Op het Aamsveen, op een kleedje, midden in de zomer. Sterrenquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dan wel ver buiten stedelijk gebied
Oeh ja, vuurtjequote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in het buitenlandop een mooie bergtop, vuurtje, wijntje, kleedje
Oh, dat vuurtje mag niet op 't Aamsveenquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat het iedere topic wel 'raak' is, en dat noem ik niet bepaald weinig.quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het in deze niet over jou. Eigenlijk over niemand, want ik vind het wel mee vallen met gezeik en geblaat, eigenlijk.
En er zijn mensen die soms wat te impulsief en vooral te makkelijk over hun privé-leven praten.quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker. Er zijn hier mensen die hier regelmatig van alles posten en meepraten, behalve over privéleven.
En als veel mensen met elkaar meeten is het niet zo gek dat het persoonlijk wordquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker. Er zijn hier mensen die hier regelmatig van alles posten en meepraten, behalve over privéleven.
Heel goed, zelfkennis.quote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En er zijn mensen die soms wat te impulsief en vooral te makkelijk over hun privé-leven praten.![]()
* hand opsteekt
oh en ik moet gitaar leren spelen nogquote:
quote:
Jaquote:
Boh dagdromenquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar puur het posten zelf, hoeft natuurlijk niet persoonlijk te worden.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
En als veel mensen met elkaar meeten is het niet zo gek dat het persoonlijk word
Bij mijn huis, midden op het veld of bij het meer.quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Aamsveen. I have to take your word for itquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het Aamsveen, op een kleedje, midden in de zomer. Sterren
Ja hequote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Wat is die Jonathan Rhys Meyers toch
Maar waarom dan toch altijd dat vreselijk 'kumbaja' in me opkomtquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en ik moet gitaar leren spelen nogvoor dat soort avondjes
quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Wat is die Jonathan Rhys Meyers toch
Hehehe,,heeeeerlijk, Skittles. Heb zo'n doosje echt binnen een minuut opquote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, bij elke Skittle denk ik: "Dit is de laatste!" En ineens neem ik 1 minuut later weer een Skittle.
Ja maar dat ligt toch veel lekkerderquote:
quote:
Is echt mooi, zo'n open veldje midden in een natuurgebied, omringd door bomen en struikenquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef STING het volgende:
[..]
Aamsveen. I have to take your word for it
Ja, inderdaad, gewoon naakt op de grond is ook niets.quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt toch veel lekkerder
Dat speelt ook wel mee. Je gaat elkaar echt kennen en sommige raken bevriend of meer en dan wordt de drempel om iets te posten ook lager.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
En als veel mensen met elkaar meeten is het niet zo gek dat het persoonlijk word
B&J was je eten?quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef PeuRac het volgende:
Hoop negativiteit![]()
GODVERKANKER THUISBEZORGD.NL heeft een storing en meld dat niet ff ofso![]()
Nu zit ik al ruim een uur op mn eten te wachten
had er nog meer bijquote:
ja, maar verhalen over wie wie gemeet heeft (of gaat meeten of whatever) het weekend, en dan ook voor de rest onbekende namen (niet nicks maar namen) kunnen me echt gestolen worden.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life!quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef PeuRac het volgende:
Hoop negativiteit![]()
GODVERKANKER THUISBEZORGD.NL heeft een storing en meld dat niet ff ofso![]()
Nu zit ik al ruim een uur op mn eten te wachten
en hebben ze bij t restaurant de bestelling niet eens gekregen
![]()
Normaal gewicht? Welke dan? Heb nu de grote zak van de bios. Althans, met zo'n stickertje om dicht te plakken.quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehehe,,heeeeerlijk, Skittles. Heb zo'n doosje echt binnen een minuut op. Vroeger verkochten ze ook nog 'Malteser/M&M' zakken van Skittles, met een normaal gewicht. Nu heb je die ook nergens meer..
Kijk, Q begrijpt hetquote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, gewoon naakt op de grond is ook niets.
Als ik er wat mee verneuk, ja.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel goed, zelfkennis.
En later spijt hebben?
Sounds nicequote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is echt mooi, zo'n open veldje midden in een natuurgebied, omringd door bomen en struiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch altijd dat vreselijk 'kumbaja' in me opkomt
quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef STING het volgende:
[..]
Sounds niceJa, dat is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
jaquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life!Dit is beter voor je lijn.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook hoordas zon slecht kampvuur nummer. net als my bonny is over the ocean ( schrijf je dat zo eigenlijk? dacht vroeger trouwens dat het "my body" was )
ff kijken of ik dit begrijp. Als je elkaar echt leert kennen en eventueel bevriend of meer raakt...wordt de drempel om te posten lager?quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat speelt ook wel mee. Je gaat elkaar echt kennen en sommige raken bevriend of meer en dan wordt de drempel om iets te posten ook lager.
Ja, maar dan kan ik niks meer voor je betekenen als er shit wordt doorgeluld. Dan ben je gewoon kanker triest bezig.quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom posten mensen misschien ook wel hun sores. Even het verhaal kwijt kunnen, even wat advies hebben
En dat laatste: je hebt een te mooi beeld van dit forum, vrees ik.
Mja, gevolgen heb je niet altijd zo in de hand.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik er wat mee verneuk, ja.
Anders , nee. Ik ben nou eenmaal zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |