Hoe heb je dat gedaan bij mij lukt het maar nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik heb die code net ingelost en wat een machtige auto is die Jag!!
Niemand in mijn vriendenlijst die auto's deelt?!
Het is toch zo dat je dan de auto's van iemand die die online deelt kan lenen voor race's??
Bij mij ook na de 4e keer....de derde keer alleen een code voor een racesuit :pquote:Op maandag 29 november 2010 22:14 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb het vier keer opnieuw moeten doen, maar het lukt uiteindelijk wel.
Jij, zonder facebookquote:
Dat is marketing! Een complot om ons te laten denken dat NASCAR moeilijker is dan dat het lijkt. Zodat we allemaal toch eens gaan kijken om de diepte in het rijden van 500 mile aan rondjes te beseffen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is Nascar kut. Ik kan zelfs de beginners niet halenWaarbij je 4 moet inhalen. Damn, die dingen sturen echt zwaar gewoon.
Op een 1 mile oval.quote:Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat is marketing! Een complot om ons te laten denken dat NASCAR moeilijker is dan dat het lijkt. Zodat we allemaal toch eens gaan kijken om de diepte in het rijden van 500 mile aan rondjes te beseffen.
@twitter ja met al die stomme #apps en #hashtagsquote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef very het volgende:
[..]
Eng he, nieuwe media/social network?
Je kan het gebruiken zoals je zelf prettig vind hoor...quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
@twitter ja met al die stomme #apps en #hashtags
Op lvl 21 of 22 komt er ook iets vrij in A-spec met nascar. weet alleen nog niet wat je er moet doen. moet nog 1 of 2 lvl'squote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is Nascar kut. Ik kan zelfs de beginners niet halenWaarbij je 4 moet inhalen. Damn, die dingen sturen echt zwaar gewoon.
Ben er ook al naar opzoek geweest zelfs volgens mij alle liedjes in de music sectie beluistert maar misschien heb ik em overgeslagen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:11 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand hoe het lied heet dat je aan het begin en eindes van races krijgt?
intro?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:11 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand hoe het lied heet dat je aan het begin en eindes van races krijgt?
Ik ook dus, maar kon 'm niet vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ben er ook al naar opzoek geweest zelfs volgens mij alle liedjes in de music sectie beluistert maar misschien heb ik em overgeslagen.
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:46 schreef TheNeptune het volgende:
Zo heb nu net een Nissan GT-R SpecV gekocht, getuned en zit nu op 813pk. Alleen zijn mijn credits wel wat weg! haha
Houd die bij jou ook in op de 303 ongeveerquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Alles geupgrade wat je maar kon upgraden
350 heb ik er mee gehaald. Even spelen met je gearbox dudequote:Op dinsdag 30 november 2010 00:52 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Houd die bij jou ook in op de 303 ongeveer? Hij gaat niet harder bij mij, trekt wel alle anderen eruit
Ik rij Automatisch weet niet of dat oa. een reden zou kunnen zijn? Zonee hoe kan ik mijn top hoger krijgen aangezien ik op de nascar tracks dus niet kan winnen haha.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:01 schreef Hiya het volgende:
[..]
350 heb ik er mee gehaald. Even spelen met je gearbox dude
Kandidaten hier die voor de 24-uurs races gaan?quote:All the endurance races from GTPlanet:
Endurance(Level Based Unlocking)
Level 25 : Grand Valley 300km - Honda HSC Conept '03 (S)
Level 26 : Roadster 4 hours
Level 27 : Laguna Seca 200 miles
Level 28 : Indianapolis 500 miles
Level 30 : Suzuka 1000km
Level 32 : Nurburgring 4h
Level 33 : Tsukuba 9h
Level 35 : Le Mans 24h
Level 40 : Nurburgring 24h
359 en hij was nog steeds bezig toen er een bocht aankwam, manueel, zonder met de gearbox gespeeld te hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:01 schreef Hiya het volgende:
[..]
350 heb ik er mee gehaald. Even spelen met je gearbox dude
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kandidaten hier die voor de 24-uurs races gaan?
Ik heb de GT2 endurance races gereden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:19 schreef Andyy het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger met een vriend 2 uur lang zo'n race had gedaan, gingen we afwisselen enzo
Ik heb ook die Nissan GT-R V-spec '09, maar bij mij kan de max. speed tot 440 km/h worden ingesteld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:04 schreef Hiya het volgende:
Heb je een volledige custom gearbox gekocht bij tuning? Als je die hebt kan je in set up van je car je gearbox veranderen. Onderop staat je max speed, als je die verhoogt ga je ook harder. Let wel op, hij kan erg hoog 380 bij mij maar dat haalt hij never nooit. Dus je moet even een afweging maken, wil je snel op een X snelheid zijn of langzamer op een hogere snelheid.
Je 0 - 100 tijd veranderd er ook door trouwens.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zit te twijfelen tussen een Lamborghini of een Nissan.
Mooi werk... De auto maakte inderdaad even een zijpasje toen ik wat gas gaf bij het zacht insturen van een bocht. Ook wist die automaat even niet wat hij moest met plankgas in zijn één, de tweede versnelling vond hij niet echt snel. Klapperde gewoon in de begrenser, best uniek voor een automaatquote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef LangeJan het volgende:
[..]
C63AMG gereden? Vet, ik ookIn GT5 is hij vrij gelijk, ook erg zwaar op de neus en hij wil alleen de hoek om op overstuur. Geluid IRL met een ekte ekte is wel ff wat vetter ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |