Dat zijn skills jongens.quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef made het volgende:
Zo langzamer hand leer je omgaan met de wagens en ook inhalen zonder de tegenstander in te halen.
Over dat de AI agressiever wordt. Als je als lvl1 met een auto de sunday cup doet en je gaat met 2 auto's naast elkaar de bocht door doen ze afstand met jou houden. Nu was ik gisteren in volgens mij een race uit de prof klasse. daar werd ik gewoon door de ai van achter geduwd en spinde ik. Dus volgens mij zit dit er wel in. Iemand anders al dit opgemerkt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef SanAnt het volgende:
Lap met tekst ...
Het feit dat dit geheim werd gehouden voelt ook als een soort Daar heb ik je! van Yamauchi tegen diegenen die de review hebben geschreven en uitgebracht hebben zonder de game volledig te spelen. Nu ook nog eens het gerucht gaat dat de AI agressiever wordt naarmate de game vordert, zal er weldra meer nieuws volgen.
Oei!quote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef delano.888 het volgende:
Top gear test track: it's not for everyone:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gamedata van je schijf verwijderen?quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef nils7 het volgende:
Briljant vergeten 3D modus uit te zetten in GT5 nu miept mijn tv "niet ondersteund" en geeft verder geen beeld... kan nu dus niks! :S
Klopt. Ik bak er helemaal niks van met die Elizes.quote:Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Dacht ik dat de busjes race moeilijk was.
Elizes dan: 1 tikje en je draait gelijk 3 rondjes
Zijn dat ook mn savegames?quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Gamedata van je schijf verwijderen?
En als je de beeldscherminstellingen even reset op je PS3? (dus 7 seconden je aan/uit knop ingedrukt houden als je PS3 uitstaat?quote:
oow eens proberen thnx!quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En als je de beeldscherminstellingen even reset op je PS3? (dus 7 seconden je aan/uit knop ingedrukt houden als je PS3 uitstaat?
hier hetzelfde! uit frustratie...(in 1 ronde 4x omgedraaid staan) mijn PS3 maar uitgezetquote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Klopt. Ik bak er helemaal niks van met die Elizes.
Dank voor de tip. Ga hem op aanraden van Sejt ook kopen vanavond. Ben zeer benieuwd... Wat ik tot nu toe meekrijg van die Lambo's is niet veel goeds maar kan ook aan de afstelling liggen in de license-reeks.quote:Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Silver__Eagle het volgende:
de ferrari 458 italia is een echte aanrader eenmaal getuned en afgesteld wint deze auto echt alles waar je aan mee kunt doen.
Wat vind je er lelijk aan danquote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef very het volgende:
[..]
Oei!
Wist niet dat een nieuwe M3 er zo lelijk uit kon zien
WINquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En als je de beeldscherminstellingen even reset op je PS3? (dus 7 seconden je aan/uit knop ingedrukt houden als je PS3 uitstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |