Kan toch, er zijn genoeg mensen die geen tomaten lusten maar wel tomatensoep, curry/ketchup en tomatensausquote:
Bis later Stuartquote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er ook vandoor. Moet helaas weer iets doen. Tot vanavond![]()
Ik!quote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan toch, er zijn genoeg mensen die geen tomaten lusten maar wel tomatensoep, curry/ketchup en tomatensaus
laters stuartquote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er ook vandoor. Moet helaas weer iets doen. Tot vanavond![]()
quote:
ik ken er een die wist niet dat snert en erwtensoep etzelfde warenquote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan toch, er zijn genoeg mensen die geen tomaten lusten maar wel tomatensoep, curry/ketchup en tomatensaus
[..]
Bis later Stuart![]()
Deed mijn ma ook vaak bij mijn zusje zoals spinoza i.p.v. spinazie. Makkelijk geef het een andere naam en ze eten het zo opquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken er een die wist niet dat snert en erwtensoep etzelfde waren
whehehe inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deed mijn ma ook vaak bij mijn zusje zoals spinoza i.p.v. spinazie. Makkelijk geef het een andere naam en ze eten het zo op
Oke, volgens mij doe je dat dan met een hele zooi tegelijkquote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
10Gb downloaden in iets minder dan 2 uur.
zou voor internet niet slecht zijn,![]()
helaas is het op een gb netwerk
Lees hem dan voor over groente vanavondquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, IK hoef niet voor hem te koken
nope, dit is de enigste data die eroverheen looptquote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, volgens mij doe je dat dan met een hele zooi tegelijk
er was eens een slaaikrop.....quote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees hem dan voor over groente vanavond.
Dat is het zekerquote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nope, dit is de enigste data die eroverheen loopt![]()
mooi klusje voor de netwerk boys
Lolquote:Op maandag 29 november 2010 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
hoe vinden jullie m'n nieuwe UI?
ik mag binnenkort toch zelf ook echt onder het mesquote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
rij voorzichtig hé, 1 in het zkh is al teveel.
of moet ik deze nemen?quote:
hij doet het nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of moet ik deze nemen?
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik mag binnenkort toch zelf ook echt onder het mes
allebei, en dat ze dan zo omwisselenquote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of moet ik deze nemen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |