Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
quote:Mooie race gereden tegen een vriend dit weekend
Zijn Prelude 4th Gen met 290pk tegen mijn Prelude 5th Gen met 285pk op Monaco! Spannende race met onze oude auto's! Ging gelijk op, alleen stond ie in de weg bij de laatste bocht, anders was ik 1e gewordenNu kreeg ik een penalty door het beuken omdat hij zo'n slak was
Monaro.quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En ze hebben ook Holden modellen?
Nietusquote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Euh, de openingspost klopt niet. Er ontbreken namen die wél in de Wiki staan...
Is te winnen met IA License, of anders inderdaad wachten tot je een occassion ziet. Persoonlijk viel mij de Daihatsu Midget na 3 dagen wachten een beetje tegenquote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb mijn PS3 naam er ook bijgezet.
Scharrel-hagelslag = Melluk
Vroooooem vanavond weer verder. Ben pas level 14....maar ik moet nu op zoek naar de juiste auto's om mee te racen. Heb er eentje nodig voor in de amateur cup, namelijk zo'n pick-up truck die nergens te koop zijn.....moet ik nu hopen dat er eentje een keer als occassion te koop staat?
Tegen F150's en RAM 1500quote:Op maandag 29 november 2010 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
Is te winnen met IA License, of anders inderdaad wachten tot je een occassion ziet. Persoonlijk viel mij de Daihatsu Midget na 3 dagen wachten een beetje tegen
haha uhm ok...dan hopen op de occassionsquote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tegen F150's en RAM 1500
vette shit!
same here...quote:
Moet jij niet op zoek naar een baan?quote:Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef nero7 het volgende:
moeten jullie niet op school wezen ofzo
Neen, ik heb nu weekend. Dus GT5. Maar ook boodschappen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef nero7 het volgende:
moeten jullie niet op school wezen ofzo
Pajero betekent toch iets heel anders in het spaans?quote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef SanAnt het volgende:
Iemand al de Mitsubishi PAJERO Evolution Rally Raid Car '03 of de Mitsubishi PAJERO Rally Raid Car '85 tegen gekomen (gewonnen of bij of bij de tweede handsjes)
Ik kom 800000 mitsubishis tegen maar deze niet![]()
Ik wil in mijn echte auto rijden en zie m maar niet![]()
btw mijn echte auto is een montero ,zo heet deze auto in spanje ,in de rest van de wereld en gt5 heet ie Pajero(vogel)
Rukken,aftrekken mastruberen bedoel je?quote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Pajero betekent toch iets heel anders in het spaans?
Level 40 heb ik gelezenquote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef kreuk050 het volgende:
Heren, ff een vraagje. Wanneer komt het schademodel? Heb gehoord dat je die moest unlocken? Ben nu lvl 6
Level 20 halfquote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef kreuk050 het volgende:
Heren, ff een vraagje. Wanneer komt het schademodel? Heb gehoord dat je die moest unlocken? Ben nu lvl 6
Zit nu op 14, en er is al wel iets van een schademodel zichtbaar hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Level 20 half
Level 40 kan je echt naar de knoppen.
Las ik.
Dat is sowieso al vanaf 0, maar echt bijzonder is het niet.quote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zit nu op 14, en er is al wel iets van een schademodel zichtbaar hoor
Niemand nog?quote:Op maandag 29 november 2010 13:05 schreef very het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik in split screen mijn eigen verdiende auto uit de career gebruiken?
Want ik heb me daar toch een bruut beestje klaarstaan om al mijn vrienden compleet zoek te rijden...
Waar moet je die doen gewoon als practice of arcade? En heb jij ook nog een speciale setup of banden gebruikt?quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, die GT-R trophy gehaald op de Ring!
Reed een 7:28.8 met nog flink wat foutjes erin, maar zag net een filmpje en tsja, blijkbaar is 'the magic word' skid recovery on, beetje lame, maar ik reed zonder skid recovery met pijn en moeite en near perfect lap 7:36 en nu cruisde ik half naar 7:28 dus, zit nog wel paar seconden meer in zelfs denk, maar in ieder geval vet om die trophy te hebben!
11 om precies te zijn, stealth EN chromeline.quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Unknowd het volgende:
Broer heeft signature ed gehaald van 160 piek, krijg je wel 7 dikke bakken bij, ik ga gewoon beginnen met me honda civic niet vooruit te fikken, maar dat komt wel:P
zijn egt hele dikken bakken, audi r8 zit erbij alleen die ziet er all gruwlijk uit,.quote:Op maandag 29 november 2010 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
11 om precies te zijn, stealth EN chromeline.
Serieus??quote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Level 20 half
Level 40 kan je echt naar de knoppen.
Las ik.
soms kan het zo simpel zijn....thanks!quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef IrishBastard het volgende:
Aanmerken als Favorite. Kun je 'm zo selecteren
Ik ga het doen als je het via je PC kan... Ergens binnenkort dus.quote:Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
doen veel mensen hier B-spec?of zijn er mensen dit van plan te gaan doen (bijv na de A-spec)?
Ik ga het wel doen denk ik omdat het ook auto's en credits oplevert
Nee, dat sowieso niet, want je kan alleen een portable garage kiezen, of favorites...maar dat schijnt wel te werken wanneer je je auto als favorite hebt aangemerkt (zie post IrishBastard)quote:Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef Unknowd het volgende:
[..]
volgens mij gewoon tijdens het selecteren naar garage gaan en dan my garage....
laat ff weten?
En je kan ze ook nog gewoon in carreer gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef Unknowd het volgende:
die chromeline bakken
[..]
zijn egt hele dikken bakken, audi r8 zit erbij alleen die ziet er all gruwlijk uit,.
Ik ontkracht het bij deze. Als standard is ie overigens niet lelijk, maar wel jammer natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 14:26 schreef RSHOW het volgende:
Ik mag toch hopen dat die veyron een premium car is.
Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Standard had je ook wel kunnen weten als je wist hoe je google moest gebruiikenquote:Op maandag 29 november 2010 14:26 schreef RSHOW het volgende:
Ik mag toch hopen dat die veyron een premium car is.
Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
ik ben echt slecht. Zelfs in de 1e twee licensie kom ik niet verder dan zilverquote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef DeeBee het volgende:
Takke 8C competizione challenge op Eiger Nordwand, iemand die al gold gehaald? Blijf echt steken op 1:17.4 nu...
Neequote:Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Kun je nou wel of niet credits van Prologue overhevelen naar GT5?
Ik moet de opdrachten met de Golf GTI, Megane en Peugeot 207 (of is het nu een 307?) ook nog op goud halen, momenteel heb ik ze alle drie met pijn en moeite met zilver gehaald.quote:Op maandag 29 november 2010 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben ook slecht hoor. In de beginnerslicentie kom ik met die Megane, Golf en S2000 (geloof ik) ook niet verder dan zilver. De rest wel goud trouwens, maar is meer geluk denk ik.
Edit: jammer, naja, dan maar zelf credits verdienen![]()
![]()
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Degene die ik trouwens wel makkelijk goud haal zijn de licensies waarbij je iedereen moet inhalen. Meestal gewoon hard de bocht in, tegen hen aan remmen en door rijden. Als je ze maar niet te hard raakt, anders wordt je gediskwalificeerd.quote:Op maandag 29 november 2010 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben ook slecht hoor. In de beginnerslicentie kom ik met die Megane, Golf en S2000 (geloof ik) ook niet verder dan zilver. De rest wel goud trouwens, maar is meer geluk denk ik.
Edit: jammer, naja, dan maar zelf credits verdienen![]()
![]()
Alleen de megane (b6) zit ik op 14.658quote:Op maandag 29 november 2010 14:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik moet de opdrachten met de Golf GTI, Megane en Peugeot 207 (of is het nu een 307?) ook nog op goud halen, momenteel heb ik ze alle drie met pijn en moeite met zilver gehaald.
Ik heb de carlist bekeken bij deze OP.quote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Standard had je ook wel kunnen weten als je wist hoe je google moest gebruiiken
Prachtbak.quote:Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef delano.888 het volgende:
Heerlijke wagen dit:
[ afbeelding ]
Ghehe ja niet naar gekeken, wou het vliegtuig op de achtergrondquote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Prachtbak.
Alleen de wielen van die opleggers op de achtergrond
Dat zijn skills jongens.quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef made het volgende:
Zo langzamer hand leer je omgaan met de wagens en ook inhalen zonder de tegenstander in te halen.
Over dat de AI agressiever wordt. Als je als lvl1 met een auto de sunday cup doet en je gaat met 2 auto's naast elkaar de bocht door doen ze afstand met jou houden. Nu was ik gisteren in volgens mij een race uit de prof klasse. daar werd ik gewoon door de ai van achter geduwd en spinde ik. Dus volgens mij zit dit er wel in. Iemand anders al dit opgemerkt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef SanAnt het volgende:
Lap met tekst ...
Het feit dat dit geheim werd gehouden voelt ook als een soort Daar heb ik je! van Yamauchi tegen diegenen die de review hebben geschreven en uitgebracht hebben zonder de game volledig te spelen. Nu ook nog eens het gerucht gaat dat de AI agressiever wordt naarmate de game vordert, zal er weldra meer nieuws volgen.
Oei!quote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef delano.888 het volgende:
Top gear test track: it's not for everyone:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gamedata van je schijf verwijderen?quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef nils7 het volgende:
Briljant vergeten 3D modus uit te zetten in GT5 nu miept mijn tv "niet ondersteund" en geeft verder geen beeld... kan nu dus niks! :S
Klopt. Ik bak er helemaal niks van met die Elizes.quote:Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Dacht ik dat de busjes race moeilijk was.
Elizes dan: 1 tikje en je draait gelijk 3 rondjes
Zijn dat ook mn savegames?quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Gamedata van je schijf verwijderen?
En als je de beeldscherminstellingen even reset op je PS3? (dus 7 seconden je aan/uit knop ingedrukt houden als je PS3 uitstaat?quote:
oow eens proberen thnx!quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En als je de beeldscherminstellingen even reset op je PS3? (dus 7 seconden je aan/uit knop ingedrukt houden als je PS3 uitstaat?
hier hetzelfde! uit frustratie...(in 1 ronde 4x omgedraaid staan) mijn PS3 maar uitgezetquote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Klopt. Ik bak er helemaal niks van met die Elizes.
Dank voor de tip. Ga hem op aanraden van Sejt ook kopen vanavond. Ben zeer benieuwd... Wat ik tot nu toe meekrijg van die Lambo's is niet veel goeds maar kan ook aan de afstelling liggen in de license-reeks.quote:Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Silver__Eagle het volgende:
de ferrari 458 italia is een echte aanrader eenmaal getuned en afgesteld wint deze auto echt alles waar je aan mee kunt doen.
Wat vind je er lelijk aan danquote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef very het volgende:
[..]
Oei!
Wist niet dat een nieuwe M3 er zo lelijk uit kon zien
WINquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En als je de beeldscherminstellingen even reset op je PS3? (dus 7 seconden je aan/uit knop ingedrukt houden als je PS3 uitstaat?
Oh ja zo was hij standaard al (chromeline)quote:
Tests gedaan gisteren op de Top Speed Ring:quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ga hem op aanraden van Sejt ook kopen vanavond. Ben zeer benieuwd... Wat ik tot nu toe meekrijg van die Lambo's is niet veel goeds maar kan ook aan de afstelling liggen in de license-reeks.
Die enzo kost je ****ing veel credits. Heb em gisteren ook gekocht. Tip voor iedereen die een enzo koopt gooi er gelijk racing softs onder. handeling is dan veel beterquote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Auti het volgende:
Mijn Gallardo 771pk full tuned maakt gehakt van die 458.
Mijn eerste auto was een MX5, daarna Integra Type R (is altijd beetje zo gegaan bij GT;s)
toen ben ik volgens mij ingestapt in mijn cadeau gekregen NSX-R GT500 Stealth en daar wat races en cash mee gehaald. En de specials natuurlijk.
Toen had ik geld voor die Gallardo.. tunen, en dan kom je heul ver.. ver genoeg om de Veyron te winnen en het korte eindfilmpje. En met die Veyron kom je dus heel makkelijk verder.
Maar hij is inderdaad overrated, want geen Premium en je kan er geen spoilers etc op doen.
Een échte raceauto stuurt een stuk beter in.
Dat is het punt met die Veyron, je waant je in een F1 auto, maar sturen doet ie niet als een F1 en remmen ook niet...
Wel leuk.. het wordt steeds lastiger en gaver hoe verder je vorderd. Lig je dan met je tig miljoen uber high class op de kopIk was nog nooit eerder over de kop geslagen, doe het meteen in stijl met een Veyron.
![]()
Ik heb ook een zwarte Enzo, full tuned.. 922 pk uit mijn hoofd.. leuk ding! en Premium!![]()
Ik heb een getunede 2CV en die Kubbelwagen heb ik ook helemaal nurspekkie gemaakt![]()
Moet nog foto's maken van mijn leukste/mooiste auto's en al helemaal leren hoe ik dat doe van een mooie drift ofzo. Maar komt goed.
Ben nu aan het racen voor level 21 en om aan het geld te komen voor een GT500 auto, ik ga voor die caisonic denk ik.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Auti het volgende:
Hoeveel kost fatsoenlijke tuning op dat ding?quote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Sejt het volgende:
Voordeel van die Ferrari 458 Italia is ook, dat ie maar 230.000credits kostzonder tuning uiteraard.
Ja, 1 miljoen + dan nog alle tuning.. maar het is wel een Enzo, en hij is zwart!quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Die enzo kost je ****ing veel credits. Heb em gisteren ook gekocht. Tip voor iedereen die een enzo koopt gooi er gelijk racing softs onder. handeling is dan veel beter
quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Mazda 787B is een freakin' MONSTER.![]()
Ik hoor toch een duidelijk verschil in geluid...ten nadele van GT5quote:
in gt 5 hang de camera wel achter de auto. In dat andere filmpje treedt er dus doppler effect op waardoor er een ander geluid ontstaat, denk aan ambulance die voorbij rijdt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoor toch een duidelijk verschil in geluid...ten nadele van GT5
Ik snap niet dat mensen het geluid goed vinden...ik heb nog geen 1 auto daadwerkelijk het juiste geluid horen hebben.
Ook als je herhalingen kijkt o.i.d., dan nog is het geluid nooit ook maar een beetje in de goede richting...vind ik tenminste.quote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
in gt 5 hang de camera wel achter de auto. In dat andere filmpje treedt er dus doppler effect op waardoor er een ander geluid ontstaat, denk aan ambulance die voorbij rijdt.
Al klinkt het in dit geval wel heel anders
True, ik reed afgelopen vrijdagavond in een C63AMG... In real life that is. Ik werd zo hysterisch laaiend enthousiast en hyper van die bak dat ik hem MOEST kopen in GT5. Nou, het ding klonk bij 7200 toeren toch echt even anders in GT5 dan in het echt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef very het volgende:
ik heb nog geen 1 auto daadwerkelijk het juiste geluid horen hebben.
Motor: V8, 6.280 cc, 457 pk bij 6.800 tpm, 600 Nm bij 5.000 tpm, 0-100 km/h: 4,5 seconden, 250 km/h (begrensd)quote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef jackson het volgende:
[..]
True, ik reed afgelopen vrijdagavond in een C63AMG... In real life that is. Ik werd zo hysterisch laaiend enthousiast en hyper van die bak dat ik hem MOEST kopen in GT5. Nou, het ding klonk bij 7200 toeren toch echt even anders in GT5 dan in het echt.
Voor dat geld één van de beste klinkende auto's die je aan kan schaffen in NL, wat een beul. Eng. En het ding vloog gewoon naar de 100 en 200, prestaties van RS6 en Ferrari California niveau.
Renault Clio V6quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef nils7 het volgende:
Damn it die rally special kom ik niet vooruit wat is daarvoor een goeie auto?
Dude, een Veyron maakt gehakt van je lamborghini, aan die topsnelheid kun je niet tippen, ook al heeft dat ding onderstuur, je wend eraan. Gewoon eerder remmen dan gebruikelijk en je komt de bochten een stuk beter door. In accelereren is de Veyron een monster, binnen 2 seconden op de 100km per uur. Top snelheid 440km per uur. Waar jij max 350 haalt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Auti het volgende:
Mijn eerste auto was een MX5, daarna Integra Type R (is altijd beetje zo gegaan bij GT;s)
toen ben ik volgens mij ingestapt in mijn cadeau gekregen NSX-R GT500 Stealth en daar wat races en cash mee gehaald. En de specials natuurlijk.
Toen had ik geld voor die Gallardo.. tunen, en dan kom je heul ver.. ver genoeg om de Veyron te winnen en het korte eindfilmpje. En met die Veyron kom je dus heel makkelijk verder.
Maar hij is inderdaad overrated, want geen Premium en je kan er geen spoilers etc op doen.
Een échte raceauto stuurt een stuk beter in.
Dat is het punt met die Veyron, je waant je in een F1 auto, maar sturen doet ie niet als een F1 en remmen ook niet...
Wel leuk.. het wordt steeds lastiger en gaver hoe verder je vorderd. Lig je dan met je tig miljoen uber high class op de kopIk was nog nooit eerder over de kop geslagen, doe het meteen in stijl met een Veyron.
![]()
Ik heb ook een zwarte Enzo, full tuned.. 922 pk uit mijn hoofd.. leuk ding! en Premium!![]()
Ik heb een getunede 2CV en die Kubbelwagen heb ik ook helemaal nurspekkie gemaakt![]()
Moet nog foto's maken van mijn leukste/mooiste auto's en al helemaal leren hoe ik dat doe van een mooie drift ofzo. Maar komt goed.
Ben nu aan het racen voor level 21 en om aan het geld te komen voor een GT500 auto, ik ga voor die caisonic denk ik.
Bij mij 283Kquote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Sejt het volgende:
Voordeel van die Ferrari 458 Italia is ook, dat ie maar 230.000credits kostzonder tuning uiteraard.
Je bent niet de enige, ondanks filmpjes kijken hoe het moetquote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef Duvel het volgende:
Het lukt me niet eens om de TopGear track te unlocken.
Performance pakket zat erop... Ze roepen dan dattie 487PK heeft geloof ik. Zelf weet ik niet beter dat die blokken gewoon allemaal 500PK leveren, of ze nu in de C- Of E-klasse zittenquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef very het volgende:
[..]
Motor: V8, 6.280 cc, 457 pk bij 6.800 tpm, 600 Nm bij 5.000 tpm, 0-100 km/h: 4,5 seconden, 250 km/h (begrensd)
Da's leuk rijden idd
Ik ben net 5e geworden, er is dus sprake van progressie.quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ondanks filmpjes kijken hoe het moet
pffrt, ik vind dat dus totaal niet. Ik zou natuurlijk niet zo heel snel tevreden kunnen zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef woessie het volgende:
pffrt, ik vind het geluid van die mazda's eigenlijk nog best goed gedaan. Je zou natuurlijk kunnen muggenziften.
De startmotor van de Lamborghini LP-640 klinkt wel hetzelfde als in het echtquote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoor toch een duidelijk verschil in geluid...ten nadele van GT5
Ik snap niet dat mensen het geluid goed vinden...ik heb nog geen 1 auto daadwerkelijk het juiste geluid horen hebben.
Doe de GT5 championship en win hem natuurlijk dan krijg je de Veyron.quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef FruitenCo het volgende:
Ik heb de Topics helaas niet zo kunnen volgen, maar waar was die Veyron te winnen?
In welke series zit die?quote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Doe de GT5 championship en win hem natuurlijk dan krijg je de Veyron.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
In welke series zit die?
Professional?
Ja profesionals als je een vouchercode bij je GT5 heb gekregen kan je de Mercedes SLS AMG Stealth model gratis downen via de shop . Hier kan je gemakkelijk de Championship mee winnen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
In welke series zit die?
Professional?
bij playseat kan je een stevig tafeltje kopen voor 70 euro.quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef gniffie het volgende:
DFGT stuurtje besteld![]()
hopelijk past die op wat tafeltjes die hier staan, anders heb ik een probleem![]()
Zie ook super veel vette auto's, maar heb zo weinig Cr's dat ik niet kan kiezen
Je kan beter zo hard mogelijk naar huis rijden, beetje oefenen voor de sneeuwrally's enzoquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef jackson het volgende:
Rustig aan straks naar huis rijden... Om weer vol gas over de circuit te klapperen straks met GT5
rij op je hood, ipv backcam.quote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Sygnus het volgende:
Aan het raggen op IA-10, let op vanaf 0:46.
Kan je misschien een linkje plaatsen? Ik kan hem niet zo 1, 2, 3 vindenquote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef nero7 het volgende:
[..]
bij playseat kan je een stevig tafeltje kopen voor 70 euro.
helemaal van staal. Kan je op de bank zitten met dat ding voor je.
Met dit weer heb je geen CLS AMG nodig. Een 19 jaar oude 940 did the trick.quote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef beetotheizzo het volgende:
Er ligt een goede pak sneeuw hier, dus ik pak zo lekker me stiefpa zijn CLS63 en duik de lokale parkeerplaats op...1 avondje geen GT5 kan geen kwaad.
Wat lukt niet?quote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef nils7 het volgende:
zelfs met die renault clio V6 lukt het nietwat gaat er mis :S
quote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef nero7 het volgende:
Ik ga niet zo gauw meer driften, sinds ik laatst een waarschuwing kreeg van oom agent. Artikeltje 5 > rijbewijs kwijt en opnieuw halen zulks.
die rally special.... of rally rijden is niks voor me (wil dat best geloven)quote:
ik zit zelf op 11... maar kom echt gewoon aan het eind per stage 9 seconden te kort.... vind ik veel krijg het niet lekker (speel zelf ook nooit rally dus dat kan het ook zijn)quote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
Welk niveua? Daar fietste ik tot nu toe vrij simpel doorheen.
Welk niveau van de special. Beginner, amateur.....quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
ik zit zelf op 11... maar kom echt gewoon aan het eind per stage 9 seconden te kort.... vind ik veel krijg het niet lekker (speel zelf ook nooit rally dus dat kan het ook zijn)
Beginner... ik voel me echt een faler nuquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Welk niveau van de special. Beginner, amateur.....
quote:Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Beginner... ik voel me echt een faler nu
en dan nog vind ik het behoorlijk pittig (met name die specials)quote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zorg dat je op tijd remt. Met dat geglij in de kant verlies je zoveel tijd.
Same here, staat een slagboom voor die je met hand omhoog kan zetten...wel na binnenkomst weer omlaag doen want anders mag het niet.quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Terrein waar ik was, was afgesloten van de openbare weg.
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Same here, staat een slagboom voor die je met hand omhoog kan zetten...wel na binnenkomst weer omlaag doen want anders mag het niet.
En ik rijd zelf een Golf, maarja voorwiel is niet zo leuk als achterwiel aandrijving. Me stiefpa weet wat ik ermee ga doen en vind het helemaal geen probleem, die man geeft niets om auto's maar heeft deze zich aan laten smeren door zo'n gladde mercedes verkoper.
ik ook niet, maar heb het zeker ergens gezien.quote:Op maandag 29 november 2010 20:03 schreef very het volgende:
[..]
Kan je misschien een linkje plaatsen? Ik kan hem niet zo 1, 2, 3 vinden
Altijdquote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hebben jullie ook een mat in de nek en een oorbel?
heerlijke ragbak dat oude modelquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Altijd
En ik luister Paul Elstak
(Stiekem rijd ik rond in een fiat panda)
Als ik een manta tegenkom bij de occasiedealert dan koop ik hem.quote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hebben jullie ook een mat in de nek en een oorbel?
een manta is dan ook weer rallysentimentquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een manta tegenkom bij de occasiedealert dan koop ik hem.
Koop er 1 van marktplaats.quote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Een echte? Misschien wel. Ik wil wat belastingvrij's hebben voor mijn Volvo, en alles wat RWD is komt in aanmerking.quote:
Bij mij rijdt de laatste tijd die groene van new kids rondt door de straat...een vriendje van een meisje uit me straat is automonteur en heeft hem nagemaakt...ziet er grappig uit maar het geluid is magisch!!quote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar valt weinig aan te maken. Rollertje groene verf eroverheen en een dobbelsteen aan de binnenspiegel hangen...quote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Bij mij rijdt de laatste tijd die groene van new kids rondt door de straat...een vriendje van een meisje uit me straat is automonteur en heeft hem nagemaakt...ziet er grappig uit maar het geluid is magisch!!
Zal er zelf ook niet in rijden, maar zag er wel leuk uit...klein beetje Maaskantje in Leiden hahahaquote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar valt weinig aan te maken. Rollertje groene verf eroverheen en een dobbelsteen aan de binnenspiegel hangen...
Dat groen is wel een typische jaren 70 kleur, past wel bij de auto.quote:Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Zal er zelf ook niet in rijden, maar zag er wel leuk uit...klein beetje Maaskantje in Leiden hahaha
Sick!!!quote:
Ik heb alle stappen doorlopen, maar ipv een code krijg ik alleen de optie om more info te krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaguar XJ13 Chrome Line and Home Racing Suit for FREE!
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135391
Ik heb hem en rijdt prima!quote:Op maandag 29 november 2010 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Is de DFGT trouwens de moeite waard?
Ik heb het vier keer opnieuw moeten doen, maar het lukt uiteindelijk wel.quote:Op maandag 29 november 2010 22:10 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb alle stappen doorlopen, maar ipv een code krijg ik alleen de optie om more info te krijgen
C63AMG gereden? Vet, ik ookquote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef jackson het volgende:
[..]
True, ik reed afgelopen vrijdagavond in een C63AMG... In real life that is. Ik werd zo hysterisch laaiend enthousiast en hyper van die bak dat ik hem MOEST kopen in GT5. Nou, het ding klonk bij 7200 toeren toch echt even anders in GT5 dan in het echt.
Voor dat geld één van de beste klinkende auto's die je aan kan schaffen in NL, wat een beul. Eng. En het ding vloog gewoon naar de 100 en 200, prestaties van RS6 en Ferrari California niveau.
Jij hebt geen faceboekquote:
Overstuur is minder erg dan onderstuur, dat is pas vervelend.quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef LangeJan het volgende:
[..]
C63AMG gereden? Vet, ik ookIn GT5 is hij vrij gelijk, ook erg zwaar op de neus en hij wil alleen de hoek om op overstuur. Geluid IRL met een ekte ekte is wel ff wat vetter ja.
Hoe heb je dat gedaan bij mij lukt het maar nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik heb die code net ingelost en wat een machtige auto is die Jag!!
Niemand in mijn vriendenlijst die auto's deelt?!
Het is toch zo dat je dan de auto's van iemand die die online deelt kan lenen voor race's??
Bij mij ook na de 4e keer....de derde keer alleen een code voor een racesuit :pquote:Op maandag 29 november 2010 22:14 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb het vier keer opnieuw moeten doen, maar het lukt uiteindelijk wel.
Jij, zonder facebookquote:
Dat is marketing! Een complot om ons te laten denken dat NASCAR moeilijker is dan dat het lijkt. Zodat we allemaal toch eens gaan kijken om de diepte in het rijden van 500 mile aan rondjes te beseffen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is Nascar kut. Ik kan zelfs de beginners niet halenWaarbij je 4 moet inhalen. Damn, die dingen sturen echt zwaar gewoon.
Op een 1 mile oval.quote:Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat is marketing! Een complot om ons te laten denken dat NASCAR moeilijker is dan dat het lijkt. Zodat we allemaal toch eens gaan kijken om de diepte in het rijden van 500 mile aan rondjes te beseffen.
@twitter ja met al die stomme #apps en #hashtagsquote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef very het volgende:
[..]
Eng he, nieuwe media/social network?
Je kan het gebruiken zoals je zelf prettig vind hoor...quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
@twitter ja met al die stomme #apps en #hashtags
Op lvl 21 of 22 komt er ook iets vrij in A-spec met nascar. weet alleen nog niet wat je er moet doen. moet nog 1 of 2 lvl'squote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is Nascar kut. Ik kan zelfs de beginners niet halenWaarbij je 4 moet inhalen. Damn, die dingen sturen echt zwaar gewoon.
Ben er ook al naar opzoek geweest zelfs volgens mij alle liedjes in de music sectie beluistert maar misschien heb ik em overgeslagen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:11 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand hoe het lied heet dat je aan het begin en eindes van races krijgt?
intro?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:11 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand hoe het lied heet dat je aan het begin en eindes van races krijgt?
Ik ook dus, maar kon 'm niet vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ben er ook al naar opzoek geweest zelfs volgens mij alle liedjes in de music sectie beluistert maar misschien heb ik em overgeslagen.
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:46 schreef TheNeptune het volgende:
Zo heb nu net een Nissan GT-R SpecV gekocht, getuned en zit nu op 813pk. Alleen zijn mijn credits wel wat weg! haha
Houd die bij jou ook in op de 303 ongeveerquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Alles geupgrade wat je maar kon upgraden
350 heb ik er mee gehaald. Even spelen met je gearbox dudequote:Op dinsdag 30 november 2010 00:52 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Houd die bij jou ook in op de 303 ongeveer? Hij gaat niet harder bij mij, trekt wel alle anderen eruit
Ik rij Automatisch weet niet of dat oa. een reden zou kunnen zijn? Zonee hoe kan ik mijn top hoger krijgen aangezien ik op de nascar tracks dus niet kan winnen haha.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:01 schreef Hiya het volgende:
[..]
350 heb ik er mee gehaald. Even spelen met je gearbox dude
Kandidaten hier die voor de 24-uurs races gaan?quote:All the endurance races from GTPlanet:
Endurance(Level Based Unlocking)
Level 25 : Grand Valley 300km - Honda HSC Conept '03 (S)
Level 26 : Roadster 4 hours
Level 27 : Laguna Seca 200 miles
Level 28 : Indianapolis 500 miles
Level 30 : Suzuka 1000km
Level 32 : Nurburgring 4h
Level 33 : Tsukuba 9h
Level 35 : Le Mans 24h
Level 40 : Nurburgring 24h
359 en hij was nog steeds bezig toen er een bocht aankwam, manueel, zonder met de gearbox gespeeld te hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:01 schreef Hiya het volgende:
[..]
350 heb ik er mee gehaald. Even spelen met je gearbox dude
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kandidaten hier die voor de 24-uurs races gaan?
Ik heb de GT2 endurance races gereden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:19 schreef Andyy het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger met een vriend 2 uur lang zo'n race had gedaan, gingen we afwisselen enzo
Ik heb ook die Nissan GT-R V-spec '09, maar bij mij kan de max. speed tot 440 km/h worden ingesteld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:04 schreef Hiya het volgende:
Heb je een volledige custom gearbox gekocht bij tuning? Als je die hebt kan je in set up van je car je gearbox veranderen. Onderop staat je max speed, als je die verhoogt ga je ook harder. Let wel op, hij kan erg hoog 380 bij mij maar dat haalt hij never nooit. Dus je moet even een afweging maken, wil je snel op een X snelheid zijn of langzamer op een hogere snelheid.
Je 0 - 100 tijd veranderd er ook door trouwens.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zit te twijfelen tussen een Lamborghini of een Nissan.
Mooi werk... De auto maakte inderdaad even een zijpasje toen ik wat gas gaf bij het zacht insturen van een bocht. Ook wist die automaat even niet wat hij moest met plankgas in zijn één, de tweede versnelling vond hij niet echt snel. Klapperde gewoon in de begrenser, best uniek voor een automaatquote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef LangeJan het volgende:
[..]
C63AMG gereden? Vet, ik ookIn GT5 is hij vrij gelijk, ook erg zwaar op de neus en hij wil alleen de hoek om op overstuur. Geluid IRL met een ekte ekte is wel ff wat vetter ja.
Jup, één keer meegemaakt al. Vriend van me heeft iets verstuurd naar mij toe, ik heb dat ding nooit gezien en hij is hem kwijt. Stond na een tijdje wachten bij hem "mislukt".quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:16 schreef Sexy_Steve het volgende:
hebben jullie ook gehad dat er een auto 'verdwijnt' nadat je hem als gift aan een vriend heb gegeven?
Ik gaf een auto aan een vriend en na het uploaden stond er Mislukt. en uit mijn garage is de auto verdwenen en bij die andere is hij nooit aangekomen.. hij is dus gewoon pleite.
Zorgen dat je in een perfecte recht lijn aanremt. En misschien de remmen upgraden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:16 schreef jackson het volgende:
Ik vind die 458 een enorme beul maar af en toe toch nog wat "zweverig" bij het aanremmen. Met name op de ring maar dat is dan ook geen normaal circuit natuurlijk. Is er dat jullie weten iets aan de setup te doen waardoor dit beter wordt?
Heb het ook gruwelijk met lambo's in het spel, die krengen glibberen overal heen met name bij het aanremmen, dit kan toch niet normaal wezen?
Ik snap als je met 270 komt aan klepperen dat het misschien wat minder stabiel is maar merk ook dat op lagere snelheden vooral zo'n Lambo aanvoelt als op ijs.
Die Lamborghini begint inderdaad heel erg te glijden als je remtquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:16 schreef jackson het volgende:
Ik vind die 458 een enorme beul maar af en toe toch nog wat "zweverig" bij het aanremmen. Met name op de ring maar dat is dan ook geen normaal circuit natuurlijk. Is er dat jullie weten iets aan de setup te doen waardoor dit beter wordt?
Heb het ook gruwelijk met lambo's in het spel, die krengen glibberen overal heen met name bij het aanremmen, dit kan toch niet normaal wezen?
Ik snap als je met 270 komt aan klepperen dat het misschien wat minder stabiel is maar merk ook dat op lagere snelheden vooral zo'n Lambo aanvoelt als op ijs.
Als je inderdaad in een rechte lijn aan komt remmen is er natuurlijk weinig aan de hand. Soms ben je alleen als een dol dwaze aan het pushen en dan wil dat niet altijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Zorgen dat je in een perfecte recht lijn aanremt. En misschien de remmen upgraden?
Denk dat ik ze wel ga doen, verspreid over een aantal dagen. Laat gewoon mijn PS3 draaien denk ik...Heb tussen kerst en oud&nieuw vrij, dus denk dat ik er een keer sochtends aan beegin en het in 3/4 dagen doe...in ieder geval 1 van de 2 races.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kandidaten hier die voor de 24-uurs races gaan?
Lotus Elan, kost je 55k ofzo, en dan verder tunen, en vooral andere banden er onderquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:48 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb ook die Nissan GT-R V-spec '09, maar bij mij kan de max. speed tot 440 km/h worden ingesteld.
Tot nu toe (1e poging) is het hardste wat ik er mee gehaald heb 381 km/h.
Ik moet zeggen dat de acceleratie niet echt drastisch daalt, maar ik twijfel wel of de handling misschien ook beïnvloed wordt. Straks maar even op de nurburgring testen
Trouwens...iemand al die Miura gekocht? (dus niet via een code verkregen)
Dat ding is stervensduur man, maar ik dacht: als ik die nou gebruik voor elke race waarbij ze auto's onder '69 vragen, dan zijn die ook zo in de pocket natuurlijk. Komt bij dat ik ook geen andere geschikte auto kan vinden die oud genoeg is en Europeaans![]()
Iemand die classic car races uit Beginner & Amateur overigens al gespeeld? En zo ja, met welke auto?
Die Miura is zeker niet via een carpack te koop op PSN Store
Ik moet zeggen dat die oude racewagens van 20 miljoen toch wel heel vet klinken. Maar ja, dat prijskaartjequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Overigens wat is de auto met het beste geluid... Dan bedoel ik niet natuurgetrouw want dat zou mij geen worst kunnen schelen, maar welke klinkt nu gewoon het mooist.
Haha die cheat met verjaardag?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:58 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die oude racewagens van 20 miljoen toch wel heel vet klinken. Maar ja, dat prijskaartje
Ik ken je probleem, eerst 2 bochten Suzuka bijvoorbeeld, daar kom je er gewoon niet onderuit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je inderdaad in een rechte lijn aan komt remmen is er natuurlijk weinig aan de hand. Soms ben je alleen als een dol dwaze aan het pushen en dan wil dat niet altijd. Sowieso vind ik het persoonlijk heerlijk om sturend aan te remmen in sommigen bochten en dat maken die auto's echt onmogelijk.
Dank voor de tip overigens
Heb je al geprobeert recovery te doen...ga naar instellingen, dan overige en dan diverse...dan staat er onderaan "bestanden achterhalen"quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup, één keer meegemaakt al. Vriend van me heeft iets verstuurd naar mij toe, ik heb dat ding nooit gezien en hij is hem kwijt. Stond na een tijdje wachten bij hem "mislukt".
Best zuur als je even je dikke Ferrari uit wil lenen. Gelukkig was het bij ons één of ander gebakje.
Ik heb ook nog geen 1 AE86 gezienquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:33 schreef J.Clarkson het volgende:
Gisteren 2 b-spec events gedaan. De sunday cup en nog 1. Mijn driver de Chromeline Lambo gegeven om mee te rijden, appeltje eitje!
Nog steeds geen AE86 gevonden....
Ik heb wel de meeste Initial-D auto's gekocht.
RX-7 FD
RX-7 FC
Lan Evo
Cappuccino
Civic
Skyline
Silvia
Sileighty
Alleen die verdomde AE86....WAAR BLIJF JE!?
Wacht ff, hoe zit dat met die Jag en Facebook? Wilikook!quote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Relaxt een Jaguar van 20 miljoen gratis gekregen.
Terwijl er 3 in het spel zitten.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen 1 AE86 gezien
Nog niet gedaan... is een hele goeie. Zal het doorgeven aan de juiste persoonquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:10 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Heb je al geprobeert recovery te doen...ga naar instellingen, dan overige en dan diverse...dan staat er onderaan "bestanden achterhalen"
Zit er volgens mij niet in... Ben het zelf nog niet tegen gekomen. Wellicht ben ik net zo scheel, nog niet heel hard gezocht eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef woessie het volgende:
Andere remmen? Waar pas ik dat aan?? Dat zocht ik maar ik ben scheel denk ik :|
Je kan bij sommige auto's wel de rem balans aanpassen maar je kan geen remmen kopen, denk dat die worden geupgraded als je je auto in een race model maaktquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef woessie het volgende:
Andere remmen? Waar pas ik dat aan?? Dat zocht ik maar ik ben scheel denk ik :|
man, ik was 5 minuten bezig in totaal. aanmaken account plus de rest.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Moet ik me extra een facebook account aan gaan maken om die Jag te krijgen...
thuis gelijk ook maar gaan doen dan!! RACEN!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
man, ik was 5 minuten bezig in totaal. aanmaken account plus de rest.
Ik ben 'm al wel eens tegen gekomenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Terwijl er 3 in het spel zitten.....
In totaal 4 x dat fotospelletje doen na elke keer een klant aantikken en wat in tikken ,pagina verversen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef Auti het volgende:
PFFFF, ben ik weer in zo'n social crap shit getrapt. Volgens mij moet je vrienden hebben op facebook ofzo voor die auto.
Het werkt helemaal niet, geen grudge of weet ik veel.. Nu heb ik geen auto maar wél een kut burgerfacebook. Met natuurlijk spam en al...![]()
![]()
HOST FILE!!!
Ik zou aangifte doen bij de politie, die kar is gewoon gejat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:16 schreef Sexy_Steve het volgende:
hebben jullie ook gehad dat er een auto 'verdwijnt' nadat je hem als gift aan een vriend heb gegeven?
Ik gaf een auto aan een vriend en na het uploaden stond er Mislukt. en uit mijn garage is de auto verdwenen en bij die andere is hij nooit aangekomen.. hij is dus gewoon pleite.
DAarna begint het pas echt, de eerste 3 klassen zijn relatief gemakkelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb ik de eerste 3*9 cups gehaald krijg ik al een Endmovie te zienWat gaar
Ik heb nog niet een 5 procent van het spel gezien heb ik het idee
Bedankt zal ff zien!quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:04 schreef Hiya het volgende:
Heb je een volledige custom gearbox gekocht bij tuning? Als je die hebt kan je in set up van je car je gearbox veranderen. Onderop staat je max speed, als je die verhoogt ga je ook harder. Let wel op, hij kan erg hoog 380 bij mij maar dat haalt hij never nooit. Dus je moet even een afweging maken, wil je snel op een X snelheid zijn of langzamer op een hogere snelheid.
Je 0 - 100 tijd veranderd er ook door trouwens.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135391quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:55 schreef TheNeptune het volgende:
Iedereen zie ik praten over die gratis Jag.. Hoe kan je er aan komen? Misschien dat ik wat gemist heb maar lees niet constant elke pagina hehe.
Via een actie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:55 schreef TheNeptune het volgende:
Iedereen zie ik praten over die gratis Jag.. Hoe kan je er aan komen? Misschien dat ik wat gemist heb maar lees niet constant elke pagina hehe.
Jep.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135391
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |