Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het kan nog, zo te zijn is de sneeuw bijna daarquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb mijn slee meegenomen naar school.
Maar dat zit er vandaag volgens mij niet in.
Gewoon niet zo vaak knoeienquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou dan, schone badkamer EN keuken![]()
zoutwerkt ook voor rode wijn (waarom weet ik dat
)
wiequote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als je op constant valt
Blijf goede hoop houdenquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb mijn slee meegenomen naar school.
Maar dat zit er vandaag volgens mij niet in.
myraelaquote:
quote:
Er is vast ook wel iemand te vinden die het geil vindt als je een clownspak of een luier aantrekt, maar dat betekent niet dat je het daarom dan maar moet doenquote:Op maandag 29 november 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
Maar hoge hakken is zo mooi.En ik ken iemand die het nogal geil vind.
die valt op constant met hoge hakken en dat is niet geilquote:
Vrij zijn is altijd goedquote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben morgen lekker vrij, da's leuk met sneeuw
quote:
wie is constant?quote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
die valt op constant met hoge hakken en dat is niet geil
Gelukkig ben ik niet de enige die niet op de sneeuw zit te wachtenquote:
met sneeuw erbij vooral!quote:
bedanktquote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is vast ook wel iemand te vinden die het geil vindt als je een clownspak of een luier aantrekt, maar dat betekent niet dat je het daarom dan maar moet doen
quote:
Niet?quote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is vast ook wel iemand te vinden die het geil vindt als je een clownspak of een luier aantrekt, maar dat betekent niet dat je het daarom dan maar moet doen
die gast in dat badjequote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedankt![]()
nou moet ik opeens denken aan "sex voor de buch"
strijk ze myraelaquote:
iddquote:
vraag maar aan wokquote:
het was niet serieus bedoeld, ik vind hoge hakken namelijk echt enorm niet geilquote:
Witte bonen in tomatensaus zullen nooit meer hetzelfde zijnquote:
Wat heeft dat met clownspakken en luiers te maken?quote:Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus zullen nooit meer hetzelfde zijn
Ik was al bang dat ik alleen wasquote:Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was niet serieus bedoeld, ik vind hoge hakken namelijk echt enorm niet geil
Ik vind het een achterlijk iets eigenlijk, als een gehandicapte gaan rondlopen: half struikelend dus en dat geil vinden?quote:Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was niet serieus bedoeld, ik vind hoge hakken namelijk echt enorm niet geil
Wel met Seks voor de Buch en dat badje.quote:Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met clownspakken en luiers te maken?
Maar gelukkig is er nog iemand thuis?quote:
hihi..maar dan bevries ik!quote:
Gelukkig zijn er ook mensen blijquote:
het waren toch bruine bonenquote:Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus zullen nooit meer hetzelfde zijn
HOU OPquote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het waren toch bruine bonen
geen idee, ik probeer die mental image nog uit mijn hoofd te halen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het waren toch bruine bonen
ja, dat dusquote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
HOU OP![]()
ik probeer het te vergeten
ja, het zijn van die 'verjaardagsschoenen'quote:Op maandag 29 november 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het een achterlijk iets eigenlijk, als een gehandicapte gaan rondlopen: half struikelend dus en dat geil vinden?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
HOU OP![]()
ik probeer het te vergeten
het wil mij ook niet lukkenquote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, ik probeer die mental image nog uit mijn hoofd te halen.
Jaa, maar..ach, laat ook maar.quote:Op maandag 29 november 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel met Seks voor de Buch en dat badje.
No wayquote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus zijn sowieso smerig.
aarg ik klikte bijnaquote:
Zelfkastijding, dat is het!quote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het zijn van die 'verjaardagsschoenen'
zitten, bek houden, sexy zijn met je hakken aan..hoewel je dan maar beter als eerste kunt komen, als laatste moet gaan en niet zoveel kan drinken.
Mijn zus zat het ooit een keer te kijken, kwam degene die haar wiskundebijles gaf ineens voorbijquote:
En wel meerdere iemandquote:Op maandag 29 november 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar gelukkig is er nog iemand thuis?
Jawel. Rare halve engelsmanquote:
De les zal nooit meer hetzelfde zijn geweestquote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zus zat het ooit een keer te kijken, kwam degene die haar wiskundebijles gaf ineens voorbij
Hij had wel een kick ass hond, die ging grommen als je wiskunde A zei.quote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
De les zal nooit meer hetzelfde zijn geweest
Nee! Juist lekker op toast met scrambled eggquote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel. Rare halve engelsman
Eiquote:Op maandag 29 november 2010 15:08 schreef Stuart het volgende:
Nee! Juist lekker op toast met scrambled egg
Moeilijke eterquote:
Studeer je Japansquote:Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo blij dat Japanse werkwoorden makkelijk te vervoegen zijn
Het is volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik het leuk vind huiswerk te maken
woeiquote:Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef Pheno het volgende:
Het is volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik het leuk vind huiswerk te maken
quote:Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef Pheno het volgende:
Ben je ziek aan het worden?quote:Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef Pheno het volgende:
Eén keer per jaar wil ik een gebakken eitje, verder vind ik het niet lekker neequote:
Omdat ik geen ei en witte bonen in tomatensaus lust?quote:
studeren is een groot woord. benkyoosuru namelijk. En 1 van de twee onregelmatige werkwoordstammenquote:
ik kliktequote:
Moet je even buiten gaan staanquote:
En sushiquote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eén keer per jaar wil ik een gebakken eitje, verder vind ik het niet lekker nee
[..]
Omdat ik geen ei en witte bonen in tomatensaus lust?
Opvlieger?quote:
Waarom 1x per jaar dan welquote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eén keer per jaar wil ik een gebakken eitje, verder vind ik het niet lekker nee
[..]
lijkt me ook geen lekkere combinatiequote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat het kan.quote:
Ohja, en vis dus.quote:
Okay, dan zegt mij genoegquote:Op maandag 29 november 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
studeren is een groot woord. benkyoosuru namelijk. En 1 van de twee onregelmatige werkwoordstammenSuru dus
Twee onregelmatige werkwoorden, de rest altijd hetzelfde
Dat is het wel. Heerlijk juistquote:Op maandag 29 november 2010 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me ook geen lekkere combinatie
Pfoeh, ik denk dat ik dat maar eens ga doen ja.quote:Op maandag 29 november 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je even buiten gaan staan
kijk, dat ziet er al beter uit dan "ik ben zo geyl"quote:
het was toch alleen voeden?quote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk, dat ziet er al beter uit dan "ik ben zo geyl"![]()
heropvoeden, we kunnen het
ik ben veel makkelijker, geen groente.quote:Op maandag 29 november 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, en vis dus.
En schaaldieren.
En spruitjes.
En rauwe tomaten.
Garnalen vind ik dan wel weer lekker
Omdat ik nou eenmaal raar ben?quote:
Nah, het is geen voltijd studie in ieder geval.quote:
Grappig. Daar hou ik ook van trouwens, van ketchupquote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nou eenmaal raar ben?
Geen idee, maar ik heb gemiddeld 1 keer per jaar gewoon zin in een gebakken ei.
Liefst met kaas erover en ketchup erbij.
Eet ik anders ook noooooit, ketchup
oh jezus, ben jij er ook zo eentje?quote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben veel makkelijker, geen groente.
Wel leuk lijkt me. Ben je al eens in de gelegenheid geweest om het land te bezoekenquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het is geen voltijd studie in ieder geval.
Dus hem gewoon aan zijn neus dus laten opererenquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh jezus, ben jij er ook zo eentje?
Dat is helemaal verschrikkelijkquote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Misschien is het vandaag wel die ene keerquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grappig. Daar hou ik ook van trouwens, van ketchup
Vier keer nu. Dit jaar twee keer. 1x vakantie, 1x voor FOK!games.quote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel leuk lijkt me. Ben je al eens in de gelegenheid geweest om het land te bezoeken
Go for itquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is het vandaag wel die ene keer![]()
Ik krijg er echt zin in nu
Nee joh, IK hoef niet voor hem te kokenquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
Dus hem gewoon aan zijn neus dus laten opereren
Wow, wat gaafquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vier keer nu. Dit jaar twee keer. 1x vakantie, 1x voor FOK!games.
Dat is waarquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, IK hoef niet voor hem te koken
koewl!quote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vier keer nu. Dit jaar twee keer. 1x vakantie, 1x voor FOK!games.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh jezus, ben jij er ook zo eentje?
wat nou? ik eet alles behalve gekookte groente en aardappelenquote:
Succes met allesquote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dan ga ik nu even meneer taart zijn laptop en een pyama enzo brengen![]()
![]()
Oh, en Thijs halen, dan een postpakketje halen, boodschappen doen, eten koken, Thijs in bed leggen en dan weer zitten
Wel gestoomde groenten dusquote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wat nou? ik eet alles behalve gekookte groente en aardappelen
Succes en tot laterquote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Oh, en Thijs halen, dan een postpakketje halen, boodschappen doen, eten koken, Thijs in bed leggen en dan weer zitten
Succes en sterktequote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
chinezen doen aan gestoomde groente groente dus jaquote:
druk hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik stoom ook alles en ben ook gek op stir fryquote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
chinezen doen aan gestoomde groente groente dus ja![]()
en vergeet de wok niet
rij voorzichtig hé, 1 in het zkh is al teveel.quote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
jouw naam doet me altijd denken aan dat muisjequote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er ook vandoor. Moet helaas weer iets doen. Tot vanavond![]()
Kan toch, er zijn genoeg mensen die geen tomaten lusten maar wel tomatensoep, curry/ketchup en tomatensausquote:
Bis later Stuartquote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
Ik!quote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan toch, er zijn genoeg mensen die geen tomaten lusten maar wel tomatensoep, curry/ketchup en tomatensaus
laters stuartquote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
quote:
ik ken er een die wist niet dat snert en erwtensoep etzelfde warenquote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan toch, er zijn genoeg mensen die geen tomaten lusten maar wel tomatensoep, curry/ketchup en tomatensaus
[..]
Bis later Stuart![]()
Deed mijn ma ook vaak bij mijn zusje zoals spinoza i.p.v. spinazie. Makkelijk geef het een andere naam en ze eten het zo opquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken er een die wist niet dat snert en erwtensoep etzelfde waren
whehehe inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deed mijn ma ook vaak bij mijn zusje zoals spinoza i.p.v. spinazie. Makkelijk geef het een andere naam en ze eten het zo op
Oke, volgens mij doe je dat dan met een hele zooi tegelijkquote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
10Gb downloaden in iets minder dan 2 uur.
zou voor internet niet slecht zijn,![]()
helaas is het op een gb netwerk
Lees hem dan voor over groente vanavondquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, IK hoef niet voor hem te koken
nope, dit is de enigste data die eroverheen looptquote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, volgens mij doe je dat dan met een hele zooi tegelijk
er was eens een slaaikrop.....quote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees hem dan voor over groente vanavond.
Dat is het zekerquote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nope, dit is de enigste data die eroverheen loopt![]()
mooi klusje voor de netwerk boys
Lolquote:Op maandag 29 november 2010 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
hoe vinden jullie m'n nieuwe UI?
ik mag binnenkort toch zelf ook echt onder het mesquote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
rij voorzichtig hé, 1 in het zkh is al teveel.
of moet ik deze nemen?quote:
hij doet het nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of moet ik deze nemen?
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik mag binnenkort toch zelf ook echt onder het mes
allebei, en dat ze dan zo omwisselenquote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of moet ik deze nemen?
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat het nu wel goedquote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik mag binnenkort toch zelf ook echt onder het mes
Dat zei ik net ook alquote:
maar dat kan ik niet maken hoorquote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
allebei, en dat ze dan zo omwisselen
waarom ben je er dan nog?quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nu wel goed
[..]
Dat zei ik net ook al
plaatselijke post-buiquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
waarom gaan jullie nou zo hard ineens
jawel, dat kan je wel makenquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dat kan ik niet maken hoor
Want naaktfoto's van een pinguin.quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, dat kan je wel maken![]()
niemand die er boos om wordt
Ach nou ja, als het maar opgelost wordt, dan ga ik er fluitend naartoe hoorquote:
hier al een paar weekjes hoorquote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor hier al vuurwerk. Ietsie te vroeg
Nee dat jij weg wasquote:
Hey LLquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
weet ik veeeeeeeeeeeel!quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maaaaaaaaaaaaaar hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
Dat was hier in de zomer alquote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
eventjes vragen aan mensenquote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik veeeeeeeeeeeel!
ik weet hoe een computer aan moet..en dat is het ongeveer wel
Heldquote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, als het maar opgelost wordt, dan ga ik er fluitend naartoe hoor
Oh boefjequote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hier al een paar weekjes hoor
heb zelf ook al wat afgestoken
Google is je vriendjequote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maaaaaaaaaaaaaar hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Ja, maar ik weet hoe opgelucht ik achteraf ga zijn, dat helptquote:
da's altijd fijnquote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
oja, mijn mammie belde, ik eet daar met Thijs, dus ik hoef heulemaal niet meer zoveel te doen
quote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja nee natuurlijk ik ben er weer even niet he
quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
oja, mijn mammie belde, ik eet daar met Thijs, dus ik hoef heulemaal niet meer zoveel te doen
Dat wil ik graag gelovenquote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet hoe opgelucht ik achteraf ga zijn, dat helpt
quote:
Fijn he dat mammie voor je kooktquote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
wazzdamee?quote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
ooohh noeeeeeessssssssssss!!!!!!!!
Warning *tuuut* Warning!
PI
waar zit je nu?quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga zo naar huis denk.
Voor de sneeuw valt.
taxi?quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar eens inpakken. Taxi komt om 4 uur
Heb je dus geen zak aan je slee op deze manierquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga zo naar huis denk.
Voor de sneeuw valt.
Wat een luxequote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar eens inpakken. Taxi komt om 4 uur
Neequote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dus geen zak aan je slee op deze manier
[..]
Wat een luxe
Nee, want de auto kan niet op mijn sleequote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dan kan je toch maar beter even wachten
daarvoor ben ik nu te laatquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga zo naar huis denk.
Voor de sneeuw valt.
joepiequote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb nog een half uurtje tussendoor
Niet goed gepland dusquote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want de auto kan niet op mijn slee
Dat was ik al voordat ik vanmiddag hier weg gingquote:
latersquote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
[ afbeelding ]
tijd voor operatie stofwolk
Tot laterquote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bis Later Wokquote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
doeidoei!quote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
friempelaartjequote:
Das balen want sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef friemelaar het volgende:
Het ziet er naar uit dat wij nog even gespaard worden met de sneeuw
Same herequote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef friemelaar het volgende:
Het ziet er naar uit dat wij nog even gespaard worden met de sneeuw
piemelhaartjequote:
Sneeuw is welquote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik moet er vandaag nog 2 x op uit met de auto , en dus SNEEUW
ijzel is inderdaad nog veeeeeel ergerquote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sneeuw is wel, ijzel daar in tegen
Vertel mij wat, heb er al niet al te beste ervaring meequote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ijzel is inderdaad nog veeeeeel erger
Dat is dan ook wel weer waar ja. Dat is gewoon gevaarlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ijzel is inderdaad nog veeeeeel erger
Lolquote:Op maandag 29 november 2010 16:16 schreef friemelaar het volgende:
Ik helaas ook, maar ook met sneeuw.
Mijn busje heeft achterwiel aandrijving en als er niet genoeg gewicht geladen is kom ik vaak niet weg als ik in een kuil stilsta
laters pgrquote:
dat had een sneeuwwolk moeten zijn wokquote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
friemelquote:
kook + slaap ze kerelquote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaarMoet gaan koken, anders is hij straks te laat
+
=
quote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
+
=
doeidoei piemelhaartjequote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
+
=
Volgens mij gaat daar wel veel kadukquote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerige *&*%^$#@*&%@# is het slot van het appartement kapot![]()
kan ik morgen dus een nieuw slot gaan halen en je zult zien dat ze dit type niet op voorraad hebben
het zit je niet echt mee he?quote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerige *&*%^$#@*&%@# is het slot van het appartement kapot![]()
kan ik morgen dus een nieuw slot gaan halen en je zult zien dat ze dit type niet op voorraad hebben
Ben ik blij dat ik nu niet daar ergens zitquote:Op maandag 29 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Met ca 70 kmh door Maarn heen. A12 staat stil
Niet die, met wel zoietsquote:
Jepquote:
Maarnquote:Op maandag 29 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Met ca 70 kmh door Maarn heen. A12 staat stil
Ik heb in Maarn gewoondquote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maarn
daar woon ik een paar kilometer vandaan
Rustig dorpjequote:
Kom en heel simpel etenquote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb net een hapje genomen van mijn chocoletter M.
Zit meer chocola aan dan de andere letters
nu je het zegt jaquote:
Hier ligt er al zeker een centimeter of 2quote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het niet, en er ligt ook niks.
Wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het niet, en er ligt ook niks.
gelukkig wel jaquote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier ligt er al zeker een centimeter of 2
Omdat die witte zooi moet opbokkenquote:
Behalve als je erdoor moetquote:
Ik rijd liever wat andersquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw op de weg![]()
ken je die acties?
dat je het doet en gelijk denkt "o noes!!"
ik had er zo één![]()
het is glad en mijn afrit was zo druk dat ze op de vluchtstrrok stonden.
dde reactie was om de auto 2 keer haaks de vluchtstrook op te hoeken....![]()
ook met winterbanden raak je dan in de slip
Oefquote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw op de weg![]()
ken je die acties?
ik had er zo één![]()
quote:
niet echtquote:
Lekker slimquote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw op de weg![]()
ken je die acties?
ik had er zo één![]()
Nog ruim een maand en dan ben je er vanafquote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt
ik heb dus ook al de balen van het jaar 2010
quote:
gelukkig welquote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog ruim een maand en dan ben je er vanaf
nog een maandje en dan is het voorbij, kan je beginnen met een schone lij.quote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt
ik heb dus ook al de balen van het jaar 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
uitzondering, zuurkoolquote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Neequote:
En weer een nieuw pech jaar voor de deurquote:
Heb je ze zeker weten wel op een rijtje?quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uitzondering, zuurkool![]()
en dat eten we vanavond
quote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog een maandje en dan is het voorbij, kan je beginnen met een schone lij.De inzendingstermijn is al lang geslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
En weer een nieuw pech jaar voor de deur
[..]
Heb je ze zeker weten wel op een rijtje?
Ik begin zo mijn bedenkingen te krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 16:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor, de volgorde lijkt nergens naar maar wel op een rijtje
nu pasquote:Op maandag 29 november 2010 17:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik begin zo mijn bedenkingen te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu pas![]()
man, ik ben zo gek als een draaideurNope vanaf het eerste moment alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, pgr heeft een permanent volle zakquote:
Ik ook!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook!
Geen rauwe tomaten, wel saus, soep, ketchup, etc.![]()
We matchen![]()
EN ik eet wél braaf mijn groenten.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uitzondering, zuurkool![]()
en dat eten we vanavond
Volgens mij lijken wij kwa eetgewoonte veel op elkaarquote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook!
Geen rauwe tomaten, wel saus, soep, ketchup, etc.![]()
We matchen![]()
EN ik eet wél braaf mijn groenten.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
En weer een nieuw pech jaar voor de deur
Volgens mij weet je het stiekem al welquote:
iddquote:
Ik ben een nerd.. ik snap hints nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij weet je het stiekem al wel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de woonkamer en de keuken zijn we klaar met schilderen![]()
![]()
Jij bent helemaal geen nerd, jij bentquote:Op maandag 29 november 2010 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een nerd.. ik snap hints niet
dat is anders een heel leuk spelquote:Op maandag 29 november 2010 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een nerd.. ik snap hints niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |