Nog dingen die we moeten weten? Of dingen waarvan anderen niet willen dat we ze weten?quote:
Maar Chocomel >>>> Koffie in een wedstrijd, dat is gisteren wetenschappelijk aangetoondquote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
En racen dat die auto's kunnen, Thijs pwnt jullie allemaal![]()
Dankjewel DM![]()
Ja, die dingen sturen we wel per PM naar de mensen die er warenquote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Of dingen waarvan anderen niet willen dat we ze weten?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt heel stom.. niks aan johMooi dat het kut was, heb ik gelukkig nog wat nuttigs gedaan door naar de stagevergadering te gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
de samenvatting staat in deze TT:quote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog dingen die we moeten weten? Of dingen waarvan anderen niet willen dat we ze weten?
Ik ga bijzonder vertrouwelijk met dat soort informatie om. Stuur maar.quote:Op zondag 28 november 2010 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die dingen sturen we wel per PM naar de mensen die er waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja, en Ajax wint sowiesoquote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Chocomel >>>> Koffie in een wedstrijd, dat is gisteren wetenschappelijk aangetoond.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mooi dat het kut was, heb ik gelukkig nog wat nuttigs gedaan door naar de stagevergadering te gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.quote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de samenvatting staat in deze TT:
[KSC #2179] Met grote dozen, volle zakken en een druiper
Daarin missen nog wel de harde cilinders en de rubberlucht in de woonkamer na afloopquote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de samenvatting staat in deze TT:
[KSC #2179] Met grote dozen, volle zakken en een druiper
quote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja ja, maar een badbeestje is dan weer eng hmm?quote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
En racen dat die auto's kunnen, Thijs pwnt jullie allemaal![]()
Dankjewel DM![]()
Dag dag.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders PM je MPG even, want die heeft mijn Sinterklaasquiz gewonnen.
Een beetje eng ja, maar hij heeft ze alleen nog maar op het droge gezien.quote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ja, maar een badbeestje is dan weer eng hmm?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
die was overigens echt heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders PM je MPG even, want die heeft mijn Sinterklaasquiz gewonnen.
Neem je de volgende meet ook dat belletje mee?jaja ja ja ah toe?
Als ie hier is dan neem ik em voor je mee!quote:
jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ie hier is dan neem ik em voor je mee!
Die bel had ik geleend van werk, maar misschien koop ik er nog wel een voor mezelf... altijd handig voor dit soort gelegenhedenquote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die was overigens echt heel leuk
Neem je de volgende meet ook dat belletje mee?jaja ja ja ah toe?
ik kijk morgen nog wel even bij daglichtquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja![]()
maar misschien ligt ie wel in sym's auto
quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja![]()
Je krijgt em ook bij een bepaald kaart spelletje, misschien is dat goedkoper dan een bel los kopenquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bel had ik geleend van werk, maar misschien koop ik er nog wel een voor mezelf... altijd handig voor dit soort gelegenheden.
hij was leukquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bel had ik geleend van werk, maar misschien koop ik er nog wel een voor mezelf... altijd handig voor dit soort gelegenheden.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk morgen nog wel even bij daglicht
jaaa paardrijdenquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan gaan we naar Sym, beestjes knuffelen
En Sym raakte de tel al kwijt in dierentuin Zoophonic!quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja![]()
Zo'n bel kost 7 euro of zo... hoeveel kost dat kaartspel?quote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je krijgt em ook bij een bepaald kaart spelletje, misschien is dat goedkoper dan een bel los kopen
Geen flauw ideequote:Op zondag 28 november 2010 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n bel kost 7 euro of zo... hoeveel kost dat kaartspel?.
jazekerquote:
Goed bezigquote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even iets: je kunt ook rolschaatsen op mentos en freedent tegelijk EN badbeestjes zijn wel leuk als ze in bad mogen
Zeg zit Thijs wel in bad of alleen die autootjes en de badbeestjes?quote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even iets: je kunt ook rolschaatsen op mentos en freedent tegelijk EN badbeestjes zijn wel leuk als ze in bad mogen
Lijkt me leukquote:Op zondag 28 november 2010 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar volgend jaar een keer kijken of een spelletjesmeet kan worden georganiseerd?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:18 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is nog nooit naar een meet geweest. Alleen een mini-meet met Flash en Es
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |