OMG!quote:Op zondag 28 november 2010 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, 't restaurant met 't lekkerste eten in de buurt is voorlopig dicht denk ik... daar zijn vannacht 2 mannen neergeschoten
Nee dat is een van de chips-schalen die toevallig onder de kraan stondquote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
Dat is inet het bordje uit die grote doos
OMGquote:Op zondag 28 november 2010 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een 1 kamer flat in die wijk kost je al zo'n £250,000 trouwens
quote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een hele toffe meet
Ik voel precies waar mijn lachspieren zitten
Helaas is Londen nogal duur. Een 1 kamerflat (studio dus) kost je vanaf £150,000 en dan zit je niet in de meest centrale wijken zoals Islingtonquote:
Jeetjequote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-cafe-in-amstelveen
Het was een tijdje rustig in Amstelveen, maar het is weer eens raak dusquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-cafe-in-amstelveen
Dat vind ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En misschien hebben de late binnenkomers het gemist, maar ik zei nog dat ik jullie toffe en lieve mensen vindIk heb echt al heel lang niet zo gelachen
Ja het was echt een hele toffe club mensenquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En misschien hebben de late binnenkomers het gemist, maar ik zei nog dat ik jullie toffe en lieve mensen vindIk heb echt al heel lang niet zo gelachen
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisquote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een tijdje rustig in Amstelveen, maar het is weer eens raak dus
woensdag pas weer werkenquote:
Goed bezigquote:
Dat is zeker klotequote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisEerst die liquidatie, dat was redelijk ver weg... toen die politieagent (zusje van een schoolvriendinnetje van me
) dat was iets dichterbij... En dit is bijna om de hoek
jij hebt et echt fijn met werkenquote:
Ja dat is best beangstigendquote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep... Maar op een of andere manier komt die onzin steeds dichterbij mijn huisEerst die liquidatie, dat was redelijk ver weg... toen die politieagent (zusje van een schoolvriendinnetje van me
) dat was iets dichterbij... En dit is bijna om de hoek
Ach, ik denk dat ze hier wel uit de wijk blijvenquote:
het valt anders niet altijd mee om ook zo te levenquote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij hebt et echt fijn met werken
ik zweer het zulke tijden ik zou er voor tekenen
nopequote:
Lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
alleen woensdag t/m zaterdag
Wat een levenquote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
alleen woensdag t/m zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |