oh jezus, ben jij er ook zo eentje?quote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben veel makkelijker, geen groente.
Wel leuk lijkt me. Ben je al eens in de gelegenheid geweest om het land te bezoekenquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het is geen voltijd studie in ieder geval.
Dus hem gewoon aan zijn neus dus laten opererenquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh jezus, ben jij er ook zo eentje?
Dat is helemaal verschrikkelijkquote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben veel makkelijker, geen groente.
Misschien is het vandaag wel die ene keerquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grappig. Daar hou ik ook van trouwens, van ketchup
Vier keer nu. Dit jaar twee keer. 1x vakantie, 1x voor FOK!games.quote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel leuk lijkt me. Ben je al eens in de gelegenheid geweest om het land te bezoeken
Go for itquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is het vandaag wel die ene keer![]()
Ik krijg er echt zin in nu
Nee joh, IK hoef niet voor hem te kokenquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
Dus hem gewoon aan zijn neus dus laten opereren
Wow, wat gaafquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vier keer nu. Dit jaar twee keer. 1x vakantie, 1x voor FOK!games.
Dat is waarquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, IK hoef niet voor hem te koken
koewl!quote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vier keer nu. Dit jaar twee keer. 1x vakantie, 1x voor FOK!games.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh jezus, ben jij er ook zo eentje?
wat nou? ik eet alles behalve gekookte groente en aardappelenquote:
Succes met allesquote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dan ga ik nu even meneer taart zijn laptop en een pyama enzo brengen![]()
![]()
Oh, en Thijs halen, dan een postpakketje halen, boodschappen doen, eten koken, Thijs in bed leggen en dan weer zitten
Wel gestoomde groenten dusquote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wat nou? ik eet alles behalve gekookte groente en aardappelen
Succes en tot laterquote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Oh, en Thijs halen, dan een postpakketje halen, boodschappen doen, eten koken, Thijs in bed leggen en dan weer zitten
Succes en sterktequote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
chinezen doen aan gestoomde groente groente dus jaquote:
druk hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik stoom ook alles en ben ook gek op stir fryquote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
chinezen doen aan gestoomde groente groente dus ja![]()
en vergeet de wok niet
rij voorzichtig hé, 1 in het zkh is al teveel.quote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
jouw naam doet me altijd denken aan dat muisjequote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er ook vandoor. Moet helaas weer iets doen. Tot vanavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |