Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiperquote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo na het MPGen ben ik tot de conclusie gekomen dat het gezellig was en dat wok is voorgelezen door ST en iedereen aan fles zijn zak zat
ik was er helemaal nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiper
En hoi GFEn Merel
Leuk dat je er was
![]()
Neequote:
de tomtom heeft toch weer de weg gevondenquote:
ja goed hequote:Op zondag 28 november 2010 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de tomtom heeft toch weer de weg gevonden
beroemdequote:
dat doen ze meestal wel goedquote:
Goudkuipjequote:
ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is nog onderweg of moe van de meet
jij was ook niet op de meetquote:
Er zitten hier ook nog 4 mensenquote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is nog onderweg of moe van de meet
je krijgt ze niet buiten gegooidquote:Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten hier ook nog 4 mensen
quote:Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten hier ook nog 4 mensen
als je gisteren iets anders vermoeiend hebt gedaan welquote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef D. het volgende:
Mag je ook moe zijn van de meet als je er niet was?
neequote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef D. het volgende:
Mag je ook moe zijn van de meet als je er niet was?
al thuis zwaaiquote:
flesquote:
Gfquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiper
En hoi GFEn Merel
Leuk dat je er was
![]()
quote:
Hoiquote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu vanuit de trein naar zutphenhelaas zonder warme choco
Jij ben ook tof en lief dat je deze gaos in je huis wil nemenquote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
En ik wilde nog even zeggen dat ik iedereen uit de KSC echt super super tof en lief vindWat zijn jullie leuke mensen
Hoi Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
En ik wilde nog even zeggen dat ik iedereen uit de KSC echt super super tof en lief vindWat zijn jullie leuke mensen
trevquote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu vanuit de trein naar zutphenhelaas zonder warme choco
ik ben binnenkort wel in zwolle te vinden als je wilt en tijd hebt kunnen we wel wat afsprekenquote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
jeuhquote:
succes met je reisquote:Op zondag 28 november 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke onderwegen dat duurd ook nog wel even
Dankjequote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes met je reis
ik ga even lekker met mijn jongens op de bank zitten
Geniet ervanquote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes met je reis
Altijdquote:Op zondag 28 november 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Je zit mijn druiper uit te lachen
![]()
Ik heb me kostelijk geamuseerd gisteravond iig
have fun lovelyquote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes met je reis
Die eerste net niet genoeg tijd voorquote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Altijd
Ik ook ja![]()
Oehhh, goed ideeee, warme choco! Met kruidnootjes![]()
ik heb geen kruidnootjesquote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Altijd
Ik ook ja![]()
Oehhh, goed ideeee, warme choco! Met kruidnootjes![]()
Ik ook niet. Heb ik hier ook nog nooit gezienquote:
Moeten we anders wat opsturen?quote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ik hier ook nog nooit gezien
quote:Op zondag 28 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die eerste net niet genoeg tijd voordie kruidnootjes gaan nu wel hard
*gooit wat nootjes naar gf*quote:
Leuk, zal eens kijken of Nienke dan ook kanquote:Op zondag 28 november 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben binnenkort wel in zwolle te vinden als je wilt en tijd hebt kunnen we wel wat afspreken
Ik kreeg van Marijke wat meequote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*gooit wat nootjes naar gf*
Als je me je adres PMt dan stuur ik je een kaart met kruidnootjesquote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ik hier ook nog nooit gezien
Die zijn dan niet meer lekker versquote:Op zondag 28 november 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je me je adres PMt dan stuur ik je een kaart met kruidnootjes![]()
auwquote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*gooit wat nootjes naar gf*
Nu ben er dus wel achter waaromquote:Op zondag 28 november 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
goh, waarom kijken de katten zo naar de kachel..nou, geen ideeeeeee, laat ik het deurtje eens open doen![]()
![]()
BAM! Vogel tegen de tuindeur, BAM! twee katten er bovenop
Ja.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Zei ik al bam, kattennagels in mijn arm omdat ik ze even met z'n allen op een kluitje naar buiten mieterde?
Ja, ik ben soms een beetje doof als ik naar een liedje luisterquote:
Tuurlijk wel, vacuum verpakt jeweetsquote:Op zondag 28 november 2010 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn dan niet meer lekker vers![]()
Oh, haha.quote:Op zondag 28 november 2010 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben soms een beetje doof als ik naar een liedje luister
In een kaart? Flat as a pancakequote:Op zondag 28 november 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vacuum verpakt jeweets
Heb jij soms heel enge beestjes gekochtquote:Op zondag 28 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vindt de badbeestjes een beetje eng...
Nee, gekregenquote:Op zondag 28 november 2010 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij soms heel enge beestjes gekocht
hoe komt dat lovely?quote:
ik ookquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
En de wipkikkers zitten in de trein![]()
Ik maak er dan pakje van natuurlijkquote:
Oh, mooi zoquote:
quote:
Koen in de bocht?quote:Op zondag 28 november 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
En heb net een warme choco gehaaldquote:Op zondag 28 november 2010 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, mooi zo![]()
![]()
[..]
![]()
Moet je ze wel vangen joh
Kruidnootjes zijn lekker!
Hee, zeg, heb jij soms zin in een glaasje goenenimenade?quote:Op zondag 28 november 2010 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, mooi zo![]()
![]()
[..]
![]()
Ik ookquote:
Dat heb je snel gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Voor de tweede keer vandaag
Nu wel de autotjes meegenomen?quote:Op zondag 28 november 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Voor de tweede keer vandaag
symquote:
sterkte trevquote:Op zondag 28 november 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben nog wel ruim een uur bezig
moet je ook wel eerst waarschuwen voordat je gooitquote:Op zondag 28 november 2010 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lekker hequote:Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
En heb net een warme choco gehaald
Whehehe dat zat erin natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ook wel eerst waarschuwen voordat je gooit
ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een bak koffie genomen
Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb tot nu toe nog geen vertraging
quote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe dat zat erin natuurlijk
afkloppenquote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb tot nu toe nog geen vertraging
Knap he?quote:
Ik heb geluk vandaagquote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Het heeft gesneeuwd op de Noordpool
dan ga je dadelijk vertraging krijgenquote:Op zondag 28 november 2010 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb geen stuk onberwerkt hout bij mij
Wil jij het voor mij doen?quote:Op zondag 28 november 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ga je dadelijk vertraging krijgen
quote:Op zondag 28 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vindt de badbeestjes een beetje eng...
dat is zeker knapquote:Op zondag 28 november 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knap he?
En ook nog met een tussenstop, en toen weer terug naar Marijke en toen weer naar huis
quote:Op zondag 28 november 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een bak koffie genomen
Nee, die wil per direct van zijn neus afquote:Op zondag 28 november 2010 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is zeker knap
Met mijnheer Taart ook alles goed?
donequote:
quote:
DAT KAN NIET HEquote:Op zondag 28 november 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die wil per direct van zijn neus af
Owquote:Op zondag 28 november 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die wil per direct van zijn neus af
quote:Op zondag 28 november 2010 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Thanks, nu kan het niet meer mis gaan
quote jij soms iets niet helemaal goed?quote:Op zondag 28 november 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT KAN NIET HE
dat gaat nog meer bloeden
Maar hij zit nu boven schietspelletjes te doen met een vriend van hem, instant-therapiequote:
oh noessss!!!quote:Op zondag 28 november 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote jij soms iets niet helemaal goed?
Ja, datquote:Op zondag 28 november 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan heb ik lekker een dagje vrij
dat is vaak de beste therapiequote:Op zondag 28 november 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hij zit nu boven schietspelletjes te doen met een vriend van hem, instant-therapie
Jij welquote:Op zondag 28 november 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lucky fishquote:Op zondag 28 november 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
heerlijk hequote:Op zondag 28 november 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:
Dat zit er wel inquote:Op zondag 28 november 2010 16:27 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen kan het morgen hier nog druk worden
Tof dat het zo goed is bevallenquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een hele toffe meet
Ik voel precies waar mijn lachspieren zitten
jaquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
Oh, dat mag wel, koop jij dat, doen we de meet na de volgende meet en de daaropvolgende meet bij jouquote:Op zondag 28 november 2010 16:27 schreef Stuart het volgende:
Mensen, ik ga even met de pet rond want ik wil dit huis kopen
http://www.foxtons.co.uk/(...)arnsbury/chpk0326649
Nou, ik moet nog op cadeau-haal-roadtrip hoorquote:Op zondag 28 november 2010 16:27 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen kan het morgen hier nog druk worden
Lijkt me een goed plan. Nu alleen nog de financieringquote:Op zondag 28 november 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel, koop jij dat, doen we de meet na de volgende meet en de daaropvolgende meet bij jou
Ik zei toch ook kan, moet zelf nog wat halen en weet niet wat LL voor de rest op de planning heeft staanquote:Op zondag 28 november 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog op cadeau-haal-roadtrip hoor
alsof jouw dagplanning iets met mij te maken heeft?quote:Op zondag 28 november 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei toch ook kan, moet zelf nog wat halen en weet niet wat LL voor de rest op de planning heeft staan
Ik kijk thuis wel of het de moeite waard isquote:Op zondag 28 november 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Nu alleen nog de financiering
De locatie daarentegen is fantastischquote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
ik financier nietsik vind het niet mooi
Dankje!quote:Op zondag 28 november 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk thuis wel of het de moeite waard is
Helemaal niks maar wel met de kans hoe druk het hier morgen kan zijnquote:Op zondag 28 november 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof jouw dagplanning iets met mij te maken heeft?
nou dat weet ik nog nietquote:Op zondag 28 november 2010 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal niks maar wel met de kans hoe druk het hier morgen kan zijn
Groot rijtjeshuis in (bijna) central London thoughquote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Symphonic het volgende:
Een miljoen pond voor een rijtjeshuis?
Een 1 kamer flat in die wijk kost je al zo'n £250,000 trouwensquote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Symphonic het volgende:
Een miljoen pond voor een rijtjeshuis?
Het zou zo maar kunnenquote:Op zondag 28 november 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolgewoon een poging tot een rustige dag dus
Dan laat maar, ik hebb liever een keet ergens buiten afquote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Groot rijtjeshuis in (bijna) central London though
Bovendien zijn bijna alle huizen hier rijtjeshuizen (maar heel groot)
Daar gaat mijn dragonquote:Op zondag 28 november 2010 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan laat maar, ik hebb liever een keet ergens buiten af
Wowquote:Op zondag 28 november 2010 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, 't restaurant met 't lekkerste eten in de buurt is voorlopig dicht denk ik... daar zijn vannacht 2 mannen neergeschoten
OMG!quote:Op zondag 28 november 2010 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, 't restaurant met 't lekkerste eten in de buurt is voorlopig dicht denk ik... daar zijn vannacht 2 mannen neergeschoten
Nee dat is een van de chips-schalen die toevallig onder de kraan stondquote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
Dat is inet het bordje uit die grote doos
OMGquote:Op zondag 28 november 2010 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een 1 kamer flat in die wijk kost je al zo'n £250,000 trouwens
quote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
Helaas is Londen nogal duur. Een 1 kamerflat (studio dus) kost je vanaf £150,000 en dan zit je niet in de meest centrale wijken zoals Islingtonquote:
Jeetjequote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-cafe-in-amstelveen
Het was een tijdje rustig in Amstelveen, maar het is weer eens raak dusquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-cafe-in-amstelveen
Dat vind ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En misschien hebben de late binnenkomers het gemist, maar ik zei nog dat ik jullie toffe en lieve mensen vindIk heb echt al heel lang niet zo gelachen
Ja het was echt een hele toffe club mensenquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En misschien hebben de late binnenkomers het gemist, maar ik zei nog dat ik jullie toffe en lieve mensen vindIk heb echt al heel lang niet zo gelachen
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisquote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een tijdje rustig in Amstelveen, maar het is weer eens raak dus
woensdag pas weer werkenquote:
Goed bezigquote:
Dat is zeker klotequote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisEerst die liquidatie, dat was redelijk ver weg... toen die politieagent (zusje van een schoolvriendinnetje van me
) dat was iets dichterbij... En dit is bijna om de hoek
jij hebt et echt fijn met werkenquote:
Ja dat is best beangstigendquote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisEerst die liquidatie, dat was redelijk ver weg... toen die politieagent (zusje van een schoolvriendinnetje van me
) dat was iets dichterbij... En dit is bijna om de hoek
Ach, ik denk dat ze hier wel uit de wijk blijvenquote:
het valt anders niet altijd mee om ook zo te levenquote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij hebt et echt fijn met werken
ik zweer het zulke tijden ik zou er voor tekenen
nopequote:
Lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
alleen woensdag t/m zaterdag
Wat een levenquote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
alleen woensdag t/m zaterdag
* Stuart kent Syntus nietquote:Op zondag 28 november 2010 16:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, voor wanneer je absoluut geen haast hebt.
Ik doe mee!quote:
Wat je niet moet kennenquote:
Anders blijf je lekker in je boemeltje slapen.quote:
Syntus is de club die zich bezighoudt met het regionale openbaar vervoer in de Achterhoek en een deel van Twente. Met name de lijn Arnhem - Winterswijk is berucht om de vele sein-, wissel- en andere storingenquote:
Ga het nu wel halen, rij nu van w.wijk naar Aaltenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Anders blijf je lekker in je boemeltje slapen.
Als ze op komen dagen, that is.quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, we zijn in ieder geval sneller dan de stoomtreinen uit 1900.
mits het niet sneeuwt op de Noordpool en er in Moskou geen blaadjes van de bomen vallenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, we zijn in ieder geval sneller dan de stoomtreinen uit 1900.
Give it a shotquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga sloganschrijver worden voor syntus denk ik.
Eigenlijk wordt ik nooit emotioneel bij films maar wel bij dat soort filmsquote:
Lame. En dan nog klagen!quote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga het nu wel halen, rij nu van w.wijk naar Aalten
Ooh, goede club dus. Cheers Flashquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Syntus is de club die zich bezighoudt met het regionale openbaar vervoer in de Achterhoek en een deel van Twente. Met name de lijn Arnhem - Winterswijk is berucht om de vele sein-, wissel- en andere storingen
eerste keer dat ik dat hoorde zat ik met tranen in mijn ogenquote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt ik nooit emotioneel bij films maar wel bij dat soort films
quote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus: Ons vervoer is een echt dagje uit.
Ook jij kan te ver gaanquote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus: Wij leveren achtergebleven vervoer aan een achtergebleven gebied.
Mooiquote:
Ook mooiquote:
ben je niet de enige ik ben daar ook zwaar intoquote:Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft een grote passie voor WOII boeken en films
Brrrrrr..sterkte!quote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
Ik ben bijna op het station, dus even fietsenbis later Lui
![]()
Ciaoquote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
Ik ben bijna op het station, dus even fietsenbis later Lui
![]()
Vergadereend?quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, genoeg syntusspreukjes.
Hoe was de meet?
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even spelen en eten regelen![]()
Ik ben Woeste Eend.quote:
helemaal topquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe was de meet?
Maar hoe was de meet dan?quote:
We have a winnerquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus: Het enige wat trager is dan onze treinen is onze informatievoorziening.
Ja echt heel stom.. niks aan johquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe was de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2010 17:04:11 ]
Nog dingen die we moeten weten? Of dingen waarvan anderen niet willen dat we ze weten?quote:
Maar Chocomel >>>> Koffie in een wedstrijd, dat is gisteren wetenschappelijk aangetoondquote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
En racen dat die auto's kunnen, Thijs pwnt jullie allemaal![]()
Dankjewel DM![]()
Ja, die dingen sturen we wel per PM naar de mensen die er warenquote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Of dingen waarvan anderen niet willen dat we ze weten?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt heel stom.. niks aan johMooi dat het kut was, heb ik gelukkig nog wat nuttigs gedaan door naar de stagevergadering te gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
de samenvatting staat in deze TT:quote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog dingen die we moeten weten? Of dingen waarvan anderen niet willen dat we ze weten?
Ik ga bijzonder vertrouwelijk met dat soort informatie om. Stuur maar.quote:Op zondag 28 november 2010 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die dingen sturen we wel per PM naar de mensen die er waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja, en Ajax wint sowiesoquote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Chocomel >>>> Koffie in een wedstrijd, dat is gisteren wetenschappelijk aangetoond.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mooi dat het kut was, heb ik gelukkig nog wat nuttigs gedaan door naar de stagevergadering te gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.quote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de samenvatting staat in deze TT:
[KSC #2179] Met grote dozen, volle zakken en een druiper
Daarin missen nog wel de harde cilinders en de rubberlucht in de woonkamer na afloopquote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de samenvatting staat in deze TT:
[KSC #2179] Met grote dozen, volle zakken en een druiper
quote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja ja, maar een badbeestje is dan weer eng hmm?quote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
En racen dat die auto's kunnen, Thijs pwnt jullie allemaal![]()
Dankjewel DM![]()
Dag dag.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders PM je MPG even, want die heeft mijn Sinterklaasquiz gewonnen.
Een beetje eng ja, maar hij heeft ze alleen nog maar op het droge gezien.quote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ja, maar een badbeestje is dan weer eng hmm?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
die was overigens echt heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders PM je MPG even, want die heeft mijn Sinterklaasquiz gewonnen.
Neem je de volgende meet ook dat belletje mee?jaja ja ja ah toe?
Als ie hier is dan neem ik em voor je mee!quote:
jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ie hier is dan neem ik em voor je mee!
Die bel had ik geleend van werk, maar misschien koop ik er nog wel een voor mezelf... altijd handig voor dit soort gelegenhedenquote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die was overigens echt heel leuk
Neem je de volgende meet ook dat belletje mee?jaja ja ja ah toe?
ik kijk morgen nog wel even bij daglichtquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja![]()
maar misschien ligt ie wel in sym's auto
quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja![]()
Je krijgt em ook bij een bepaald kaart spelletje, misschien is dat goedkoper dan een bel los kopenquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bel had ik geleend van werk, maar misschien koop ik er nog wel een voor mezelf... altijd handig voor dit soort gelegenheden.
hij was leukquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bel had ik geleend van werk, maar misschien koop ik er nog wel een voor mezelf... altijd handig voor dit soort gelegenheden.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk morgen nog wel even bij daglicht
jaaa paardrijdenquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan gaan we naar Sym, beestjes knuffelen
En Sym raakte de tel al kwijt in dierentuin Zoophonic!quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja![]()
Zo'n bel kost 7 euro of zo... hoeveel kost dat kaartspel?quote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je krijgt em ook bij een bepaald kaart spelletje, misschien is dat goedkoper dan een bel los kopen
Geen flauw ideequote:Op zondag 28 november 2010 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n bel kost 7 euro of zo... hoeveel kost dat kaartspel?.
jazekerquote:
Goed bezigquote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even iets: je kunt ook rolschaatsen op mentos en freedent tegelijk EN badbeestjes zijn wel leuk als ze in bad mogen
Zeg zit Thijs wel in bad of alleen die autootjes en de badbeestjes?quote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even iets: je kunt ook rolschaatsen op mentos en freedent tegelijk EN badbeestjes zijn wel leuk als ze in bad mogen
Lijkt me leukquote:Op zondag 28 november 2010 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar volgend jaar een keer kijken of een spelletjesmeet kan worden georganiseerd?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:18 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is nog nooit naar een meet geweest. Alleen een mini-meet met Flash en Es
Lijkt me super leuk!!!quote:
Goed planquote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan moeten we kijken of je dan toevallig niet ook in NL bent
![]()
een halve minuut, ik de linker helft, trev de rechterhelftquote:
Ik was ook in 2 minuten klaar... even ontdooier erop spuiten, schoontrekken en klaar. Het duurde alleen wat langer voor ik aan de binnenkant weer zicht hadquote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
een halve moniut. Ikde linker helft, trev de rechterhelft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |