Heeft ie winterbanden? Zo nee, die bestaan.quote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Krijg net een sms van Mr.Mo, wrsch bij een tankstation ofzo, dat alles muurvast staat.. en hij zou rond kwart over vier wegrijdenmet de motor
Het is hier iig al gestopt met sneeuwenquote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Tinkepink het volgende:
Als ie slim is parkeert hij hem en wacht de sneeuwbui af in een benzinestation. Veels te koud.
Maar als dat vannacht lekker gaat opvriezen, kan je je lol op morgenochtend...quote:Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ligt trouwens helemaal niet zoveel. 2 cm ofzo.
Neu. Hier wordt geveegd en gestrooid.quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar als dat vannacht lekker gaat opvriezen, kan je je lol op morgenochtend...
Hier is het net bezig.quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is hier iig al gestopt met sneeuwen
Gelukkig kan ik dan lopend naar het werkquote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar als dat vannacht lekker gaat opvriezen, kan je je lol op morgenochtend...
http://translate.google.n(...)3A%2F%2Fkenzas.se%2Fquote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nynke kan jij een beetje zweeds? staat hier toevallig waar ze die jas heeft gekocht?
http://kenzas.se/
Nee, dat staat er niet. Er staat dat ze zich aan het voorbereiden is op een show en thuis taart en chocolade en zo eet...quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nynke kan jij een beetje zweeds? staat hier toevallig waar ze die jas heeft gekocht?
http://kenzas.se/
En kak!quote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Er staat dat ze zich aan het voorbereiden is op een show en thuis taart en chocolade en zo eet...
Jammer, vind het een leuke jas en hij zal vast heel warm zijn!quote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Er staat dat ze zich aan het voorbereiden is op een show en thuis taart en chocolade en zo eet...
dat is taart...quote:
en trut betekend moe. Ik zeg redelijk vaak Jag är trut...klinkt zo stom!quote:
Ik zit alweer keihard te lachen in een stille biebquote:Op maandag 29 november 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Grappig taaltje, dat Zweeds.
Ik heb nog kak in de koelkast staan.
Wel als je moe bent en het warm isquote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef Swietje het volgende:
Zo hilarisch is het toch ook weer niet?
quote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef Swietje het volgende:
Zo hilarisch is het toch ook weer niet?
Meelbietenquote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wel als je moe bent en het warm isIk heb een meelbietenaanval
![]()
Nou ja, had, het is weer over gelukkig.
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij vond mijn grapje maar niks?.
Niet gaan, er staat veel te veel file. En het is glad op de weg.quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil gordijnen kopen bij de Ikea.. Weet niet waarom dat per se nu moet trouwens!!
Kak = Zweeds voor taart.quote:
Het is 2 haltes met de metroquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet gaan, er staat veel te veel file. En het is glad op de weg.
En mocht je met het OV willen gaan; het is KOUD!En glad
Kortom;quote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef Perruche het volgende:
Mijn D: twee geroosterde boterhammen met blauwe kaas, 230 gr gemengde groenten, 150 gram vieze pasta
Maar wel koudddd! Waar stopt die metro dan, Bijlmer Arena? Moet je nog een stukje lopen!quote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is 2 haltes met de metro!!!
bullewijk! nee 9 uur..quote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wel koudddd! Waar stopt die metro dan, Bijlmer Arena? Moet je nog een stukje lopen!
Maar je mag best naar de IKEA hoor
Oh, ik dacht 8 uur! Nouja, theoretisch kan het dus nogquote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
bullewijk! nee 9 uur..
Maar gelukkig is het morgen 29 gradenquote:Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef Laureline het volgende:
O, wat is het mooi hier, de sneeuw!
Houden zo. Als je dat over tien jaar nog hebt, feliciteer ik je.quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef Agentperry het volgende:
Ik kan eten wat ik wil en houd mijn sixpack toch wel, haat me!
Øquote:
Hmja! Als ik ook zonder sneeuwschuiver nog die kant op kan komen donderdag, dan zou ik het niet erg vinden om na de files pas terug te rijdenquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
oh, weet je al wat meer over donderdag?
I never said it was!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
ja, dat wel. Heel duur en lelijk, maar goed.quote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef Blurred86 het volgende:
Nynkemaar je had nog wel een backup optie voor een huis toch?
dublinquote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, dat wel. Heel duur en lelijk, maar goed.
Waar heb je een stageplek?
en inplaats van dat jij helpt, post je erover op fok?quote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Feli met je stageplek, Blurred!
Wij waren serie aan het kijken toen Pippa een potje met zoetjes van tafel schopte. Die Nachtwacht nu allemaal aan het oprapen is
.
Whehe, ik las "feli met je stapelgek".quote:
Ja, dat moet ook gebeuren hèquote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en inplaats van dat jij helpt, post je erover op fok?
ja, het flatje. Maar die man neemt z'n telefoon niet op. Ik heb hem maar gesmst.quote:Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is balen Nynke. En nu? Toch maar dat ene flatje dan?
En yay voor Blurred!!
Hoe lang loopt je contract nog?quote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, het flatje. Maar die man neemt z'n telefoon niet op. Ik heb hem maar gesmst.
En serieus nadenken over of het een optie is om te stoppen met werken en dan vanuit m'n ouders verder te zoeken...
eind juni.quote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe lang loopt je contract nog?
Weet je al waar je zou willen werken?quote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, het flatje. Maar die man neemt z'n telefoon niet op. Ik heb hem maar gesmst.
En serieus nadenken over of het een optie is om te stoppen met werken en dan vanuit m'n ouders verder te zoeken...
waar ik maar werk kan vinden, geloof ik. Ik ga in iedergeval tijdens kerst goed m'n best doen te solliciteren....quote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je al waar je zou willen werken?
maar het liefst Noord-Duitsland, Denemarken of Nederland, geloof ik..quote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar ik maar werk kan vinden, geloof ik. Ik ga in iedergeval tijdens kerst goed m'n best doen te solliciteren....
Jij heb in ieder geval werk ervaring. Ik heb nul komma nul, en voor elke ietwat interessante baan heb je minstens 2 jaar ervaring nodig, en ik weet niet waar ik de banen kan vinden zonder die 2 jaar. Ik ben nu al gedemotiveerd. En ik weet ook niet waar ik de motivatie en energie vandaan moet halen om te solliciteren na werktijd, ik ben zo moe als ik thuis ben.quote:Op maandag 29 november 2010 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Solliciteren kan heel demotiverend zijn. Dat is helaas echt iets om rekening mee te houden. Ik ben drie keer 2e geworden voor ik een baan vond. Dat is echt vreselijk, dan ben je zó dichtbij. Maar ik deel je leed, mijn missie voor 2011 wordt ook het vinden van een nieuwe baan.
Heb je een netwerk? Probeer uit te vinden waar je voormalig medestudenten nu werken en probeer via hen aan een baan te komen. Gebruik Linkedin. Schreeuw online van de daken dat je werk zoekt. Probeer contact op te nemen met mensen die je kent en die je zouden kunnen helpen. Ga naar seminars en probeer daar te netwerken.quote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar ik maar werk kan vinden, geloof ik. Ik ga in iedergeval tijdens kerst goed m'n best doen te solliciteren....
that's the plan.quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je een netwerk? Probeer uit te vinden waar je voormalig medestudenten nu werken en probeer via hen aan een baan te komen. Gebruik Linkedin. Schreeuw online van de daken dat je werk zoekt. Probeer contact op te nemen met mensen die je kent en die je zouden kunnen helpen. Ga naar seminars en probeer daar te netwerken.
Echt, het werkt, weet ik uit ervaring.
Natuurlijk heb je wel een netwerkquote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Tink! Ik heb geen netwerk, dus voor mij wordt het gewoon bikkelen. Bummer.
Ik ga ff douchen en dan m'n nest in. Hopelijk een keer een nacht zonder dat ik m'n slaapshirt moet vervangen.
Ja, maar nooit begrepen wat ik daar nou mee moetquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je wel een netwerkJe staat toch op beurzen, je ontmoet toch mensen, je kent mij toch
![]()
Heb je linkedin?
Netwerkenquote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar nooit begrepen wat ik daar nou mee moet. Zo vaak sta ik niet op beurzen hoor. En dan zie ik vooral oude dames van >70 die niks meer kunnen zien... niet echt eh.. ja.. relevant
.
haha ja dat idee heb ik ook! nou ja, we zullen zien hequote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred!![]()
Dublin lijkt me gaafAl helemaal omdat ik de compleet ongefundeerde mening heb dat Ierland an sich supergaaf is
Nee hoor. Ik heb heel veel ambtenaren in mijn netwerk. Maar als het niets voor je is maakt het ook niet uit. Je komt er zo ook wel.quote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is LinkendIn dan wat meer voor de commerciële sector? Oh en ik ben gewoon vreselijk slecht in netwerken.
Wie had er ook weer een 10 voor haar thesis?quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb een paar grote problemen. Ik heb geen grote bek, ben eigenlijk best wel verlegenen voel me ook niet echt 'getalenteerd' ofzo
. Lastig.
Maar nu douchen. Tot morgen Slankies!
same here. Nu ook slapen. Nog even met de Duutser keuvelen....quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb een paar grote problemen. Ik heb geen grote bek, ben eigenlijk best wel verlegenen voel me ook niet echt 'getalenteerd' ofzo
. Lastig.
Maar nu douchen. Tot morgen Slankies!
Stom, want ze bereiken hun doel van het aantal langstudeerders verlagen niet eens méér door het nu al in te laten gaan. De meeste mensen die nu een extra jaar nodig hebben zullen dat voor het eind van dit studiejaar toch niet meer kunnen inhalen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Ewelina het volgende:
Wat mij betreft mag dit kabinet heel snel vallen. I'm screwed. http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/22624
Ja, dag MA. 4000 per jaar kan ik gewoon niet ophoesten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Toch gek dat bijna iedereen van zichzelf zegt dat ze slecht zijn in netwerken of er een hekel aan hebben, hoe kan het dan toch zo belangrijk zijn?
[..]
Stom, want ze bereiken hun doel van het aantal langstudeerders verlagen niet eens méér door het nu al in te laten gaan. De meeste mensen die nu een extra jaar nodig hebben zullen dat voor het eind van dit studiejaar toch niet meer kunnen inhalen.
Wel klote voor je.
Wat mij betreft ook.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Ewelina het volgende:
Wat mij betreft mag dit kabinet heel snel vallen. I'm screwed. http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/22624
Hoe bedoel je? Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Toch gek dat bijna iedereen van zichzelf zegt dat ze slecht zijn in netwerken of er een hekel aan hebben, hoe kan het dan toch zo belangrijk zijn?
Nou ja, heel veel mensen zeggen dat van zichzelf maar intussen zijn de meesten daarvan niet echt onsuccesvol ofzo. Dus of mensen zijn er beter in dan ze zelf denken, of het is minder belangrijk dan ze denken.quote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het een sluit het ander toch niet uit?
Zou het collegegeldkrediet van de IBG (of DUO) niet mee omhoog gaan? Of is lenen sowieso geen optie?quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dag MA. 4000 per jaar kan ik gewoon niet ophoesten.
Mensen zijn er meestal beter in dan ze denken. Het merendeel van de mensheid vindt een baan via vrienden en bekenden.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ja, heel veel mensen zeggen dat van zichzelf maar intussen zijn de meesten daarvan niet echt onsuccesvol ofzo. Dus of mensen zijn er beter in dan ze zelf denken, of het is minder belangrijk dan ze denken.
Gaat al niet meer. (Ik heb 5 jaar andere studies gedaan, vanwege verschillende redenen) Bij mijn huidige studie heb ik niet eens zoveel vertraging, maar zonder stufi studeren is gewoon lastig. Bij 24-28u p/w werken kun je geen 60 ECTs per jaar halen. Die 2e studie is al afgekapt door de overheid, en nu dit. Bedankt hé!quote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zou het collegegeldkrediet van de IBG (of DUO) niet mee omhoog gaan? Of is lenen sowieso geen optie?
Die mensen die er hard voor werken kun je natuurlijk alleen maar bewonderen, maar dat betekent niet per se dat mensen die er iets minder hard voor werken of om andere redenen wat langer nodig hebben later minder goed zullen zijn in hun werk. Je studententijd zijn ook wel de jaren waarin je volwassen wordt etc., er kunnen zoveel dingen gebeuren waardoor iemand iets langer over zijn studie doet zonder dat dat meteen betekent dat dat een slechtere student is dan degene die precies in vier jaar klaar is. Zelfs dingen die alleen met je studie te maken hebben: je hoeft maar 1 vak niet te halen dat niet meteen opnieuw kan, of een stage te doen die tegenvalt waardoor je iets nieuws moet regelen, of iets te laat bedenken dat je eigenlijk toch naar het buitenland wilt (zoals ikquote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef Blurred86 het volgende:
Nee ziekte zou wmb dan ook niet meegeteld moeten worden. Studieswitch wel, natuurlijk kun je een foute keuze maken (hell ik heb het zelf ook gedaan) maar dan doe je toch extra je best om te zorgen dat je daarna niet meer uitloopt?
En voor extra-curriculaire activiteiten kun je toch mooi dat jaar gebruiken dat je 'mag' uitlopen?
@Mini: ik ken er wel wat hoor! Maar dat zijn dan wel mensen die er hard voor werken en netjes colleges en practica volgen. Ik vind dat er voor een universitair diploma ook best verwacht mag worden dat je er de capaciteiten voor hebt en dat je bereid bent er hard voor te werken. Ik vind ook dat universiteiten zouden moeten selecteren aan de poort, dan heb je het probleem van mensen die uitlopen en afvallen al veel minder denk ik.
In dat geval: slaap lekker!quote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dit een hele interessante discussie, maar ik moet helaas slapenmorgen vroeg weer op..
welterusten slankies!
Haha. Geniaal hè! Ze mogen geen dieren weggeven bij dat soort prijsvragen dus ze geven 1750 euro aan de winnaar en daar moet diegene dan een chihuahua voor uitzoeken.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:21 schreef Viking84 het volgende:
Storing ontregelt treinverkeer rond Gouda
Ai, XM.
Dat ook. Bovendien is het te hard om het nu in te voeren voor studenten die keuzes hebben gemaakt op basis van oude informatie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
mogge! Zat half al in de bus, want sneeuw en moet naar Utrecht direct na werk
@Chico: ik snap de bezuinigingen ergens ook nog wel, de maatregel ook. Maar 3000 erbij is gewoon TE veel voor de nu studerende studenten die van niets wisten toen ze begonnen. 1000 had ik nog wel ok gevonden, maar 3000... nee... gelukkig kunnen 'we' het betalen, maar als ik alleen was geweest had ik moeten stoppen nu, financieel gezien, juist op het moment dat alles helemaal op zn plek valt..
Purol!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Goed geslapen vannacht, maar de ruimte tussen neus en lippen is net schuurpapier.
ja ik ben ook best wel in stervende zwaan modusquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeetje Maria, je hebt 't goed te pakken lijkt het! Hallucinerende schapen nog wel!
Zou maar gewoon weer onder de wol kruipen. Beterschap!
Hoax, ik zie geen opgerolde pijpen in schoenen geproptquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
De eerste ontwerpen van Dyanne zijn al uitgelekt!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben weer thuis.Wat een crap zeg. Ongelooflijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, hij had het gesmst, maar dat smsje heb ik niet gekregen. Hopelijk komt 'ie nog, dan heb ik het ook 'op papier'.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Look at it from the bright side, ze geven je op deze manier alleen maar meer munitie.
Huisvredebreuk, puuuhhleaase!
Via sms?!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, hij had het gesmst, maar dat smsje heb ik niet gekregen. Hopelijk komt 'ie nog, dan heb ik het ook 'op papier'.
En ik ben weer thuis.is het een idee om een brief te schrijven (aangetekend) en daarin je services aan te bieden totdat je ontslag ingaat, zodat je laat zien dat je wel wilt komen...Dan kunnen zij daar weer op reageren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad goed dat je met een advocaat gaat praten...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ja, dat zal die advocaat vanmiddag ws ook zeggen. Maar daar komen nu is echt geen doen meer. Ook omdat de collega's het niet begrijpen. Andere ontslagen collega is er nog wel, want die is nog aan het opruimen, maar als hij klaar is, zal hij hetzelfde te horen krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
is het een idee om een brief te schrijven (aangetekend) en daarin je services aan te bieden totdat je ontslag ingaat, zodat je laat zien dat je wel wilt komen...Dan kunnen zij daar weer op reageren..
En inderdaad goed dat je met een advocaat gaat praten...
wat begrijpen de collega's niet? Dat je nog komt? Of hoe je behandelt wordt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat zal die advocaat vanmiddag ws ook zeggen. Maar daar komen nu is echt geen doen meer. Ook omdat de collega's het niet begrijpen. Andere ontslagen collega is er nog wel, want die is nog aan het opruimen, maar als hij klaar is, zal hij hetzelfde te horen krijgen.
En ik ben weer thuis.Vraag ook even aan de politie of je huisvredebreuk pleegt als je een contract hebt waarin staat dat je daar werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Warm ondergoed of de leggings die je in de zomer droeg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
*kou-boks met Nynke.
Leuk hoor, werken in zo'n oude villa, maar de isolatie laat ernstig te wensen over op de zolder... enkelglas, recht onder het dak. De verwarming trekt het niet. Voel m'n handen en tenen niet echt meer.
Hier thuis ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
hier op 't werk is 't lekker warm...
Ja nagetekend!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:09 schreef Syrena het volgende:
Piefie, supermuur!! Hoe heb je 't gedaan, uit de hand getekend?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef loveli het volgende:
Oi. Roze laklaarzen, beetje over the top. Zal ik?
[ afbeelding ]
Maar smaken verschillen, je vindt mijn schoenen dan waarschijnlijk lomp en onvrouwelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:38 schreef AKnynke het volgende:
k vind ze een beetje bijzonder hoerig..
Ja, dat is fijn hé!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
mn salaris (netto) is meer dan ik dachtdát is fijn!
gaat uw gang.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Aarggh ik moet even wat kwijt! Wie mag ik even pm'en?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Eens met Coquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze ook niet mooi en een beetje gedateerd ook, dat hele puntige vind ik er toch een beetje 10 jaar geleden uitzien. Solly, beeb. Nou ja, het is niet alsof je niet genoeg schoenen hebt die ik wel mooi vind.
Vik, wat een gedoe zeg, hoop dat je een capabele advocaat treft!
ja hoiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad lastig met gezond eten. Denk bijvoorbeeld aan volle kwark/yoghurt, nootjes (vooral amandelen, pecan, cashew), boterham pindakaas of houmous, salade met veel groente en feta. Gezond & calorierijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh jezus. Hoe kom ik in hemelsnaam aan 1800 calorieën per dag
Noten helpen je een heel stuk op weg! 100gr cashewnoten, is al 650kcal namelijk...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet met ontbijtkoek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat heet GMTAquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Noten helpen je een heel stuk op weg! 100gr cashewnoten, is al 650kcal namelijk...
Of kwark is ook een goede, moet je wel de volle hebben...
[edit] Spuit11 [/edit]
25 kilo is een prestatie, dus kudo's. ALs het geen moeite mag kosten, dan moet je jezelf een nieuwe (gezonde) levensstijl aanmeten. Lekker bewegen en je standaard keuzes goed maken. Mijn hulpmiddelen: in het begin veel verpakkingen lezen, geen gehard plantaardig vet of te veel snelle suikers. Dat kost moeite, maar op een gegeven moment weet je het wel en de rest eet je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, mijn probleem is een beetje dat het vooral niet te veel moeite moet kosten...![]()
Nee dat is het niet. Daar zit hem de moeite niet in. De "moeite" zit hem in het er over nadenken, het aandacht er aan geven, er (imo) continu aandacht aan moeten geven, alles van te voren bedenken. Ik kan het lastig uitleggen wat ik bedoel, maar als ik er teveel mee bezig ben in mijn hoofd wordt het zo'n ding. En dan ben ik me er constant bewust van. En dus ook van het feit dat ik GEEN chocola mag eten en GEEN chips en ander omnomnoms... Dan is het ineens een issue ivp iets wat ik naar de randen van mijn bewustzijn heb weten te werken ofzo...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:21 schreef Phaidra het volgende:
Uhh, wat kost er veel moeite aan een avocado in de lengte doorsnijden en leeglepelen? Of bak kwark opentrekken (desnoods portieverpakking, kan best ook mee naar school/werk zonder koeling) en leeglepelen?![]()
En nootjes kan je misschien in porties verpakken in boterhamzakjes om te voorkomen dat je teveel in 1x opeet?
ik snap precies wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Daar zit hem de moeite niet in. De "moeite" zit hem in het er over nadenken, het aandacht er aan geven, er (imo) continu aandacht aan moeten geven, alles van te voren bedenken. Ik kan het lastig uitleggen wat ik bedoel, maar als ik er teveel mee bezig ben in mijn hoofd wordt het zo'n ding. En dan ben ik me er constant bewust van. En dus ook van het feit dat ik GEEN chocola mag eten en GEEN chips en ander omnomnoms... Dan is het ineens een issue ivp iets wat ik naar de randen van mijn bewustzijn heb weten te werken ofzo...
Stilstaan is niet erg, zolang je maar niet minder gaat eten (metabolisme enzo). Hoelang heb je over die 25 kilo gedaan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja weet je Loveli ik weet best heel goed wat ik niet moet eten. Het kost me moeite om te bepalen wat ik dan wel MOET eten. Want zo voelt het ook een beetje atm. Ik MOET dat gaan eten. Ik zou het liever niet doen, want het minimaal eten heeft me zover gebracht en zit inmiddels zo in mijn systeem dat het haast geen moeite meer kost. Maar ja het brengt me duidelijk niet verder. Ik sta al zeker 3 maanden stil.
Ah zo, ik snap het. Lastig inderdaad!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Daar zit hem de moeite niet in. De "moeite" zit hem in het er over nadenken, het aandacht er aan geven, er (imo) continu aandacht aan moeten geven, alles van te voren bedenken. Ik kan het lastig uitleggen wat ik bedoel, maar als ik er teveel mee bezig ben in mijn hoofd wordt het zo'n ding. En dan ben ik me er constant bewust van. En dus ook van het feit dat ik GEEN chocola mag eten en GEEN chips en ander omnomnoms... Dan is het ineens een issue ivp iets wat ik naar de randen van mijn bewustzijn heb weten te werken ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |