oh bring back my body to mequote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geeft het liedje wel meteen een hele andere draai
MissMquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat hier te snel voor op m'n mobiel
quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring back my body to meto me
Ik dacht vroegah dat ze dat zongenquote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring back my body to meto me
Ja zulke ja, dus even groot als een malteserzak.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal gewicht? Welke dan? Heb nu de grote zak van de bios. Althans, met zo'n stickertje om dicht te plakken.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch altijd dat vreselijk 'kumbaja' in me opkomt
Je bedoelt Angie?quote:
Mij ook. Maar daarmee word het wel persoonlijker.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar verhalen over wie wie gemeet heeft (of gaat meeten of whatever) het weekend, en dan ook voor de rest onbekende namen (niet nicks maar namen) kunnen me echt gestolen worden.
Gaat over Nataleequote:
ja ik dus ookquote:
Man, ga eens naar de bios!quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja zulke ja, dus even groot als een malteserzak.
Bij de appie to go hebben ze van die kleine doosjes..moet ik er 10 van op hebben eer ik er eindelijk van begin te genieten.
Nope. Vind het ook niet echt iets toevoegen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Jonathan wel een hele rare ouwemannen stem opzet?
In jouw dromen welquote:
Ja het klinkt ook totaal niet overtuigend...quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Vind het ook niet echt iets toevoegen.
Ik bedoel als mensen van hier elkaar kennen. Dan post je hier sneller wat, denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
ff kijken of ik dit begrijp. Als je elkaar echt leert kennen en eventueel bevriend of meer raakt...wordt de drempel om te posten lager?
Jij bent overduidelijk geen proquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat hier te snel voor op m'n mobiel
Nee, in m'n fantasie zie je eruit als Angie, je heet niet zoquote:
Nee, tell me about it.quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, gevolgen heb je niet altijd zo in de hand.
draakjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |