rij op je hood, ipv backcam.quote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Sygnus het volgende:
Aan het raggen op IA-10, let op vanaf 0:46.
Kan je misschien een linkje plaatsen? Ik kan hem niet zo 1, 2, 3 vindenquote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef nero7 het volgende:
[..]
bij playseat kan je een stevig tafeltje kopen voor 70 euro.
helemaal van staal. Kan je op de bank zitten met dat ding voor je.
Met dit weer heb je geen CLS AMG nodig. Een 19 jaar oude 940 did the trick.quote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef beetotheizzo het volgende:
Er ligt een goede pak sneeuw hier, dus ik pak zo lekker me stiefpa zijn CLS63 en duik de lokale parkeerplaats op...1 avondje geen GT5 kan geen kwaad.
Wat lukt niet?quote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef nils7 het volgende:
zelfs met die renault clio V6 lukt het nietwat gaat er mis :S
quote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef nero7 het volgende:
Ik ga niet zo gauw meer driften, sinds ik laatst een waarschuwing kreeg van oom agent. Artikeltje 5 > rijbewijs kwijt en opnieuw halen zulks.
die rally special.... of rally rijden is niks voor me (wil dat best geloven)quote:
ik zit zelf op 11... maar kom echt gewoon aan het eind per stage 9 seconden te kort.... vind ik veel krijg het niet lekker (speel zelf ook nooit rally dus dat kan het ook zijn)quote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
Welk niveua? Daar fietste ik tot nu toe vrij simpel doorheen.
Welk niveau van de special. Beginner, amateur.....quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
ik zit zelf op 11... maar kom echt gewoon aan het eind per stage 9 seconden te kort.... vind ik veel krijg het niet lekker (speel zelf ook nooit rally dus dat kan het ook zijn)
Beginner... ik voel me echt een faler nuquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Welk niveau van de special. Beginner, amateur.....
quote:Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Beginner... ik voel me echt een faler nu
en dan nog vind ik het behoorlijk pittig (met name die specials)quote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zorg dat je op tijd remt. Met dat geglij in de kant verlies je zoveel tijd.
Same here, staat een slagboom voor die je met hand omhoog kan zetten...wel na binnenkomst weer omlaag doen want anders mag het niet.quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Terrein waar ik was, was afgesloten van de openbare weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |