Lolquote:Op maandag 29 november 2010 16:16 schreef friemelaar het volgende:
Ik helaas ook, maar ook met sneeuw.
Mijn busje heeft achterwiel aandrijving en als er niet genoeg gewicht geladen is kom ik vaak niet weg als ik in een kuil stilsta
laters pgrquote:
dat had een sneeuwwolk moeten zijn wokquote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
[ afbeelding ]
tijd voor operatie stofwolk
friemelquote:
kook + slaap ze kerelquote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaarMoet gaan koken, anders is hij straks te laat
+
=
quote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
+
=
doeidoei piemelhaartjequote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
+
=
Volgens mij gaat daar wel veel kadukquote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerige *&*%^$#@*&%@# is het slot van het appartement kapot![]()
kan ik morgen dus een nieuw slot gaan halen en je zult zien dat ze dit type niet op voorraad hebben
het zit je niet echt mee he?quote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerige *&*%^$#@*&%@# is het slot van het appartement kapot![]()
kan ik morgen dus een nieuw slot gaan halen en je zult zien dat ze dit type niet op voorraad hebben
Ben ik blij dat ik nu niet daar ergens zitquote:Op maandag 29 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Met ca 70 kmh door Maarn heen. A12 staat stil
Niet die, met wel zoietsquote:
Jepquote:
Maarnquote:Op maandag 29 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Met ca 70 kmh door Maarn heen. A12 staat stil
Ik heb in Maarn gewoondquote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maarn
daar woon ik een paar kilometer vandaan
Rustig dorpjequote:
Kom en heel simpel etenquote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb net een hapje genomen van mijn chocoletter M.
Zit meer chocola aan dan de andere letters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |