Crew die al in FHF komen posten voordat t open ging; er staat helemaal niets spannends, dus hen ik het alleen op slot gedaan ipv gedelete of naar achter gezet. Het echte overleg topic achter is namelijk een anderequote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dit topic dan? http://forum.fok.nl/topic/1566496/1/50#89279366
Hij staat nu even onder tijdelijk, ook omdat ie dan bovenaan staat. Maar het is aankijken. Blijkt er 24/7, het hele jaar rond animo voor te zijn, dan zijn wij de laatste die het forum sluiten.quote:Op maandag 29 november 2010 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Gaaf dat het forum er al isSuper!
Alleen jammer dat het tijdelijk isDie status moet er zo snel mogelijk af hoor!
je kan hem nu al aanbieden voor van het voorjaar?quote:Op maandag 29 november 2010 07:52 schreef Chandler het volgende:
Fantastich! Ik zal eens wat bedenken wat ik kan aanbiedeneen vis cursus nu op dit moment lijkt me niet echt gepast
Doe jij het vis gedeelte, dan leer ik er ook nog wat van, geef ik er een zeillesje bijquote:Op maandag 29 november 2010 07:52 schreef Chandler het volgende:
Fantastich! Ik zal eens wat bedenken wat ik kan aanbiedeneen vis cursus nu op dit moment lijkt me niet echt gepast
Beetje laat maar heequote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof dat ik alleen bereid ben om de dieren en/of kinderen van Fok!kers te helpen en mensen met een ernstige ziekte. Hoop dat ik dan toch nog mee mag doen![]()
Diequote:Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef Biogarde het volgende:
Hij staat nu even onder tijdelijk, ook omdat ie dan bovenaan staat. Maar het is aankijken. Blijkt er 24/7, het hele jaar rond animo voor te zijn, dan zijn wij de laatste die het forum sluiten.
Die staat er ook bij Tong en ik vind het een vuige smiley.quote:Op maandag 29 november 2010 09:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Diestond er niet voor niets hoor
Ik hoop zo dat het een blijvertje is
Maar ik ben Tong nietquote:Op maandag 29 november 2010 09:32 schreef Biogarde het volgende:
Die staat er ook bij Tong en ik vind het een vuige smiley.
En een uitleg waar het over gaat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
En gelijk even naar deel 1 linken in de OP.
OP aangepastquote:
Nu wel.quote:
Net als jij zwartquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:00 schreef Myraela het volgende:
Smeganus blauw, dat is nog wel even wennen.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:00 schreef Myraela het volgende:
Smeganus blauw, dat is nog wel even wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hij is wat trager dan de F&F-chat, Catquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Ah, sloooooooowwwwww chaaaaaattttttt.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |