Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiperquote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo na het MPGen ben ik tot de conclusie gekomen dat het gezellig was en dat wok is voorgelezen door ST en iedereen aan fles zijn zak zat
ik was er helemaal nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiper
En hoi GFEn Merel
Leuk dat je er was
![]()
Neequote:
de tomtom heeft toch weer de weg gevondenquote:
ja goed hequote:Op zondag 28 november 2010 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de tomtom heeft toch weer de weg gevonden
beroemdequote:
dat doen ze meestal wel goedquote:
Goudkuipjequote:
ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is nog onderweg of moe van de meet
jij was ook niet op de meetquote:
Er zitten hier ook nog 4 mensenquote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is nog onderweg of moe van de meet
je krijgt ze niet buiten gegooidquote:Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten hier ook nog 4 mensen
quote:Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten hier ook nog 4 mensen
als je gisteren iets anders vermoeiend hebt gedaan welquote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef D. het volgende:
Mag je ook moe zijn van de meet als je er niet was?
neequote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef D. het volgende:
Mag je ook moe zijn van de meet als je er niet was?
al thuis zwaaiquote:
flesquote:
Gfquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er is een berg gegraaid in mijn doos en fles had een druiper
En hoi GFEn Merel
Leuk dat je er was
![]()
quote:
Hoiquote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu vanuit de trein naar zutphenhelaas zonder warme choco
Jij ben ook tof en lief dat je deze gaos in je huis wil nemenquote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
En ik wilde nog even zeggen dat ik iedereen uit de KSC echt super super tof en lief vindWat zijn jullie leuke mensen
Hoi Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
En ik wilde nog even zeggen dat ik iedereen uit de KSC echt super super tof en lief vindWat zijn jullie leuke mensen
trevquote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu vanuit de trein naar zutphenhelaas zonder warme choco
ik ben binnenkort wel in zwolle te vinden als je wilt en tijd hebt kunnen we wel wat afsprekenquote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Stuart
jeuhquote:
succes met je reisquote:Op zondag 28 november 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke onderwegen dat duurd ook nog wel even
Dankjequote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes met je reis
ik ga even lekker met mijn jongens op de bank zitten
Geniet ervanquote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes met je reis
Altijdquote:Op zondag 28 november 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Je zit mijn druiper uit te lachen
![]()
Ik heb me kostelijk geamuseerd gisteravond iig
have fun lovelyquote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes met je reis
Die eerste net niet genoeg tijd voorquote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Altijd
Ik ook ja![]()
Oehhh, goed ideeee, warme choco! Met kruidnootjes![]()
ik heb geen kruidnootjesquote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Altijd
Ik ook ja![]()
Oehhh, goed ideeee, warme choco! Met kruidnootjes![]()
Ik ook niet. Heb ik hier ook nog nooit gezienquote:
Moeten we anders wat opsturen?quote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ik hier ook nog nooit gezien
quote:Op zondag 28 november 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die eerste net niet genoeg tijd voordie kruidnootjes gaan nu wel hard
*gooit wat nootjes naar gf*quote:
Leuk, zal eens kijken of Nienke dan ook kanquote:Op zondag 28 november 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben binnenkort wel in zwolle te vinden als je wilt en tijd hebt kunnen we wel wat afspreken
Ik kreeg van Marijke wat meequote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*gooit wat nootjes naar gf*
Als je me je adres PMt dan stuur ik je een kaart met kruidnootjesquote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ik hier ook nog nooit gezien
Die zijn dan niet meer lekker versquote:Op zondag 28 november 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je me je adres PMt dan stuur ik je een kaart met kruidnootjes![]()
auwquote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*gooit wat nootjes naar gf*
Nu ben er dus wel achter waaromquote:Op zondag 28 november 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
goh, waarom kijken de katten zo naar de kachel..nou, geen ideeeeeee, laat ik het deurtje eens open doen![]()
![]()
BAM! Vogel tegen de tuindeur, BAM! twee katten er bovenop
Ja.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Zei ik al bam, kattennagels in mijn arm omdat ik ze even met z'n allen op een kluitje naar buiten mieterde?
Ja, ik ben soms een beetje doof als ik naar een liedje luisterquote:
Tuurlijk wel, vacuum verpakt jeweetsquote:Op zondag 28 november 2010 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn dan niet meer lekker vers![]()
Oh, haha.quote:Op zondag 28 november 2010 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben soms een beetje doof als ik naar een liedje luister
In een kaart? Flat as a pancakequote:Op zondag 28 november 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vacuum verpakt jeweets
Heb jij soms heel enge beestjes gekochtquote:Op zondag 28 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vindt de badbeestjes een beetje eng...
Nee, gekregenquote:Op zondag 28 november 2010 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij soms heel enge beestjes gekocht
hoe komt dat lovely?quote:
ik ookquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
En de wipkikkers zitten in de trein![]()
Ik maak er dan pakje van natuurlijkquote:
Oh, mooi zoquote:
quote:
Koen in de bocht?quote:Op zondag 28 november 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
En de wipkikkers zitten in de trein![]()
En heb net een warme choco gehaaldquote:Op zondag 28 november 2010 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, mooi zo![]()
![]()
[..]
![]()
Moet je ze wel vangen joh
Kruidnootjes zijn lekker!
Hee, zeg, heb jij soms zin in een glaasje goenenimenade?quote:Op zondag 28 november 2010 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, mooi zo![]()
![]()
[..]
![]()
Moet je ze wel vangen joh
Kruidnootjes zijn lekker!
Ik ookquote:
Dat heb je snel gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Voor de tweede keer vandaag
Nu wel de autotjes meegenomen?quote:Op zondag 28 november 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Voor de tweede keer vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |