Natuurlijk heb je wel een netwerkquote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Tink! Ik heb geen netwerk, dus voor mij wordt het gewoon bikkelen. Bummer.
Ik ga ff douchen en dan m'n nest in. Hopelijk een keer een nacht zonder dat ik m'n slaapshirt moet vervangen.
Ja, maar nooit begrepen wat ik daar nou mee moetquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je wel een netwerkJe staat toch op beurzen, je ontmoet toch mensen, je kent mij toch
![]()
Heb je linkedin?
Netwerkenquote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar nooit begrepen wat ik daar nou mee moet. Zo vaak sta ik niet op beurzen hoor. En dan zie ik vooral oude dames van >70 die niks meer kunnen zien... niet echt eh.. ja.. relevant
.
haha ja dat idee heb ik ook! nou ja, we zullen zien hequote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred!![]()
Dublin lijkt me gaafAl helemaal omdat ik de compleet ongefundeerde mening heb dat Ierland an sich supergaaf is
Nee hoor. Ik heb heel veel ambtenaren in mijn netwerk. Maar als het niets voor je is maakt het ook niet uit. Je komt er zo ook wel.quote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is LinkendIn dan wat meer voor de commerciële sector? Oh en ik ben gewoon vreselijk slecht in netwerken.
Wie had er ook weer een 10 voor haar thesis?quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb een paar grote problemen. Ik heb geen grote bek, ben eigenlijk best wel verlegenen voel me ook niet echt 'getalenteerd' ofzo
. Lastig.
Maar nu douchen. Tot morgen Slankies!
same here. Nu ook slapen. Nog even met de Duutser keuvelen....quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb een paar grote problemen. Ik heb geen grote bek, ben eigenlijk best wel verlegenen voel me ook niet echt 'getalenteerd' ofzo
. Lastig.
Maar nu douchen. Tot morgen Slankies!
Stom, want ze bereiken hun doel van het aantal langstudeerders verlagen niet eens méér door het nu al in te laten gaan. De meeste mensen die nu een extra jaar nodig hebben zullen dat voor het eind van dit studiejaar toch niet meer kunnen inhalen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Ewelina het volgende:
Wat mij betreft mag dit kabinet heel snel vallen. I'm screwed. http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/22624
Ja, dag MA. 4000 per jaar kan ik gewoon niet ophoesten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Toch gek dat bijna iedereen van zichzelf zegt dat ze slecht zijn in netwerken of er een hekel aan hebben, hoe kan het dan toch zo belangrijk zijn?
[..]
Stom, want ze bereiken hun doel van het aantal langstudeerders verlagen niet eens méér door het nu al in te laten gaan. De meeste mensen die nu een extra jaar nodig hebben zullen dat voor het eind van dit studiejaar toch niet meer kunnen inhalen.
Wel klote voor je.
Wat mij betreft ook.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Ewelina het volgende:
Wat mij betreft mag dit kabinet heel snel vallen. I'm screwed. http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/22624
Hoe bedoel je? Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Toch gek dat bijna iedereen van zichzelf zegt dat ze slecht zijn in netwerken of er een hekel aan hebben, hoe kan het dan toch zo belangrijk zijn?
Nou ja, heel veel mensen zeggen dat van zichzelf maar intussen zijn de meesten daarvan niet echt onsuccesvol ofzo. Dus of mensen zijn er beter in dan ze zelf denken, of het is minder belangrijk dan ze denken.quote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het een sluit het ander toch niet uit?
Zou het collegegeldkrediet van de IBG (of DUO) niet mee omhoog gaan? Of is lenen sowieso geen optie?quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dag MA. 4000 per jaar kan ik gewoon niet ophoesten.
Mensen zijn er meestal beter in dan ze denken. Het merendeel van de mensheid vindt een baan via vrienden en bekenden.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ja, heel veel mensen zeggen dat van zichzelf maar intussen zijn de meesten daarvan niet echt onsuccesvol ofzo. Dus of mensen zijn er beter in dan ze zelf denken, of het is minder belangrijk dan ze denken.
Gaat al niet meer. (Ik heb 5 jaar andere studies gedaan, vanwege verschillende redenen) Bij mijn huidige studie heb ik niet eens zoveel vertraging, maar zonder stufi studeren is gewoon lastig. Bij 24-28u p/w werken kun je geen 60 ECTs per jaar halen. Die 2e studie is al afgekapt door de overheid, en nu dit. Bedankt hé!quote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zou het collegegeldkrediet van de IBG (of DUO) niet mee omhoog gaan? Of is lenen sowieso geen optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |