Tuurlijk, kan prima. Gezelligheid als goed doel is toch prma?quote:Op zondag 28 november 2010 22:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat soort dingen lijken me ook wel tof of eens bij elkaar eten.
Of is dat niet helemaal het idee?
goed begin!!quote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef FHF-mods het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan prima. Gezelligheid als goed doel is toch prma?
Oh eigenlijk is dit ook heel leukquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
toch maar proberen dan....
Ik zou er wel een paar daagjes tussenuit willen, alleen niet in mijn eentje. Dus in principe zoek ik een logé plaats voor een paar daagjes. Soort couchsurfing zeg maar.
Halloooo!quote:
Ligt Angel al in Islington?quote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Kom je weer eens in een ander deel van de stad (Islington)
Toch zet ik mijn vraagtekens bij de gastvrijheid jegens onbekenden.quote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh eigenlijk is dit ook heel leuk
Wat een leuke dingen komen er los joh!
Ja, absoluutquote:
Hee kijk nou eens wie we daar hebbenquote:
( zullen we verder in het londen topic in KAA oid?quote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, absoluut
Ik woon op ongeveer 10 minuten lopen vanaf dat tube station en ongeveer 5 minuten vanaf Highbury & Islington en iets meer vanaf Caledonian Road (ook zo'n 10 minuten)
Leuk!quote:Op zondag 28 november 2010 22:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee kijk nou eens wie we daar hebben
* stiekem een beetje trots is dat mijn naamsuggestie is overgenomen
Why not?quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Editeur het volgende:
Maar ook dingen als: Ik heb hier in het huis nog bestek van vorige bewoners, zo'n 20 overbodige vorken. Iemand interesse?
k cool, nou bij deze.quote:
Ook als die Fokker zelf in Londen woontquote:Op zondag 28 november 2010 21:52 schreef Stuart het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe een en ander gaat verlopen. Hoop niet dat de prospect gevers nu te enthousiast worden. Overigens kan een Fok!ker hier altijd wel iets te eten krijgen
Van de zomer ben je bij mij wel ergens een paar dagen van harte welkom hoor! Kan je je vermaken op het strand van Kijkduin of Scheveningen of wandelen door de duinen ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch zet ik mijn vraagtekens bij de gastvrijheid jegens onbekenden.
Maarja...proberen kan geen kwaad
Misschien handig dat wanneer het subforum er is je er ff een foto van maakt en dan een topic aanmaaktquote:
Ja hoor. Ik zou overigens wel uit eten gaan (op mijn kosten) danquote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook als die Fokker zelf in Londen woont? Je woont ong. een half uurtje vanaf mijn uni
Waar wou je ze naar toe nemen? Misschien heb ik wel interessequote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zou overigens wel uit eten gaan (op mijn kosten) dan
Naar iets lokaals. Ik steun de kleine restaurants en kroegen in Upper Streetquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar wou je ze naar toe nemen? Misschien heb ik wel interesse![]()
Als er overigens eens een student of iemand anders lang wil komen in Londen die een plek zoekt om te pitten, of eens op bezoek wil eten is die ook welkom. Hebben we iig. weer een goede daad te pakken
Maar..... ?quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen maar flarden gelezen so far, maar
Irritant mobiel online. Wilde zeggen dat ik de plannen heel tof vinf.quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen maar flarden gelezen so far, maar
quote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Irritant mobiel online. Wilde zeggen dat ik de plannen heel tof vinf.
Wat tofquote:
Leuk maar staat nog dicht voor rwactieas...quote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Nieuw forum FHF, nieuwe mods smegmanus en Cat22, welkom!
Succes
Dat staat MED altijdquote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk maar staat nog dicht voor rwactieas...
Het is de MED; die staan altijd dichtquote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef chufi het volgende:
Leuk maar staat nog dicht voor rwactieas...
En dit topic dan? Welke topics moeten er komen?quote:Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is de MED; die staan altijd dicht
Was een 'achter de schermen' brainstorm dingetjequote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
En dit topic dan? Welke topics moeten er komen?
Volgens mij is dat idd een foutje, dat we daar kunnen lezen, maar hij is al wel dicht.quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dit topic dan? Welke topics moeten er komen?
Crew die al in FHF komen posten voordat t open ging; er staat helemaal niets spannends, dus hen ik het alleen op slot gedaan ipv gedelete of naar achter gezet. Het echte overleg topic achter is namelijk een anderequote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dit topic dan? http://forum.fok.nl/topic/1566496/1/50#89279366
Hij staat nu even onder tijdelijk, ook omdat ie dan bovenaan staat. Maar het is aankijken. Blijkt er 24/7, het hele jaar rond animo voor te zijn, dan zijn wij de laatste die het forum sluiten.quote:Op maandag 29 november 2010 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Gaaf dat het forum er al isSuper!
Alleen jammer dat het tijdelijk isDie status moet er zo snel mogelijk af hoor!
je kan hem nu al aanbieden voor van het voorjaar?quote:Op maandag 29 november 2010 07:52 schreef Chandler het volgende:
Fantastich! Ik zal eens wat bedenken wat ik kan aanbiedeneen vis cursus nu op dit moment lijkt me niet echt gepast
Doe jij het vis gedeelte, dan leer ik er ook nog wat van, geef ik er een zeillesje bijquote:Op maandag 29 november 2010 07:52 schreef Chandler het volgende:
Fantastich! Ik zal eens wat bedenken wat ik kan aanbiedeneen vis cursus nu op dit moment lijkt me niet echt gepast
Beetje laat maar heequote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof dat ik alleen bereid ben om de dieren en/of kinderen van Fok!kers te helpen en mensen met een ernstige ziekte. Hoop dat ik dan toch nog mee mag doen![]()
Diequote:Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef Biogarde het volgende:
Hij staat nu even onder tijdelijk, ook omdat ie dan bovenaan staat. Maar het is aankijken. Blijkt er 24/7, het hele jaar rond animo voor te zijn, dan zijn wij de laatste die het forum sluiten.
Die staat er ook bij Tong en ik vind het een vuige smiley.quote:Op maandag 29 november 2010 09:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Diestond er niet voor niets hoor
Ik hoop zo dat het een blijvertje is
Maar ik ben Tong nietquote:Op maandag 29 november 2010 09:32 schreef Biogarde het volgende:
Die staat er ook bij Tong en ik vind het een vuige smiley.
En een uitleg waar het over gaat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
En gelijk even naar deel 1 linken in de OP.
OP aangepastquote:
Nu wel.quote:
Net als jij zwartquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:00 schreef Myraela het volgende:
Smeganus blauw, dat is nog wel even wennen.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:00 schreef Myraela het volgende:
Smeganus blauw, dat is nog wel even wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hij is wat trager dan de F&F-chat, Catquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Ah, sloooooooowwwwww chaaaaaattttttt.........
Als dat zo is design ik een mooie SC-OP.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als dat zo is design ik een mooie SC-OP.
Haha, cool!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kom maar op dan. Als je snel bent kan ik 'm nog in deze OP plakken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is ie al klaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
Oh nee, kan niet meer. Een mod zal dat moeten doen.
[ Bericht 50% gewijzigd door shiznuts op 30-11-2010 22:06:07 (tijdelijke header en ftr toegevoegd) ]quote:
quote:
Maakt me serieus waar weinig uit.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
In Den Haag kan ik wel wat bemiddelen.
Sociale huurwoning met een net iets te hoge huurprijs om het via de woonkrant te verhuren, dus dat gaat 'op aanmelding'. Mijn moeder doet daar de administratie van/voor en vroeg laatst nog of ik niet nog mensen wist omdat er meer woningen vrijkomen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
In Den Haag kan ik wel wat bemiddelen.
Sociale huurwoning met een net iets te hoge huurprijs om het via de woonkrant te verhuren, dus dat gaat 'op aanmelding'. Mijn moeder doet daar de administratie van/voor en vroeg laatst nog of ik niet nog mensen wist omdat er meer woningen vrijkomen.
Werkzoekend, administratief het liefst maar wil inmiddels alles wel aanpakkenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Werk genoeg in Den Haag! Waar werk je en wat doe je?
Yes pleasequote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan je naam van het bedrijf en complex waar ze mensen zoeken wel even PMmen?
quote:
En hoop gevenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben alleen goed in eten maken!
't kom wel weer goedquote:Op woensdag 1 december 2010 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar ik zit dan ook met probleem geen werk.
Man my life sucks zo erg he
Kan daar dan niet iets aan gedaan worden? Gezelschap met kerst, misschien?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:18 schreef CecilBDemented het volgende:
ElisaB! is top!
Ondanks dat ik nu in een kut situatie verkeer, en geen leuke kerst zal hebben.
Zal ik wel kijken of ik misschien iets kan doneren!!
Je bent me net voorquote:Op woensdag 1 december 2010 16:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kan daar dan niet iets aan gedaan worden? Gezelschap met kerst, misschien?
Wie had je aan de telefoon?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom niet in aanmerking voor die woningen, ze gaat wel kijken of ze iets voor me kan betekenen. Ik moet er niet teveel van verwachten want wachtlijsten.
Maar toch, ze gaat kijken
Geen idee meerquote:Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie had je aan de telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |