Tof dat het zo goed is bevallenquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een hele toffe meet
Ik voel precies waar mijn lachspieren zitten
jaquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
Oh, dat mag wel, koop jij dat, doen we de meet na de volgende meet en de daaropvolgende meet bij jouquote:Op zondag 28 november 2010 16:27 schreef Stuart het volgende:
Mensen, ik ga even met de pet rond want ik wil dit huis kopen
http://www.foxtons.co.uk/(...)arnsbury/chpk0326649
Nou, ik moet nog op cadeau-haal-roadtrip hoorquote:Op zondag 28 november 2010 16:27 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen kan het morgen hier nog druk worden
Lijkt me een goed plan. Nu alleen nog de financieringquote:Op zondag 28 november 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel, koop jij dat, doen we de meet na de volgende meet en de daaropvolgende meet bij jou
Ik zei toch ook kan, moet zelf nog wat halen en weet niet wat LL voor de rest op de planning heeft staanquote:Op zondag 28 november 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog op cadeau-haal-roadtrip hoor
alsof jouw dagplanning iets met mij te maken heeft?quote:Op zondag 28 november 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei toch ook kan, moet zelf nog wat halen en weet niet wat LL voor de rest op de planning heeft staan
Ik kijk thuis wel of het de moeite waard isquote:Op zondag 28 november 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Nu alleen nog de financiering
De locatie daarentegen is fantastischquote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
ik financier nietsik vind het niet mooi
Dankje!quote:Op zondag 28 november 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk thuis wel of het de moeite waard is
Helemaal niks maar wel met de kans hoe druk het hier morgen kan zijnquote:Op zondag 28 november 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof jouw dagplanning iets met mij te maken heeft?
nou dat weet ik nog nietquote:Op zondag 28 november 2010 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal niks maar wel met de kans hoe druk het hier morgen kan zijn
Groot rijtjeshuis in (bijna) central London thoughquote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Symphonic het volgende:
Een miljoen pond voor een rijtjeshuis?
Een 1 kamer flat in die wijk kost je al zo'n £250,000 trouwensquote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Symphonic het volgende:
Een miljoen pond voor een rijtjeshuis?
Het zou zo maar kunnenquote:Op zondag 28 november 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolgewoon een poging tot een rustige dag dus
Dan laat maar, ik hebb liever een keet ergens buiten afquote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Groot rijtjeshuis in (bijna) central London though
Bovendien zijn bijna alle huizen hier rijtjeshuizen (maar heel groot)
Daar gaat mijn dragonquote:Op zondag 28 november 2010 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan laat maar, ik hebb liever een keet ergens buiten af
Wowquote:Op zondag 28 november 2010 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, 't restaurant met 't lekkerste eten in de buurt is voorlopig dicht denk ik... daar zijn vannacht 2 mannen neergeschoten
OMG!quote:Op zondag 28 november 2010 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, 't restaurant met 't lekkerste eten in de buurt is voorlopig dicht denk ik... daar zijn vannacht 2 mannen neergeschoten
Nee dat is een van de chips-schalen die toevallig onder de kraan stondquote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
Dat is inet het bordje uit die grote doos
OMGquote:Op zondag 28 november 2010 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een 1 kamer flat in die wijk kost je al zo'n £250,000 trouwens
quote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
Helaas is Londen nogal duur. Een 1 kamerflat (studio dus) kost je vanaf £150,000 en dan zit je niet in de meest centrale wijken zoals Islingtonquote:
Jeetjequote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-cafe-in-amstelveen
Het was een tijdje rustig in Amstelveen, maar het is weer eens raak dusquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-cafe-in-amstelveen
Dat vind ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En misschien hebben de late binnenkomers het gemist, maar ik zei nog dat ik jullie toffe en lieve mensen vindIk heb echt al heel lang niet zo gelachen
Ja het was echt een hele toffe club mensenquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En misschien hebben de late binnenkomers het gemist, maar ik zei nog dat ik jullie toffe en lieve mensen vindIk heb echt al heel lang niet zo gelachen
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisquote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een tijdje rustig in Amstelveen, maar het is weer eens raak dus
woensdag pas weer werkenquote:
Goed bezigquote:
Dat is zeker klotequote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisEerst die liquidatie, dat was redelijk ver weg... toen die politieagent (zusje van een schoolvriendinnetje van me
) dat was iets dichterbij... En dit is bijna om de hoek
jij hebt et echt fijn met werkenquote:
Ja dat is best beangstigendquote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisEerst die liquidatie, dat was redelijk ver weg... toen die politieagent (zusje van een schoolvriendinnetje van me
) dat was iets dichterbij... En dit is bijna om de hoek
Ach, ik denk dat ze hier wel uit de wijk blijvenquote:
het valt anders niet altijd mee om ook zo te levenquote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij hebt et echt fijn met werken
ik zweer het zulke tijden ik zou er voor tekenen
nopequote:
Lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
alleen woensdag t/m zaterdag
Wat een levenquote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
alleen woensdag t/m zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |