* Stuart kent Syntus nietquote:Op zondag 28 november 2010 16:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, voor wanneer je absoluut geen haast hebt.
Ik doe mee!quote:
Wat je niet moet kennenquote:
Anders blijf je lekker in je boemeltje slapen.quote:
Syntus is de club die zich bezighoudt met het regionale openbaar vervoer in de Achterhoek en een deel van Twente. Met name de lijn Arnhem - Winterswijk is berucht om de vele sein-, wissel- en andere storingenquote:
Ga het nu wel halen, rij nu van w.wijk naar Aaltenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Anders blijf je lekker in je boemeltje slapen.
Als ze op komen dagen, that is.quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, we zijn in ieder geval sneller dan de stoomtreinen uit 1900.
mits het niet sneeuwt op de Noordpool en er in Moskou geen blaadjes van de bomen vallenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, we zijn in ieder geval sneller dan de stoomtreinen uit 1900.
Give it a shotquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga sloganschrijver worden voor syntus denk ik.
Eigenlijk wordt ik nooit emotioneel bij films maar wel bij dat soort filmsquote:
Lame. En dan nog klagen!quote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga het nu wel halen, rij nu van w.wijk naar Aalten
Ooh, goede club dus. Cheers Flashquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Syntus is de club die zich bezighoudt met het regionale openbaar vervoer in de Achterhoek en een deel van Twente. Met name de lijn Arnhem - Winterswijk is berucht om de vele sein-, wissel- en andere storingen
eerste keer dat ik dat hoorde zat ik met tranen in mijn ogenquote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt ik nooit emotioneel bij films maar wel bij dat soort films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |