quote:Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo blij dat Japanse werkwoorden makkelijk te vervoegen zijn
Het is volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik het leuk vind huiswerk te maken
Ben je ziek aan het worden?quote:Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo blij dat Japanse werkwoorden makkelijk te vervoegen zijn
Het is volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik het leuk vind huiswerk te maken
Eén keer per jaar wil ik een gebakken eitje, verder vind ik het niet lekker neequote:
Omdat ik geen ei en witte bonen in tomatensaus lust?quote:
studeren is een groot woord. benkyoosuru namelijk. En 1 van de twee onregelmatige werkwoordstammenquote:
ik kliktequote:
Moet je even buiten gaan staanquote:
En sushiquote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eén keer per jaar wil ik een gebakken eitje, verder vind ik het niet lekker nee
[..]
Omdat ik geen ei en witte bonen in tomatensaus lust?
Opvlieger?quote:
Waarom 1x per jaar dan welquote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eén keer per jaar wil ik een gebakken eitje, verder vind ik het niet lekker nee
[..]
lijkt me ook geen lekkere combinatiequote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat het kan.quote:
Ohja, en vis dus.quote:
Okay, dan zegt mij genoegquote:Op maandag 29 november 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
studeren is een groot woord. benkyoosuru namelijk. En 1 van de twee onregelmatige werkwoordstammenSuru dus
Twee onregelmatige werkwoorden, de rest altijd hetzelfde
Dat is het wel. Heerlijk juistquote:Op maandag 29 november 2010 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me ook geen lekkere combinatie
Pfoeh, ik denk dat ik dat maar eens ga doen ja.quote:Op maandag 29 november 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je even buiten gaan staan
kijk, dat ziet er al beter uit dan "ik ben zo geyl"quote:
het was toch alleen voeden?quote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk, dat ziet er al beter uit dan "ik ben zo geyl"![]()
heropvoeden, we kunnen het
ik ben veel makkelijker, geen groente.quote:Op maandag 29 november 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, en vis dus.
En schaaldieren.
En spruitjes.
En rauwe tomaten.
Garnalen vind ik dan wel weer lekker
Omdat ik nou eenmaal raar ben?quote:
Nah, het is geen voltijd studie in ieder geval.quote:
Grappig. Daar hou ik ook van trouwens, van ketchupquote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nou eenmaal raar ben?
Geen idee, maar ik heb gemiddeld 1 keer per jaar gewoon zin in een gebakken ei.
Liefst met kaas erover en ketchup erbij.
Eet ik anders ook noooooit, ketchup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |