* Stuart kent Syntus nietquote:Op zondag 28 november 2010 16:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, voor wanneer je absoluut geen haast hebt.
Ik doe mee!quote:
Wat je niet moet kennenquote:
Anders blijf je lekker in je boemeltje slapen.quote:
Syntus is de club die zich bezighoudt met het regionale openbaar vervoer in de Achterhoek en een deel van Twente. Met name de lijn Arnhem - Winterswijk is berucht om de vele sein-, wissel- en andere storingenquote:
Ga het nu wel halen, rij nu van w.wijk naar Aaltenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Anders blijf je lekker in je boemeltje slapen.
Als ze op komen dagen, that is.quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, we zijn in ieder geval sneller dan de stoomtreinen uit 1900.
mits het niet sneeuwt op de Noordpool en er in Moskou geen blaadjes van de bomen vallenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus, we zijn in ieder geval sneller dan de stoomtreinen uit 1900.
Give it a shotquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga sloganschrijver worden voor syntus denk ik.
Eigenlijk wordt ik nooit emotioneel bij films maar wel bij dat soort filmsquote:
Lame. En dan nog klagen!quote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga het nu wel halen, rij nu van w.wijk naar Aalten
Ooh, goede club dus. Cheers Flashquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Syntus is de club die zich bezighoudt met het regionale openbaar vervoer in de Achterhoek en een deel van Twente. Met name de lijn Arnhem - Winterswijk is berucht om de vele sein-, wissel- en andere storingen
eerste keer dat ik dat hoorde zat ik met tranen in mijn ogenquote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt ik nooit emotioneel bij films maar wel bij dat soort films
quote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus: Ons vervoer is een echt dagje uit.
Ook jij kan te ver gaanquote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus: Wij leveren achtergebleven vervoer aan een achtergebleven gebied.
Mooiquote:
Ook mooiquote:
ben je niet de enige ik ben daar ook zwaar intoquote:Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft een grote passie voor WOII boeken en films
Brrrrrr..sterkte!quote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
Ik ben bijna op het station, dus even fietsenbis later Lui
![]()
Ciaoquote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
Ik ben bijna op het station, dus even fietsenbis later Lui
![]()
Vergadereend?quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, genoeg syntusspreukjes.
Hoe was de meet?
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even spelen en eten regelen![]()
Ik ben Woeste Eend.quote:
helemaal topquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe was de meet?
Maar hoe was de meet dan?quote:
We have a winnerquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Syntus: Het enige wat trager is dan onze treinen is onze informatievoorziening.
Ja echt heel stom.. niks aan johquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe was de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2010 17:04:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |