Ja of waren er nog meer delen dubbel gedaan?quote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Veel gemaakte fout hier (including myself), moet inderdaad nummertje 449 zijn.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Veel gemaakte fout hier (including myself), moet inderdaad nummertje 449 zijn.
Je zit helemaal goed hier!quote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef Svyatagor het volgende:
Is dit het topic voor dyscalculistische gitaristen?
dyscalculiequote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef Svyatagor het volgende:
Is dit het topic voor dyscalculistische gitaristen?
Het autistentopic is verderop.quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Aresdreams het volgende:
en voor de mensen die wel kunnen tellen?
Hihi hij weet het nog nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:37 schreef Iemand91 het volgende:
En boeit het überhaupt?
Alsof we bij topic nummertje 500 met z'n allen bij elkaar komen, Ahoy afhuren en op los gaan raggen... (op gitaren that is...)
Nee hoorquote:
The Link! http://www.imdb.com/title/tt0095646/quote:
Nou kijk, als we met z'n allen eens meer gitaar gaan spelen en minder gaan fokken, dan kan het zijn dat deeltje 500 precies samenvalt met de tot mythische proporties gestegen BBQ!quote:
We hebben nog even de tijd om sponsoring te regelenquote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou kijk, als we met z'n allen eens meer gitaar gaan spelen en minder gaan fokken, dan kan het zijn dat deeltje 500 precies samenvalt met de tot mythische proporties gestegen BBQ!
Euh... we hebben gewoon bier en vlees nodig?quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
We hebben nog even de tijd om sponsoring te regelen
Weber BBQ's
Gall&Gall![]()
Mora
Bakker Bart
Calve
Dixivoor als je moet
na te veel Gall&Gall
Feedback voor de backline![]()
Iemke roos voor het PA![]()
Wie weet er nog een paar die we moeten benaderen?![]()
Inderdaad. De lokale slager en supermarkt kunnen ons daar heel goed mee helpen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Euh... we hebben gewoon bier en vlees nodig?
Bier en Tit'n ?quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Euh... we hebben gewoon bier en vlees nodig?
Tsja, kun je als bier en vlees rekenen jaquote:
Oelala nice!quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef genakt het volgende:
ben gevraagd om wat gitaar spul te komen spelen![]()
![]()
![]()
samples en dan dikke metal dubstep maken![]()
Ik vraag mij af waarom....quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
*gaap*
Braddie is moe.
Opnemen ging totaal niet lekker, gibson mocht niet gebruikt worden, en de Rickenbacker mag ook niet meer gebruikt worden, like wtf..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
met alle respect, maar als je nog niet lang speelt heb je er ook niks aan om op zulke dure instrumenten te spelen...! Wel jammer voor je, maar begrijpelijk van de eugenaarquote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
*gaap*
Braddie is moe.
Opnemen ging totaal niet lekker, gibson mocht niet gebruikt worden, en de Rickenbacker mag ook niet meer gebruikt worden, like wtf..
Die gibson staat er in consignatie, maar mag wel gewoon bespeeld worden. Alleen voor opnames niet blijkbaar...quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef TeleluvR het volgende:
Lekker dat je op de spullen van een ander aan het raggen bent. Ik zou er als eigenaar niet erg blij mee zijn....
Ja bespeeld worden door mensen die interesse hebben hem te kopen niet voor iedereen die even voor de lol wat wil openemenquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gibson staat er in consignatie, maar mag wel gewoon bespeeld worden. Alleen voor opnames niet blijkbaar...
Ik bespeel hem vaak zat, hij staat soms ook gewoon in de winkel, dus ik snap het niet!quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bespeeld worden door mensen die interesse hebben hem te kopen niet voor iedereen die even voor de lol wat wil openemen
Vraag het aan hem ?quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bespeel hem vaak zat, hij staat soms ook gewoon in de winkel, dus ik snap het niet!
Waarom mogen de zeldzamere Jazzbas en Rickenbacker wel gebruikt worden dan?
QFTquote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bespeeld worden door mensen die interesse hebben hem te kopen niet voor iedereen die even voor de lol wat wil openemen
Sneeuw is heerlijk!.quote:
Nee, we zijn al bij.quote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja of waren er nog meer delen dubbel gedaan?
Die Rickenbacker zette je tegen de muur, vertelde je. Lijkt me sterk dat er in een muziekzaak geen enkele standaard meer voor handen is.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef Braddie het volgende:
De gibson mocht ik niet gebruiken omdat die te duur zou zijn(en in consignatie staat of zo)
De rickenbacker mochten we alleen vandaag even gebruiken, en toen we er mee gingen opnemen, en we hem hadden weggezet zei m`n baas, dat het niet meer mocht....
En die track hebben we weggegooid omdat die faalde in vele opzichten(Fretless spelen is kut als je het niet gewend bent)
Maar het gekke is wel dat ik met de JazzBass gewoon mocht opnemen!
Er waren wel standards.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Rickenbacker zette je tegen de muur, vertelde je. Lijkt me sterk dat er in een muziekzaak geen enkele standaard meer voor handen is.
Als mijn personeel alles tegen de muur zet is het ook snel over met het instrumentgebruik.
Heeft ie in die tijd ook geleerd om z'n gitaar te stemmen ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er waren wel standards.
Maar de Rickenbacker verbleef steeds in een gitaar stand, totdat een maat opeens de JazzBass pakte...
Toen zette ik hem voorzichtig tegen de muur(wel klem natuurlijk zodat ie niet kon vallen).
En ik nam op in de kelder!.
Een gozert die gitaarles geeft had nog wat opgenomen!, Gast zei dat hij al 2 jaar gitaarles gaf en zelf 8 jaar les had gehad en wilde wat opnemen, nja prima!.
http://dl.dropbox.com/u/10881685/rutger.mp3
Dat bestandje heeft hij opgenomen, ik moet het binnenkort even opvullen voor hem met een PIanotje, een simpel drumpartijtje en een klein baspartijtje.
Komt goed!
Die had hij gestemd op gehoor zei hij..quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heeft ie in die tijd ook geleerd om z'n gitaar te stemmen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |