Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiperquote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo na het MPGen ben ik tot de conclusie gekomen dat het gezellig was en dat wok is voorgelezen door ST en iedereen aan fles zijn zak zat
ik was er helemaal nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiper
En hoi GFEn Merel
Leuk dat je er was
![]()
Neequote:
de tomtom heeft toch weer de weg gevondenquote:
ja goed hequote:Op zondag 28 november 2010 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de tomtom heeft toch weer de weg gevonden
beroemdequote:
dat doen ze meestal wel goedquote:
Goudkuipjequote:
ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is nog onderweg of moe van de meet
jij was ook niet op de meetquote:
Er zitten hier ook nog 4 mensenquote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is nog onderweg of moe van de meet
je krijgt ze niet buiten gegooidquote:Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten hier ook nog 4 mensen
quote:Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten hier ook nog 4 mensen
als je gisteren iets anders vermoeiend hebt gedaan welquote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef D. het volgende:
Mag je ook moe zijn van de meet als je er niet was?
neequote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef D. het volgende:
Mag je ook moe zijn van de meet als je er niet was?
al thuis zwaaiquote:
flesquote:
Gfquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiper
En hoi GFEn Merel
Leuk dat je er was
![]()
quote:
Hoiquote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu vanuit de trein naar zutphenhelaas zonder warme choco
Jij ben ook tof en lief dat je deze gaos in je huis wil nemenquote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
En ik wilde nog even zeggen dat ik iedereen uit de KSC echt super super tof en lief vindWat zijn jullie leuke mensen
Hoi Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
En ik wilde nog even zeggen dat ik iedereen uit de KSC echt super super tof en lief vindWat zijn jullie leuke mensen
trevquote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu vanuit de trein naar zutphenhelaas zonder warme choco
ik ben binnenkort wel in zwolle te vinden als je wilt en tijd hebt kunnen we wel wat afsprekenquote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |