abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89249104
Vorig topic: Zwangerschap en geboorte deel 714
2010

November:
23 november 2010: Tierrr

December:
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongetje)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
01 februari 2011: Reintji (tweeling)
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally

Mei:
02 mei 2011: Danic
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor ***
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
14 juni 2011: Danielle_

Juli:
02 juli 2011: Caatje.
13 juli 2011: Aventura

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 29-11-2010 15:19:43 ]
Lotte!
Noah!
pi_89249110
Omdat Claudia sloot, maar niet opnieuw opende en we wel Pvoesss willen blijven volgen en succes wensen *O*
Lotte!
Noah!
pi_89249126
Woehoei Pvoessss *O* .
pi_89249250
woehoeeeeee pvoesss!!! *O* *O*

Ik zag dat er al geupdate was, maar ik heb geen mobiel internet en kan wel posten :+ dus voor de twitterlozen onder ons, de posts:

quote:
Er is plek *doet een dansje*!!!
quote:
Yeey ik lig op mijn kamer aan het CTG! De verpleegsters zijn erg vrolijk!
quote:
Whaah ik voel een wee. Kijk op het ctg gaat die van 20 naar 101..
quote:
We komen er wel! Voor de ctg kenners ;)

quote:
Zo dat was even heftig ze bleven komen.. Nu weer lekker de mogelijkheid om te lopen en uit bed te gaan.
whop!
en de laatste is van 4 minuutjes geleden.

Zet hem op meid! :% :% :%
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89249594
Zet hem op Pvoess!

Even een ander vraagje, een harde buik is toch dat je baarmoeder helemaal verkrampt zeg maar? Ik dacht dat gisteravond al te voelen, maar dat is toch wel erg vroeg(13 weken vandaag).

Nou ben ik ook erg gestressed, er is ineens nog zoveel werk te doen, klassen die slechte resultaten halen, dus in dat opzicht is het wel te verklaren, maar ik maak me er wel zorgen om.
(gisteravond ook een enorme huilbui gehad, zag alles ineens pikzwart, ik krijg het gewoon even niet goed voor elkaar om nog ontspanning te vinden, ik werk niet echt effectief, en ben daardoor gewoon alle dagen van de week bezig)
pi_89249636
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:33 schreef Linda2205 het volgende:
Omdat Claudia sloot, maar niet opnieuw opende en we wel Pvoesss willen blijven volgen en succes wensen *O*
:o! Ik heb nog nooit NIET doorgehad dat ik een topic sloot. Dankjewel. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89249653
Ik vind het zo suf dat Koningin en Tierrr de tweede en derde plek in beslag nemen terwijl Leandra straks een mooie eerste plaats verdient. Weet iemand hoe het er bij hen voorstaat?
pi_89249708
laiveneertiekje: overleg het even met je verloskundige als je dit gevoel blijft krijgen. Het is inderdaad heel vroeg voor harde buiken en misschien kan ze eenvoudig zoiets als een blaasontsteking uitsluiten. Het is niet alleen voor jezelf fijn om uitsluitsel te krijgen, maar zij wil ook graag horen hoe het met je gaat en eventueel tijdig ingrijpen als er iets ongebruikelijks tussen zit!

Ik denk dat het laatste wat je schrijft vrij herkenbaar is voor veel zwangeren. Kun je je tijd anders indelen, extra pauzes opnemen, iets later beginnen of vroeger stoppen? Misschien is het fijn als je lief meedenkt?
pi_89249756
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dat zit wel goed. Ze houden een briefje bij met het aantal uren per dag dat ze zijn geweest en dat briefje moet ik aan het einde van de week ondertekenen.

Het klinkt in mijn oren heel tegenstrijdig dat er aan de ene kant een gigantische vraag is en het aanbod aan de andere kant zo krap is. Ik begrijp dat niet. Als je een werknemer extra in dienst neemt kun je meer mensen van kraamzorg voorzien en daar extra geld mee verdienen. Waarom stemt het aanbod zich niet op de vraag af? Is dat niet rendabel? Waarom zou je dan nog uberhaupt een kraamzorgbureau beginnen?

Kortom: waar gaat het mis in het systeem?
Nouja je moet toch gewoon een opleiding volgen om kraamverzorgster te mogen zijn? Het lijkt me dat de uitstroom uit de opleiding dus te laag is om in de vraag te voorzien.
Een kraamverzorgster doet op zich natuurlijk meer dan alleen kleine controles. Ze assisteert ook bij de thuisbevalling dus een opleiding is wel noodzakelijk, t is niet wenselijk dat je zomaar een uitzendkracht stuurt daarvoor :P
Misschien dat ze de salarissen aantrekkelijker moeten maken ofzo om het beroep weer aantrekkelijk te maken.

Koningin en Tierrr posten wel toch gewoon? Tierrr iig in het vorige topic nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89249881
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:39 schreef huuphuup het volgende:
Hier ben ik! Heb inderdaad een hele tijd alleen meegelezen en niet gepost.. en daar inderdaad in het vorige topic verandering in gebracht en mijn excuses aangeboden. ;)

Aaah, dus plaats voor Pvoess, en dus ook weeen... super! Zet hem op, meid!! 't Is je gegund. Pff... zo lang over tijd... echt respect voor je!
pi_89249897
quote:

Nouja je moet toch gewoon een opleiding volgen om kraamverzorgster te mogen zijn? Het lijkt me dat de uitstroom uit de opleiding dus te laag is om in de vraag te voorzien.
Een kraamverzorgster doet op zich natuurlijk meer dan alleen kleine controles. Ze assisteert ook bij de thuisbevalling dus een opleiding is wel noodzakelijk, t is niet wenselijk dat je zomaar een uitzendkracht stuurt daarvoor :P
Misschien dat ze de salarissen aantrekkelijker moeten maken ofzo om het beroep weer aantrekkelijk te maken.
Het lijkt mij dat dat laatste niet eens nodig is, want er staat zoveel mensen om werk te springen dat dat probleem zichzelf op zou moeten lossen. Het verbaast me des te meer omdat veel meisjes op het vmbo zorg & welzijn kiezen en graag zoiets zouden doen als kraamzorg. Wat dat betreft heeft het toch wel een andere status dan bijvoorbeeld het leraarschap (hogere opleiding nodig, slechtbetaald, veel extra onbetaalde uren).

Ik moet wel bekennen dat de vmbo-meisjes die ik kende een vrij slecht beeld hadden van de concrete invulling van een beroep. Een wilde neonatologieverpleegkundige worden of kraamhulp, maar ze had geen idee wat beide beroepen inhielden. :+

quote:
In dat geval heb ik niks gezegd. :+
pi_89249914
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:46 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Hier ben ik! Heb inderdaad een hele tijd alleen meegelezen en niet gepost.. en daar inderdaad in het vorige topic verandering in gebracht en mijn excuses aangeboden. ;)
Ik heb er overheen gelezen, sorry! Hoe gaat het met je? Je bent ook alweer aardig over tijd aan het lopen!
pi_89250009
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:29 schreef laiveneertiekje het volgende:
Nou ben ik ook erg gestressed, er is ineens nog zoveel werk te doen, klassen die slechte resultaten halen, dus in dat opzicht is het wel te verklaren, maar ik maak me er wel zorgen om.
(gisteravond ook een enorme huilbui gehad, zag alles ineens pikzwart, ik krijg het gewoon even niet goed voor elkaar om nog ontspanning te vinden, ik werk niet echt effectief, en ben daardoor gewoon alle dagen van de week bezig)
Let jij heeeeel goed op jezelf dame? Het is logisch dat je je zorgen maakt om je klassen, maar probeer dat je werk te laten. Je moet nu vooral heel goed voor jezelf zorgen en voor de kleine mini-mensje in je buik.
Kaart dit ook aan bij de vk, zodat zij ook goed op je kan letten. Je kunt dan samen bespreken hoe je het voor jezelf beter behapbaar kunt maken.
Je leerlingen zijn belangrijk, maar je zwangerschap is belangrijker, echt. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_89250055
succes pvoess!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89250085
Pvoess!! Hopla: :% :% :%
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89250098
Pvupdate!

quote:
Het ligt echt helemaal stil.. Ik zit tv te kijken..
-O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89250106
-O-
pi_89250110
Claudia, later beginnen/vroeger stoppen is lastig, lessen staan gewoon, het enige wat ik daar echt in kan veranderen is beter plannen, zodat ik thuis weinig meer hoef te doen. Het is gewoon een erg drukke periode, waarin alles ineens tegelijk binnenkomt. En ik wil dolgraag de kerstvakantie gewoon vrij hebben, maar dat betekend dat ik de komende 2,5 nog 40 verslagen en 100 toetsen na moet kijken als ik goed geteld heb..

En blaasontsteking heb ik afgelopen week nog naar laten kijken, en dat was het toen iig niet.

En Yppy, ik weet het, ik moet prioriteiten stellen, en die moeten bij mij en de baby liggen. Maar het blijft lastig, ik krijg op dit moment gewoon weinig terug van de energie die ik erin stop, en daar ben ik niet de enige in, alleen laat ik het wat lastiger los.
pi_89250112
Wat doen ze nu eigenlijk bij Pvoesss? Krijgt ze een weeenopwekkend middel toegediend of moet de baarmoedermond eerst nog verweken?
pi_89250196
Holla :p
Ik heb net gel gehad en tijdens het vastgebonden liggen een enorme weenstorm! Echt bizar. Toen mocht ik eindelijk even anders liggen en plassen en zakte het af.. Ik had voor het gellen 1.5cm dus zelfs met een beetje effect kunnen ze dan zometeen mijn vliezen breken!
pi_89250215
Oké dan, dan zal er wel schot in komen! *O* Wel fijn dat je nu in het ziekenhuis ligt en iedereen paraat staat, hoor! Dat moet je vast een veilig gevoel geven, of niet?
pi_89250249
woehoeee! ik hoop dat t met het breken van de vliezen gewoon heel snel hard doorzet allemaal! *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89250358
Ik hoop echt dat ze kunnen breken! Na het breken bij X waren de haartjes zichtbaar in 20 min.. Maar ik had toen al wel 3,5.cm.
pi_89250401
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Pvoesss het volgende:
Ik hoop echt dat ze kunnen breken! Na het breken bij X waren de haartjes zichtbaar in 20 min.. Maar ik had toen al wel 3,5.cm.
:o

dan zullen ze het vast voorzichtig timen, wachten tot iedereen paraat staat zodat ze de kleine man gelijk op kunnen vangen :+

Ik duim mee!! *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89250419
Pvoesss *O* Wat spannuuuuuuund!!!!!!!!!!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89250480
*O* Komt goed meis!! :Y
pi_89250529
quote:
Koningin heb ik volgens mij al maanden niet gezien, maar ik moet dan ook wel bekennen dat ik niet altijd even goed oplet wie wat post.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89250846
Koningin was laatst nog in het vampirediaries topic!
pi_89250889
Ja koningin post nog wel maar niet zoveel hier.

Achja t lijstje. T zal ook allemaal wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89252022
Het gaat wel goed nu! Mijn verpleegster belt nu de gyn over vliezen breken.. Ze denken dat het moet lukken!
pi_89252043
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat wel goed nu! Mijn verpleegster belt nu de gyn over vliezen breken.. Ze denken dat het moet lukken!
*O* *O*

succes!! :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89252051
Oehhhh Pvoesss spannund!!! Ik blijf hier net zo lang zitten tot ik weet hoe ie heet haha
  zondag 28 november 2010 @ 12:27:10 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89252060
Oh pvoesss, nog eventjes
  zondag 28 november 2010 @ 12:27:44 #34
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89252074
Spannend trouwens, zo'n live bevalling
  zondag 28 november 2010 @ 12:37:03 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89252322
Pvoesss, spannend!!!
En wat heerlijk dat je vandaag wel terecht kon, heel veel succes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 28 november 2010 @ 12:48:35 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89252692
Go Pvoesss!
  zondag 28 november 2010 @ 13:07:06 #37
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89253312
Ik wacht ook rustig mee...
Wij hebben gisteren de babykamer gewit, een eerste stap :-)
pi_89253409
Pvoesss doet een Tico :D
ze twittert net dat de lunch lekker was :Y) een klein uur ervoor nog "weeënstorm ftw!"

:D

go pvoesss! :%
zijn de vliezen al gebroken?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89253557
Haha, wat klinkt dat allemaal heerlijk nuchter en relaxed. Veel succes Pvoess!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 28 november 2010 @ 13:17:20 #40
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89253675
wowowowowowiiieieeie

live bevalling ;)

hier gisteren te horen gekregen dat een andere vriendin van me ook zwanger is, dus eentje op dezelfde dag uitgeteld en eentje twee weken later *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89253745
Veel succes Pvoessss! :%
pi_89254551
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er overheen gelezen, sorry! Hoe gaat het met je? Je bent ook alweer aardig over tijd aan het lopen!
Geeft niet, je kan ook niet altijd álles bij houden... is mij al helemaal niet gelukt de afgelopen maanden, haha.

Maar het gaat wel goed hier hoor. Inmiddels inderdaad ook alweer 5 dagen overtijd en ik moet zeggen dat het nu wel een beetje begint te vervelen... alles doet zeer en ik ben ook weer zo misselijk. En sja, weinig afleiding, want weinig dingen gepland natuurlijk... je verwacht stiekem al gewoon bevallen te zijn 5 dagen na de uitgerekende datum. Maargoed, daardoor dus wel wat meer tijd om hier te posten.. ;)

Wel spannend zeg, die live-bevalling van Pvoesss... geweldig!! _O_
Nogmaals: zet hem op, meid!!
pi_89255365
Wat spannend Pvoess, hopelijk verloopt alles vlot vandaag! Succes in elk geval! *O*
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_89255441
Caatje hoest bij jou?

Pv-update!!

quote:
Zo komen ze als het goed is de vliezen breken.. Moet toch eerst weer aan de ctg.. Dus nu even schaatsen kijken en afwachten.
ze houdt t spannend :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89255674
Spannend pvoesss. In elk geval zijn ze nu met je bezig, dat is goed!
pi_89255688
Schaatsen is wel een geweldig tijdverdrijf voor tijdens het bevallen!
Schaatsen kijken bedoel ik uiteraard :+

Huup, lief dat je het vraagt! Ik voel me nog steeds vrij beroerd, de ene keer vanwege flinke buikpijn die ik heb, de andere keer vanwege de misselijkmakende honger die ik heb (en dan de afkeer voor veel etenswaren).
Maar de komende week heb ik mijn eerste echo en daar kijk ik erg naar uit, al neemt de spanning ook toe.
pi_89256661
ahw vervelend dat je je zo beroerd voelt :{
Wat spannend die echo! *O* kan me voorstellen dat het nu spannender wordt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89256723
Pvoes, spannend! Heel veel succes dame! Zet hem op!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89257610
quote:
Vliezen zijn gebroken!
woehoeeeee!!

:% :% :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89257788
Whoehoeeeeeee...Go Pvoesss!! *O* Pversss!!

Zet m op dame!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89257789
Oeh, daar gaat ze!!!
:% :% :% :%
pi_89257838
Iedereen verwacht echt dat het kind er binnen nu en een uur is. :o Ik vind het heel spannend!
pi_89258146
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
Iedereen verwacht echt dat het kind er binnen nu en een uur is. :o Ik vind het heel spannend!
Een uur?
hell ik had al wel een update verwacht nu met dat ie er is enzo -O-

:+

zet hem op Pvoesss!! Ik hoop dat het gewoon heel heel rap gaat vanaf nu! :% :% :%
bijna bijna je menneke bij je O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89258165
Dit was 17 minuten geleden btw:

quote:
Hihihi ik ga stuk!! Bij X verloor ik geen vruchtwater.. Dit blijft door lopen
:D tsunami :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 28 november 2010 @ 15:46:38 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89258352
Oeh, gebroken vliezen en een tsunami, way to go!!! Zet m op Pvoesss :% :% :%
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89258438
Echt spannend zo'n live bevalling!
*O* :% *O* :% Pvoess!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89258538
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:49 schreef tessie het volgende:
Echt spannend zo'n live bevalling!
*O* :% *O* :% Pvoess!!
Ik vind het ook wel spannend zo :D . Maar mijn dochter ligt al te kletsen, dus ik ga nu toch maar weer even afstand nemen van de computer :P . Hopelijk is hij er straks Pvoesss, uurtje of 8, moet lukken toch :o :P ;) :* . Zet hem op hoor dame ^O^ .
pi_89259060
Nog even Pvoess zet hem op.
  zondag 28 november 2010 @ 16:49:58 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89260653
Al een uur geen update, die ligt loeihard te persen! Of gewoon tv te kijken. Het hotelleven van Zack en Cody ofzo.
Tosti aan het eten...,
pi_89261262
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef amaranta het volgende:
Al een uur geen update, die ligt loeihard te persen! Of gewoon tv te kijken. Het hotelleven van Zack en Cody ofzo.
Tosti aan het eten...,
Ik denk dat ie er al is!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 november 2010 @ 17:06:28 #61
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89261321
Pvoes ook van hieruit nog een keer veel succes!
En juud al de kamer gewit???? Jij bent pas later dan mij aan de beurt en ik moet nog beginnen
ben ik daar trouwens gewoon laat mee? Staat hier voor januari denk ik op de planning....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 28 november 2010 @ 17:06:51 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89261335
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

Nou dat zou dan wel een beetje een ehm domper zijn :'(
Zowat de hele bevalling via twitter te volgen, en dan is de baby geboren en dan al haar trouwe volgers in het ongewisse laten.
pi_89261504
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

Gezien de vorige bevalling denk ik ook dat ze al ligt te genieten :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 28 november 2010 @ 17:12:53 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89261561
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Gezien de vorige bevalling denk ik ook dat ze al ligt te genieten :Y
Ik hoop het écht voor haar.

maar de snelheid van de 1e bevalling zegt niet over de snelheid van de 2de, maar ik zal wel weer de uitzondering zijn die de regel bevestigt, 1e 45 min persen, 2e 72 min persen
pi_89261639
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

maar de snelheid van de 1e bevalling zegt niet over de snelheid van de 2de, maar ik zal wel weer de uitzondering zijn die de regel bevestigt, 1e 45 min persen, 2e 72 min persen
dat is zeker waar..
1e 7 uur en 1x persen, 2e 4 uur en 1x persen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89261688
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nouja das niet helemaal waar toch. Er zijn genoeg uitzonderingen op de regels te vinden daar niet van. Maar over het algemeen genomen verloopt een tweede bevalling vlotter dan een eerste.

Natuurlijk hóeft het niets te zeggen, maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89261913
nog geen pvoesss nieuws dus. Jammer! Dan voor de zekerheid nog maar even :% :% :% :%

Wij zijn langzaamaan ook aan het kijken en plannen voor de babykamer. Maar ja, wij moeten dan ook een complete verhuizing doen boven. De computers gaan naar boven, wij naar de computerkamer, Driekus naar onze kamer en dan is er nog een babykamer....
En ik heb het eerste cadeautje voor Drieka binnen, een mooi hemaknuffel. Van mijn peetoom die ernstig ziek is (wij gingen er vanuit dat ie Driekus zijn geboorte al niet meer zou halen, dus dat ie er nog is).
Verder nog mijn positiekleren van boven gehaald en de bh's in de kast al gegooid en heb er al eentje aan, zit veel fijner. Ik kwam er achter dat ik niet 1 lange mouwen shirt heb. Dus die heb ik gisteren maar eens besteld. Kortom: ik merk dat ik er een stuk geruster op ben. Nou nog even ergens zo'n telbanner vinden, want ik vergeet telkens hoe ver ik nu ben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 28 november 2010 @ 17:25:24 #68
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89262001
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef Jeetjejom het volgende:
Pvoes ook van hieruit nog een keer veel succes!
En juud al de kamer gewit???? Jij bent pas later dan mij aan de beurt en ik moet nog beginnen
ben ik daar trouwens gewoon laat mee? Staat hier voor januari denk ik op de planning....
Nee hoor, wij zijn gewoon vroeg. In het voorjaar moeten we bij mooi weer de buitenkant van het huis schilderen, dus ik wil graag dec en jan aan het kamertje besteden. Dan zijn de grootste dingen gedaan, het inrichten kan daarna langzaam, prullen, schilderijtjes en verdere aankleding.
pi_89262096
ik ben echt een doos...hoe krijg ik die ticker ook al weer in mijn sig? Ik krijg telkens de melding dat ie te lang is, maar ik heb dezelfde als Huup, dus het moet passen...
pi_89262137
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:28 schreef mefke79 het volgende:
ik ben echt een doos...hoe krijg ik die ticker ook al weer in mijn sig? Ik krijg telkens de melding dat ie te lang is, maar ik heb dezelfde als Huup, dus het moet passen...
huh? te lang?
je moet het linkje eruit halen, dus van de http:// tot aan het einde. Niet tussen al die tags enzo. Dan moet het goed gaan geloof ik?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89262222
Volgens mij zou het linkje zo moeten kloppen.
"http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Mefke's&year=2011&month=6&day=4&babycount=1"

Als je dan zo doet [url="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Mefke's&year=2011&month=6&day=4&babycount=1"]Drieka

en dan dus afsluiten met /url tussen tags achter drieka, dan moet ie kloppen.

Teksten zoals Drieka en Mefke kunde aanpassen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89262419
zie je wel, ik ben een doos. Thanks!
pi_89262534
Oeh, dé tip tegen de ziekigheid: naturel chips en tucs!! 8-)
pi_89262615
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Caatje. het volgende:
Oeh, dé tip tegen de ziekigheid: naturel chips en tucs!! 8-)
ze hebben nu ook tucjes met sour cream en onion enzo.
Die zijn ev0l zeg ik je }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89262687
2 uur verder na de laatste Pvoesss update, ben nieuwsgieruuuuug!!!
pi_89262692
zo, ik ben dus 13 weken en een dag, goed om te weten. Wat is dat toch anders bij een tweede. Bij Driekus wist ik het precies, nu echt niet. GOed, nog 5 dagen te gaan tot buikfoto 1. Ik denk alleen niet dat ie gemaakt gaat worden, gewoon omdat er nog geen klap te zien is. Ik pas gewoon mijn eigen broeken nog.
  zondag 28 november 2010 @ 18:04:24 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89263238
Ik weet het precies :D Zondag is altijd de wissel, ik ben vandaag 8 weken. Ben heel benieuwd of mijn berekening overeenkomt met wat de verloskundige zegt/meet. Dat moet haast wel, ik weet bijna precies de dag van ovulatie. Ik kan er dus hooguit een paar dagen naast zitten. Woensdag hebben we intake. Erg benieuwd, weet niet precies wat me te wachten staat. Maandag over een week moet ik ook naar de internist voor mijn kwartaalafspraak. Ik heb dubbel goed nieuws, mijn bloeddruk is al maanden erg goed (vanochtend 121/77) en ben zwanger. Hij zal wel verbaasd zijn (we zouden eigenlijk vanaf 6 september nog even 3 maandjes de bloeddruk aanzien. Dat waren we ook van plan, ondertussen met pil gestopt 'want zo'n vaart zal het wel niet lopen'). Maar goed, hij zei toen al dat zwanger worden geen probleem zou vormen, ik denk dat ik vooral goed naar die laatste opmerking heb geluisterd :D
pi_89263972
Ook ik ben heel nieuwsgierig naar Pvoesss! Zou hij er al zijn?
pi_89264043
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef Zuster87 het volgende:
Ook ik ben heel nieuwsgierig naar Pvoesss! Zou hij er al zijn?
Nee.

quote:
Ik.. jeweetwel dat meisje wat anti ruggenprik is.. Ben zo godsgruwelijk blij met het bestaan er van.
quote:
Ik bleef hangen bij 3 cm en inderdaad in de rug.. Maar nu ik me kan ontspannen gaat het wel goed!
Hopen dat ze héél snel bij de 10 is. Ik gooi er nog wat :% :% :% :% tegenaan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89264104
Aventura, meestal klopt het wel met wat je zelf denkt volgens mij. De verloskundige zat er bij mij 4 dagen naast, omdat ik een langere cyclus heb, maar ik had zelf de juiste termijn wel in mijn hoofd..

En mijn weekwissel is ook altijd op zondag, en dat is wel makkelijk te onthouden.
  zondag 28 november 2010 @ 18:42:26 #81
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89264716
Volgens mij weet je het zelf altijd het beste. Verloskundigen kunnen wel bepaalde standaard rekenmethoden aanhouden, maar volgens mij heeft bijna niemand een standaard cyclus.

Ben inmiddels wel erg benieuwd naar de echo. Hoop dat ik woensdag wel echt en afspraak kan maken daarvoor!
pi_89264846
Oh Pvoess hopelijk zorgt de epiduraal voor enige ontspanning waardoor je snel van 3 naar 10 schiet! :% :% :%
  zondag 28 november 2010 @ 18:45:23 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89264853
Go pvoeess. ontspan, misschien even slapen. Je manneke is er nu écht bijna!!
  zondag 28 november 2010 @ 18:46:59 #84
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89264922
Ohh Pvoess aan het bevallen *O* Nog ff *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89264959
Of je het zelf altijd beter weet, ik denk het niet. Maar dat komt omdat ik zelf een korte cyclus heb en dan ook nog met een eisprong die op een andere dag is en dan ook nog na een miskraam. BIj mijn laatste echo kwamen we op 6 juni ipv 4 juni. Maar omdat dat minder dan een week verschil is, passen ze het niet aan.
Het kan natuurlijk zijn dat je eitje er langer over doet om in te nestelen en dan zit je ook een paar dagen later dan je zelf dacht. Eisprong zegt niet alles dus.

Edit: wat ik bedoel te zeggen: echo geeft een beter beeld dan rekenen.

Pvoesss, bijna!
  zondag 28 november 2010 @ 18:54:25 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89265269
Oeh, het gaat bij Pvoesss toch wat minder snel en soepel dan gehoopt/verwacht :{
Das minder, en een ruggenprik willen terwijl je die echt niet wilde ook...

Nog wat extra :% :% :% dan maar.

Oh, en hier even een O+ O+ O+ momentje:
Volgens mij leest N. hier vaker mee dan ik denk; hij is pannenkoeken aan het bakken, en ik kreeg net al een paar stukjes verse ananas, die zijn kennelijk onderdeel van het toetje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89266261
Zet hem op, Pvoesss!
pi_89266484
Pvoesss, zet hem op!
pi_89266650
Op wat voor moment wordt vaag zicht, sterretjes zien en hoofdpijn hebben nu zorgwekkend?Ik heb net een 'aanval' gehad van ongeveer een half uur en vraag me af of het iets is waarvan ik kan denken: ach, ik bel morgenvroeg eventueel wel.
pi_89266767
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Op wat voor moment wordt vaag zicht, sterretjes zien en hoofdpijn hebben nu zorgwekkend?Ik heb net een 'aanval' gehad van ongeveer een half uur en vraag me af of het iets is waarvan ik kan denken: ach, ik bel morgenvroeg eventueel wel.
altijd.
Nú bellen jij }:|

serieus anders bel ik voor je, ik weet hoe je heet en waar je huis woont >:)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 28 november 2010 @ 19:32:07 #91
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_89266841
quote:
Volgens mij is dat altijd een reden tot bellen. Op het moment hè, niet morgenochtend pas.

Pvoess is aan het bevallen! Leuk, ik heb de hele dag nog niet op fok! gekeken. Ik ben zo benieuwd.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 28 november 2010 @ 19:32:08 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89266843
quote:
Bellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89266938
quote:
Ik zou bellen, Claudia. Een half uur is best wel lang, da's heftiger dan ik het had in ieder geval en mijn vlos (en later gyn) waren meteen in alarmstaat toen (en ik lag dezelfde avond in het ziekenhuis en de volgende dag aan het inleidingsinfuus)
Zo snel kan het gaan, ook als je klachten nog minder zijn dan dat.
Bellen, echt!
pi_89267020
Claudia: BELLEN }:|
(ik probeer streng te kijken)

Ik gooi nog maar een keer de opmerking van poppedein erin: je kan beter te veel bellen dan te weinig (oke, ze zei het anders, maar ik weet niet meer hoe)
  zondag 28 november 2010 @ 19:39:20 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89267148
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef mefke79 het volgende:
Of je het zelf altijd beter weet, ik denk het niet. Maar dat komt omdat ik zelf een korte cyclus heb en dan ook nog met een eisprong die op een andere dag is en dan ook nog na een miskraam. BIj mijn laatste echo kwamen we op 6 juni ipv 4 juni. Maar omdat dat minder dan een week verschil is, passen ze het niet aan.
Het kan natuurlijk zijn dat je eitje er langer over doet om in te nestelen en dan zit je ook een paar dagen later dan je zelf dacht. Eisprong zegt niet alles dus.

Edit: wat ik bedoel te zeggen: echo geeft een beter beeld dan rekenen.

Pvoesss, bijna!
Snap ik, ik doelde ook alleen op rekenen. Een echo geeft een accurater beeld omdat je dan kunt meten :)
pi_89267206
*stalkt* }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 28 november 2010 @ 19:44:21 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89267390
*sluipt ook ff binnen*

BELLEN!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89267821
Claudia, heb je al gebeld? Insert lief bedelend gezichtje....
pi_89267843
Pvoesss, go go go *O*

Claudia heeft inmiddels vast al gebeld, toch????????
.... met gevoel voor drama....
  zondag 28 november 2010 @ 19:53:34 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89267854
Nou de boodschap is hopelijk zo wel overgekomen! Vind het ook niet goed klinken.
pi_89268152
Moet ik ook nog even streng kijken hier? Claudia bellen }:|

Pvoess, een :* voor jou
The way you rock'n'roll
pi_89268869
He bah Claudia, klinkt niet lekker. Hopelijk heb je inderdaad even gebeld

Pvoesss :*
pi_89268896
Pvoesss Zet 'm op, zooo spannend *O*

Claudia: BELLEN nu, alsjeblieft? Dat klinkt echt niet goed. Maar ik neem aan dat je nu al wel gebeld zal hebben.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Jubileum moderator zondag 28 november 2010 @ 20:14:03 #104
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_89268937
*O* Zet hem op Pvoesss *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_89269077
Zo ik kom ook nog eens even kijken hoe het met Pvoess staat. Ik hoop dat de ruggenprik z'n werk heeft gedaan (en als het even kan tot in de persfase). :%

Claudia heb je al gebeld? Idd beter een keertje teveel bellen dan een keer te weinig.
pi_89269153
Claudia???

Pvoesss :% :% :% :% :% :%
pi_89269171
Oei Claudia, wat schrikken! Hopelijk valt het mee :* Liever te vaak gebeld dan te weinig hoor, dat vindt de VK ook.

Succes Pvoesss, nu gaat het vast snel! *O*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89269231
ik weet niet of ze het prettig vind dat k update eigenlijk :@ maar ze heeft gebeld en zijn als het goed is voor de zekerheid nu onderweg naar het ZH.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89269319
Succes Claudia :* :*
pi_89269379
Goed dat ze gebeld heeft dus, liever een keer te veel op controle dan te weinig toch
pi_89269394
Huup, thanks! Geen idee of ze het fijn vindt dat je het meldt, maar ik vind het wel erg fijn dat je het meldt. Effe duimen voor claudia dus.

Zo en nu ga ik eens even een kluslijst maken.
pi_89269448
Thnx voor de update Huup, Claudia, succes inderdaad!
pi_89269482
En uiteraard van mij ook succes. T is niet leuk zo op stel en sprong weg maar echt liever nu voor niets dan je om 3 uur vannacht nog beroerder voelen.

:*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89269530
wh0p! een pvoesss-update ook nog :D

quote:
Volledige ontsluiting maar we zijn met meerdere op de 10cm dus moet mijn beurt afwachten hahaha!
noujaaaa :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 28 november 2010 @ 20:24:19 #115
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89269536
Pvoesss volg ik vooral via Twitter, maar nu lees ik hier over Claudia, jekkes zeg, dat klinkt niet fijn...
Ik hoop dat het allemaal zal meevallen en dat we snel horen dat ze weer gezond verklaard thuis is.
pi_89269570
Hihi huup was me voor :)

:* voor Claudia
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89269692
Claudia succes :*

Pvoess, er gaat niks 'gewoon' bij jou deze bevalling geloof ik :D Zet 'm op zo meteen.
The way you rock'n'roll
pi_89269776
Claudia :*
Hopelijk is gewoon alles ok.
Huup dank voor de update
pi_89269795
Dat klinkt echt naar Claudia. Succes en beterschap
@pvoess ben je eindelijk zover moet je nog wachten. Geduld is een schone zaak.
  zondag 28 november 2010 @ 20:28:40 #120
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89269843
Ach jee, Pvoesss in de persrij _O- :'(

Hopelijk zit Claudia straks weer lekker thuis en had ze gewoon wat verkeerds gegeten ofzo...
I hope so :*
pi_89269880
Tjemig Pvoess, maaar dan zijn deze op z'n plaats: :% :% :% :% :% :% :%
Succes!
pi_89269886
Claudia, dat is schrikken. Hopelijk is alles goed en ben je gauw weer thuis. :*

Pvoess, even je adem inhouden dus. En dan zometeen Persen! :% :% :%
pi_89270511
Pvoesss, whaaaaa :o . Wat maak jij maken ze het spannend :D .

Oh jee Claudia, wat vervelend. Nou, hopelijk is het niks en mag je straks gerustgesteld weer lekker naar huis. :*
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 20:43:22 #124
5428 crew  miss_sly
pi_89270777
Pvoess, ik kwam kijken of je mannetje er al is, maar nee...zet 'em op!

Claudia, goed dat je gebeld hebt. Hopelijk is het niets :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89270809
Fijn dat je gebeld hebt Claudia! De kans is groot dat het gewoon even een aanval van loos alarm was, vermoeidheid, lage bloeddruk, verzin het maar, alleen de gevolgen van het alternatief kunnen té gevaarlijk zijn om er geen contact over op te nemen! écht beter 10x te vaak bellen dan jezelf 1x iets kwalijk kunnen nemen! Ik hoop dat je straks gauw weer gerustgesteld in je eigen bedje belandt!

Pvoessssssssssss!! Mènnnn! Wat fijn dat je met de epiduraal zo hebt kunnen ontspannen en VO hebt nu!! En nu wordt er zo gespeeld met zn geboortetijdstip, daar hangt verdorie astrologisch zijn hele toekomst vanaf ;) Zet m op dame, ga jij maar es even een mooi manneke baren! Nog heeeel even en je hebt gewoon je zoon in je armen, ein-de-lijk! Hele fijne eerste kennismaking straks!
Laat ze maar es ff zien wie ze verdorie hebben laten wachten! ;) in 1x, hoppakeej! :%
pi_89270838
Oehh bijna Pvoess! Succes met het laatste stukje!

Claudia fijn dat je even in het ziekenhuis terecht kan. Zulke klachten moeten altijd serieus genomen worden hoor. Dus beter een keer voor niets naar het ZH, hoop dat je straks weer thuis bent met enige duidelijkheid en geruststelling.
pi_89271220
Jeetje, wat spannend hier allemaal zeg...

Pvoess, wat een bevalling zeg... nog een laatste stukje... succes!!

Claudia, goed dat je gebeld hebt, ik hoop dat alles goed is.

Ik ga slapen, ben zoooooo moe... :Z
  zondag 28 november 2010 @ 20:56:02 #128
238474 Jeetjejom
pi_89271462
Pvoess ik hou het op Twitter ook allemaal bij! Gelukkig is Huup de grote updatester hier!

Huup, blij dat je het ook even meldt over Claudia, denk niet dat ze het heel erg is, want anders was dit hele topic volgelopen met waarschuwingen dat ze toch echt wel moest gaan enzo.

Claudia, hopelijk valt het allemaal reuze mee en ben je nu gewoon alweer (bijna) thuis! En gewoon bellen hoor!
Jouw warmte is genoeg
  zondag 28 november 2010 @ 20:59:49 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89271710

[ Bericht 100% gewijzigd door amaranta op 28-11-2010 21:00:50 ]
pi_89271817
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef mefke79 het volgende:
zo, ik ben dus 13 weken en een dag, goed om te weten. Wat is dat toch anders bij een tweede. Bij Driekus wist ik het precies, nu echt niet.
Had ik aan het begin ook, schreef ik in de agenda hoeveel weken ik was :@
Met tijn was ik ook op zondag toe aan de volgende week zeg maar en keken we iedere week op internet hoe de groei was, wat er gebeurde etc. en nu ineens oja, alweer zo ver, schrik er soms zelf van.
Bij tijn ook netjes buikfoto's gemaakt enzo en nu nog maar 2 :@ kind wordt nu al achtergesteld ;) haha
T is wat dat betreft wel wat anders ja.

Ppvvoes, succes met persen zo! :%
pi_89271868
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Tierrr het volgende:

Ik ga slapen, ben zoooooo moe... :Z
Goedzo Tierrr! Op tijd je bedje in en dan uitgerust bevallen! :% Je zit alvast in een goeie flow!
pi_89272971
*O* *O* *O* O+ *O* *O* *O*

20.56 uur!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 21:19:32 #133
5428 crew  miss_sly
pi_89273051
Jaaah *O*
Pvoess gefeliciteerd!
pi_89273114
*O* Ja!!! eindelijk!!
Ook hier gefeliciteerd!!
En grote zus X natuurlijk ook gefeliciteerd O+
En wat een snelle melding van je zeg!

Even de update van twitter
quote:
20:56 is hij geboren!! Drinkt binnen 10min heerlijk bij me!! Hij is prachtig!!
pi_89273208
Gefeliciteerd Pvoesss!!! *O* *O* *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89273264
Jeeeej Pvoesss *O* *O* *O* Hij is er!!
Gefeliciteerd!!
pi_89273277
Wat geweldig Pvoesss! *O* *O* *O*
Geniet van elkaar O+ .
pi_89273322
Claudia, ik hoop dat alles goed is en dat je straks weer lekker naar huis kan!
  zondag 28 november 2010 @ 21:23:43 #139
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_89273367
Van harte met je mannetje Pvoess en Pvoesszus ook...

[ Bericht 7% gewijzigd door Books op 28-11-2010 22:47:33 ]
pi_89273420
Gefeliciteerd Nien!
PS4 online: micro_nl
pi_89273574
Whoei, Pvoesss, daar is ie! O+

Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
  zondag 28 november 2010 @ 21:27:14 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89273655
Gefeliciteerd Pvoesss!
  zondag 28 november 2010 @ 21:27:14 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89273656
Pvoesss, gefeliciteerd :* *O* *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 28 november 2010 @ 21:27:15 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_89273659
*O* jaaaaa *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_89273676
Pvoess, je mannetje is er eindelijk. Gefeliciteerd *O*

Mooie naam!
The way you rock'n'roll
  zondag 28 november 2010 @ 21:27:37 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89273682
Claudia, fijn dat je gebeld hebt, hoop dat het meevalt :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89273763
Ohhhh Pvoessske daar is ie dan!! Jouw kleine manneke, X dr kleine broer O+ ! Wat fijn dat ie nu écht bij jullie is! Voel, kijk en snuif m heeeerlijk in je op! Heel erg veel geluk met zn 3tjes en geniet van elkaar
pi_89273830
Wauw Pvoess, daar is hij! *O* *O* *O*
Gefeliciteerd en geniet!
X is grote zus! O+
  zondag 28 november 2010 @ 21:30:30 #149
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89273863
Pvoess gefeliciteerd met je ventje! *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 28 november 2010 @ 21:30:42 #150
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89273876
pvoes van harte met kitten nr2!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_89273898
Pvoesss, van harte met je ongetwijfeld prachtige mannetje! Rust lekker uit en geniet er van, ook om morgen X haar broertje te showen! :*
Lotte!
Noah!
  zondag 28 november 2010 @ 21:32:10 #152
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89273967
*O* Pvoesss heeft eindelijk haar ventje, geweldig, gefeliciteerd en wat een mooie naam!

pi_89274035
Pvoesss, gefeliciteerd met je knulletje! *O*

CLaudia, ik hoop zo dat het goed met je gaat :*
Het komt me iets te bekend voor,.....je klachten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89274079
Gefeliciteerd pvoessss *O* , wat geweldig!!! O+.

Ik ben heel benieuwd naar de naam. :Y
pi_89274168
Pvoess, gefeliciteerd ^O^

en waar zien jullie de naam?
  zondag 28 november 2010 @ 21:35:49 #156
190853 RockabeIIa
pi_89274184
Ik heb de naam ook nergens gelezen...
pi_89274218
Die staat op twitter maar ze wil 'm niet online hebben.
The way you rock'n'roll
  zondag 28 november 2010 @ 21:36:36 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89274229
Gefeliciteerd pvoesss!
  zondag 28 november 2010 @ 21:39:59 #159
190853 RockabeIIa
pi_89274463
ah nu zag ik em wel. :) Past er hartstikke leuk bij! Well done!
pi_89274486
Pvoesss namens Claudia gefeli, toffe naam!

Claudia ligt nog aan de CTG, buikmeisje is enorm druk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89274638
Oehhh Doet iemand mij even een PMmetje met de naam?? Ik ben ook zooo benieuwd!

Wat fijn dat Claudia dr meiske zo lekekr druk is! Goed teken!
pi_89274722
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh Doet iemand mij even een PMmetje met de naam?? Ik ben ook zooo benieuwd!
Wat fijn dat Claudia dr meiske zo lekekr druk is! Goed teken!
En mij..?
pi_89274726
Pvoesss gefeliciteerd! *O*

Claudia ik hoop dat alles goed is. :*
pi_89274761
*O* het lange wachten is beloond!! Gefeliciteerd! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89274800
Pvoesss, eindelijk dan je manneke! Geniet er van!

Claudia, een druk babymeisje, dat is alvast prima. Nou hopen dat het met jou ook prima gaat.
  zondag 28 november 2010 @ 21:46:24 #166
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89274842
Pvoesss van harte!! O+ Geniet van je kraamweek en erna natuurlijk :*

Claudia hoop dat alles goed met je gaat :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89274947
Jaaaaaa *O* Pkatertje is er!!! Wat een prachtige naam! Geniet er van, samen met grote zus X en de rest van jullie familie! :* Gefeliciteerd!
pi_89275189
Pvoess, gefeliciteerd met je mannetje!!
pi_89275227
Pvoesss en Pvoesss man en X gefeliciteerd!! *O*

Claudia, en druk buikmeisje, hoop dat alles gewoon ok is en dat jullie zo weer fijn naar huis kunnen.
  zondag 28 november 2010 @ 21:53:15 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89275234
Gefeliciteerd Poes!!! een 2e kitten, een klein katertje! geniet ervan met jullie gezinnetje!!!

*en uhhh iemand nog een PM over?*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89275262
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

En mij..?
En mij?
  zondag 28 november 2010 @ 22:00:56 #172
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_89275669
Gefeliciteerd pvoesss!!!
Mag ik ook een pm-etje???
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_89275762
Gefeliciteerd Pvoess! *O*
  zondag 28 november 2010 @ 22:02:25 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89275787
Gefeliciteerd Pvoesss
pi_89275794
Pvoess ook hier: Gefeliciteerd met je mannetje! Eindelijk is ie er O+
Mooie naam ook O+

Claudia, hopelijk is t niets! En goed dat je toch gebeld heb!
pi_89275859
Pvoesss gefeliciteerd met je ventje *O* *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89276027
Psst er is geen pvoesss man ..
pi_89276082
Nog even een hart onder de riem voor Claudia, ik hoop morgen een vrolijke post te zien dat je weer lekker thuis bent en dat er niets mis is.
O en als iemand de ultieme tip weet tegen jeukende borsten, graag. Ik heb al vsm smeersels geprobeerd, cetomacrogol, niets en mijn nieuwe zeep met olie, maar helaas. Het jeukt en het jeukt. Oja, zelfs met ruimte voedingsbh aan.
pi_89276196
Pvoes, gefeliciteerd met je ventje! X is grote zus!

Benieuwd is naar de naam, wie doet mij een pm'tje?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89276318
Claudia ik vergeet jouw helemaal! Hopelijk valt het mee en ben je snel weer thuis! Sterkte!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89276361
Pvoess, van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje. *O* Geniet van je gezinnetje en rust lekker uit!

Claudia, goed dat je gebeld hebt. Hopelijk ben je snel weer thuis en gezond :*
  zondag 28 november 2010 @ 22:20:33 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89276915
pvoesss, veel geluk met je zoon! en X ook van harte gefeliciteerd met haar broertje natuurlijk!
in de haak.
pi_89277473
Pvoesss gefeliciteerd met je katertje! *O*
Ik ben heel benieuwd naar zijn naam :)

Claudia, ik hoop dat jullie straks snel weer gezond en wel naar huis mogen :* poeh, ik maak me best wel zorgen hoor...
  zondag 28 november 2010 @ 22:35:13 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89277799
Pvoesss, van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*
Ben wel heel nieuwsgierig naar zijn naam (heb geen twitter) :Y
pi_89278129
Claudia is weer op weg naar huis *O* alles was goed, nu wel moe. :)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89278192
Claudia, wat fijn dat alles goed is. Nu lekker slapen :*
The way you rock'n'roll
pi_89278429
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:39 schreef huuphuup het volgende:
Claudia is weer op weg naar huis *O* alles was goed, nu wel moe. :)
Wat fijn! *O* Hopelijk slaap je goed vannacht.
pi_89279023
Mooie naam voor het broertje van X.!!
Claudia, fijn dat je naar huis mocht. Hopelijk heb je een goede nacht.
pi_89279446
*O* Gefeliciteerd Pvoess!! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89279991
Pvoesss, wat heerlijk dat 'ie er dan eindelijk is, jullie zoon en broertje! En ik vind de naam geweldig! Van harte gefeliciteerd. :*

Ik vind jullie meeleven zo ontzettend lief! :o :* We zijn inmiddels weer thuis en zoals Huup al meldde was alles goed. Er is gekeken naar mijn bloeddruk, de hartslag van de baby, bewegingen, mijn bloed, urine, er is een echo gemaakt en de arts-assistent bleef maar zeggen dat het heel goed was dat we waren gekomen en dat ik een volgende keer weer langs moet komen en niet moet denken dat het er gewoon bij hoort.

Ik vond het heel fijn om van jullie even een zetje in de rug te krijgen. M'n lief was al aan het googelen of het telefoonwaardige klachten waren, maar dat sloeg nergens op want ik wist eigenlijk wel beter. Ik voel me nu erg opgelucht! Ik lig lekker in bed en ga slapen.
pi_89280073
Heel fijn om te horen dat het allemaal goed was/is.
Slaap zacht, hopelijk een goede nacht :*
pi_89280095
Fijn dat alles goed was Claudia! Nu kun je waarschijnlijk inderdaad met een gerust hart gaan slapen
pi_89280642
Welterusten Claudia :* fijn dat het allemaal goed was, en fijn dat ze zo uitgebreid gecheckt hebben. Het zal zowel voor jou, als voor je lief vast een stuk prettiger slapen om zo bevestigd te hebben dat er niets is.

Goed dat je gegaan bent!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89280850
Jaaaaa Pvoesss, gefeliciteerd!! Eindelijk! Goed gedaan, meid!!

Claudia, fijn dat alles goed was en dat je je wel serieus genomen voelde!

Slapen lukt niet echt... denk dat ik vannacht ga bevallen... :)
  zondag 28 november 2010 @ 23:46:37 #195
190853 RockabeIIa
pi_89281706
Succes Tierrr! Ik hoop voor je dat je gelijk hebt :)
  zondag 28 november 2010 @ 23:51:31 #196
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_89281895
Tierr dan maar een voorzichtige :% jouw kant opsturen... Succes en ik hoop voor je dat je het goed aanvoelt.
pi_89282491
Ooh gefeliciteerd Pvoesss! En ik ben zo benieuwd naar je mooie Scandinavische naam! Als iemand een pm over eeft voor mij...? Pretty please?
pi_89283465
Gefeliciteerd Pvoesss, wat heerlijk dat je jongetje er is en dat het allemaal goed gaat! Genieten! O+

Mag ik ook een PM met de naam? Ik ben hartstikke benieuwd.

Claudia, goed dat je hebt gebeld en nog beter dat alle onderzoeken goed waren. :)

Tierrr, ja? Zet 'm op! :%
pi_89283822
Succes Tierrr
Goed dat je gebeld hebt en nu gerust gesteld bent claudia!!

Dankjulliewel voor alle felicitaties! Ik ga rusten giga koppijn van de ruggeprik! Truste!
pi_89285685
Gefeliciteerd Pvoess!
En fijn dat alles in orde was Claudia!
pi_89285905
*O* voor Pvoess
en
*O* voor Claudia
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89285929
Gefeliciteerd Pvoesss! Ik ben inmiddels ook wel heel benieuwd naar de naam dus als iemand nog een PM'tje over heeft :)

Wat een gedoe Claudia, gelukkig niets aan de hand!
pi_89286011
*O* Gefeliciteerd Pvoesss!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89286019
Spannend Tierrr, hopelijk heb je gelijk gehad!

Vandaag 36 weken, dat klinkt zo dichtbij ineens! Komend weekend de klossen maar onder het bed zetten, die hebben we al wel in huis gelukkig.
  maandag 29 november 2010 @ 07:48:57 #205
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89286135
Pvoes wat fijn! Gefeliciteerd! *O*
pi_89286311
Gefeliciteerd pvoess
  maandag 29 november 2010 @ 08:15:03 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89286371
En Tierrr? Bevallen?
pi_89286499
Claudia, fijn dat alles in orde was.

En ik ben ook wel nieuwsgierig naar de naam van het jochie van Pvoess..
Ik heb me ziekgemeld voor vandaag, ik ga een poging doen om even wat afstand te nemen, en alles op een rijtje te krijgen. En ik vind dat ik er iig even op uit moet, frisse lucht snuiven..
pi_89286651
Eropuit als je ziek bent is wel wat discutabel, dat vinden niet alle bazen even leuk.
pi_89286988
Ik neem aan dat boodschappen doen toch wel toegestaan is. En mijn leidinggevende weet wel hoe het er voor staat, dit zat er al eventjes aan te komen.
pi_89287112
claudia ik had gisteravond gelezen dat je naar het ziekenhuis was, maar was al in slaap gevallen voor er gepost was dat je weer thuis was. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer thuis bent en alles goed was!

Pvoess, gefeliciteerd!

Tierr, zet m op!
pi_89287118
Fijn dat alles goed was Claudia!
Oehh spannend Tierr! Zettemop!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89287217
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 08:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik neem aan dat boodschappen doen toch wel toegestaan is. En mijn leidinggevende weet wel hoe het er voor staat, dit zat er al eventjes aan te komen.
Oh das wat anders. Ik stel me bij 'eropuit' een fikse boswandeling oid voor.
  Jubileum moderator maandag 29 november 2010 @ 09:11:55 #214
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_89287235
Pvoess van harte gefeliciteerd met je zoon!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 november 2010 @ 09:21:04 #215
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89287374
Jeej Pvoesss!!! *O*
en ook Jeej Claudia dat toch alles goed is *O*

17 Weken alweer en gisteren samen met mijn zwangere nichtje (die begin januari is uitgerekend) op de foto gegaan :)
Toch wel een heeeul groot verschil qua buik :D
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89287513
Gefeliciteerd pvoesss! *O*
Als iemand zich geroepen voelt om mij een PM met de naam te sturen ben ik eeuwig dankbaar. :Y

Fijn dat alles goed was Claudia.

Succes Tierrr! ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 09:43:04 #217
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89287754
pvoesss gefeliciteerd met je zoon *O* *O* eindelijk.
X gefeliciteerd met je broertje, nu lekker knuffelen ;)

ben ook wel heel benieuwd naar de naam. :@

claudia wat fijn dat het goed was!!!
pi_89287860
* XXXKarinXXXook benieuwd is naar de naam van Pvoesss dr mannetje
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89287896
Leuke naam inderdaad. :Y
Ik kende vroeger iemand die zo heette en dat was een hele leuke jongen.
pi_89288370
Voor iedereen die de naam wil weten! Ik vertel hem je graag via PM! Ik ga nu naar huis.. Hij is sinds vannacht al goed aangekomen. En hij is super makkelijk en lief tot nu!
pi_89288397
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Pvoesss het volgende:
Voor iedereen die de naam wil weten! Ik vertel hem je graag via PM! Ik ga nu naar huis.. Hij is sinds vannacht al goed aangekomen. En hij is super makkelijk en lief tot nu!
PM!!!!

Pvoesss en X. Knuffelse! Gefeliciteerd kleine jongen met je mama en grote zus!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89288695
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Pvoesss het volgende:
Toch wel graag ook een PM :) Word nieuwsgierig van al die enthousiaste reacties hier.
pi_89289329
Tierrr!!! kom es vertellen of je gelijk had?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 29 november 2010 @ 10:44:23 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89289373
Pvoesss, wat heerlijk dat je ventje het zo goed doet ^O^

Claudia, fijn dat alles goed was!
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 10:45:57 #225
43556 miss_dynastie
pi_89289417
Fijn dat je al naar huis mag Pvoesss, van harte gefeliciteerd met je kleine manneke!
  maandag 29 november 2010 @ 11:12:03 #226
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89290253
Kan ook iemand mij PM-en met de naam????
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89290255
pvoes! gefeliciteerd met je kleine man! fijn dat jullie alweer op weg naar huis zijn!
*G*

Claudia goed dat je gebeld hebt en dat jullie even helemaal gecheckt zijn en gelukkig alles goed bleek :*

Tierrr, heb je nog geslapen? Offe?
pi_89290464
Misschien is t handiger als de mensen die de naam willen weten Pvoesss zelf even pm'en ofzo, dan kan ze makkelijk reply'en, das vast makkelijker dan dat ze het topic door moet om te kijken wie wel en niet gepm'd moet worden :P

Fijn dat je (bijna) thuis bent Pvoesss! wat is ie mooi t menneke <3 lekker genieten!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89292407
Eigenlijk durf ik me echt niet in dit deel van het forum te laten zien, maar Pvoessss O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ Vet leuk en thnx voor je berichtje O+

GEFELICITEEEEEERD
  maandag 29 november 2010 @ 12:21:09 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89292582
pvpoess van harte met je zoontje, en grote zus ook van harte met je kleine broertje *O*

Claudia gelukkig dat alles goed was :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89293149
Pff net even op de fiets naar het winkelcentrum hier gefietst en daarna naar oma en weer naar huis. Dat soort fietstochtjes beginnen nu toch wel erg zwaar te worden (: op de terugweg begon het nog eens te sneeuwen, net op tijd binnen voor het bleef liggen.
Nu mag ik van manlief niet meer op de fiets weg (door de sneeuw dus), vind ik zelf ook niet meer zo veilig.
Het is wel erg lekker (koud) buiten, dat dan weer wel ;)
  maandag 29 november 2010 @ 13:09:41 #232
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_89294237
Pvoesss gefeliciteerd!!! *O* Ben ook benieuwd naar de naam.
Claudia fijn dat alles oke is! :)
  maandag 29 november 2010 @ 13:38:18 #233
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89295285
Pvoessssss gefeliciteerd!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89295469
Claudia, gelukkig viel het mee.
Ik ben nu toch echt ziek. Zo onhandig nu. Heb even overlegd, mag wel hoestdrank in de hoop echte bronchitis te voorkomen. Laten we het hopen, 1 nachtje niet slapen door hoesten is wel genoeg.
  maandag 29 november 2010 @ 14:03:36 #235
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89296238
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:43 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, gelukkig viel het mee.
Ik ben nu toch echt ziek. Zo onhandig nu. Heb even overlegd, mag wel hoestdrank in de hoop echte bronchitis te voorkomen. Laten we het hopen, 1 nachtje niet slapen door hoesten is wel genoeg.
Rot hoor, ziek zijn. Beterschap ermee, bronchitis is rot, is hoop niet dat je dat krijgt.
Ik was sinds afgelopen donderdag ziek, bijna geen neusspray genomen en soms twee paracetemol als ik echt verhoging had. Moet zegggen dat vooral de nachten rot zijn, overdag gaat het redelijk. Alleen niezen doet soms gemeen zeer aan mijn banden. :X En ik loop nog sneller te hijgen als een oud paard en ik had/heb de afgelopen dagen ineens veel honger, alsof mijn lijf zegt dat ik meer nodig heb. Ik denk dat ik door mijn multivit voor zwangere vrouwen wel wat weerstand heb, zo dat mijn lijf het zelf oplost. Ik voel me vandaag nog wat moe, maar wel weer bijna in orde, ook weer gewoon aan het werk.
  maandag 29 november 2010 @ 14:12:00 #236
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_89296571
Pvoess, gefeliciteerd met je zoon! Geniet ervan, samen met X.

Ik ben wel heel benieuwd naar de (vast mooie) naam, wie wil mij pm-en?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_89297804
Fijn Claudia, dat het niks zorgelijks was. :*
pi_89298244
Na een berichtje van Leandra meld ik me hier ook maar even.
Sorry dat ik zo lang niet in het topic ben geweest, de interesse was er gewoon niet.

Maar goed nieuws: 9 november ben ik bevallen van een zoon: BAS.
50 cm en 3600 gram. Alles is prima gegaan en zijn grote broer Guus vindt het allemaal erg leuk!

De OP kan dus ook weer aangepast worden.
pi_89298488
Koningin, gefeliciteerd met Bas! Fijn dat alles goed is gegaan.
  maandag 29 november 2010 @ 15:01:39 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89298588
Koningin, ook hier gefeliciteerd met de geboorte van Bas *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89298894
woah!!

Koningin gefeliciteerd met jullie zoon! *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89300002
Koningin, gefeliciteerd! Mooie naam ook!

Juud, ik slik al tig maanden multivitaminen, daar ligt het hier niet aan. Een manneke van net 1 met bronchitis is eerder de oorzaak. Nou ja, als het hier bij blijft overleef ik het wel.
En vannacht voelde ik inderdaad ook echt al mijn banden tijdens het hoesten. Pff. Ook niet handig, misselijk zijn en moeten hoesten en daardoor alleen nog maar meer misselijk worden.

Claudia, hadden ze nog een verklaring in het ziekenhuis? EN hoe voel je je vandaag?
  maandag 29 november 2010 @ 15:39:19 #243
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_89300318
Dan staan er gewoon nog maar 10 voor me?
Het gaat echt snel!
Merk alleen dat zon derde zwangerschap er wel inhakt.
Alles wat ik doe is nu teveel.
Ijzer was ook te laag. Kreeg ijzertabletten, alleen de combinatie met Soya producten is niet fijn voor de jeweetwel.
Heb dus net andere bruistabletten gekregen, maar eens kijken wat dat doet.
En mijn bekken wordt ook erger.
Ik moet nog 3 weken werken, maar ik ben bang dat het drie zware weken gaan worden.

Morgen mag ik weer naar de vk, daarna mag ik geloof ik vaker komen?

Zo klaagmodus weer uit....
  maandag 29 november 2010 @ 15:39:36 #244
190853 RockabeIIa
pi_89300332
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:53 schreef Koningin het volgende:
Na een berichtje van Leandra meld ik me hier ook maar even.
Sorry dat ik zo lang niet in het topic ben geweest, de interesse was er gewoon niet.

Maar goed nieuws: 9 november ben ik bevallen van een zoon: BAS.
50 cm en 3600 gram. Alles is prima gegaan en zijn grote broer Guus vindt het allemaal erg leuk!

De OP kan dus ook weer aangepast worden.
Prachtig nieuws!
Van harte gefeliciteerd *O*
pi_89300381
Claudia, fijn dat ze je gerust konden stellen in het ziekenhuis!

Gefeliciteeerd Pvoess! Nu mama van een dochter en zoon! en je kleine meisje is grote zus!
Als iemand bij de naam zou willen PMMen? ben erg benieuwd!

Gefeliciteerd Koningin! Fijn dat alles zo goed gaat en dat grote broer hem interessant vindt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89300384
Ik sta nog niet eens in de top 35.....
  maandag 29 november 2010 @ 15:44:39 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89300538
Heeft Tierrr zich niet meer gemeld na:
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:26 schreef Tierrr het volgende:
Slapen lukt niet echt... denk dat ik vannacht ga bevallen... :)
Spannend, ben benieuwd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89300673
Ik was vanmorgen bij de VK. Hij is gedraaid en ligt nu goed maar er is zoveel ruimte dat het zo weer anders kan zijn.
Ook blijkt mijn baarmoeder vooral in de breedte gegroeid te zijn en niet in de hoogte. Dat verklaart waarom ik zo diep in mijn zij van alles voelde porren.
The way you rock'n'roll
  maandag 29 november 2010 @ 15:51:56 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89300893
Fijn dat hij goed ligt, maar ook fijn dat hij ruimte heeft DML, je moet immers nog even ;)
En hopen dat hij gewoon blijft genieten van de ruimte die hij in deze ligging heeft, dan heeft hij ook geen reden om te draaien :)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89300897
Gefeliciteerd koningin!

Fijn dat hij gedraaid is DML!
  maandag 29 november 2010 @ 16:11:45 #251
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89301798
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
Fijn dat hij goed ligt, maar ook fijn dat hij ruimte heeft DML, je moet immers nog even ;)
En hopen dat hij gewoon blijft genieten van de ruimte die hij in deze ligging heeft, dan heeft hij ook geen reden om te draaien :)
Was er bij jou nog nieuws op controle?
  maandag 29 november 2010 @ 16:18:46 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302148
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Was er bij jou nog nieuws op controle?
Nah, bloeddruk was acceptabel, hartslag van de baby was keurig, gezien de ligging dacht ze dat er volledig ingedaald was (dat was denk ik die "knak" die ik vrijdagnacht voelde), morgen om 6 uur bellen, en als die "formaliteit" geen problemen oplevert om 7 uur naar t ziekenhuis.

Maar goed.... het zal toch niet zo'n toeval zijn dat het vantevoren bellen bij 2 users achter elkaar tot een uitstel van de inleiding leidt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 november 2010 @ 16:21:12 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302270
En bij gebrek aan nachthemden heb ik vervolgens bij Hans Textiel 2 verschrikkelijk infantiele lelijke supergrote shirts met Mickey Mouse erop gekocht :')

Kan ik tenminste ondertussen nog een beetje fatsoenlijk rondlopen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89302460
Fijn dat alles goed was Leandra. Morgen dus, spannend hoor!

En die mickey mouse shirts :D Ik doe ook niet aan nachthemden dus ik moet ook even op zoek naar oversized t-shirts.

Ik maak me zelf helemaal niet druk over de ligging nog maar mijn meneer ziet het als horror scenario waar hij zich nu al over op kan winden.

Cakejes maken is lang zo leuk niet als je niet ongegeneerd van het beslag mag snoepen }:|
The way you rock'n'roll
  maandag 29 november 2010 @ 16:31:00 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302686
Ach ja, toen ik in t ziekenhuis lag deed ik gewoon iedere keer een joggingbroek aan als ik even de gang op moest, maar iets in mij dacht dat het met een bevalling handiger is als je gewoon een groot T-shirt aanhebt wat lang genoeg is om voor een jurkje door te gaan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 november 2010 @ 17:01:13 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89304026
Gefeliciteerd Koningin! Leuk, Bas! :Y
pi_89305751
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef Leandra het volgende:
En bij gebrek aan nachthemden heb ik vervolgens bij Hans Textiel 2 verschrikkelijk infantiele lelijke supergrote shirts met Mickey Mouse erop gekocht :')

Kan ik tenminste ondertussen nog een beetje fatsoenlijk rondlopen :X
Zo heb ik voor bijna niks afschuwelijke nachthemden bij de Wibra gekocht omdat ik normaal ook niet aan nachthemden of pyjama's doe. Vraag me af of ik ze ook durf te dragen.
pi_89306440
Geloof me, tegen die tijd dat je bevallen bent, maakt het je echt niet meer uit. Ik had hele lelijke dingen aan, maar ach. Al stond ik erop in mijn spijkerbroek (positie he) naar huis te gaan. Compleet met matras erin en netbroekje om alles op zijn plek te houden. Maar he, I did it! En hij moest meteen een stuk strakker, net als dat mijn sandalen strakker moesten, lang leven het grote vochtverlies toen.
  maandag 29 november 2010 @ 18:24:03 #259
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89307777
Pvoess en Koningin van harte met jullie zonen.

Ben erg benieuwd naar naam zoon Pvoess, kan iemand m PM-en?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89309891
Pvoesss Jeah daar is ie dan eindelijk! *O* En ik wil ook wel graag een PM-etje met de naam, please?!
Ook voor Koningin nog een *O* voor Bas, leuke naam ook. Is alles goed gegaan?

Enneh......Tierrr, volgens mij waren je voorgevoelens juist en lig je nu idd te puffen. gauw een :% :% jouw kant op om te helpen! Sterkte meis.

Claudia, ben blij dat alles goed is. Was toch even ongerust, zeker nadat we niets meer van je hoorde dus was ook erg blij met de update van Huup. Fijn dat je gerustgesteld bent en dat het niets zorgwekkends was.
pi_89313405
Gefeliciteerd Pvoesss!!! Eindelijk is hij er!
(Pmtje please?)

Koningin, feli met Bas!
Back in business.
  maandag 29 november 2010 @ 21:28:21 #262
238474 Jeetjejom
pi_89317898
Koningin gefeliciteerd!!!!!!
DML, wat goed dat hij gedraaid is!
Claudia, goed te horen dat alles goed was, maar de volgende keer gewoon weer bellen hoor, niet denken dat het wel weer niets zal zijn!

Ik heb vanavond weer een sticker van mijn VK gekregen, en volgens haar ziet beeb2 er nu al dikker uit dan Jorja bij de geboorte :X
Jouw warmte is genoeg
pi_89318027
Jorja was dan ook mini toch dus je kan het hebben :P
The way you rock'n'roll
  maandag 29 november 2010 @ 21:39:46 #264
238474 Jeetjejom
pi_89318704
Jorja was ieniemienie in het kwadraat (voor haar termijn dan), we gaan nu voor het dubbele in gewicht _O-
Maar Jorja woog wel meer bij de geboorte dan Beeb2 nu (Beeb2 weegt nu volgens schatting 380 gram)

Damn, wordt tijd voor een werktitel te bedenken, we zeggen thuis gewoon de naam en bij de rest van de familie is het gewoon de baby omdat zij niet weten wat het wordt, maar heb er hier wel problemen mee hoor!
Iemand tips voor leuke werktitels?
Jouw warmte is genoeg
pi_89319018
met hoeveel weken is jorja dan eigenlijk geboren?
  maandag 29 november 2010 @ 21:58:43 #266
238474 Jeetjejom
pi_89319860
Jorja is heel netjes met 38w1 geboren, maar woog maar 1880 gram en was 42 cm.
Jouw warmte is genoeg
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 22:06:45 #267
5428 crew  miss_sly
pi_89320418
dat is echt heel mini, Jeetjejom :o Senna was 38w3d en 3685, het dubbele bijna!
  maandag 29 november 2010 @ 22:12:39 #268
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89320778
Ik zou niet weten hoe ik mijn baby zou kunnen gaan noemen voordat het er is. We weten vast over een aantal weken wat het is en dan hebben we ook wel een naam, dan voelt het raar om er een ander naam aan te geven.
Ik heb het nu vaak over het 'ukje' maar dat klinkt ook zo enorm algemeen, het voorkomt denk ik wel dat ik me tzt verspreek. Al weet ik nog niet of we geheim houden wat het gaat worden, ik denk dat ik het hier sowieso niet voor me kan houden. :)
pi_89321016
Koningin, gefeliciteerd met Bas! Leuk om een update van je te krijgen.

Jammer dat je je zo rot voelt, ik80lll. :* Maar je bent inmiddels ook alweer heel behoorlijk zwanger, he? Hopelijk vliegen die laatste werkweken voorbij.

DML, hier ligt de kleine nog steeds met het hoofd naar beneden, maar daar wordt absoluut geen waarde aan gehecht, heb ik gemerkt. Ze heeft nog steeds alle ruimte om te draaien. Maar goed, die ruimte schijnt bij een tweede kindje ook groter te zijn! Ik vind het zelf toch een fijn idee, dat de ligging so far so good is.

Allemachtig, Leandra, is het morgen gewoon al zover! :o :o :o Spannend!

Ik vind jullie reacties zo hartverwarmend dat ik me haast wat gegeneerd voel. :o Er bleek immers uiteindelijk niks aan de hand te zijn, gelukkig. Ik moet zeggen dat naarmate ik langer in het ziekenhuis lag ik steeds meer het gevoel kreeg dat het goed was dat we er waren. Het is relatief zo weinig moeite om iets potentieel gevaarlijks uit te sluiten. De mensen in het ziekenhuis waren ook weer ontzettend lief. Ik heb wel gemerkt dat ik er nog helemaal niet klaar voor ben om te bevallen! Het gevoel dat we hadden terwijl de door de verloskamers liepen was heel anders dan toen de bevalling van Ivan ingeleid werd.

Mefke, er is geen echte verklaring voor de symptomen die ik had. Het zou kunnen dat ik me slecht voel door een lichte bloeddrukstijging (onderdruk was nu 80 in plaats van 60 zoals de eerste maanden het geval was). Vanochtend had ik knallende koppijn, maar na een paracetamolletje voelde ik me de rest van de dag prima.
  maandag 29 november 2010 @ 22:18:26 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89321260
:o Is 't echt morgen zover voor Leandra! :o
Zet hem op meid! *O*
pi_89321347
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Jeetjejom het volgende:
Jorja is heel netjes met 38w1 geboren, maar woog maar 1880 gram en was 42 cm.
Was er een verklaring voor het gewicht? Wel fijn dat de baby nu wat zwaarder wordt geschat, lijkt me!
pi_89321398
Wow Jorja :o dat wist ik niet! Leia was 3675 bij 38wk 1 dag :o

Leandra, morgen *O* ik hoop dat het heel voorspoedig gaat en je ook morgen je beebje mag verwelkomen! Ik ben heeeeeel erg benieuwd naar je mini O+

Succes!! :*
pi_89321406
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
:o Is 't echt morgen zover voor Leandra! :o
Zet hem op meid! *O*
Het staat er zo droog dat ik ook eerst niet wist of ik het nou wel goed las!
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 22:22:43 #274
5428 crew  miss_sly
pi_89321562
Leandra succes morgen *O*
pi_89321994
jeetjejom wat dacht je van truuske of janus? Wij gaan voor drieka, past wel aardig bij driekus. Wordt nog wat als het weer een jongen wordt. Moeten we en een nieuwe werktitel en nieuwe naam.
pi_89322000
Jorja mini-meisje! Fijn dat je tweede wat zwaarder wordt geschat!
Amélie was 3760 bij 41 weken.

DML *O* voor het stickertje, fijn dat ie goed ligt!

Zet hem op morgen Leandra!! Spannend!!

Ik ben zo benieuwd hoe het bij Tierrr is nu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89322099
leandra, succes morgen!!!!
Claudia, Hoofdpijn heerst ook gewoon, helaas.
pi_89322334
Leandra heel erg veel succes morgen! Ik ben erg benieuwd naar je kleintje!
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 22:56:34 #279
43556 miss_dynastie
pi_89323814
Heel veel succes morgen Leandra, ik hoop dat de kleine zich snel laat zien *O*
  maandag 29 november 2010 @ 23:14:09 #280
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89324833
Pvoessss, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je *O* ZOON *O*

Koningin, jij ook gefeliciteerd met de geboorte van Bas *O*
Hij is precies 31 jaar na mij geboren.

Leandra, heel veel succes voor morgen!!
Ik hoop dat ze plek voor je hebben :X
pi_89328449
Koningin, gefeliciteerd met je zoon Bas! Heel veel geluk gewenst met elkaar. *O*

En Kersjes nog van harte met je 31ste verjaardag! ;)

Leandra, veel succes morgen! Een goede bevalling gewenst met prachtig resultaat. :%
  dinsdag 30 november 2010 @ 06:16:01 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89330517
Het belletje was hier idd alleen een formaliteit, dus we glibberen zo naar het ziekenhuis!
Weet nog niet hoe we het gaan doen qua posten e.d. maar dat komt vast goed ;)
Thnx voor alle succeswensen O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89330533
Succes Leandra!
pi_89330652
quote:
Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
:o Is 't echt vandaag zover voor Leandra! :o
Zet hem op meid! *O*
Tess was 3050 bij 41.1 en Amber 3380 bij 41.0

[ Bericht 1% gewijzigd door Vicky op 30-11-2010 07:17:37 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 november 2010 @ 07:10:02 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89330667
Leandra en Nostalgist heel veel succes vandaag!ik denk aan jullie!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89330806
Leandra zet hem op!! :% :% *O* *O*
heel veel succes, en dat t maar vlot mag gaan enzo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 07:39:39 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89330823
succes leandra en nostalgist!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89331001
Leandra succes vandaag
@dml fijn dat ij goed ligt
@koningin gefeliciteerd met jullie zoon
@jeetjejom jorja was idd wel erg licht.
@claudia fijn dat alles goed was
pi_89331798
Succes vandaag Leandra en Nostalgist! :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:23:05 #290
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89332204
Gogogo Leandra en Nostalgist!! *O*
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:32:16 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89332398
Wat een prachtige dag om te bevallen. :Y

Ik hoopte zo enorm op een echte winterwereld toen met Sasha. Geen idee waarom, maar ik vind dat altijd zo speciaal. :D O+ Het geluid buiten is dan ook altijd anders op de een of andere manier.

Succes Leandra en Nostalgist! *O*
pi_89332931
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een prachtige dag om te bevallen. :Y

Ik hoopte zo enorm op een echte winterwereld toen met Sasha. Geen idee waarom, maar ik vind dat altijd zo speciaal. :D O+ Het geluid buiten is dan ook altijd anders op de een of andere manier.

Succes Leandra en Nostalgist! *O*
Jaaaa idd! O+

Vooruit Leandra, de eerste echte hele winterse dag van het jaar en hij is helemaal voor jullie O+ hier althans wel de eerste echte, dus ik vind dat dat telt, gewoon, voor het idee :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89333230
Ik ben weer thuis.Vanmiddag om 14:30 naar de HA.
Wellicht heb ik lang struisvogelpolitiek gespeeld maar ik ben nu wel zover dat ik het niet meer trek.
pi_89333426
Hallo allemaal; Nostalgist hier

Even een berichtje over Leandra vanuit het ziekenhuis... Wat een mooie dag inderdaad. Sneeuw is voor mij altijd het symbool voor puurheid. Wellicht dat vandaag nog zo'n symbool van puurheid op de wereld gaat komen...

Alles gaat goed. Leandra zit nu op twee centimeter. Om 08:15u was dat nog één centimeter. Zojuist is een ballon in de bmm ingebracht om die op te rekken. De hoop is dat daarmee de prostaglandines nog meer gaan vrijkomen. Men heeft gekozen voor de ballon en niet voor gel om het proces meer te kunnen controleren. Vanmorgen daalde de hartslag van de kleine een paar keer tijdens een "hobbel" op de weënsensor. Leandra op haar zij leggen gaf weer wat verlichting voor de kleine..

Greetings en dank voor al het meeleven. Iedereen is hier erg aardig en geeft ons veel vertrouwen op een goede afloop. ^O^
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:27:40 #295
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89333646
Jippie, dat ukje moet er later vandaag wel zijn! *O*

Groeten aan Leandra en succes!
pi_89333721
Leandra zet m op! Succes vandaag, hopelijk is de baby er gauw!
Een mooie dag om geboren te worden vandaag O+

Jeetjejom, zo das echt mini! Tenminste, ik wist dat ze klein was, maar niet met welke zwangerschapsduur :)

Oh en voor t rijtje ;) Floris was met 40.5 3570
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 10:31:23 #297
135305 beequeen
Lost.
pi_89333744
Zet hem op Leandra :% :* en sterkte Nostalgist. :* ;)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_89333770
Klinkt goed Leandra en Nostalgist! Zet hem op voor beide ;)

Doen we aan statistieken ;) Lotte was 4120 met 41+3. Deze baby wordt ook niet klein geschat
pi_89333863
Leandra, wat een mooie dag om te bevallen! Succes! :*
pi_89333892
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:32 schreef mrien het volgende:
Doen we aan statistieken ;) Lotte was 4120 met 41+3. Deze baby wordt ook niet klein geschat
Doen we ook aan prognoses? Ik schat dat onze kleine rond die termijn met dat gewicht geboren gaat worden.
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:42:10 #301
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89334030
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:32 schreef mrien het volgende:
Klinkt goed Leandra en Nostalgist! Zet hem op voor beide ;)

Ja bij ons was de schatting ook 'niet klein' uiteindelijk viel het reuze mee met precies 3300 en 48cm. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')