Die mensen die er hard voor werken kun je natuurlijk alleen maar bewonderen, maar dat betekent niet per se dat mensen die er iets minder hard voor werken of om andere redenen wat langer nodig hebben later minder goed zullen zijn in hun werk. Je studententijd zijn ook wel de jaren waarin je volwassen wordt etc., er kunnen zoveel dingen gebeuren waardoor iemand iets langer over zijn studie doet zonder dat dat meteen betekent dat dat een slechtere student is dan degene die precies in vier jaar klaar is. Zelfs dingen die alleen met je studie te maken hebben: je hoeft maar 1 vak niet te halen dat niet meteen opnieuw kan, of een stage te doen die tegenvalt waardoor je iets nieuws moet regelen, of iets te laat bedenken dat je eigenlijk toch naar het buitenland wilt (zoals ikquote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef Blurred86 het volgende:
Nee ziekte zou wmb dan ook niet meegeteld moeten worden. Studieswitch wel, natuurlijk kun je een foute keuze maken (hell ik heb het zelf ook gedaan) maar dan doe je toch extra je best om te zorgen dat je daarna niet meer uitloopt?
En voor extra-curriculaire activiteiten kun je toch mooi dat jaar gebruiken dat je 'mag' uitlopen?
@Mini: ik ken er wel wat hoor! Maar dat zijn dan wel mensen die er hard voor werken en netjes colleges en practica volgen. Ik vind dat er voor een universitair diploma ook best verwacht mag worden dat je er de capaciteiten voor hebt en dat je bereid bent er hard voor te werken. Ik vind ook dat universiteiten zouden moeten selecteren aan de poort, dan heb je het probleem van mensen die uitlopen en afvallen al veel minder denk ik.
In dat geval: slaap lekker!quote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dit een hele interessante discussie, maar ik moet helaas slapenmorgen vroeg weer op..
welterusten slankies!
Haha. Geniaal hè! Ze mogen geen dieren weggeven bij dat soort prijsvragen dus ze geven 1750 euro aan de winnaar en daar moet diegene dan een chihuahua voor uitzoeken.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:21 schreef Viking84 het volgende:
Storing ontregelt treinverkeer rond Gouda
Ai, XM.
Dat ook. Bovendien is het te hard om het nu in te voeren voor studenten die keuzes hebben gemaakt op basis van oude informatie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
mogge! Zat half al in de bus, want sneeuw en moet naar Utrecht direct na werk
@Chico: ik snap de bezuinigingen ergens ook nog wel, de maatregel ook. Maar 3000 erbij is gewoon TE veel voor de nu studerende studenten die van niets wisten toen ze begonnen. 1000 had ik nog wel ok gevonden, maar 3000... nee... gelukkig kunnen 'we' het betalen, maar als ik alleen was geweest had ik moeten stoppen nu, financieel gezien, juist op het moment dat alles helemaal op zn plek valt..
Purol!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Goed geslapen vannacht, maar de ruimte tussen neus en lippen is net schuurpapier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |