Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
quote:Mooie race gereden tegen een vriend dit weekend
Zijn Prelude 4th Gen met 290pk tegen mijn Prelude 5th Gen met 285pk op Monaco! Spannende race met onze oude auto's! Ging gelijk op, alleen stond ie in de weg bij de laatste bocht, anders was ik 1e gewordenNu kreeg ik een penalty door het beuken omdat hij zo'n slak was
Monaro.quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En ze hebben ook Holden modellen?
Nietusquote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Euh, de openingspost klopt niet. Er ontbreken namen die wél in de Wiki staan...
Is te winnen met IA License, of anders inderdaad wachten tot je een occassion ziet. Persoonlijk viel mij de Daihatsu Midget na 3 dagen wachten een beetje tegenquote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb mijn PS3 naam er ook bijgezet.
Scharrel-hagelslag = Melluk
Vroooooem vanavond weer verder. Ben pas level 14....maar ik moet nu op zoek naar de juiste auto's om mee te racen. Heb er eentje nodig voor in de amateur cup, namelijk zo'n pick-up truck die nergens te koop zijn.....moet ik nu hopen dat er eentje een keer als occassion te koop staat?
Tegen F150's en RAM 1500quote:Op maandag 29 november 2010 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
Is te winnen met IA License, of anders inderdaad wachten tot je een occassion ziet. Persoonlijk viel mij de Daihatsu Midget na 3 dagen wachten een beetje tegen
haha uhm ok...dan hopen op de occassionsquote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tegen F150's en RAM 1500
vette shit!
same here...quote:
Moet jij niet op zoek naar een baan?quote:Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef nero7 het volgende:
moeten jullie niet op school wezen ofzo
Neen, ik heb nu weekend. Dus GT5. Maar ook boodschappen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef nero7 het volgende:
moeten jullie niet op school wezen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |