ja ik ben ook best wel in stervende zwaan modusquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeetje Maria, je hebt 't goed te pakken lijkt het! Hallucinerende schapen nog wel!
Zou maar gewoon weer onder de wol kruipen. Beterschap!
Hoax, ik zie geen opgerolde pijpen in schoenen geproptquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
De eerste ontwerpen van Dyanne zijn al uitgelekt!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben weer thuis.Wat een crap zeg. Ongelooflijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, hij had het gesmst, maar dat smsje heb ik niet gekregen. Hopelijk komt 'ie nog, dan heb ik het ook 'op papier'.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Look at it from the bright side, ze geven je op deze manier alleen maar meer munitie.
Huisvredebreuk, puuuhhleaase!
Via sms?!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, hij had het gesmst, maar dat smsje heb ik niet gekregen. Hopelijk komt 'ie nog, dan heb ik het ook 'op papier'.
En ik ben weer thuis.is het een idee om een brief te schrijven (aangetekend) en daarin je services aan te bieden totdat je ontslag ingaat, zodat je laat zien dat je wel wilt komen...Dan kunnen zij daar weer op reageren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad goed dat je met een advocaat gaat praten...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ja, dat zal die advocaat vanmiddag ws ook zeggen. Maar daar komen nu is echt geen doen meer. Ook omdat de collega's het niet begrijpen. Andere ontslagen collega is er nog wel, want die is nog aan het opruimen, maar als hij klaar is, zal hij hetzelfde te horen krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
is het een idee om een brief te schrijven (aangetekend) en daarin je services aan te bieden totdat je ontslag ingaat, zodat je laat zien dat je wel wilt komen...Dan kunnen zij daar weer op reageren..
En inderdaad goed dat je met een advocaat gaat praten...
wat begrijpen de collega's niet? Dat je nog komt? Of hoe je behandelt wordt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat zal die advocaat vanmiddag ws ook zeggen. Maar daar komen nu is echt geen doen meer. Ook omdat de collega's het niet begrijpen. Andere ontslagen collega is er nog wel, want die is nog aan het opruimen, maar als hij klaar is, zal hij hetzelfde te horen krijgen.
En ik ben weer thuis.Vraag ook even aan de politie of je huisvredebreuk pleegt als je een contract hebt waarin staat dat je daar werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Warm ondergoed of de leggings die je in de zomer droeg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
*kou-boks met Nynke.
Leuk hoor, werken in zo'n oude villa, maar de isolatie laat ernstig te wensen over op de zolder... enkelglas, recht onder het dak. De verwarming trekt het niet. Voel m'n handen en tenen niet echt meer.
Hier thuis ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
hier op 't werk is 't lekker warm...
Ja nagetekend!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:09 schreef Syrena het volgende:
Piefie, supermuur!! Hoe heb je 't gedaan, uit de hand getekend?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef loveli het volgende:
Oi. Roze laklaarzen, beetje over the top. Zal ik?
[ afbeelding ]
Maar smaken verschillen, je vindt mijn schoenen dan waarschijnlijk lomp en onvrouwelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:38 schreef AKnynke het volgende:
k vind ze een beetje bijzonder hoerig..
Ja, dat is fijn hé!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
mn salaris (netto) is meer dan ik dachtdát is fijn!
gaat uw gang.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Aarggh ik moet even wat kwijt! Wie mag ik even pm'en?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Eens met Coquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze ook niet mooi en een beetje gedateerd ook, dat hele puntige vind ik er toch een beetje 10 jaar geleden uitzien. Solly, beeb. Nou ja, het is niet alsof je niet genoeg schoenen hebt die ik wel mooi vind.
Vik, wat een gedoe zeg, hoop dat je een capabele advocaat treft!
ja hoiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad lastig met gezond eten. Denk bijvoorbeeld aan volle kwark/yoghurt, nootjes (vooral amandelen, pecan, cashew), boterham pindakaas of houmous, salade met veel groente en feta. Gezond & calorierijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh jezus. Hoe kom ik in hemelsnaam aan 1800 calorieën per dag
Noten helpen je een heel stuk op weg! 100gr cashewnoten, is al 650kcal namelijk...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet met ontbijtkoek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat heet GMTAquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Noten helpen je een heel stuk op weg! 100gr cashewnoten, is al 650kcal namelijk...
Of kwark is ook een goede, moet je wel de volle hebben...
[edit] Spuit11 [/edit]
25 kilo is een prestatie, dus kudo's. ALs het geen moeite mag kosten, dan moet je jezelf een nieuwe (gezonde) levensstijl aanmeten. Lekker bewegen en je standaard keuzes goed maken. Mijn hulpmiddelen: in het begin veel verpakkingen lezen, geen gehard plantaardig vet of te veel snelle suikers. Dat kost moeite, maar op een gegeven moment weet je het wel en de rest eet je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, mijn probleem is een beetje dat het vooral niet te veel moeite moet kosten...![]()
Nee dat is het niet. Daar zit hem de moeite niet in. De "moeite" zit hem in het er over nadenken, het aandacht er aan geven, er (imo) continu aandacht aan moeten geven, alles van te voren bedenken. Ik kan het lastig uitleggen wat ik bedoel, maar als ik er teveel mee bezig ben in mijn hoofd wordt het zo'n ding. En dan ben ik me er constant bewust van. En dus ook van het feit dat ik GEEN chocola mag eten en GEEN chips en ander omnomnoms... Dan is het ineens een issue ivp iets wat ik naar de randen van mijn bewustzijn heb weten te werken ofzo...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:21 schreef Phaidra het volgende:
Uhh, wat kost er veel moeite aan een avocado in de lengte doorsnijden en leeglepelen? Of bak kwark opentrekken (desnoods portieverpakking, kan best ook mee naar school/werk zonder koeling) en leeglepelen?![]()
En nootjes kan je misschien in porties verpakken in boterhamzakjes om te voorkomen dat je teveel in 1x opeet?
ik snap precies wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Daar zit hem de moeite niet in. De "moeite" zit hem in het er over nadenken, het aandacht er aan geven, er (imo) continu aandacht aan moeten geven, alles van te voren bedenken. Ik kan het lastig uitleggen wat ik bedoel, maar als ik er teveel mee bezig ben in mijn hoofd wordt het zo'n ding. En dan ben ik me er constant bewust van. En dus ook van het feit dat ik GEEN chocola mag eten en GEEN chips en ander omnomnoms... Dan is het ineens een issue ivp iets wat ik naar de randen van mijn bewustzijn heb weten te werken ofzo...
Stilstaan is niet erg, zolang je maar niet minder gaat eten (metabolisme enzo). Hoelang heb je over die 25 kilo gedaan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja weet je Loveli ik weet best heel goed wat ik niet moet eten. Het kost me moeite om te bepalen wat ik dan wel MOET eten. Want zo voelt het ook een beetje atm. Ik MOET dat gaan eten. Ik zou het liever niet doen, want het minimaal eten heeft me zover gebracht en zit inmiddels zo in mijn systeem dat het haast geen moeite meer kost. Maar ja het brengt me duidelijk niet verder. Ik sta al zeker 3 maanden stil.
Ah zo, ik snap het. Lastig inderdaad!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Daar zit hem de moeite niet in. De "moeite" zit hem in het er over nadenken, het aandacht er aan geven, er (imo) continu aandacht aan moeten geven, alles van te voren bedenken. Ik kan het lastig uitleggen wat ik bedoel, maar als ik er teveel mee bezig ben in mijn hoofd wordt het zo'n ding. En dan ben ik me er constant bewust van. En dus ook van het feit dat ik GEEN chocola mag eten en GEEN chips en ander omnomnoms... Dan is het ineens een issue ivp iets wat ik naar de randen van mijn bewustzijn heb weten te werken ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |