Hoe heb je dat gedaan bij mij lukt het maar nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik heb die code net ingelost en wat een machtige auto is die Jag!!
Niemand in mijn vriendenlijst die auto's deelt?!
Het is toch zo dat je dan de auto's van iemand die die online deelt kan lenen voor race's??
Bij mij ook na de 4e keer....de derde keer alleen een code voor een racesuit :pquote:Op maandag 29 november 2010 22:14 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb het vier keer opnieuw moeten doen, maar het lukt uiteindelijk wel.
Jij, zonder facebookquote:
Dat is marketing! Een complot om ons te laten denken dat NASCAR moeilijker is dan dat het lijkt. Zodat we allemaal toch eens gaan kijken om de diepte in het rijden van 500 mile aan rondjes te beseffen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is Nascar kut. Ik kan zelfs de beginners niet halenWaarbij je 4 moet inhalen. Damn, die dingen sturen echt zwaar gewoon.
Op een 1 mile oval.quote:Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat is marketing! Een complot om ons te laten denken dat NASCAR moeilijker is dan dat het lijkt. Zodat we allemaal toch eens gaan kijken om de diepte in het rijden van 500 mile aan rondjes te beseffen.
@twitter ja met al die stomme #apps en #hashtagsquote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef very het volgende:
[..]
Eng he, nieuwe media/social network?
Je kan het gebruiken zoals je zelf prettig vind hoor...quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
@twitter ja met al die stomme #apps en #hashtags
Op lvl 21 of 22 komt er ook iets vrij in A-spec met nascar. weet alleen nog niet wat je er moet doen. moet nog 1 of 2 lvl'squote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is Nascar kut. Ik kan zelfs de beginners niet halenWaarbij je 4 moet inhalen. Damn, die dingen sturen echt zwaar gewoon.
Ben er ook al naar opzoek geweest zelfs volgens mij alle liedjes in de music sectie beluistert maar misschien heb ik em overgeslagen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:11 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand hoe het lied heet dat je aan het begin en eindes van races krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |