quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring back my body to meto me
Ik dacht vroegah dat ze dat zongenquote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring back my body to meto me
Ja zulke ja, dus even groot als een malteserzak.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal gewicht? Welke dan? Heb nu de grote zak van de bios. Althans, met zo'n stickertje om dicht te plakken.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch altijd dat vreselijk 'kumbaja' in me opkomt
Je bedoelt Angie?quote:
Mij ook. Maar daarmee word het wel persoonlijker.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar verhalen over wie wie gemeet heeft (of gaat meeten of whatever) het weekend, en dan ook voor de rest onbekende namen (niet nicks maar namen) kunnen me echt gestolen worden.
Gaat over Nataleequote:
ja ik dus ookquote:
Man, ga eens naar de bios!quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja zulke ja, dus even groot als een malteserzak.
Bij de appie to go hebben ze van die kleine doosjes..moet ik er 10 van op hebben eer ik er eindelijk van begin te genieten.
Nope. Vind het ook niet echt iets toevoegen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Jonathan wel een hele rare ouwemannen stem opzet?
In jouw dromen welquote:
Ja het klinkt ook totaal niet overtuigend...quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Vind het ook niet echt iets toevoegen.
Ik bedoel als mensen van hier elkaar kennen. Dan post je hier sneller wat, denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
ff kijken of ik dit begrijp. Als je elkaar echt leert kennen en eventueel bevriend of meer raakt...wordt de drempel om te posten lager?
Jij bent overduidelijk geen proquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat hier te snel voor op m'n mobiel
Nee, in m'n fantasie zie je eruit als Angie, je heet niet zoquote:
Nee, tell me about it.quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, gevolgen heb je niet altijd zo in de hand.
draakjequote:
Nope. Sowieso vind ik dat ze te snel er doorheen gaan. Eerste seizoenen waren veel beter.quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het klinkt ook totaal niet overtuigend...
jaaaaahquote:
And proud of it!quote:
Could be. Maar sinds ik mensen heb gemeet en bevriend ben geraakt met ze, post ik hier juist minder vaak persoonlijke dingen. Die vertel ik dan namelijk gewoon aan hen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoel als mensen van hier elkaar kennen. Dan post je hier sneller wat, denk ik.
Hoe heet ik dan?quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, in m'n fantasie zie je eruit als Angie, je heet niet zo
Maar net zei je dat het anoniem zijn juist ervoor zorgt dat mensen wat sneller posten?quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoel als mensen van hier elkaar kennen. Dan post je hier sneller wat, denk ik.
Dat is wel weer waar, soms gooi ik er ook een pm tegenaan. Maar zoals ik zei: ik ben heel erg open en als ik me rot voel is dat duidelijk te merken.quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Could be. Maar sinds ik mensen heb gemeet en bevriend ben geraakt met ze, post ik hier juist minder vaak persoonlijke dingen. Die vertel ik dan namelijk gewoon aan hen.
Neequote:Op zondag 28 november 2010 20:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Reminds me, nog gelukt met je rijm?
Ik ben een Beatles-menschquote:
Ja iddquote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Sowieso vind ik dat ze te snel er doorheen gaan. Eerste seizoenen waren veel beter.
Ja, dat laatste is sowieso waar.quote:Op zondag 28 november 2010 20:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar, soms gooi ik er ook een pm tegenaan. Maar zoals ik zei: ik ben heel erg open en als ik me rot voel is dat duidelijk te merken.
Ik heb geen klonenquote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
met al jouw klonen bij elkaar stiekem wel.
Klopt, en op zich vind ik dat ook niet erg. Ik denk dat het een hoop stress scheelt in the end. Alhoewel je sommige dingen er mee kapot kan maken.quote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is sowieso waar.
quote:
Juist wel!quote:
Skittelsquote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef vencodark het volgende:
Bah, Skittles met water drinken/wegspoelen is niet lekker.
Jawel!quote:
Hm, je noemt nu weer iets negatiefs op m.b.t. open posten. Is er laatst is gebeurd?quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, en op zich vind ik dat ook niet erg. Ik denk dat het een hoop stress scheelt in the end. Alhoewel je sommige dingen er mee kapot kan maken.
Vrijdag was het ook al een enorme opgave om treinen op tijd te laten rijden. Vanaf het beginstation vertrok het kreng al te laat.quote:
Sinds wanneer ga jij met de trein?quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrijdag was het ook al een enorme opgave om treinen op tijd te laten rijden. Vanaf het beginstation vertrok het kreng al te laat.
chillquote:
quote:
Sammie zat op een mooie avond te denken..quote:
Erg opwindendquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sammie zat op een mooie avond te denken..
"Wat zal ikmijn lieve papa toch een schenken"
Een nieuwe hoed, misschien vuilniszakken van komo,
"Ach, ben je gek! Ik doe gewoon een elegante homo"
Graag gedaan.
Hahahaquote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sammie zat op een mooie avond te denken..
"Wat zal ikmijn lieve papa toch een schenken"
Een nieuwe hoed, misschien vuilniszakken van komo,
"Ach, ben je gek! Ik doe gewoon een elegante homo"
Graag gedaan.
In het begin waren er veel meer stomende seksscenesquote:
Of boeken over bepaalde wetenschappenquote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Seks....iel, dan ga je toch liever een legpuzzel doen zeg.
Fout als ie is, maar iddquote:
En dan hard studerenquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of boeken over bepaalde wetenschappen
Dat krijg je als je ouder wordt..quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In het begin waren er veel meer stomende seksscenes
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Landkaarten, Sardinië en chocoladeletter?
quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
D
[..]
Dat krijg je als je ouder wordt..
Ik was net heul hard aan het meeschreeuwen en toen kwam papa vragen wie er vermoord werdquote:
Overstap kwam te laat, maar geen enkele informatie daarover. Als je dan ziet dat een hoop andere treinen uitgevallen zijn... En je staat te blauwbekken... Dan is dat niet fijnquote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrijdag was het ook al een enorme opgave om treinen op tijd te laten rijden. Vanaf het beginstation vertrok het kreng al te laat.
Nou pap, Jeannie dusquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was net heul hard aan het meeschreeuwen en toen kwam papa vragen wie er vermoord werd
Ik heb begrepen dat je bij dat soort zaken van de praktijk het meeste leert.quote:
Tja, Nederland en winter he?quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overstap kwam te laat, maar geen enkele informatie daarover. Als je dan ziet dat een hoop andere treinen uitgevallen zijn... En je staat te blauwbekken... Dan is dat niet fijn
Nou, vertel eens een fantasietjequote:
ja het is echt fucking koud buiten. nu al, het is nog herfst.quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overstap kwam te laat, maar geen enkele informatie daarover. Als je dan ziet dat een hoop andere treinen uitgevallen zijn... En je staat te blauwbekken... Dan is dat niet fijn
Studeren-on-the-blow-job.quote:
Heb je dubbele ramen?quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was net heul hard aan het meeschreeuwen en toen kwam papa vragen wie er vermoord werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |