En ik zei alleen dat het zo (op mij) over komtquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het niet mijn bedoeling is om 'zielig te doen'.
Alweer terug van het rijden?quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Geweldig hoe men mijn beweegredenen zomaar kent, ik wilde dat ik dat talent had.
Geen typfout, wel een grammafoutquote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen typfouten heb gemaakt.
& defend, bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen typfouten heb gemaakt.
Scherpquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Only a little.
[..]
Dat schudde ik zou uit mijn mouw!
Ah!quote:
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.quote:
Ja en ik zou het je ook echt wel uit willen leggen, alleen levert dat weer zoveel bullshit op, dat ik het gewoon beter niet kan doen. Oh en no offense taken hoor, liever dat je het in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug om.quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik zei alleen dat het zo (op mij) over komt
En ik geloof best dat jouw posts een reden hebben, want anders post je het niet.
quote:
Ooo dat geloof ik bestquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik zou het je ook echt wel uit willen leggen, alleen levert dat weer zoveel bullshit op, dat ik het gewoon beter niet kan doen. Oh en no offense taken hoor, liever dat je het in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug om.
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte radequote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.Ik faalde. Eigenlijk met voorbedachte rade. How bad is that?
Dat klinkt... apartquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Boudibou het volgende:
En bedankt voor het smakelijke eten, 2 poepjes van me![]()
Met voorbedachte rade verwacht je wel een bepaald resultaatquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte rade
Good point. Maar kan er niets meer aan doen. Dit topic gaat de geschiedenis in als faalTT van venco.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte rade
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Geweldig hoe men mijn beweegredenen zomaar kent, ik wilde dat ik dat talent had.
Ik kan gelukkig wel wat hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat geloof ik best![]()
En ja, dat dacht ik ook
Jij kan erover meepraten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.
Is allang aangepastquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Maar kan er niets meer aan doen. Dit topic gaat de geschiedenis in als faalTT van venco.
Hehe, mwa, het is geen onlogische fout, daar 'attack' hetzelfde blijft zowel als onderwerp als pv. Dus niet onlogisch gedacht dat het bij defence ook zo kon zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah!
[..]
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.Ik faalde. Eigenlijk met voorbedachte rade. How bad is that?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.
Ehm... Mijn opmerking had niets te maken met haar posthistorie hoor?quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt en toch is het niet hetzelfdequote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade verwacht je wel een bepaald resultaat
Ik zal het onthouden, hahaquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel wat hebben
Als je af en toe ook maar zegt hoe lief ik ben
Nee, het was meer in het algemeen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Mijn opmerking had niets te maken met haar posthistorie hoor?
Ik neem even aan dat deze post tevens gericht is op hetgeen wat ik net zei
ja ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Aterlucis het volgende:
Oei, ny vraag ik me wel af hoe ik overkom...![]()
Thx sugar!quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, mwa, het is geen onlogische fout, daar 'attack' hetzelfde blijft zowel als onderwerp als pv. Dus niet onlogisch gedacht dat het bij defence ook zo kon zijn.
Je had het wel kunnen weten
Why would you care?quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Aterlucis het volgende:
Oei, ny vraag ik me wel af hoe ik overkom...![]()
Nog niet neequote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookvinden jullie mij ook n zeikerd?
Okéquote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het was meer in het algemeen.
Geen dank, haha.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, nu ik het zo teruglees....
Toch bedankt, het heeft gesmaakt.
Ik ook, maar ja, als je je kut voelt voel je je kut.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef missbehavin het volgende:
Nu ben ik atm ook wel regelmatig een emotionele zeikdoosI get where automatic is coming from.
Hehe, daar wilde ik haar eigenlijk ook op corrigeren..maar vond dat een beetje miertjes anaal vernederen, daar ik haar wel begreep.quote:
just don't give a shit.quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh no, what to do, what to do!
Het is een gave, maar dat wist je al, aangezien je mij zo goed kent enzoquote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow baby! That's so cool!Je bent een goeie mod.
Ik vrees dat ik daarover geen objectieve mening kan geven.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookvinden jullie mij ook n zeikerd?
Tja, als je je kut voelt wil je daar gewoon ff over lullen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, als je je kut voelt voel je je kut.
Anaal nemen is toch niet perse vernederen?quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, daar wilde ik haar eigenlijk ook op corrigeren..maar vond dat een beetje miertjes anaal vernederen, daar ik haar wel begreep.
Ja precies. Ik had je ook als goeie mod ingeschat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een gave, maar dat wist je al, aangezien je mij zo goed kent enzo
quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je je kut voelt wil je daar gewoon ff over lullen.
Alleen is het jammer dat sommige mensen dan gelijk weer roepen:"Heb je hem/haar weer."quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Al moet ik wel zeggen dat het hier niet zelden voorkomt dat iemand zich kut voelt... waardoor komt het toch? Fok!? Single zijn? Ik weet het niet...quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, als je je kut voelt voel je je kut.
You're a good judge of characterquote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had je ook als goeie mod ingeschat.
Mja... Can you seriously blame them?quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat sommige mensen dan gelijk weer roepen:"Heb je hem/haar weer."
Meisje, je had mij een half jaar geleden moeten zien.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik weet wel dat ik jullie daar af en toe flink voor misbruik.
Uhm, mensen hier roepen vaak alleen maar iets, maar reageren nooit op de vraag wat er dan is....quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
R & P. Wat dacht je daarvan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat het hier niet zelden voorkomt dat iemand zich kut voelt... waardoor komt het toch? Fok!? Single zijn? Ik weet het niet...
Het is hier ouwehoeren over van alles en nog wat. Persoonlijke zaken maar ook heel oppervlak. Het is niet raar dat je hier met je hersenspinsels komt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik weet wel dat ik jullie daar af en toe flink voor misbruik.
Ik denk dat men het hier makkelijker zegt omdat het anoniemer is. En als je even niemand hebt om het tegen te zeggen is dit wel de ideale uitlaatklep natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat het hier niet zelden voorkomt dat iemand zich kut voelt... waardoor komt het toch? Fok!? Single zijn? Ik weet het niet...
ja iddquote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, mensen hier roepen vaak alleen maar iets, maar reageren nooit op de vraag wat er dan is....
Mja, inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Can you seriously blame them?
Dat heb ik alleen bij mensen die week in, week uit, constant hetzelfde opvallende gedrag vertonen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat sommige mensen dan gelijk weer roepen:"Heb je hem/haar weer."
Ja, ook datquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddof zeggen dan alleen "ja das iets persoonlijks" begin er dan ook niet over als je er niks mee wilt.
Het is immers het snellste Topic van Fok!quote:
Klopt...maar anale vernedering klinkt zo 'misbruikt' .quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Anaal nemen is toch niet perse vernederen?
Mja, je bent natuurlijk niet verplicht tot in detail te vertellen. Soms lucht het al op te roepen dat het klote met je gaat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, mensen hier roepen vaak alleen maar iets, maar reageren nooit op de vraag wat er dan is....
Soms wel. Ik merk het ook. Ook al post ik wat vrolijker dan een tijd terug, één keer me rot voelen en er zijn een aantal mensen die daar als vliegen op de stroop op af komen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Can you seriously blame them?
Oh maar ik post ook wel leuke dingen.. en ja het is gewoon erg kut op het moment, en ik snap dat het af en toe een gevoel van 'pfff gaat ze weer' teweeg kan brengen. Dus sorry.. Wordt wel beterquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad.
Prima hoor dat mensen der verhaal doen etc. maar daar zijn nog meer plaatsen voor om het maar even cru te zeggen.
Als het alleen maar geklaag is (en geen "leuke" berichten) van één persoon, dan heb je het daar op een gegeven moment wel mee gehad![]()
Althans, ik wel. En ik ga dan op de negeermodus, maar er zijn er ook genoeg die in de aanval gaan & dan is het helemaal een gedoe
Ja, alleen doen sommige mensen het 4x per dag.... ja, dan wordt het wel vervelend....quote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, je bent natuurlijk niet verplicht tot in detail te vertellen. Soms lucht het al op te roepen dat het klote met je gaat.
ja maar vaak kan ik wel 2 SCs bijhouden ennn nog in ONZ onzin postenquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Het is immers het snellste Topic van Fok!
Jaquote:
Vind het ook geen ramp als mensen dat doen, zolang het maar niet constant is.quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat men het hier makkelijker zegt omdat het anoniemer is. En als je even niemand hebt om het tegen te zeggen is dit wel de ideale uitlaatklep natuurlijk.
True, en het is ook niet erg als je dan moe van iemand wordt. Soms is het prettig als een topic ook nog over andere dingen gaat dan over de problemen van 1 persoon.quote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij mensen die week in, week uit, constant hetzelfde opvallende gedrag vertonen.
Uiteraard kan je ook van mij zo n reactie verwachten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat dusquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad.
Prima hoor dat mensen der verhaal doen etc. maar daar zijn nog meer plaatsen voor om het maar even cru te zeggen.
Als het alleen maar geklaag is (en geen "leuke" berichten) van één persoon, dan heb je het daar op een gegeven moment wel mee gehad![]()
Althans, ik wel. En ik ga dan op de negeermodus, maar er zijn er ook genoeg die in de aanval gaan & dan is het helemaal een gedoe
Als je dat wel doet en je bent zo open als ik is dat ook link want er zijn altijd lui die dat na verloop van tijd weer op je bord kiepen. Dus dat snap ik dan weer wel.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou zeker dat het beter gaat worden & dat zal ook welquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik post ook wel leuke dingen.. en ja het is gewoon erg kut op het moment, en ik snap dat het af en toe een gevoel van 'pfff gaat ze weer' teweeg kan brengen. Dus sorry.. Wordt wel beter
Dat is waar.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, alleen doen sommige mensen het 4x per dag.... ja, dan wordt het wel vervelend....
Ja. Maar dat slaat ook nergens op. Het is zoals Automatic zegt, op gegeven moment komt negatief gepost van een persoon wel een keer de keel uitquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Soms wel. Ik merk het ook. Ook al post ik wat vrolijker dan een tijd terug, één keer me rot voelen en er zijn een aantal mensen die daar als vliegen op de stroop op af komen.
Dat zijn trouwens niet de mensen die ik echt ken en dat zegt ook wel wat.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou zeker dat het beter gaat worden & dat zal ook wel
Maar goed; het als al heel wat dat jij snapt dat het bij mensen "pff, daar gaat ze weer" op kan roepen, want sommige hebben dat ook niet door
Dat is alleen maar positiefquote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, enige zelfkennis is mij niet vreemd.
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het ook geen ramp als mensen dat doen, zolang het maar niet constant is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
Wat is het trouwens een prachtige avond!
Dit is weer het andere uitersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nee, maar wat post iemand hier dan nog? Gaat ie zich waarschijnlijk niet elke dag beter door voelen anders zou het wel overgaan.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.
Dan moet je niet posten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.
Dat ben ik wel met je eens. Zeg dan inderdaad niks.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uiteraard kan je ook van mij zo n reactie verwachten.
"Ik voel me zo kut" en vervolgens zeggen dat het ons niet aangaat...denk je dat je kutgevoel mij dan wel aangaat...
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is weer het andere uiterste
Poepje, dat bedoelde ik niet. Meer in de zin van dat het soms lijkt of er elke dag wel wat te klagen is..quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
R & P. Wat dacht je daarvan?
[..]
Het is hier ouwehoeren over van alles en nog wat. Persoonlijke zaken maar ook heel oppervlak. Het is niet raar dat je hier met je hersenspinsels komt.
Oh zo, my bad. Nah ja, het trekt soms wel bepaalde mensen aan denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Poepje, dat bedoelde ik niet. Meer in de zin van dat het soms lijkt of er elke dag wel wat te klagen is..
Mensen moeten ook vooral zichzelf blijven.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
What did you do?quote:
Tuurlijk, dat klopt ook wel, maar als ik het zoals zo vaak even op mezelf betrek. Ik ben de laatste maanden best wel veranderd, alleen als het dan een keer rot gaat zie je toch altijd een aantal mensen daar weer op reageren die blijkbaar alleen dat soort posts lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat slaat ook nergens op. Het is zoals Automatic zegt, op gegeven moment komt negatief gepost van een persoon wel een keer de keel uit
Een klankbord is het tochquote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef CecilBDemented het volgende:
helaas als liefde al voetbal is, mag ik de eerste 45 minuten het veld op en wordt ik vervangen voor andere speler die scoort en er met de prijs vandoor gaat
zoals Veldhuis & Kemper
Ben altijd, een schouder, een troost in zekere zin
Ze noemen mij wel, meer dan eens, een hartsvriendin
Ik ben altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan
Een maatje, een klankwoord, maar nooit een geile man.
posten mag best maar als je dag in dag uit blijft zeiken over hetzelfde, open dan een eigen topic. af en toe zeiken doen we allemaal weleens.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Iets heel moois bij dit koude weer: heldere sterrenhemel
Tevens hoi uit de trein
Ja, dat dus. Allemaal leuk en aardig, maar niemand vind het gezellig elke dag dezelfde chagrijnige berichten te lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen moeten ook vooral zichzelf blijven.
Maar als iemand in een sjaggi mood is, moet diegene niet constant iedereen daar lastig mee willen vallen, dan zet je Fok maar ff uit ofzo.
Om wat aanspraak danwel afleiding te hebben? Voor de feedback? Veranderen kan niet ineens hèquote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar wat post iemand hier dan nog? Gaat ie zich waarschijnlijk niet elke dag beter door voelen anders zou het wel overgaan.
kan met warm weer ook hoor. en dan heb ik liever warm weer.quote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Tevens hoi uit de trein
Altijd gaafquote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Tevens hoi uit de trein
quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
kan met warm weer ook hoor. en dan heb ik liever warm weer.
Nou, ik doelde dus op het dag in dag uit zeikenquote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
posten mag best maar als je dag in dag uit blijft zeiken over hetzelfde, open dan een eigen topic. af en toe zeiken doen we allemaal weleens.
Ik denk dat Singles iets te persoonlijk wordtquote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
posten mag best maar als je dag in dag uit blijft zeiken over hetzelfde, open dan een eigen topic. af en toe zeiken doen we allemaal weleens.
heb het gecopy/paste geen idee eigenlijkquote:
ik snapte je wel sammiegirl ik wilde alleen ff zeiken want godverdommequote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik doelde dus op het dag in dag uit zeiken
Misschien zijn sommige dingen net geen eigen topic waard.quote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het in deze niet over jou. Eigenlijk over niemand, want ik vind het wel mee vallen met gezeik en geblaat, eigenlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat klopt ook wel, maar als ik het zoals zo vaak even op mezelf betrek. Ik ben de laatste maanden best wel veranderd, alleen als het dan een keer rot gaat zie je toch altijd een aantal mensen daar weer op reageren die blijkbaar alleen dat soort posts lezen.
Ben ik eens positiefquote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
kan met warm weer ook hoor. en dan heb ik liever warm weer.
Dat weet ik. Ik probeer maar te zeggen: you can't blame them being tired of you. (you als in: klagers etc. Waar we het over hebben).quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om wat aanspraak danwel afleiding te hebben? Voor de feedback? Veranderen kan niet ineens hè
quote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Tevens hoi uit de trein
Ja, true, dat is zo. Maar bij een uitlaatklep denk ik vaak aan hoor en wederhoor, waarbij je advies wilt krijgen, of zodat de mensen die het moeten aanhoren, je willen helpen. Doe het dan meteen 'goed', ik bedoel, als het een twist met een andere Fok!ker is, hoef je denk ik niet bang te zijn dat het linea recta doorgeluld wordt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat men het hier makkelijker zegt omdat het anoniemer is. En als je even niemand hebt om het tegen te zeggen is dit wel de ideale uitlaatklep natuurlijk.
Op een kleedjequote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
in een zomernacht in het gras naar de sterren kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nodig neuken, zeiksnorquote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik snapte je wel sammiegirl ik wilde alleen ff zeiken want godverdomme![]()
![]()
![]()
Nee hoor, dat is wel vaker zo.quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat Singles iets te persoonlijk wordtkan ook niet anders in een SC maar de sfeer is laatste tijd wel wat minder en dan post ik hier niet eens zo verschrikkelijk lang
Ups & downsquote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat Singles iets te persoonlijk wordtkan ook niet anders in een SC maar de sfeer is laatste tijd wel wat minder en dan post ik hier niet eens zo verschrikkelijk lang
quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op een kleedje
Heerlijk! Ik hou van de zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
die sfeer gaat altijd op en neer. ligt ook wel aan de mensen die er posten hoor, veel zien komen maar ook weer zien gaan.quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahaquote:
Dat weet ik, maar dat was om even aan te geven hoe dat dan gaat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het in deze niet over jou. Eigenlijk over niemand, want ik vind het wel mee vallen met gezeik en geblaat, eigenlijk.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op een kleedje
niet eens mijn naam. tsk tsk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik hou van de zomer
Nu wil ik happenquote:
Maar dat hoef je mij toch niet te vertellenquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat was om even aan te geven hoe dat dan gaat.
En 'wordt ik' kan niet he!quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
heb het gecopy/paste geen idee eigenlijk
quote:
Daarom posten mensen misschien ook wel hun sores. Even het verhaal kwijt kunnen, even wat advies hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, true, dat is zo. Maar bij een uitlaatklep denk ik vaak aan hoor en wederhoor, waarbij je advies wilt krijgen, of zodat de mensen die het moeten aanhoren, je willen helpen. Doe het dan meteen 'goed', ik bedoel, als het een twist met een andere Fok!ker is, hoef je denk ik niet bang te zijn dat het linea recta doorgeluld wordt.
Maar dan wel ver buiten stedelijk gebiedquote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
jaaaah sterren kijken, de melkweg
Ik nietquote:
Dat laatste is zeker. Er zijn hier mensen die hier regelmatig van alles posten en meepraten, behalve over privéleven.quote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
die sfeer gaat altijd op en neer. ligt ook wel aan de mensen die er posten hoor, veel zien komen maar ook weer zien gaan.
verder wordt het zo persoonlijk als je zelf wilt natuurlijk.
quote:
Het was hier een uur terug niet eens helder.quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
jaaaah sterren kijken, de melkweg
in het buitenlandquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dan wel ver buiten stedelijk gebied
Op het Aamsveen, op een kleedje, midden in de zomer. Sterrenquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dan wel ver buiten stedelijk gebied
Oeh ja, vuurtjequote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in het buitenlandop een mooie bergtop, vuurtje, wijntje, kleedje
Oh, dat vuurtje mag niet op 't Aamsveenquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat het iedere topic wel 'raak' is, en dat noem ik niet bepaald weinig.quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het in deze niet over jou. Eigenlijk over niemand, want ik vind het wel mee vallen met gezeik en geblaat, eigenlijk.
En er zijn mensen die soms wat te impulsief en vooral te makkelijk over hun privé-leven praten.quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker. Er zijn hier mensen die hier regelmatig van alles posten en meepraten, behalve over privéleven.
En als veel mensen met elkaar meeten is het niet zo gek dat het persoonlijk wordquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker. Er zijn hier mensen die hier regelmatig van alles posten en meepraten, behalve over privéleven.
Heel goed, zelfkennis.quote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En er zijn mensen die soms wat te impulsief en vooral te makkelijk over hun privé-leven praten.![]()
* hand opsteekt
oh en ik moet gitaar leren spelen nogquote:
quote:
Jaquote:
Boh dagdromenquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar puur het posten zelf, hoeft natuurlijk niet persoonlijk te worden.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
En als veel mensen met elkaar meeten is het niet zo gek dat het persoonlijk word
Bij mijn huis, midden op het veld of bij het meer.quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Aamsveen. I have to take your word for itquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het Aamsveen, op een kleedje, midden in de zomer. Sterren
Ja hequote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Wat is die Jonathan Rhys Meyers toch
Maar waarom dan toch altijd dat vreselijk 'kumbaja' in me opkomtquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en ik moet gitaar leren spelen nogvoor dat soort avondjes
quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Wat is die Jonathan Rhys Meyers toch
Hehehe,,heeeeerlijk, Skittles. Heb zo'n doosje echt binnen een minuut opquote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, bij elke Skittle denk ik: "Dit is de laatste!" En ineens neem ik 1 minuut later weer een Skittle.
Ja maar dat ligt toch veel lekkerderquote:
quote:
Is echt mooi, zo'n open veldje midden in een natuurgebied, omringd door bomen en struikenquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef STING het volgende:
[..]
Aamsveen. I have to take your word for it
Ja, inderdaad, gewoon naakt op de grond is ook niets.quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt toch veel lekkerder
Dat speelt ook wel mee. Je gaat elkaar echt kennen en sommige raken bevriend of meer en dan wordt de drempel om iets te posten ook lager.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
En als veel mensen met elkaar meeten is het niet zo gek dat het persoonlijk word
B&J was je eten?quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef PeuRac het volgende:
Hoop negativiteit![]()
GODVERKANKER THUISBEZORGD.NL heeft een storing en meld dat niet ff ofso![]()
Nu zit ik al ruim een uur op mn eten te wachten
had er nog meer bijquote:
ja, maar verhalen over wie wie gemeet heeft (of gaat meeten of whatever) het weekend, en dan ook voor de rest onbekende namen (niet nicks maar namen) kunnen me echt gestolen worden.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life!quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef PeuRac het volgende:
Hoop negativiteit![]()
GODVERKANKER THUISBEZORGD.NL heeft een storing en meld dat niet ff ofso![]()
Nu zit ik al ruim een uur op mn eten te wachten
en hebben ze bij t restaurant de bestelling niet eens gekregen
![]()
Normaal gewicht? Welke dan? Heb nu de grote zak van de bios. Althans, met zo'n stickertje om dicht te plakken.quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehehe,,heeeeerlijk, Skittles. Heb zo'n doosje echt binnen een minuut op. Vroeger verkochten ze ook nog 'Malteser/M&M' zakken van Skittles, met een normaal gewicht. Nu heb je die ook nergens meer..
Kijk, Q begrijpt hetquote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, gewoon naakt op de grond is ook niets.
Als ik er wat mee verneuk, ja.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel goed, zelfkennis.
En later spijt hebben?
Sounds nicequote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is echt mooi, zo'n open veldje midden in een natuurgebied, omringd door bomen en struiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch altijd dat vreselijk 'kumbaja' in me opkomt
quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef STING het volgende:
[..]
Sounds niceJa, dat is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
jaquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life!Dit is beter voor je lijn.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook hoordas zon slecht kampvuur nummer. net als my bonny is over the ocean ( schrijf je dat zo eigenlijk? dacht vroeger trouwens dat het "my body" was )
ff kijken of ik dit begrijp. Als je elkaar echt leert kennen en eventueel bevriend of meer raakt...wordt de drempel om te posten lager?quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat speelt ook wel mee. Je gaat elkaar echt kennen en sommige raken bevriend of meer en dan wordt de drempel om iets te posten ook lager.
Ja, maar dan kan ik niks meer voor je betekenen als er shit wordt doorgeluld. Dan ben je gewoon kanker triest bezig.quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom posten mensen misschien ook wel hun sores. Even het verhaal kwijt kunnen, even wat advies hebben
En dat laatste: je hebt een te mooi beeld van dit forum, vrees ik.
Mja, gevolgen heb je niet altijd zo in de hand.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik er wat mee verneuk, ja.
Anders , nee. Ik ben nou eenmaal zo.
oh bring back my body to mequote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geeft het liedje wel meteen een hele andere draai
MissMquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat hier te snel voor op m'n mobiel
quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring back my body to meto me
Ik dacht vroegah dat ze dat zongenquote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring back my body to meto me
Ja zulke ja, dus even groot als een malteserzak.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal gewicht? Welke dan? Heb nu de grote zak van de bios. Althans, met zo'n stickertje om dicht te plakken.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch altijd dat vreselijk 'kumbaja' in me opkomt
Je bedoelt Angie?quote:
Mij ook. Maar daarmee word het wel persoonlijker.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar verhalen over wie wie gemeet heeft (of gaat meeten of whatever) het weekend, en dan ook voor de rest onbekende namen (niet nicks maar namen) kunnen me echt gestolen worden.
Gaat over Nataleequote:
ja ik dus ookquote:
Man, ga eens naar de bios!quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja zulke ja, dus even groot als een malteserzak.
Bij de appie to go hebben ze van die kleine doosjes..moet ik er 10 van op hebben eer ik er eindelijk van begin te genieten.
Nope. Vind het ook niet echt iets toevoegen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Jonathan wel een hele rare ouwemannen stem opzet?
In jouw dromen welquote:
Ja het klinkt ook totaal niet overtuigend...quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Vind het ook niet echt iets toevoegen.
Ik bedoel als mensen van hier elkaar kennen. Dan post je hier sneller wat, denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
ff kijken of ik dit begrijp. Als je elkaar echt leert kennen en eventueel bevriend of meer raakt...wordt de drempel om te posten lager?
Jij bent overduidelijk geen proquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat hier te snel voor op m'n mobiel
Nee, in m'n fantasie zie je eruit als Angie, je heet niet zoquote:
Nee, tell me about it.quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, gevolgen heb je niet altijd zo in de hand.
draakjequote:
Nope. Sowieso vind ik dat ze te snel er doorheen gaan. Eerste seizoenen waren veel beter.quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het klinkt ook totaal niet overtuigend...
jaaaaahquote:
And proud of it!quote:
Could be. Maar sinds ik mensen heb gemeet en bevriend ben geraakt met ze, post ik hier juist minder vaak persoonlijke dingen. Die vertel ik dan namelijk gewoon aan hen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoel als mensen van hier elkaar kennen. Dan post je hier sneller wat, denk ik.
Hoe heet ik dan?quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, in m'n fantasie zie je eruit als Angie, je heet niet zo
Maar net zei je dat het anoniem zijn juist ervoor zorgt dat mensen wat sneller posten?quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoel als mensen van hier elkaar kennen. Dan post je hier sneller wat, denk ik.
Dat is wel weer waar, soms gooi ik er ook een pm tegenaan. Maar zoals ik zei: ik ben heel erg open en als ik me rot voel is dat duidelijk te merken.quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Could be. Maar sinds ik mensen heb gemeet en bevriend ben geraakt met ze, post ik hier juist minder vaak persoonlijke dingen. Die vertel ik dan namelijk gewoon aan hen.
Neequote:Op zondag 28 november 2010 20:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Reminds me, nog gelukt met je rijm?
Ik ben een Beatles-menschquote:
Ja iddquote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Sowieso vind ik dat ze te snel er doorheen gaan. Eerste seizoenen waren veel beter.
Ja, dat laatste is sowieso waar.quote:Op zondag 28 november 2010 20:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar, soms gooi ik er ook een pm tegenaan. Maar zoals ik zei: ik ben heel erg open en als ik me rot voel is dat duidelijk te merken.
Ik heb geen klonenquote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
met al jouw klonen bij elkaar stiekem wel.
Klopt, en op zich vind ik dat ook niet erg. Ik denk dat het een hoop stress scheelt in the end. Alhoewel je sommige dingen er mee kapot kan maken.quote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is sowieso waar.
quote:
Juist wel!quote:
Skittelsquote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef vencodark het volgende:
Bah, Skittles met water drinken/wegspoelen is niet lekker.
Jawel!quote:
Hm, je noemt nu weer iets negatiefs op m.b.t. open posten. Is er laatst is gebeurd?quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, en op zich vind ik dat ook niet erg. Ik denk dat het een hoop stress scheelt in the end. Alhoewel je sommige dingen er mee kapot kan maken.
Vrijdag was het ook al een enorme opgave om treinen op tijd te laten rijden. Vanaf het beginstation vertrok het kreng al te laat.quote:
Sinds wanneer ga jij met de trein?quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrijdag was het ook al een enorme opgave om treinen op tijd te laten rijden. Vanaf het beginstation vertrok het kreng al te laat.
chillquote:
quote:
Sammie zat op een mooie avond te denken..quote:
Erg opwindendquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sammie zat op een mooie avond te denken..
"Wat zal ikmijn lieve papa toch een schenken"
Een nieuwe hoed, misschien vuilniszakken van komo,
"Ach, ben je gek! Ik doe gewoon een elegante homo"
Graag gedaan.
Hahahaquote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sammie zat op een mooie avond te denken..
"Wat zal ikmijn lieve papa toch een schenken"
Een nieuwe hoed, misschien vuilniszakken van komo,
"Ach, ben je gek! Ik doe gewoon een elegante homo"
Graag gedaan.
In het begin waren er veel meer stomende seksscenesquote:
Of boeken over bepaalde wetenschappenquote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Seks....iel, dan ga je toch liever een legpuzzel doen zeg.
Fout als ie is, maar iddquote:
En dan hard studerenquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of boeken over bepaalde wetenschappen
Dat krijg je als je ouder wordt..quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In het begin waren er veel meer stomende seksscenes
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Landkaarten, Sardinië en chocoladeletter?
quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
D
[..]
Dat krijg je als je ouder wordt..
Ik was net heul hard aan het meeschreeuwen en toen kwam papa vragen wie er vermoord werdquote:
Overstap kwam te laat, maar geen enkele informatie daarover. Als je dan ziet dat een hoop andere treinen uitgevallen zijn... En je staat te blauwbekken... Dan is dat niet fijnquote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrijdag was het ook al een enorme opgave om treinen op tijd te laten rijden. Vanaf het beginstation vertrok het kreng al te laat.
Nou pap, Jeannie dusquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was net heul hard aan het meeschreeuwen en toen kwam papa vragen wie er vermoord werd
Ik heb begrepen dat je bij dat soort zaken van de praktijk het meeste leert.quote:
Tja, Nederland en winter he?quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overstap kwam te laat, maar geen enkele informatie daarover. Als je dan ziet dat een hoop andere treinen uitgevallen zijn... En je staat te blauwbekken... Dan is dat niet fijn
Nou, vertel eens een fantasietjequote:
ja het is echt fucking koud buiten. nu al, het is nog herfst.quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overstap kwam te laat, maar geen enkele informatie daarover. Als je dan ziet dat een hoop andere treinen uitgevallen zijn... En je staat te blauwbekken... Dan is dat niet fijn
Studeren-on-the-blow-job.quote:
Heb je dubbele ramen?quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was net heul hard aan het meeschreeuwen en toen kwam papa vragen wie er vermoord werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |