Fries voor headbangen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:51 schreef mdvries_2 het volgende:
Ziet er leuk uit. Maarre... wat staat er? Bij Hollebatse ga ik toch wat dubieuze dingen denken
Fixedquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:04 schreef mdvries_2 het volgende:
Ok dan, geniaal sommige dialecten talen
Da's ook wel een erg verleidelijk kabeltje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef KaMo het volgende:
Ik GAS er al een tijdje op, toch maar besteld
http://kabeltje.com/xlr-f(...)male-02m-p-2144.html
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Da's ook wel een erg verleidelijk kabeltje!
Samples =(quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is om microfoon op mijn nieuwe cameratje te monteren, ik heb al een houder, die had mijn vader ooit gemaakt voor een diy videolamp
Schiet eens op dan.quote:
Sorryquote:
Ja bah, heb ik ook wel eens gehad bij het jammen met een vriend. Gelukkig betaal je daar niet per uurquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Goover het volgende:
Straks met mijn gitaar door de vrieskou naar les, om daar het eerste half uur te moeten stemmen voordat het weer een beetje klinkt...
Binnenkort staan er veel interessantere dingen voor je te koop, mark my wordsquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef The_Dean het volgende:
Dean Evo Dragster te koop voor 200... net nu ik geen geld heb
Met telecasters kun je prima gooien... Met je Les Paul zou ik het afraden!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sssst, anders wordt TeleLuVR boos!
Hoax, teles zijn onverwoestbaar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:18 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Me les paul brug is kapot, nog ff fixxen voor zaterdag! Telecaster is ook stuk, andere les paul ook, alleen me strat werkt nog :/
Nice! Ook HD filmen zo te zien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb deze vandaag opgehaald
[ afbeelding ]
Kon em relatief goedkoop krijgen
Ja dat is ook de reden waarom ik em gekocht hebquote:
Die panasonic Lumix cameratjes zijn prima in het donker!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook de reden waarom ik em gekocht heb![]()
Zal zo wel ff sample videotje maken, geen idee hoe de kwaliteit is omdat het nu al erg donker is en ik alleen gaar licht erbij heb dus ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |