Hij is wat trager dan de F&F-chat, Catquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Ah, sloooooooowwwwww chaaaaaattttttt.........
Als dat zo is design ik een mooie SC-OP.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als dat zo is design ik een mooie SC-OP.
Haha, cool!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kom maar op dan. Als je snel bent kan ik 'm nog in deze OP plakken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is ie al klaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
Oh nee, kan niet meer. Een mod zal dat moeten doen.
[ Bericht 50% gewijzigd door shiznuts op 30-11-2010 22:06:07 (tijdelijke header en ftr toegevoegd) ]quote:
quote:
Maakt me serieus waar weinig uit.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
In Den Haag kan ik wel wat bemiddelen.
Sociale huurwoning met een net iets te hoge huurprijs om het via de woonkrant te verhuren, dus dat gaat 'op aanmelding'. Mijn moeder doet daar de administratie van/voor en vroeg laatst nog of ik niet nog mensen wist omdat er meer woningen vrijkomen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
In Den Haag kan ik wel wat bemiddelen.
Sociale huurwoning met een net iets te hoge huurprijs om het via de woonkrant te verhuren, dus dat gaat 'op aanmelding'. Mijn moeder doet daar de administratie van/voor en vroeg laatst nog of ik niet nog mensen wist omdat er meer woningen vrijkomen.
Werkzoekend, administratief het liefst maar wil inmiddels alles wel aanpakkenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Werk genoeg in Den Haag! Waar werk je en wat doe je?
Yes pleasequote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan je naam van het bedrijf en complex waar ze mensen zoeken wel even PMmen?
quote:
En hoop gevenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben alleen goed in eten maken!
't kom wel weer goedquote:Op woensdag 1 december 2010 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar ik zit dan ook met probleem geen werk.
Man my life sucks zo erg he
Kan daar dan niet iets aan gedaan worden? Gezelschap met kerst, misschien?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:18 schreef CecilBDemented het volgende:
ElisaB! is top!
Ondanks dat ik nu in een kut situatie verkeer, en geen leuke kerst zal hebben.
Zal ik wel kijken of ik misschien iets kan doneren!!
Je bent me net voorquote:Op woensdag 1 december 2010 16:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kan daar dan niet iets aan gedaan worden? Gezelschap met kerst, misschien?
Wie had je aan de telefoon?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom niet in aanmerking voor die woningen, ze gaat wel kijken of ze iets voor me kan betekenen. Ik moet er niet teveel van verwachten want wachtlijsten.
Maar toch, ze gaat kijken
Geen idee meerquote:Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie had je aan de telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |