetten.
Ik heb het anders vaak genoeg anders gezien. Zelf ook al een paar keer de mogelijkheid gehad om bij een opdrachtgever in vaste dienst te komen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet kunnen/mogen.
Iedereen vliegt er bij ons ook na 2x verlengen contract uit, om vervolgens kneuzen aan te nemen die niks kunnen. Je moet je wel heel erg goed neerzetten voor een vast contract... en heel veel geluk hebben.
dan heb je mijn kamer nog niet gezienquote:
Gewoon net zolang wachten tot het vanzelf weglooptquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb je mijn kamer nog niet gezien
wat jij hebt ligt bij mij in bed aan de andre persoonskant
beetje goor haha mjah ECHTE MANNEN WRAAHHHH
Restaurant/Café hierquote:
Zit wel wat in, maar dan kan ik misschien wat beter meer uren werken in de supermarktquote:Op donderdag 2 december 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Achja soms moet je de kutbaantjes maar gewoon aannemen
Mja op die leeftijd kan je vaak leuke baantjes ook wel vergeten, maarja geld is geldquote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zit wel wat in, maar dan kan ik misschien wat beter meer uren werken in de supermarkt![]()
Komt voor mij over het algemeen toch wel goed uit als ik dat baantje erbij houdt, krijg 75 euro bonus per kwartaal en verdien er algauw 6,50 euro per uur. (wat voor een 17-jarige best aardig is, toch)
Minpunt is dat het niet zo'n leuk baantje isIn de horeca lijkt me dan wel weer wat leuker.
Ja daar ben ik wel van overtuigd iddquote:Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja op die leeftijd kan je vaak leuke baantjes ook wel vergeten, maarja geld is geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |